SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Genieten die cl
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja klopt ben al gek genoegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het moet niet te gek worden natuurlijkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We hebben nog 5 weken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
......... Rest in peace kut TT's.![]()
![]()
Heerlijk hadden 3-0 voor moeten staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feyenoord gaat wel lekker zag ik netThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel terecht afgekeurd doelpunt, maar verder gaan ze lekker idd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk hadden 3-0 voor moeten staan.![]()
ALLEMAAL? Lijkt me heerlijk... Maar wrom?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hebben we allemaal wat meer vrijetijdLach met een schone bips![]()
Onterecht afgekeurd dat duel had niks met de verdere aanval te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel terecht afgekeurd doelpunt, maar verder gaan ze lekker idd!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.quote:![]()
Einde dts. Zie OPquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ALLEMAAL? Lijkt me heerlijk... Maar wrom?![]()
![]()
Dat laatste gaat hier wel lukken, lijkt me sterk dat DTS terabytes aan data trekt per maandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.![]()
op slot toch niet, we hebben dan alleen geen spelelement meerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Ow ok, wist ik niet. Afgelopen paar dagen niet online geweest op forum.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.Lach met een schone bips![]()
Ja dan haken de meeste wel afquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op slot toch niet, we hebben dan alleen geen spelelement meer![]()
En dus is het dan alleen nog maar een SC en er is al een ONZ SC, en dat is overbodig, dus slotje en ongezien de tyfus!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op slot toch niet, we hebben dan alleen geen spelelement meer![]()
Past niet (in de TT danquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis 'in je naad' in de TT)
![]()
En "na de daad".quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis 'in je naad' in de TT![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Poedersuiker op pannenkoeken is dan ook wel enige echte verantwoorde erop. Stroop enzoquote:
Lach met een schone bips![]()
Doet me denken aan mijn spirituele periode.quote:
Van die zweefteven: "Je mobieltje stoot schadelijke straling uit! Leg hem nooit naast je bed neer, want je zult merken dat je niet meer kunt slapen!"
- "Ja, omdat je om de 10 minuten je social media wil checken om te zien of je nog wat gemist hebt! Ga toch weg! Dat heeft niks met straling te maken, maar met verslaving!"
Fear Of Missing Out.
Ga slapen, meiske!![]()
![]()
![]()
ONZ / Station Goorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze trein moest station riool halen voor het te laat was.
Uw ADH vitamine Worst
Beter dan erin.....quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
komt wel een flinke uit zegLach met een schone bips![]()
Als je niet snurkt!quote:
En me tegenhoudt als ik een wandeling ga maken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is modder!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
komt wel een flinke uit zegDat is waar ik op gegoogled had toen ik dat gifje aan het maken was!
Met flink wat shoppen is het uiteindelijk op een drol gaan lijken!
![]()
![]()
My modder does not stink.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Is modder!Dat is waar ik op gegoogled had toen ik dat gifje aan het maken was!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Is modder!Dat is waar ik op gegoogled had toen ik dat gifje aan het maken was!
Uw ADH vitamine Worst
Neen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je niet snurkt!
En me tegenhoudt als ik een wandeling ga maken
En als je weer naakt voor het raam wil gaan staan, dan zal ik je wel tegenhouden![]()
![]()
Of een dekentje over me heen gooienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neen.
En als je weer naakt voor het raam wil gaan staan, dan zal ik je wel tegenhouden
Dan is het nu tijd om te gaan.
Ok totzoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een dekentje over me heen gooien
Dan is het nu tijd om te gaan.![]()
![]()
![]()
Sodeju wat een TT![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
1 Amieke, 2quote:quote:
Jij ook alvast een goede nachtrust gewenst, Allessie
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1 Amieke, 2
[..]
Jij ook alvast een goede nachtrust gewenst, Allessie
Wat scheelt er aan?quote:
Wil je mee naar bed? Mag hoor
Als DAT geen.....bolken wordt!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan?
Wil je mee naar bed? Mag hoor![]()
![]()
Wordt wel druk zoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan?
Wil je mee naar bed? Mag hoor![]()
![]()
Nee ben verlegenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan?
Wil je mee naar bed? Mag hoor
Daar wordt het ook drukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je toch naakt voor raam staan![]()
![]()
Met z'n 35cm naar buiten bungelend!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je toch naakt voor raam staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Kijken of er een visje hapt.![]()
![]()
Hoe gaan die 35cm goed afkluiven dan? Daar heb je een meerval voor nodig.quote:Lach met een schone bips![]()
Maar dacht gezien de TT dat je er geen problemen mee zou hebbenquote:
Wel eentje die zuivelproducten lust dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe gaan die 35cm goed afkluiven dan? Daar heb je een meerval voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Er is maar 1 ding dat serieus hermetisch gesloten is met Justin in de buurtquote:
Je sphincter?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Er is maar 1 ding dat serieus hermetisch gesloten is met Justin in de buurt![]()
Gekkiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dacht gezien de TT dat je er geen problemen mee zou hebben![]()
![]()
![]()
Nee de deur van de wc waar hij op zit te kakken en niet meer open kan maken. Ga een Godin als Amy toch niet delen... Hou op hoorquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee de deur van de wc waar hij op zit te kakken en niet meer open kan maken. Ga een Godin als Amy toch niet delen... Hou op hoor![]()
![]()
Doe je het wel veilig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook nog ff een random wijf van straat plukken en genadeloos hard volblaffen en dan meuren!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ahwquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee de deur van de wc waar hij op zit te kakken en niet meer open kan maken. Ga een Godin als Amy toch niet delen... Hou op hoor
Niet samen spelen samen delen dus?
Ben jij daarvan ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Niet samen spelen samen delen dus?
Nee joh, ik kan toch niet tegen die 35cm van hem op. Eerlijk moet je ook zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Niet samen spelen samen delen dus?Lach met een schone bips![]()
Hij schijnt nogal van de achterdeur naar binnen te komen te zijn. Dus nee, dat sla ik ff over. Stel hij neemt de verkeerde achterdeur?quote:Lach met een schone bips![]()
Eerlijk duurt het langst!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan toch niet tegen die 35cm van hem op. Eerlijk moet je ook zijn.
Een worst.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waarmee we spelen![]()
Ik hoorde laatst dat je alles geprobeerd moet hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal van de achterdeur naar binnen te komen te zijn. Dus nee, dat sla ik ff over. Stel hij neemt de verkeerde achterdeur?
Ja klopt wel, misschien dan beter Amy opsluiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je alles geprobeerd moet hebben.
Lag ze nog niet aan de ketting dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klopt wel, misschien dan beter Amy opsluiten?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee man, die laat zich niet temmen. Die is te wildquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Lag ze nog niet aan de ketting dan?
Geloof er niks van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, die laat zich niet temmen. Die is te wild
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
@KillemWieft toch een stuntje
R.I.P DTS.![]()
gelijk zoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@loveyoulongtimequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
weer eens de voetjes van de vloer![]()
![]()
Moet wel het toxic beeld van dit topic hooghouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij hou jij alleen van schuifelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
voetjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat heeft lylt ermee te maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij alleen van schuifelen.![]()
![]()
ga je niet zien in dat filmpje want is alleen audioquote:
Uw ADH vitamine Worst
Heel geen tijd voor met al mijn gerave in de slaapkamer. (in de weekenden dan)quote:Lach met een schone bips![]()
nee joh is bijna nooit toxicquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet wel het toxic beeld van dit topic hooghouden natuurlijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haha heerlijkquote:
R.I.P DTS.![]()
met jou al wat beter?quote:
kan me voorstellen dat het allemaal niet van vandaag op morgen over is dus domme vraag
maar wat beter kan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik maak er tijd voor, houdt me jong en fitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel geen tijd voor met al mijn gerave in de slaapkamer. (in de weekenden dan)Uw ADH vitamine Worst
50/50 is halfvol glasquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
ik doe een beroep op mijn zwijgrecht
![]()
Zijn vanaf nu m’n gelukssokken. Die worden nooit meer gewassen en ik doe ze niet meer uit.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Binnenkort city pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Knapperige sokken dan op den duur.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zijn vanaf nu m’n gelukssokken. Die worden nooit meer gewassen en ik doe ze niet meer uit.
Maar dan anders
Houdt @Kissingbird wel van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Knapperige sokken dan op den duur.
Maar dan anders
Gaat met mij prima hoor, afgelopen 2 avonden na het werk een groot deel schuur uitgeruimdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
met jou al wat beter?
kan me voorstellen dat het allemaal niet van vandaag op morgen over is dus domme vraag
maar wat beter kan welEn dat is nogal wat werk, dat kutding is 3 verdiepingen en iets van 3 bij 12 ofzo. Wel lekker om even bezig te zijn met gewoon dom dingen weg pleuren en kasten weg te schuiven die vandaag opgehaald zijn. Wat mensen in al die jaren verzamelen, ik sta er zelf nog verbaasd van. En ja ook al kocht ik de boel van mijn moeder over, kom toch ook wel heel veel shit van mezelf tegen die ik weggestopt had in de schuur. Was wel ff lekker om gewoon bezig te zijn na hele dagen op werk achter computer te zitten en terug te denken. Maar nog veel meer te doen
Maar voel me er wel lekker bij eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat met mij prima hoor, afgelopen 2 avonden na het werk een groot deel schuur uitgeruimdEn dat is nogal wat werk, dat kutding is 3 verdiepingen en iets van 3 bij 12 ofzo. Wel lekker om even bezig te zijn met gewoon dom dingen weg pleuren en kasten weg te schuiven die vandaag opgehaald zijn. Wat mensen in al die jaren verzamelen, ik sta er zelf nog verbaasd van. En ja ook al kocht ik de boel van mijn moeder over, kom toch ook wel heel veel shit van mezelf tegen die ik weggestopt had in de schuur. Was wel ff lekker om gewoon bezig te zijn na hele dagen op werk achter computer te zitten en terug te denken. Maar nog veel meer te doen
![]()
![]()
Boem boem milambo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zo zijn moedersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat met mij prima hoor, afgelopen 2 avonden na het werk een groot deel schuur uitgeruimdEn dat is nogal wat werk, dat kutding is 3 verdiepingen en iets van 3 bij 12 ofzo. Wel lekker om even bezig te zijn met gewoon dom dingen weg pleuren en kasten weg te schuiven die vandaag opgehaald zijn. Wat mensen in al die jaren verzamelen, ik sta er zelf nog verbaasd van. En ja ook al kocht ik de boel van mijn moeder over, kom toch ook wel heel veel shit van mezelf tegen die ik weggestopt had in de schuur. Was wel ff lekker om gewoon bezig te zijn na hele dagen op werk achter computer te zitten en terug te denken. Maar nog veel meer te doen
die van mij bewaard ook de vreemdste shit, laatst was ik het schuurtje, vond ik een schaats
hoezo?
waar is die andere dan?
heb ik niet, was je eerste paar
nee domme kut, was sowieso niet mijn eerste paar want het zijn keepersschaatsen en op de jongste leeftijden zijn er geen keepers
je bewaarde die shit voor niks
en waar is die andere
Alles de deur uit gedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er liggen geen sokken meer in huis hier
Heeft junior ze allemaal weggegooid?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er liggen geen sokken meer in huis hier![]()
Kb alvast voor de zekerheid gok ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft junior ze allemaal weggegooid?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kb alvast voor de zekerheid gok ik.![]()
![]()
Ik vroeg me gisteren af waarom er 2 kapotte Tefal actifry's in een gereedschapskast stonden.... Denk niet dat ik het me moeder nog hoef te vragen, denk dat ze niet eens meer weet wat een actifry is maar goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo zijn moeders
die van mij bewaard ook de vreemdste shit, laatst was ik het schuurtje, vond ik een schaats
hoezo?
waar is die andere dan?
heb ik niet, was je eerste paarLach met een schone bips![]()
Nu de t-shirts, handdoeken, knuffels, of eigenlijk elk stuk textiel nog.
quote:
ritueel verbrand! ALLEMAALquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft junior ze allemaal weggegooid?
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kb alvast voor de zekerheid gok ik.![]()
Neeeeej STOPquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef aeque het volgende:
Nu de t-shirts, handdoeken, knuffels, of eigenlijk elk stuk textiel nog.![]()
2 zelfsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren af waarom er 2 kapotte Tefal actifry's in een gereedschapskast stonden.... Denk niet dat ik het me moeder nog hoef te vragen, denk dat ze niet eens meer weet wat een actifry is maar goed.![]()
![]()
Hij moet gewoon snel een vriendin/vriend krijgen.quote:
@Kissingbird heeft overal van die blowers staan net als in horecatoiletten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef aeque het volgende:
Nu de t-shirts, handdoeken, knuffels, of eigenlijk elk stuk textiel nog.
Scheelt handdoeken.![]()
![]()
Hij heeft een dinnetje nuquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij moet gewoon snel een vriendin/vriend krijgen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird heeft overal van die blowers staan net als in horecatoiletten.
Scheelt handdoeken.![]()
heb wel 2 blowers staan maar dat zijn luchtreinigers
Ik krijg nu beelden in mijn hoofd hoe ze dan in allerlei moeilijke posities bepaalde delen van het lichaam aan het drogen is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird heeft overal van die blowers staan net als in horecatoiletten.
Scheelt handdoeken.
Zal vast een bepaalde markt voor zijn. Ik zou het gaan filmen @Kissingbird en een OF maken
Ik gok dat je er 3 hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft een dinnetje nu
[..]![]()
heb wel 2 blowers staan maar dat zijn luchtreinigers
Mr. Bean heeft het ook eens opgenomenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krijg nu beelden in mijn hoofd hoe ze dan in allerlei moeilijke posities bepaalde delen van het lichaam aan het drogen is.
Zal vast een bepaalde markt voor zijn. Ik zou het gaan filmen @:kissingbird en een OF maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Mr. Bean heeft het ook eens opgenomen
3 boormachines, 1 schuurmachine, en nog veel meer gereedschap met labeltje erop geplakt met "kapot". Dat deed mijn pa dusquote:
AchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En nu mag jij het opruimen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3 boormachines, 1 schuurmachine, en nog veel meer gereedschap met labeltje erop geplakt met "kapot". Dat deed mijn pa dus![]()
![]()
Ach ik heb me vroegah vaak genoeg in de nesten gewerkt, en toen stonden zij altijd klaarquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krijg nu beelden in mijn hoofd hoe ze dan in allerlei moeilijke posities bepaalde delen van het lichaam aan het drogen is.
Zal vast een bepaalde markt voor zijn. Ik zou het gaan filmen @:kissingbird en een OF maken
Je gaat er ook spanking video's op zetten ja?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik begrijp je.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ik heb me vroegah vaak genoeg in de nesten gewerkt, en toen stonden zij altijd klaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gaat er ook spanking video's op zetten ja?van nijntjes
Ben toch nog steeds benieuwd wat het is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Drilpudding!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben toch nog steeds benieuwd wat het is.![]()
Maakte mn moeder ook altijd met kerst en pasen
wij zijn al die wijven johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wij?quote:
* aeque kijkt in broek
WIE!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo lijkt het net of dat haar hele naam is.quote:
Maakt me niet uitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of dat haar hele naam is.
Hey kloddertje roze (oh sorry, refereer aan je geweldige barbapappa-UI!)
Hi aikie.
Wat is er dan met je![]()
Ik word ook wel Tante Til genoemdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
Kan me helemaal voorstellen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word ook wel Tante Til genoemd![]()
@marc0871 heeft een briljant bolk-plaatje!
Maar mss wel van @ToT ?
Ditto is een een kloddertje rozequote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ditto*quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dito is een een kloddertje rozeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ahhwww - ik ben ferlieftt
Schattig he?quote:
Ik ben helemaal niet van de Pokémon, maar nu..![]()
Ik ga even oorlog lezen in NWS en dan slaap![]()
Trusten voor iedereen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2024 00:38:10 ]![]()
Sam?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten voor iedereen
Eh - enniewee. Slaap lekker
edit: ah, ninja edit
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten voor iedereen
Oorlog lezen en dan slapen? Zou mij niet lukken om daarna te slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten voor iedereen![]()
Hoe ouder deze telefoon wordt hoe debieler de auto-correctquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Sam?
Eh - enniewee. Slaap lekker
edit: ah, ninja edit![]()
![]()
Geeft soms wel grappige woorden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: