SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Genieten die cl
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja klopt ben al gek genoegquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het moet niet te gek worden natuurlijkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We hebben nog 5 weken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
......... Rest in peace kut TT's.![]()
![]()
Heerlijk hadden 3-0 voor moeten staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feyenoord gaat wel lekker zag ik netThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel terecht afgekeurd doelpunt, maar verder gaan ze lekker idd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk hadden 3-0 voor moeten staan.![]()
ALLEMAAL? Lijkt me heerlijk... Maar wrom?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hebben we allemaal wat meer vrijetijdLach met een schone bips![]()
Onterecht afgekeurd dat duel had niks met de verdere aanval te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel terecht afgekeurd doelpunt, maar verder gaan ze lekker idd!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.quote:![]()
Einde dts. Zie OPquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ALLEMAAL? Lijkt me heerlijk... Maar wrom?![]()
![]()
Dat laatste gaat hier wel lukken, lijkt me sterk dat DTS terabytes aan data trekt per maandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.![]()
op slot toch niet, we hebben dan alleen geen spelelement meerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow ok, wist ik niet. Afgelopen paar dagen niet online geweest op forum.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat DTS waarschijnlijk definitief op slot, tenzij iemand goed is code te schrijven en we ergens bandbreedte op een server krijgen.Lach met een schone bips![]()
Ja dan haken de meeste wel afquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op slot toch niet, we hebben dan alleen geen spelelement meer![]()
En dus is het dan alleen nog maar een SC en er is al een ONZ SC, en dat is overbodig, dus slotje en ongezien de tyfus!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op slot toch niet, we hebben dan alleen geen spelelement meer![]()
Past niet (in de TT danquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis 'in je naad' in de TT)
![]()
En "na de daad".quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis 'in je naad' in de TT![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poedersuiker op pannenkoeken is dan ook wel enige echte verantwoorde erop. Stroop enzoquote:
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: