SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
VARred[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach ja, hangen een uur geleden. Maar feitelijk natuurlijk correct.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Twee potjes terug was dat Feyenoord topic bijkans zo labiel als de gemiddelde deelnemer van een zwangerschapscursus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende: [..] Dan is de uitvoering soms bij vlagen droevig . Verschil in kwaliteit blijft ook trouwens aardig groot.
![]()
We gaan het zien maar ik vertrouw Baas , Rensch en Taylor nog steeds niet als windkracht 8 gaat opsteken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso. Maar toestanden als Feyenoord-thuis/uit zie ik niet snel gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
En nu heeft dolle Priske opeens iets gevonden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee potjes terug was dat Feyenoord topic bijkans zo labiel als de gemiddelde deelnemer van een zwangerschapscursus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zonde. Wel terecht afgekeurd. Maar dat moet dan ook vaker gebeuren met getrek enzo.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: