Nee, ik heb 2 mini papegaaien.quote:
Staat er gewoon in?quote:
Lenny heeft toch een hont?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 mini papegaaien.
Stom.quote:
Lenny had een hontje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lenny heeft toch een hont?
Mijn moeder past regelmatig op zo'n mini papagaai van vrienden van haar. Leuke beestjes
Ja, geen Beagle hondje voor mij.quote:
Awwquote:
Het is je vergeven hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Kan je nagaan hoe lang ik hier niet ben geweest
Paar keer refreshen of zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen Beagle hondje voor mij.
Gelukkig dan maarquote:
Werkt niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Show us!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar![]()
Ik was trouwens nog een hele mooie geode vergeten , prachtig wat er toch allemaal uit de aarde komt
Werkt juist niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Ik zal straks ff foto makenquote:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal straks ff foto maken![]()
Ik moet ook nog wat stenen knacken (zoals ze daar zeggen
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .quote:
Dat heb ik vaak met bomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .
Op een gegeven moment kon ik geen steen meer zien
Toen liep ik te vaak door de bossen heen en dan ben je er weleens klaar mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan geen boom meer zien?![]()
Hoe dan
Oh dah minde niequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen liep ik te vaak door de bossen heen en dan ben je er weleens klaar mee.
Heb er genoeg in mijn tuin staan. Ben al tijden niet meer in de bossen geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dah minde nie![]()
Ik hou van bossen maar ik kom er niet vaak in mijn eentje
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb er genoeg in mijn tuin staan. Ben al tijden niet meer in de bossen geweest.
Drie minuten valt nog te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook nietIk woon aan de rand van Zwolle en met drie min zit ik in de natuur. Ik loop nu minder vanwege het weer , een tuin heb ik niet
Daaromquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Drie minuten valt nog te doen.
Ik zie hem nog steedsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Werkt juist niet.
Bij jou mss nog in de cache.
Ik welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: zie je deze wel?
[ afbeelding ]
Yess!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: zie je deze wel?
[ afbeelding ]
Lief beestje is het eh?quote:
Kijken of ik die in de OP krijg straks.quote:
Vast wel. Beagle hondje is onze mascotte!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken of ik die in de OP krijg straks.
Niet die van mijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vast wel. Beagle hondje is onze mascotte!
quote:
Tegenvallend welquote:
Ja, hopelijk veranderd dat nog.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hopelijk veranderd dat nog.
Eg wel!quote:
Ik ben gek op honten, maar niet van mensen die ineens voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hopelijk veranderd dat nog.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gek op honten, maar niet van mensen die ineens voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag doen
Woeff
Mogguh allemaal!quote:
Kippen zijn ook liev.quote:
Lordbro!quote:
Net als Beagle hontjes.quote:
Zijn gangetje, en daar?quote:
Niets te klagen. Nog niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, en daar?
Beetje moe nog.
Whehehehequote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niets te klagen. Nog niet...![]()
Maar een beetje moe eh? Hoe komt dat?quote:
Minder geslapen. De buren besloten om half 1 dingen te gaan verschuiven. Buurman boos op zijn zoon. Dat heeft de hele straat gehoordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar een beetje moe eh? Hoe komt dat?
Stel mongolen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder geslapen. De buren besloten om half 1 dingen te gaan verschuiven. Buurman boos op zijn zoon. Dat heeft de hele straat gehoord
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
Oehhh dit klinkt spannondquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niets te klagen. Nog niet...![]()
Zo erg?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Heb nog steeds niks.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehhh dit klinkt spannond![]()
.......Nog niet ....vertelllll
Is gewoon tokkievolk. Valt niet normaal mee te praten, want als je iets vraagt doen ze het 2x en daarna weer als vanouds.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo erg?
[..]
Heb nog steeds niks.
Zulke figuren wonen hier ook. Zijn nog te dom om te poepen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is gewoon tokkievolk. Valt niet normaal mee te praten, want als je iets vraagt doen ze het 2x en daarna weer als vanouds.
Maar slim genoeg om domme kinderen uit te schijten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zulke figuren wonen hier ook. Zijn nog te dom om te poepen.
iedereen kan neuken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar slim genoeg om domme kinderen uit te schijten.
Iedereen kan zich voortplantenquote:
Ook dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen kan zich voortplanten
Je hebt Tokkies in vele vormen helaasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar slim genoeg om domme kinderen uit te schijten.
Net als Barbapappa.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt Tokkies in vele vormen helaas
Nog steeds toch?quote:
Ergens snap ik het wel. Het is stiekem ook wel een beetje eng.quote:
Tegenwoordig is het zowat normaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Het is stiekem ook wel een beetje eng.
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het zowat normaal.
Als ik hier in de buurt kijk welquote:
Vreemde buurt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik hier in de buurt kijk wel
Goed aanbod wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Je mag mijn Barbapappa wel even zien anders
Nogalquote:
Is er geen Barbamamma?quote:
Nou...quote:
Eerder Blubbermama.quote:
Eugh... nee bah.quote:
Dat is toch niet eng?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Het is stiekem ook wel een beetje eng.
Uhuhuhu grapjasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Je mag mijn Barbapappa wel even zien anders
Dat gevorm met die lijven. Brrrr....quote:
Leuk juist tochquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat gevorm met die lijven. Brrrr....
Ja nou... nee.quote:
Vond Boes wel leuk.quote:
Misschien...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreeeeseeeluk![]()
Andere generatie wss
Precies. Je voelt dat ze langs lopen.quote:
Vreselijk , ik heb dat ook niet gekeken , ik was al wat verderquote:
Liever niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Je voelt dat ze langs lopen.
Met wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk , ik heb dat ook niet gekeken , ik was al wat verder
Geen wonder dat jij wilt verhuizen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder geslapen. De buren besloten om half 1 dingen te gaan verschuiven. Buurman boos op zijn zoon. Dat heeft de hele straat gehoord
Jajajaja... met een ander z'n Barbapappa zeker?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajajaja... met een ander z'n Barbapappa zeker?
quote:
volgens mij speelt iedereen al op jonge leeftijd met zijn speeltjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik speelde op die leeftijd nog met mijn eigen Barbapappa.
Mag het hopen ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
volgens mij speelt iedereen al op jonge leeftijd met zijn speeltjes
Dat is heel gezond , zodra je het maar niet doet waar iedereen bij zitquote:
Nee, het was heel netjes allemaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is heel gezond , zodra je het maar niet doet waar iedereen bij zit
Brave knul ben jijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, het was heel netjes allemaal.
Eerder woonde hiernaast een hele aardige vrouw. Echt nooit last van gehad. Maar sinds dat gezin er woont is het echt bergafwaarts aan het gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij wilt verhuizen.
En anders hoor je wel het gedreun.quote:
Gecorrigeerd naar wat ik eerst las. Maar je schreef iets anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hoor je wel het gedkreun.
Gedreun ja. Van de voetstappen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gecorrigeerd naar wat ik eerst las. Maar je schreef iets anders.
Dat is vervelend. Hoewel je buren de hele nacht horen kreunen, dat lijkt mij ook geen pretje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gedreun ja. Van de voetstappen.
Nu vooral schelden en heel vaak het k-woord.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Hoewel je buren de hele nacht horen kreunen, dat lijkt mij ook geen pretje.
Ik hoor mijn buurvrouw weleens kreunen, maar die heeft een enorm overgewicht en versleten knieën.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Hoewel je buren de hele nacht horen kreunen, dat lijkt mij ook geen pretje.
Komt ook niemand binnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoor mijn buurvrouw weleens kreunen, maar die heeft een enorm overgewicht en versleten knieën.
Lord!quote:
Vind dat zo vies eh. Eugh!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt ook niemand binnen.
[..]
Lord!
Klinkt lekker gezondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoor mijn buurvrouw weleens kreunen, maar die heeft een enorm overgewicht en versleten knieën.
Klopt. Die is zo weg.quote:
Dikke plork is het.quote:
Dikke ork dan.quote:
quote:
Dat vind jij dan weer lekker eh?quote:
Klopt, tegenwoordig hebben ze gevoelens enz.quote:
Huh????quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig hebben ze gevoelens enz.
Stuk gemaakt door Amazon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh????
waar zijn de oldskool Orks gebleven
Ja, beetje kinderachtig allemaal.quote:
Jammer iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, beetje kinderachtig allemaal.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vind jij dan weer lekker eh?
Wordt gewaardeerd!quote:
Weet ik.quote:
Mogguh!quote:
Lord!quote:
Nee twee foutquote:
Was een garpquote:
Wel.quote:
Prachtig weer vandaag, zonnetje , prima temperatuur ..genietenquote:
quote:
quote:
Groeps!quote:
Lord!quote:
grapjasquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goed dat jij hier ook op zondag bent, Lord.
Welnee joh, zo bedoelde ik em ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, het blijft zondag.![]()
Maar het is waar; hij was een beetje flauw.
Net even met de motor weg geweestquote:
Oh, haha. Hoe bedoelde je het dan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee joh, zo bedoelde ik em ook niet
Ik denk dat jij op geloof doelde? Ik had er geen bedoeling meequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, haha. Hoe bedoelde je het dan wel?
Dat was wel de hint die in de post besloten lag, ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op geloof doelde? Ik had er geen bedoeling mee
Dat begreep ik daarna idd pasquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat was wel de hint die in de post besloten lag, ja.
Altijd goed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net even met de motor weg geweest
Zekerquote:
Geen ingebouwde bladblazer?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Was nog goed te doen ook, had het gladder verwacht met al dat blad op de weg. Maar dat viel reuze mee.
Als ik hard blaas wel jaquote:
Witte rook voor witte ruiters.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik hard blaas wel ja
Motor was ook lekker koud, toen ik hem startte leek het alsof er een nieuwe paus gekozen was
Precies. Helaas zag ik geen pausmobiel voorrijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Witte rook voor witte ruiters.
Jij rijdt toch ook gewoon liever zelf dan in zo'n glazen kist rondgereden te worden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Helaas zag ik geen pausmobiel voorrijden.
Komt nog wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Helaas zag ik geen pausmobiel voorrijden.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij rijdt toch ook gewoon liever zelf dan in zo'n glazen kist rondgereden te worden?
Ooit.quote:
Klinkt wel goed.quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:
How is life?quote:
Primaquote:
Oh, kijk aan. Dat loopt wel lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima
Vandaag 2 bezichtigingen en morgen en donderdag ook 1, allen voor een nieuw huis. Drukke week zo
Zeker wel. Ben benieuwd vanmiddagquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, kijk aan. Dat loopt wel lekker.
Ja, dat word spannend.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben benieuwd vanmiddag
1 huis valt al af, daar kwam ik niet eens fatsoenlijk de douche inquote:
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 huis valt al af, daar kwam ik niet eens fatsoenlijk de douche in2e huis betere kans, maar de keuken is een probleem. Die is als het ware in 2en gedeeld. Kookeiland en aanrecht apart. Als we dat willen veranderen gaat dat heel veel kosten.
Leuk ideequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.
Ja, scheelt een bak ellende.quote:
Dus Stigsy, je weet wat te doen!quote:
Gewoon hop de keuken slopenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus Stigsy, je weet wat te doen!
Met een sloophamer! KABAM!quote:
Ik zou het goed doen in zo'n angry room.quote:
lol!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou het goed doen in zo'n angry room.
Jawel joh, beetje lopen meppen met al die rommel.quote:
Angryroom klinkt engquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel joh, beetje lopen meppen met al die rommel.
Wel gezellig jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.
Mentally Unstable Room klinkt beter?quote:
Daarom!quote:
Meh ,.. half FOK! is Mentally Unstablequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mentally Unstable Room klinkt beter?
Ook weer waar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ,.. half FOK! is Mentally Unstable
Stigsy!quote:
Lord!quote:
Hoe gaat het met de huizenhandel?quote:
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de huizenhandel?
Leuk, leuk. Leuk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.
Zeker! En inmiddels al 2 andere huizen in de mail gehad via funda. Eens kijken of die wat zijn.quote:
En anders zijn er nog genoeg bruggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker! En inmiddels al 2 andere huizen in de mail gehad via funda. Eens kijken of die wat zijn.
ZEGquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En anders zijn er nog genoeg bruggen.
Is dat niet een brug te ver?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En anders zijn er nog genoeg bruggen.
quote:
Om onder te slapen eh!quote:
Daarom neuken om warm te blijven.quote:
Goeiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom neuken om warm te blijven.
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom neuken om warm te blijven.
quote:
En al die zwervers maar boos zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja
Dat vind ik dan wel weer zielig , maar het leven is hardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
En al die zwervers maar boos zijn.
Die neuken te weinig onder bruggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer zielig , maar het leven is hard
Daar wil ik eigenlijk liever niet al te veel over/aan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die neuken te weinig onder bruggen.
In een ander topic had je al wat verteld over die keuken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.
Ja, en ik kan niet zeggen na 1 maand dat het niet goed isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
In een ander topic had je al wat verteld over die keuken.
Maar ehm, je kan toch proberen hoe het voelt/werkt met dat kookeiland?
Mss valt het wel mee in hoe je nu denkt of voelt dat het 'niet praktisch' is?
Van de andere kant: je moet dan wel dat (2e) huis eerst daadwerkelijk kopen
Kookeiland is helemaal in tegenwoordig. Helemaal bij een doorzonwoningquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ik kan niet zeggen na 1 maand dat het niet goed is
Er zijn meer opties qua huizen
Dat het in is wil niet zeggen dat ik het dan ook leuk vindquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Kookeiland is helemaal in tegenwoordig. Helemaal bij een doorzonwoning![]()
Maar staat er dan nog een eettafel of zo? Is daar plek voor?
Hm. Dan is de eettafel wel of niet los van dat kookeiland?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het in is wil niet zeggen dat ik het dan ook leuk vind
Die eettafel is gecombineerd met het kookeiland.
Hij is gecombineerd met. Dan is hij niet losquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dan is de eettafel wel of niet los van dat kookeiland?
En dat blad zit dan vast (van de eettafel).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is gecombineerd met. Dan is hij niet los
Het is 1 geheel. 4 stoelen en dan het kookgebeuren op 1 tafelblad/plaat/etc.
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar toen ik daar stond en even rondliep had ik meer het idee dat ie enorm in de weg staat ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat blad zit dan vast (van de eettafel).
Anders kon je nog een stuk eraf halen en had je meer ruimte in de kamer.
Het kookeiland?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar toen ik daar stond en even rondliep had ik meer het idee dat ie enorm in de weg staat ook.
Ja. Het staat echt middenin de keuken zeg maar.quote:
Oooh. Ja - op die manier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Het staat echt middenin de keuken zeg maar.
Wacht, ik DM wel een foto.
Nee, ik ben ouderwetsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh. Ja - op die manier.
En dan hang het even af van hoeveel ruimte er dan nu nog zit tot de muur aan de andere kant.
Maar een kookeiland is best normaal tegenwoordig![]()
Maar jij was er niet aan gewend
Dat is alleen maar positief tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally ontpopt zich tot een kluskoningin!
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally ontpopt zich tot een kluskoningin!
Ohwquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik niet![]()
Zó handig ben ik ook weer niet hoor
Jazeker.quote:
Och, je hebt tenminste wel ideeën.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik niet![]()
Zó handig ben ik ook weer niet hoor
Het komt wel goed.quote:
Heb zelf twee linkerhanden.quote:
Ik denk, dus ik fap.quote:
Met de juiste hand!quote:
Nooit met links.quote:
Rechts gaat voor!quote:
Komt niet eens in de buurt!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als recht voor gaat, gaat links bij jou dan dan achter?
Ah, ver van links wegblijven!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt!
quote:
Mogguh Sitgs en iedereen hier!quote:
Lord!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Sitgs en iedereen hier!
Groeps!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Lord, Stig, Puzzie en alle anderen!
Goedemiddagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef Groepfunder het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef Groepfunder het volgende:
Zie hem vrolijk zijn.quote:
Allicht hij zit bij ons in de SC!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |