Niks want het is 1-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 3-1 @:Coco
Wat win ik?
Niets, dan heb je verloren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 3-1 @:Coco
Wat win ik?
Ik heb vliegangst.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, waar gaan we heen.
Ook deze post krijgt een hartje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is weer een fijne avond voor de mensen die niet blind meegingen in de Priske-hunt.
Moest er goed over nadenkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Je was laat maar nog binnen de tijd.
Ha ha. Deal. Truste. En tot merrege.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen met de trein naar Londen.
@:Coco gaat toch betalen.
Ik zei nog die heeft gedronken. Volgende keer allemaal aan de drank.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:picommp met de juiste voorspelling
Het verstand zegeviert.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook deze post krijgt een hartje.
Ik schaam mij @Alaphilippe_ (al was dit schertsend wat sterk aangezet)quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Het uitstekende fundament door Slot gelegd is nu al volledig afgebroken door fraud Priske @:pistolero
Kijk, op het aankoopbeleid van Te Kloese kan je alles aanmerken. Maar we hebben genoeg gehoord over het 'hoe' van Feyenoord's zoektocht van een nieuwe trainer. Dat is behoorlijk intensief en met tal van verschillende aspecten doorlopen. Ze stellen geen volledige infantiel aan als trainer, mag je aannemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik schaam mij @:alaphilippe_ (al was dit schertsend wat sterk aangezet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |