SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?GINGEREDOp maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.tong80
Spleenheupquote:Zeker, ze was erg onder de indruk. Ze schatte me ook 50 en geen 62. Ik vroeg wat ze van mandekking vond als voetballiefhebster.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet ze al dat je de topspits was van Nivo Sparta?Met een Fa zelfs. jaartje of 2.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had jij nou ooit wat met een mod gedaan?
Kut keeper. Blijf van die bal af.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Dit is gespeeld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]Zorro
ZNou, het was leuk zolang het duurde.
RIP Feyenoord.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnietong80
SpleenheupZo onnodig en dom.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Jammer dat ie net Bosvelt erin heeft gebracht voor Robben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]Coco
dat vind je leuk hèDit kan nog wel eens KNOTSGEK worden.quote:What can change the nature of a man?Szura
Kijk eens aan!Dit kan echt niet, wisselen die manLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.Adames
Klara!Niet de eerste keerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ie net Bosvelt erin heeft gebracht voor Robben.Coco
dat vind je leuk hèWordt grimmig in hun topic.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun dit mijn feyenoordvrienden nietWhat can change the nature of a man?Wotte
wotte!?Nou ik kijk er echt naar uit om straks weer dat stel labiele wijven euforische te moeten zien oreren in aanloop naar de klassieker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun dit mijn feyenoordvrienden nietCoco
dat vind je leuk hèJa dat vind ik ook, maar ik wil hier de sfeer bewaren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Ajax het deed was het een schandeWhat can change the nature of a man?Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik wil hier de sfeer bewaren.
Jij bent een goede modVertoon je hier populistisch gedrag?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik wil hier de sfeer bewaren.Zorro
ZFeyenoord ontsnaptUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnietong80
SpleenheupOe. Ik hoor nu namen die ik niet ken.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Szura
Kijk eens aan!Ik heb de TYPISCH NEDERLANDS al klaarstaanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.Coco
dat vind je leuk hèEcht iedere keer mislukt de oeh ah ed de goey deze ronde.What can change the nature of a man?tong80
SpleenheupAlle lekkere broodjes waren op vanavond.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Ik erger me daar al een tijdje aanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Coco het volgende:
Echt iedere keer mislukt de oeh ah ed de goey deze ronde.Dit gaat Feyenoord niet meer winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]tong80
SpleenheupCliché: 'Ze roepen over zichzelf af.'quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb de TYPISCH NEDERLANDS al klaarstaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: