quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajajaja... met een ander z'n Barbapappa zeker?
quote:
volgens mij speelt iedereen al op jonge leeftijd met zijn speeltjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik speelde op die leeftijd nog met mijn eigen Barbapappa.
Mag het hopen ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
volgens mij speelt iedereen al op jonge leeftijd met zijn speeltjes
Dat is heel gezond , zodra je het maar niet doet waar iedereen bij zitquote:
Nee, het was heel netjes allemaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is heel gezond , zodra je het maar niet doet waar iedereen bij zit
Brave knul ben jijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, het was heel netjes allemaal.
Eerder woonde hiernaast een hele aardige vrouw. Echt nooit last van gehad. Maar sinds dat gezin er woont is het echt bergafwaarts aan het gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij wilt verhuizen.
En anders hoor je wel het gedreun.quote:
Gecorrigeerd naar wat ik eerst las. Maar je schreef iets anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hoor je wel het gedkreun.
Gedreun ja. Van de voetstappen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gecorrigeerd naar wat ik eerst las. Maar je schreef iets anders.
Dat is vervelend. Hoewel je buren de hele nacht horen kreunen, dat lijkt mij ook geen pretje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gedreun ja. Van de voetstappen.
Nu vooral schelden en heel vaak het k-woord.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Hoewel je buren de hele nacht horen kreunen, dat lijkt mij ook geen pretje.
Ik hoor mijn buurvrouw weleens kreunen, maar die heeft een enorm overgewicht en versleten knieën.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Hoewel je buren de hele nacht horen kreunen, dat lijkt mij ook geen pretje.
Komt ook niemand binnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoor mijn buurvrouw weleens kreunen, maar die heeft een enorm overgewicht en versleten knieën.
Lord!quote:
Vind dat zo vies eh. Eugh!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt ook niemand binnen.
[..]
Lord!
Klinkt lekker gezondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoor mijn buurvrouw weleens kreunen, maar die heeft een enorm overgewicht en versleten knieën.
Klopt. Die is zo weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |