Uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij rijdt toch ook gewoon liever zelf dan in zo'n glazen kist rondgereden te worden?
Ooit.quote:
Klinkt wel goed.quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:
How is life?quote:
Primaquote:
Oh, kijk aan. Dat loopt wel lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima
Vandaag 2 bezichtigingen en morgen en donderdag ook 1, allen voor een nieuw huis. Drukke week zo
Zeker wel. Ben benieuwd vanmiddagquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, kijk aan. Dat loopt wel lekker.
Ja, dat word spannend.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben benieuwd vanmiddag
1 huis valt al af, daar kwam ik niet eens fatsoenlijk de douche inquote:
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 huis valt al af, daar kwam ik niet eens fatsoenlijk de douche in2e huis betere kans, maar de keuken is een probleem. Die is als het ware in 2en gedeeld. Kookeiland en aanrecht apart. Als we dat willen veranderen gaat dat heel veel kosten.
Leuk ideequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.
Ja, scheelt een bak ellende.quote:
Dus Stigsy, je weet wat te doen!quote:
Gewoon hop de keuken slopenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus Stigsy, je weet wat te doen!
Met een sloophamer! KABAM!quote:
Ik zou het goed doen in zo'n angry room.quote:
lol!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou het goed doen in zo'n angry room.
Jawel joh, beetje lopen meppen met al die rommel.quote:
Angryroom klinkt engquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel joh, beetje lopen meppen met al die rommel.
Wel gezellig jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gooi die keuken eruit en zet er een barbecue neer.
Mentally Unstable Room klinkt beter?quote:
Daarom!quote:
Meh ,.. half FOK! is Mentally Unstablequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mentally Unstable Room klinkt beter?
Ook weer waar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ,.. half FOK! is Mentally Unstable
Stigsy!quote:
Lord!quote:
Hoe gaat het met de huizenhandel?quote:
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de huizenhandel?
Leuk, leuk. Leuk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.
Zeker! En inmiddels al 2 andere huizen in de mail gehad via funda. Eens kijken of die wat zijn.quote:
En anders zijn er nog genoeg bruggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker! En inmiddels al 2 andere huizen in de mail gehad via funda. Eens kijken of die wat zijn.
ZEGquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En anders zijn er nog genoeg bruggen.
Is dat niet een brug te ver?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En anders zijn er nog genoeg bruggen.
quote:
Om onder te slapen eh!quote:
Daarom neuken om warm te blijven.quote:
Goeiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom neuken om warm te blijven.
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom neuken om warm te blijven.
quote:
En al die zwervers maar boos zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja
Dat vind ik dan wel weer zielig , maar het leven is hardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
En al die zwervers maar boos zijn.
Die neuken te weinig onder bruggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer zielig , maar het leven is hard
Daar wil ik eigenlijk liever niet al te veel over/aan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die neuken te weinig onder bruggen.
In een ander topic had je al wat verteld over die keuken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.
Ja, en ik kan niet zeggen na 1 maand dat het niet goed isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
In een ander topic had je al wat verteld over die keuken.
Maar ehm, je kan toch proberen hoe het voelt/werkt met dat kookeiland?
Mss valt het wel mee in hoe je nu denkt of voelt dat het 'niet praktisch' is?
Van de andere kant: je moet dan wel dat (2e) huis eerst daadwerkelijk kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |