SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
VARred[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach ja, hangen een uur geleden. Maar feitelijk natuurlijk correct.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Twee potjes terug was dat Feyenoord topic bijkans zo labiel als de gemiddelde deelnemer van een zwangerschapscursus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende: [..] Dan is de uitvoering soms bij vlagen droevig . Verschil in kwaliteit blijft ook trouwens aardig groot.
![]()
We gaan het zien maar ik vertrouw Baas , Rensch en Taylor nog steeds niet als windkracht 8 gaat opsteken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso. Maar toestanden als Feyenoord-thuis/uit zie ik niet snel gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
En nu heeft dolle Priske opeens iets gevonden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee potjes terug was dat Feyenoord topic bijkans zo labiel als de gemiddelde deelnemer van een zwangerschapscursus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zonde. Wel terecht afgekeurd. Maar dat moet dan ook vaker gebeuren met getrek enzo.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bizar om hiervoor te varren.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Gewoon 1+1.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik las alleen dat iemand het totaal verwarrend vindt dat er iemand bijspringt als mod af en toe.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het F1 feedback topic is erg leuk allen.
Ik krijg de indruk dat F1-fans nogal autistisch zijn.![]()
Linkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het F1 feedback topic is erg leuk allen.![]()
haha met de recente veranderingen daar lijkt het op een bepaald land in Aziequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het F1 feedback topic is erg leuk allen.graag op anoniem![]()
Dit gebeurt 100 keer per wedstrijd maar doelpunten worden helemaal kapotgecheckt.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Is die kat weer bezig?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het F1 feedback topic is erg leuk allen.![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dombo was de enige die er wel vertrouwen in had.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu heeft dolle Priske opeens iets gevonden.![]()
Was wel gewoon een overtreding, maar vind hiervoor varren ook wel flauwquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Louis van Gaal tegen Ted van Leeuwen.gifquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dombo was de enige die er wel vertrouwen in had.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hwangquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu heeft dolle Priske opeens iets gevonden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik blijf me mateloos verbazen over mensen die zich eindeloos verliezen in schelden op een scheidsrechter.![]()
Het gaat weer over iets anders, die 'huisregels' .quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las alleen dat iemand het totaal verwarrend vindt dat er iemand bijspringt als mod af en toe.
Ik krijg de indruk dat F1-fans nogal autistisch zijn.What can change the nature of a man?![]()
Ik raad je aan het Feyenoord topic dan te mijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik blijf me mateloos verbazen over mensen die zich eindeloos verliezen in schelden op een scheidsrechter.What can change the nature of a man?![]()
Stukje Latino-theater[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan zou ik het Feyenoord-topic even ontwijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik blijf me mateloos verbazen over mensen die zich eindeloos verliezen in schelden op een scheidsrechter.![]()
Godverquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik raad je aan het Feyenoord topic dan te mijden.![]()
Dat was gewoon een pingel geweest als er niet was afgefloten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Di Madria.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sow[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Knap hoor. Heerlijk om te zien.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dat Benfica kan er niet zoveel van he?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Er wordt weer gebeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is niks, gewoon keurig de bal gespeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahahahquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:34 schreef Adames het volgende:
Bosz moet nog gaan bibberen voor de rest van het jaar![]()
pieterzwart.gifquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
BOEM BOEM MILAMBO DANS MET MIJ DE TANGO![]()
Hij kan wel iets denk ik als de ruimtes klein zijn . Tegen Kowet ook vaak in 1 keer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En tegen teams spelen die met open hol erin gaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Deze ga jij als stagiair sws inbrengen bij de Cor Podcast.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
BOEM BOEM MILAMBO DANS MET MIJ DE TANGO![]()
Dat dacht Dortmund gisteren ookquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
De bal is toch gewoon in het spel, waarom zou je fluitenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon een pingel geweest als er niet was afgefloten.
Of ken ik de regels niet![]()
7-upquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Wanneer ik een topic over een speler open is dat eigenlijk een garantie dat hij een unaniem belachelijk groot succes wordt.quote:![]()
Nee, dat mag Nicky zingen in de volgende podcast.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze ga jij als stagiair sws inbrengen bij de Cor Podcast.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
Homohater Cucktsju heerlijk afgetroefd daar![]()
![]()
Moddervetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net wat snoeptomaatjes op, het is tenslotte vakantieIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat is wel een klein detail jaquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
MovieMaker.exe al in de taakbalk voor de dvd?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:38 schreef Coco het volgende:
Dit is de beste wedstrijd van Feyenoord in 5 jaar.![]()
Varred, wel mooie goal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekkere wedstrijd. Vast houden tot de rust.
Zo'n commentator die zonder zelf te kijken zegt "het is geen buitenspel" alleen omdat de grensrechter nog niet vlagt.
Idioot.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja 2 punten is weinig, maar goed wel tegen tegenstanders uit pot 1, 2 en 3 en 2x uit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zal jou eens vasthouden tot de rustquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef tong80 het volgende:
Lekkere wedstrijd. Vast houden tot de rust.![]()
Dat was toch die hoer van Trump?quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vincent Schildkamp wordt altijd kribbig als hij geen goednieuwsshow kan opvoeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Die commentator vindt het maar lastig om te volgen en geeft daarvan de scheidsrechter de schuld![]()
Babyolie?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
@:gurneyisbestoke glijdt uit in het Feyenoord topic.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
![]()
Zou dat voor protesteren zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Dit is dom van Bueno.
Maar geen geel waard.
![]()
Ik heb nog geen restaurant tips gehoord van deze commentatortquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
Laat me met rust, ik ben een beetje overprikkeld dit potjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
@:gurneyisbestoke glijdt uit in het Feyenoord topic.Met pijn en moeite derde![]()
Ik ga jullie weer verlaten voordat de vrouw weer meent dat ik met allerlei wijven loop te appen.
Je kan ook moeilijk zeggen dat je op een forum zit.![]()
Dan missen we alleen nog @onlogischquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat @:slobeend hier meepost nu Feyenoord voorstaatWhat can change the nature of a man?![]()
Akkoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat me met rust, ik ben een beetje overprikkeld dit potjeWhat can change the nature of a man?![]()
"dit potje"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat me met rust, ik ben een beetje overprikkeld dit potje
Als Feyenoord speelt ben je altijd totaal van het padje af (no offence)![]()
forumvoordemocratie.ruquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voordat de vrouw weer meent dat ik met allerlei wijven loop te appen.
Je kan ook moeilijk zeggen dat je op een forum zit.![]()
Zeg maar dat je op discord zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
Je kan ook moeilijk zeggen dat je op een forum zit.What can change the nature of a man?![]()
Die komt alleen als Ajax achter staat toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan missen we alleen nog @:onlogisch![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan missen we alleen nog @:onlogisch![]()
![]()
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=83BxOKuCGoA
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=83BxOKuCGoA
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=83BxOKuCGoAWhat can change the nature of a man?![]()
Beetje schreeuwen, want dat deed Pep ook altijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Kompany gaat zo in de rust de trainer uithangen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik hou ook van jou bromsnor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Laten we de vrouw van Wotte even bedanken![]()
Ik neem er een bakkie choco bij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat de 2-1 geteld werd slaat echt helemaal compleet nergens op. Hier is de VAR toch voor? Je mag nu dus blijkbaar iemand in de rug duwen waardoor deze onder de hoge bal doorgaat en er dan met de bal vandoor gaan om vervolgens een assist te geven? Lachwekkend weer dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Barcelona naar 3-1, tegen de verhoudingen in.![]()
Nu heeft niemand meer de persoonlijkheid om die mensjes in elkaar te beuken . Moesten ze vroeger eens proberen bij een Keane of Vinnie Jones.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beetje schreeuwen, want dat deed Pep ook altijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik las coco.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem er een bakkie choco bij.What can change the nature of a man?![]()
Hangt meestal af van welk team het doetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat de 2-1 geteld werd slaat echt helemaal compleet nergens op. Hier is de VAR toch voor? Je mag nu dus blijkbaar iemand in de rug duwen waardoor deze onder de hoge bal doorgaat en er dan met de bal vandoor gaan om vervolgens een assist te geven? Lachwekkend weer dit.![]()
Ik net de vuile was. Komt wel dicht bij zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Kompany gaat zo in de rust de trainer uithangen.
Lekker dat Feyenoord voorstaat hé makkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik net de vuile was. Komt wel dicht bij zo.![]()
![]()
Barça is wel al 10-tallen het lievelingetje van de UEFA ja. Dat was ook al te zien met die "geweldige" remontada tegen PSG. Zelden een grotere naaipartij door scheidsrechters gezien dan toen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt meestal af van welk team het doet![]()
![]()
Krijsen tegen je handdoek dat die niet zo laconiek moet zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik net de vuile was. Komt wel dicht bij zo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tong is typisch iemand die altijd Feyenoorders (met name John de Wolf) pest maar als ze dan voorstaan opeens doet alsof hij het heel leuk vindt voor zequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dat Feyenoord voorstaat hé makker![]()
Zeker. 99 van de 100 keer ben ik voor Nederlandse clubs. Als het met goed of mooi voetbal is is het helemaal lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dat Feyenoord voorstaat hé makker
IK BEN NOOIT VAN HET PADJE AF TIJDENS FEYENOORD GVDquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
"dit potje"
Als Feyenoord speelt ben je altijd totaal van het padje af (no offence)
Ja wel een beetje, maar vandaag voel ik het wel extra, ik weet helemaal niet hoe het is om 0-2 voor te staan tegen een ploeg als Benfica. En ik heb een drukke werkweek dus ik ben extra van het padjeMet pijn en moeite derde![]()
Tong was de enige die dit voorspeld had.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dat Feyenoord voorstaat hé makkerCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ha ha. Hij liet me in m'n hemd staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijsen tegen je handdoek dat die niet zo laconiek moet zijn.
Wat moet je nou weer ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong is typisch iemand die altijd Feyenoorders (met name John de Wolf) pest maar als ze dan voorstaan opeens doet alsof hij het heel leuk vindt voor ze
Nu is John de Wolf pesten geen vreemde hobbyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong is typisch iemand die altijd Feyenoorders (met name John de Wolf) pest maar als ze dan voorstaan opeens doet alsof hij het heel leuk vindt voor ze![]()
Daar is idd niks mis mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu is John de Wolf pesten geen vreemde hobby
Snap ik kijk maar naar de tussenstand:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IK BEN NOOIT VAN HET PADJE AF TIJDENS FEYENOORD GVD
Ja wel een beetje, maar vandaag voel ik het wel extra, ik weet helemaal niet hoe het is om 0-2 voor te staan tegen een ploeg als Benfica. En ik heb een drukke werkweek dus ik ben extra van het padje
What can change the nature of a man?![]()
Gelukkig maar.quote:
Akkoordquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
KLB topic geopend.
Graag niet reageren als je niet naar de Wu-Tang Clan luistert.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Last van scherpe kantjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IK BEN NOOIT VAN HET PADJE AF TIJDENS FEYENOORD GVD
Ja wel een beetje, maar vandaag voel ik het wel extra, ik weet helemaal niet hoe het is om 0-2 voor te staan tegen een ploeg als Benfica. En ik heb een drukke werkweek dus ik ben extra van het padje![]()
Gurney is iemand vol met passie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Last van scherpe kantjes?What can change the nature of a man?![]()
Wat let je ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat er op Fok geen topic is over de Hang Youth
Ja dat is een hele nette manier om te zeggen dat hij zich als een psychiatrisch patiënt gedraagt als Feyenoord speelt.quote:
Maar als Feyenoord niet speelt vind ik het een lieve jongen dus ik mention hem niet omdat ik die goede band wil behouden![]()
Ik kan me begin jaren 70 de loting nog herinneren dat Feijenoord Benfica lootte en Ajax Arsenal. 71 geloof ik.
Benfica brengt weinig zeg. Helemaal geen tempo.
Waarom staat daar ook WLR?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat F1-topic staat al de hele avond hoog in m'n AT.
Dat wordt weer smullen straksWhat can change the nature of a man?![]()
Zat je tijdens de loting ook al achter het doel?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me begin jaren 70 de loting nog herinneren dat Feijenoord Benfica lootte en Ajax Arsenal. 71 geloof ik.![]()
Nee in je m.....quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zat je tijdens de loting ook al achter het doel?
Welkom terugquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
@:GGMM goed nieuws! de vrouw gaat op bed. Het lijkt er op dat het geen dolle duikelavond wordt.![]()
![]()
Of een ui.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users met usernames van iets waar ze tegenwoordig geen fan meer van zijnWhat can change the nature of a man?![]()
Ik wist niet dat je warm bad WLR volgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat F1-topic staat al de hele avond hoog in m'n AT.
Dat wordt weer smullen straks![]()
Over het algemeen inderdaad geen fan van mensen die Bob heten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users met usernames van iets waar ze tegenwoordig geen fan meer van zijn![]()
@hafcfan ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users met usernames van iets waar ze tegenwoordig geen fan meer van zijn![]()
Ik mis @eurobobquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over het algemeen inderdaad geen fan van mensen die Bob heten.
of hoe heet die gast @Oriente![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA En dit voor een Ajacied.
Jeetje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wordt de VAR.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kan toch haast niet anders dan buitenspel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
badtripbob is dood tochquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:goodtripbob en @:badtripbob?![]()
![]()
Ripquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:goodtripbob en @:badtripbob?![]()
![]()
Gvd. Milimeter. Je kunt tegenwoordig nie ins meer juiche.
Kom op zeg ... dit gaat nergens om 1 mm"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Bayern heeft een voorzichtig probleem voor P8quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn vervangende hulp in de huishouding heet Beelen. Is een gruwelijk lekker wijf. Helaas 18
Is legaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn vervangende hulp in de huishouding heet Beelen. Is een gruwelijk lekker wijf. Helaas 18What can change the nature of a man?![]()
Poetst ze inmiddels wel goed?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn vervangende hulp in de huishouding heet Beelen. Is een gruwelijk lekker wijf. Helaas 18Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Gewoon doen kan jou het schelenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn vervangende hulp in de huishouding heet Beelen. Is een gruwelijk lekker wijf. Helaas 18![]()
Ik weet het. Ze blijft nog een tijdje. Dus ff kat uit de boom.quote:
Van een vier- naar een vijfmansdefensie, dat kan niet goed gaan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Weet ze al dat je de topspits was van Nivo Sparta?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ze blijft nog een tijdje. Dus ff kat uit de boom.![]()
Daarom.quote:
ach als Feyenoord maar wint vind het best maar het is nog lang."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Hij heet Di Maria.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind die maria wel een matige speler[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er deugen al veel te veel heilige boontjes.quote:
Picsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had jij nou ooit wat met een mod gedaan?![]()
Ze heet Fenna, lijkt wel op......quote:
Ga zondag naar de kerk en biechtenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er deugen al veel te veel heilige boontjes.graag op anoniem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: