Nee, ik heb 2 mini papegaaien.quote:
Staat er gewoon in?quote:
Lenny heeft toch een hont?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 mini papegaaien.
Stom.quote:
Lenny had een hontje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lenny heeft toch een hont?
Mijn moeder past regelmatig op zo'n mini papagaai van vrienden van haar. Leuke beestjes
Ja, geen Beagle hondje voor mij.quote:
Awwquote:
Het is je vergeven hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Kan je nagaan hoe lang ik hier niet ben geweest
Paar keer refreshen of zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen Beagle hondje voor mij.
Gelukkig dan maarquote:
Werkt niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Show us!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar![]()
Ik was trouwens nog een hele mooie geode vergeten , prachtig wat er toch allemaal uit de aarde komt
Werkt juist niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Ik zal straks ff foto makenquote:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal straks ff foto maken![]()
Ik moet ook nog wat stenen knacken (zoals ze daar zeggen
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .quote:
Dat heb ik vaak met bomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .
Op een gegeven moment kon ik geen steen meer zien
Toen liep ik te vaak door de bossen heen en dan ben je er weleens klaar mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan geen boom meer zien?![]()
Hoe dan
Oh dah minde niequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen liep ik te vaak door de bossen heen en dan ben je er weleens klaar mee.
Heb er genoeg in mijn tuin staan. Ben al tijden niet meer in de bossen geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dah minde nie![]()
Ik hou van bossen maar ik kom er niet vaak in mijn eentje
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb er genoeg in mijn tuin staan. Ben al tijden niet meer in de bossen geweest.
Drie minuten valt nog te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook nietIk woon aan de rand van Zwolle en met drie min zit ik in de natuur. Ik loop nu minder vanwege het weer , een tuin heb ik niet
Daaromquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Drie minuten valt nog te doen.
Ik zie hem nog steedsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Werkt juist niet.
Bij jou mss nog in de cache.
Ik welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: zie je deze wel?
[ afbeelding ]
Yess!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: zie je deze wel?
[ afbeelding ]
Lief beestje is het eh?quote:
Kijken of ik die in de OP krijg straks.quote:
Vast wel. Beagle hondje is onze mascotte!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken of ik die in de OP krijg straks.
Niet die van mijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vast wel. Beagle hondje is onze mascotte!
quote:
Tegenvallend welquote:
Ja, hopelijk veranderd dat nog.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hopelijk veranderd dat nog.
Eg wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |