SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
GINGEREDOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Zeker, ze was erg onder de indruk. Ze schatte me ook 50 en geen 62. Ik vroeg wat ze van mandekking vond als voetballiefhebster.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet ze al dat je de topspits was van Nivo Sparta?Met een Fa zelfs. jaartje of 2.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had jij nou ooit wat met een mod gedaan?
Kut keeper. Blijf van die bal af.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dit is gespeeld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nou, het was leuk zolang het duurde.
RIP Feyenoord.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zo onnodig en dom.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jammer dat ie net Bosvelt erin heeft gebracht voor Robben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet de eerste keerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ie net Bosvelt erin heeft gebracht voor Robben.![]()
Wordt grimmig in hun topic.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun dit mijn feyenoordvrienden nietWhat can change the nature of a man?![]()
Nou ik kijk er echt naar uit om straks weer dat stel labiele wijven euforische te moeten zien oreren in aanloop naar de klassieker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun dit mijn feyenoordvrienden niet![]()
Ja dat vind ik ook, maar ik wil hier de sfeer bewaren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Ajax het deed was het een schandeWhat can change the nature of a man?![]()
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik wil hier de sfeer bewaren.
Jij bent een goede mod![]()
![]()
Vertoon je hier populistisch gedrag?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik wil hier de sfeer bewaren.![]()
Feyenoord ontsnaptUn dann rettet kein Kavallerie,
Oe. Ik hoor nu namen die ik niet ken.
Alle lekkere broodjes waren op vanavond.quote:
Ik erger me daar al een tijdje aanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Coco het volgende:
Echt iedere keer mislukt de oeh ah ed de goey deze ronde.![]()
Dit gaat Feyenoord niet meer winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cliché: 'Ze roepen over zichzelf af.'quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb de TYPISCH NEDERLANDS al klaarstaan![]()
Ik de schulting.gif.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb de TYPISCH NEDERLANDS al klaarstaanWhat can change the nature of a man?![]()
Donder nou eens op met die hoerenschoten van je, PaizjaoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Madquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:36 schreef Szura het volgende:
Donder nou eens op met die hoerenschoten van je, Paizjao![]()
Het huis gaat los hier dus nu kijk ik ookGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Met wie woon jij allemaal in één huis?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het huis gaat los hier dus nu kijk ik ook![]()
Ik ga altijd zuipen als ik moet vliegen ook als ik niet moet vliegen daar niet van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Naar de hoek als een vliegangstige naar de gate. Traag en met zichtbare tegenzin.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Benfica brengt een 12-jarige in het veld zo![]()
![]()
Zullen ze vast waarderenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord dit wel redt.
Ik ga ze alvast feliciteren![]()
![]()
Benfica raakt ietwat gefrustreerdUn dann rettet kein Kavallerie,
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dit is gespeeld jeetje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik durf te beweren dat Feyenoord dit wel eens zou kunnen gaan winnenUn dann rettet kein Kavallerie,
Dit is wel een grote verrassing jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hele knappe zege en extra lekker voor de coefficientenpolonaise. Priske lijkt het toch wel steeds beter op de rit te krijgenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik gun het de Feijenoorders, maar ik had 1-2 gepould.quote:![]()
Groter dan gisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een grote verrassing jongens.What can change the nature of a man?![]()
Een voetbalreisje met @tong80 (die gisteren goed had)quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 3-1 @:Coco
Wat win ik?
Veel plezier samen![]()
![]()
Ik had 1-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat win ik?
@Coco![]()
Leuk, waar gaan we heen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voetbalreisje met @:tong80 (die gisteren goed had)
Veel plezier samen![]()
Niks want het is 1-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat win ik?Un dann rettet kein Kavallerie,
Niets, dan heb je verloren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat win ik?What can change the nature of a man?![]()
Ik heb vliegangst.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, waar gaan we heen.
Ook deze post krijgt een hartje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is weer een fijne avond voor de mensen die niet blind meegingen in de Priske-hunt.![]()
Moest er goed over nadenkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Je was laat maar nog binnen de tijd.![]()
![]()
Ha ha. Deal. Truste. En tot merrege.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen met de trein naar Londen.
@:Coco gaat toch betalen.
Ik zei nog die heeft gedronken. Volgende keer allemaal aan de drank.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:picommp met de juiste voorspelling![]()
Het verstand zegeviert.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook deze post krijgt een hartje.![]()
Ik schaam mij @Alaphilippe_ (al was dit schertsend wat sterk aangezet)quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Het uitstekende fundament door Slot gelegd is nu al volledig afgebroken door fraud Priske @:pistolero![]()
Kijk, op het aankoopbeleid van Te Kloese kan je alles aanmerken. Maar we hebben genoeg gehoord over het 'hoe' van Feyenoord's zoektocht van een nieuwe trainer. Dat is behoorlijk intensief en met tal van verschillende aspecten doorlopen. Ze stellen geen volledige infantiel aan als trainer, mag je aannemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik schaam mij @:alaphilippe_ (al was dit schertsend wat sterk aangezet)![]()
Maar hij doet een huddle!!!@@@!@@quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, op het aankoopbeleid van Te Kloese kan je alles aanmerken. Maar we hebben genoeg gehoord over het 'hoe' van Feyenoord's zoektocht van een nieuwe trainer. Dat is behoorlijk intensief en met tal van verschillende aspecten doorlopen. Ze stellen geen volledige infantiel aan als trainer, mag je aannemen.![]()
Zelfde witchhuntproces zag je eigenlijk met Ten Hag in 2018.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar hij doet een huddle!!!@@@!@@![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk intensief en met tal van verschillende aspecten doorlopen. Ze stellen geen volledige infantiel aan als trainer, mag je aannemen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De situatieschets. @:rambodirk
@BuitendamCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Laat de UEFA dit maar niet lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:19 schreef Elan het volgende:
Ik vind die nieuwe opzet van de CL wel echt heel kutgraag op anoniem![]()
Deze nieuwe opzet is veel leuker dan het oude starre systeem met dubbele wedstrijden tegen drie tegenstanders.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De situatieschets. @:rambodirk![]()
Ik vind het ook geweldig tot dusver. Kan altijd nog veranderen maar voorlopig oké.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze nieuwe opzet is veel leuker dan het oude starre systeem met dubbele wedstrijden tegen drie tegenstanders.
Zeg het maar
18:45 PSV - Girona | Ziggo Sport
@maxi-mus 2-0
@Oriente
@fetX
@GGMM 1-1
@PicoMMP
@Scrummie
@onlogisch
@Mexicanobakker 3-1
@Tarado 2-1
@klaasweetalles 1-1
@3rr0r 2-1
@Caland 1-1
@DombohetOlifantje1 3-2
@R-woud93 2-0
@tong80 3-1
@Bezsen 3-1
@Pisces29 2-1
@Flitsbezorger
@Frozen-assassin
@WheeledWarrior 3-0
@Immerdebestebob 2-2
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 05-11-2024 19:26:25 ]What can change the nature of a man?![]()
3-1quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:tong80
3-2quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob![]()
3-1quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Bij Girona is IEDEREEN geblesseerd, dit wordt dus 1-1.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:ImmerdebestebobVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
GGMM heeft al 1-1.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Girona is IEDEREEN geblesseerd, dit wordt dus 1-1.What can change the nature of a man?![]()
2-1quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 PSV - Girona | Ziggo SportOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Girona kon er echt geen klote van tegen Feyenoord. Toen dat niet voldoende was, schoten ze er zelf maar nog eens 2 in bij zichzelf. Zelden zo'n slechte ploeg gezien als die wedstrijd.
4-0.![]()
0-2quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:ImmerdebestebobAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
3-0quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1-1quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
psv zit in een zware dip"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Feyenoord was in die periode echt topquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Girona bakt er dit seizoen ook echt niets van.
Daar won Feyenoord zelfs uit van."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat was de pot na de dramatische wedstrijd tegen NEK.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord was in die periode echt top![]()
ongelukkige wedstrijdquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de pot na de dramatische wedstrijd tegen NEK.
feyenoord is dit seizoen maar door 1 ploeg weggespeeld en dat is bayer leverkussen geweest
al die andere potjes hebben ze pecht gehad en zijn ze ook nooit weggespeeld"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ook tegen Girona was het gewoon best matig, maar dat waren hullie gelukkig ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de pot na de dramatische wedstrijd tegen NEK.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt. Die 2-3 toen had ik ook niet meer verwacht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook tegen Girona was het gewoon best matig, maar dat waren hullie gelukkig ook![]()
Zeg het maar
2-0quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Zeg het maar
Dat middenveld van PSV kan niet. 2-2.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Met die bank ook te hopen dat iedereen heel blijft in de achterste linie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat middenveld van PSV kan niet. 2-2.![]()
Volgens mij hadden ze meer dan 60 % balbezit en 11 corners tegen PSV 0.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:15 schreef Adames het volgende:
Girona kon er echt geen klote van tegen Feyenoord. Toen dat niet voldoende was, schoten ze er zelf maar nog eens 2 in bij zichzelf. Zelden zo'n slechte ploeg gezien als die wedstrijd.
4-0.
En Theo is
Ik doe met je mee. Al is het zelden andersom.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil al mijn PSV-voetbalvrienden heel veel succes wensen.
Ik hoop dat Donny van de Beek zijn gooiarm breekt, mag dat ook?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het valt op dat Feyenoord en PSV veel afwezigen hebben en Ajax ondanks het drukkere schema minder.
Hoe zou dat nou komen?![]()
Nee, je doet maar gewoon normaal!quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Donny van de Beek zijn gooiarm breekt, mag dat ook?![]()
![]()
Ik hoop dat die jongen die foto’s aan het maken is morgen op doel staatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb het idee dat je het antwoord al weet door hoe je de vraag stelt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt op dat Feyenoord en PSV veel afwezigen hebben en Ajax ondanks het drukkere schema minder.
Hoe zou dat nou komen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij bent zeker de slimste uit je klas?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je het antwoord al weet door hoe je de vraag stelt.![]()
omdat ajax geen CL speelt (hoge intensiteit)quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe zou dat nou komen?![]()
Ik zit niet meer op school, maar vroeger zonder meer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent zeker de slimste uit je klas?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Blaswich keept daar, die kon er bij Heracles niet zo bijzonder veel van. Zat geloof ik laatst ook bij het Duitse Elftal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik hoop dat die jongen die foto’s aan het maken is morgen op doel staat![]()
Ik vind dit geen handig gekozen kleurcombinatie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij hebt genoeg leuke eigenschappen om je een volwaardig mooi mens te makenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik was nooit de slimste jongen in de klas.
Maar goed, dat zal niemand verbazen.![]()
![]()
Ik de regio Brabant ben je natuurlijk al snel de slimste.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik was nooit de slimste jongen in de klas.
Maar goed, dat zal niemand verbazen.![]()
Ach Schildkamp.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter neemt deze commentator NIET serieus.
[ x ]![]()
Oh, ze zijn er bij Girona blijkbaar nog niet achter dat opbouwen met mensen die retetraag zijn een beetje gevaarlijk isVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit begint weer lastig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is niet veel bij PSV. Mist een type Schouten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelachen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:56 schreef GGMM het volgende:
PSV is duidelijk nog van slag vanwege het oppermachtige Ajax![]()
ahVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
En een type Perisic.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet veel bij PSV. Mist een type Schouten.![]()
Net als Atalanta - Celtic.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe niet zo interessant.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Origami94 het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar deze wedstrijd terwijl ik de verkiezingen en de markten volg![]()
Heb je al lang homo?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Origami94 het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar deze wedstrijd terwijl ik de verkiezingen en de markten volgVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar er is nu nog helemaal niets te volgen qua uitslagen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Origami94 het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar deze wedstrijd terwijl ik de verkiezingen en de markten volg![]()
Het is maar goed dat die corner geen keeper is.quote:
De kaasmarkt in Alkmaar zekerquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Origami94 het volgende:
Gezien de tape was Girona er niet op voorbereid.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet je best maar je wil weer lekker recalcitrant doen.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Benieuwd of deze blijft staan. Voetje van Tilman was over de lijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met het risico dat dit een hele domme vraag is, maar Tillman staat toch gewoon me z'n voet binnen de lijnen?![]()
Niet dat het me boeit overigens, 1-0
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
1-0. Slecht verdedigd zeg. Maar wel lekker.
Mooi, wordt niet over gemiept.
GOOOOOOOOOL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
KNJB en zelfs de FIA zijn geen partij vanavond.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
Laten we niet te snel juichen.
Tegen Ajax kwam PSV ook voor, maar uiteindelijk verloren ze met 3-2![]()
Kloptquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Met het risico dat dit een hele domme vraag is, maar Tillman staat toch gewoon me z'n voet binnen de lijnen?![]()
Niet dat het me boeit overigens, 1-0![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En DONNIE.
En Danjuma, die volgens iedereen in Oranje moest.
Komt die toevallig bij Feyenoord vandaan?![]()
Nee ik noem geen namen maar hij is een Spanje kenner.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Komt die toevallig bij Feyenoord vandaan?![]()
Ah dan denk ik dat ik weet over wie je het hebtquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik noem geen namen maar hij is een Spanje kenner.
Iemand die is opgegroeid met een dartpijl![]()
Beterschap!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik noem geen namen maar hij is een Spanje kenner.![]()
![]()
Feyenoord speelt dan ook echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:11 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als PSV deze wint en Feyenoord verliest morgen dan staat Feyenoord nog steeds boven PSV![]()
En beide boven Ajax.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:11 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als PSV deze wint en Feyenoord verliest morgen dan staat Feyenoord nog steeds boven PSV![]()
Mee eens, doorligplekken heb je al.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou een uitstekende muurligger zijn![]()
Wordt hij verzorgd door zo'n malafide zorgbureautje?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mee eens, doorligplekken heb je al.![]()
Hoeveel %?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mee eens, doorligplekken heb je al.![]()
Rode lopered.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijn er ook niet malafide zorgbureaus? Die branche is erger dan de autohandel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wordt hij verzorgd door zo'n malafide zorgbureautje?![]()
Nouja ze wonnen uiteindelijk nog na penalties.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom had Feyenoord zoveel moeite met deze matige ploeg?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie goal.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
goed voor de punten voor holland richting portugal als psv dit potje kan winnen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Veel plezierquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even de nieuwste aflevering van de pinguïn kijken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn er ook niet malafide zorgbureaus? Die branche is erger dan de autohandel.quote:Zo werd een jongere met een verstandelijke handicap gedwongen om urenlang met zijn blote billen tegen een raam te staan en werd een andere jongere gedwongen de schoenen van zijn zogenaamde zorgverlener te likken.![]()
Ik kijk erg uit naar je reviewquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even de nieuwste aflevering van de pinguïn kijken.
Die vind ik altijd erg sterk geschreven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: