"dit potje"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat me met rust, ik ben een beetje overprikkeld dit potje
forumvoordemocratie.ruquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voordat de vrouw weer meent dat ik met allerlei wijven loop te appen.
Je kan ook moeilijk zeggen dat je op een forum zit.
Zeg maar dat je op discord zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voordat de vrouw weer meent dat ik met allerlei wijven loop te appen.
Je kan ook moeilijk zeggen dat je op een forum zit.
Die komt alleen als Ajax achter staat toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan missen we alleen nog @:onlogisch
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan missen we alleen nog @:onlogisch
Beetje schreeuwen, want dat deed Pep ook altijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Kompany gaat zo in de rust de trainer uithangen.
Ik hou ook van jou bromsnor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef GGMM het volgende:
Laten we de vrouw van Wotte even bedanken
Dat de 2-1 geteld werd slaat echt helemaal compleet nergens op. Hier is de VAR toch voor? Je mag nu dus blijkbaar iemand in de rug duwen waardoor deze onder de hoge bal doorgaat en er dan met de bal vandoor gaan om vervolgens een assist te geven? Lachwekkend weer dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Barcelona naar 3-1, tegen de verhoudingen in.
Nu heeft niemand meer de persoonlijkheid om die mensjes in elkaar te beuken . Moesten ze vroeger eens proberen bij een Keane of Vinnie Jones.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beetje schreeuwen, want dat deed Pep ook altijd.
Ik las coco.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem er een bakkie choco bij.
Hangt meestal af van welk team het doetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat de 2-1 geteld werd slaat echt helemaal compleet nergens op. Hier is de VAR toch voor? Je mag nu dus blijkbaar iemand in de rug duwen waardoor deze onder de hoge bal doorgaat en er dan met de bal vandoor gaan om vervolgens een assist te geven? Lachwekkend weer dit.
Ik net de vuile was. Komt wel dicht bij zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Kompany gaat zo in de rust de trainer uithangen.
Lekker dat Feyenoord voorstaat hé makkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik net de vuile was. Komt wel dicht bij zo.
Barça is wel al 10-tallen het lievelingetje van de UEFA ja. Dat was ook al te zien met die "geweldige" remontada tegen PSG. Zelden een grotere naaipartij door scheidsrechters gezien dan toen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt meestal af van welk team het doet
Krijsen tegen je handdoek dat die niet zo laconiek moet zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik net de vuile was. Komt wel dicht bij zo.
Tong is typisch iemand die altijd Feyenoorders (met name John de Wolf) pest maar als ze dan voorstaan opeens doet alsof hij het heel leuk vindt voor zequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dat Feyenoord voorstaat hé makker
Zeker. 99 van de 100 keer ben ik voor Nederlandse clubs. Als het met goed of mooi voetbal is is het helemaal lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
IK BEN NOOIT VAN HET PADJE AF TIJDENS FEYENOORD GVDquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
"dit potje"
Als Feyenoord speelt ben je altijd totaal van het padje af (no offence)
Tong was de enige die dit voorspeld had.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha ha. Hij liet me in m'n hemd staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijsen tegen je handdoek dat die niet zo laconiek moet zijn.
Wat moet je nou weer ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong is typisch iemand die altijd Feyenoorders (met name John de Wolf) pest maar als ze dan voorstaan opeens doet alsof hij het heel leuk vindt voor ze
Nu is John de Wolf pesten geen vreemde hobbyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong is typisch iemand die altijd Feyenoorders (met name John de Wolf) pest maar als ze dan voorstaan opeens doet alsof hij het heel leuk vindt voor ze
Daar is idd niks mis mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu is John de Wolf pesten geen vreemde hobby
Snap ik kijk maar naar de tussenstand:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IK BEN NOOIT VAN HET PADJE AF TIJDENS FEYENOORD GVD
Ja wel een beetje, maar vandaag voel ik het wel extra, ik weet helemaal niet hoe het is om 0-2 voor te staan tegen een ploeg als Benfica. En ik heb een drukke werkweek dus ik ben extra van het padje
Gelukkig maar.quote:
Akkoordquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
KLB topic geopend.
Graag niet reageren als je niet naar de Wu-Tang Clan luistert.
Last van scherpe kantjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IK BEN NOOIT VAN HET PADJE AF TIJDENS FEYENOORD GVD
Ja wel een beetje, maar vandaag voel ik het wel extra, ik weet helemaal niet hoe het is om 0-2 voor te staan tegen een ploeg als Benfica. En ik heb een drukke werkweek dus ik ben extra van het padje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |