Dat vind ik dan wel weer zielig , maar het leven is hardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
En al die zwervers maar boos zijn.
Die neuken te weinig onder bruggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer zielig , maar het leven is hard
Daar wil ik eigenlijk liever niet al te veel over/aan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die neuken te weinig onder bruggen.
In een ander topic had je al wat verteld over die keuken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e huis valt al af. 2e huis kan nog een optie zijn als we het eens worden hoe we de keuken doen. Vanmiddag en donderdag nog bezichtigingen gepland.
Ja, en ik kan niet zeggen na 1 maand dat het niet goed isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
In een ander topic had je al wat verteld over die keuken.
Maar ehm, je kan toch proberen hoe het voelt/werkt met dat kookeiland?
Mss valt het wel mee in hoe je nu denkt of voelt dat het 'niet praktisch' is?
Van de andere kant: je moet dan wel dat (2e) huis eerst daadwerkelijk kopen
Kookeiland is helemaal in tegenwoordig. Helemaal bij een doorzonwoningquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ik kan niet zeggen na 1 maand dat het niet goed is
Er zijn meer opties qua huizen
Dat het in is wil niet zeggen dat ik het dan ook leuk vindquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Kookeiland is helemaal in tegenwoordig. Helemaal bij een doorzonwoning![]()
Maar staat er dan nog een eettafel of zo? Is daar plek voor?
Hm. Dan is de eettafel wel of niet los van dat kookeiland?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het in is wil niet zeggen dat ik het dan ook leuk vind
Die eettafel is gecombineerd met het kookeiland.
Hij is gecombineerd met. Dan is hij niet losquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dan is de eettafel wel of niet los van dat kookeiland?
En dat blad zit dan vast (van de eettafel).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is gecombineerd met. Dan is hij niet los
Het is 1 geheel. 4 stoelen en dan het kookgebeuren op 1 tafelblad/plaat/etc.
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar toen ik daar stond en even rondliep had ik meer het idee dat ie enorm in de weg staat ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat blad zit dan vast (van de eettafel).
Anders kon je nog een stuk eraf halen en had je meer ruimte in de kamer.
Het kookeiland?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar toen ik daar stond en even rondliep had ik meer het idee dat ie enorm in de weg staat ook.
Ja. Het staat echt middenin de keuken zeg maar.quote:
Oooh. Ja - op die manier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Het staat echt middenin de keuken zeg maar.
Wacht, ik DM wel een foto.
Nee, ik ben ouderwetsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh. Ja - op die manier.
En dan hang het even af van hoeveel ruimte er dan nu nog zit tot de muur aan de andere kant.
Maar een kookeiland is best normaal tegenwoordig![]()
Maar jij was er niet aan gewend
Dat is alleen maar positief tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally ontpopt zich tot een kluskoningin!
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally ontpopt zich tot een kluskoningin!
Ohwquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik niet![]()
Zó handig ben ik ook weer niet hoor
Jazeker.quote:
Och, je hebt tenminste wel ideeën.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik niet![]()
Zó handig ben ik ook weer niet hoor
Het komt wel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |