Ik ben gek op honten, maar niet van mensen die ineens voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hopelijk veranderd dat nog.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gek op honten, maar niet van mensen die ineens voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag doen
Woeff
Mogguh allemaal!quote:
Kippen zijn ook liev.quote:
Lordbro!quote:
Net als Beagle hontjes.quote:
Zijn gangetje, en daar?quote:
Niets te klagen. Nog niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, en daar?
Beetje moe nog.
Whehehehequote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niets te klagen. Nog niet...![]()
Maar een beetje moe eh? Hoe komt dat?quote:
Minder geslapen. De buren besloten om half 1 dingen te gaan verschuiven. Buurman boos op zijn zoon. Dat heeft de hele straat gehoordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar een beetje moe eh? Hoe komt dat?
Stel mongolen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder geslapen. De buren besloten om half 1 dingen te gaan verschuiven. Buurman boos op zijn zoon. Dat heeft de hele straat gehoord
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
Oehhh dit klinkt spannondquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niets te klagen. Nog niet...![]()
Zo erg?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Heb nog steeds niks.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehhh dit klinkt spannond![]()
.......Nog niet ....vertelllll
Is gewoon tokkievolk. Valt niet normaal mee te praten, want als je iets vraagt doen ze het 2x en daarna weer als vanouds.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo erg?
[..]
Heb nog steeds niks.
Zulke figuren wonen hier ook. Zijn nog te dom om te poepen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is gewoon tokkievolk. Valt niet normaal mee te praten, want als je iets vraagt doen ze het 2x en daarna weer als vanouds.
Maar slim genoeg om domme kinderen uit te schijten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zulke figuren wonen hier ook. Zijn nog te dom om te poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |