SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Dat kan wel zijn maar ik werk om te leven en niet andersom.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm I dunno. 10:00 is wel echt laat hoor.
Er vanuit gaande dat de gemiddelde werknemer rond 08:30 a uiterlijk 09:00 aan het werk gaat. Dan zit je dus een uur tot anderhalf uur minimaal in het donker te werken elke ochtend.
Ik heb persoonlijk véél meer moeite om wakker te worden en uberhaupt productief te zijn als het nog pikkedonker is buiten. Dan roept alles in mijn lichaam van, wat de fuck doe je man, je hoort nog te slapen.
Gebroken nacht van? Mensen met kleine kinderen hebben altijd een gebroken nachtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke voordelen dan? Half Nederland heeft twee keer per jaar een gebroken nacht, komt de productiviteit toch niet ten goede.
Dat is dan in elk geval nog een eigen keuze en bovendien een tijdelijk verschijnsel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gebroken nacht van? Mensen met kleine kinderen hebben altijd een gebroken nacht![]()
Van een uur tijd verzetten krijg je geen gebroken nacht. Dat zit tussen de oren. Dan moet je de tijd zelf in de middag al verzetten, dan heb je er in de nacht geen last van.
Bron?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:17 schreef Elan het volgende:
k meen dat het e.e.a. ook wel eens doorgerekend is. Kost miljarden.
Ik werk ook om te leven, maar daarom is het wel handig als het buiten licht is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar ik werk om te leven en niet andersom.
Derhalve heb ik veel liever daglicht in het dagdeel wat ik gewoon zelf kan invullen dan wanneer ik aan het werk ben.
Onzin, onze hond is wel degelijk van slag door het verzetten van de klok. Meestal maar een dag of twee, maar je merkt wel degelijk iets aan hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso heeft het geen fuck met dieren te maken. Voor dieren komt de zon op en gaat onder. Echt geen donder met de tijd te maken. Zo sneu als je dat benoemd. Als ik hier een hert verplaats naar Lapland, dan raakt ie misschien in de war omdat het dan alleen maar donker is, hartje winter.
Ik vind dat wel prettig ja. Net zoals ik het echt heerlijk vind als ik 's ochtends naar het station fiets en het nog helemaal donker is. Vogels die zo langzamerhand op beginnen te starten, dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer het blij zijn dat je nu in het donker thuis komt.
Hij leest dan de krant om 8:00 s'ochtends al in plaats van 09:00?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, onze hond is wel degelijk van slag door het verzetten van de klok. Meestal maar een dag of twee, maar je merkt wel degelijk iets aan hem.
Onder andere.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hij leest dan de krant om 8:00 s'ochtends al in plaats van 09:00?
Oh bij jou dus. Hier in Bussum nog steeds grijze bende.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef cherrycoke het volgende:
hier is de mist helemaal weg, lekker dat zonnetje
Waarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef THEFXR het volgende:
hier al heel de ochtend zon, echt heerlijk weer.
Wef complotquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef Elan het volgende:
Buienradar heeft dus ook een zonradar. Na 18:30 geen zon meer verwacht.
https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonradar/3uurs
In het moeras was het de hele dag zonnig met een blauwe lucht, maar nu komen er net wat wolkjes voor. Ook geen mist gehad hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef BlackLining het volgende:
In midden Brabant zie je ook geen hand voor ogen
Zo eens kijken hoe het in het moeras is
Je mist het niet?quote:
Oh ga je naar Tilburg, doe ze de groeten daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef BlackLining het volgende:
In midden Brabant zie je ook geen hand voor ogen
Zo eens kijken hoe het in het moeras is
Straks wel ja, zal ik doen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Je mist het niet?
[..]
Oh ga je naar Tilburg, doe ze de groeten daar.
Lekker hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef THEFXR het volgende:
volle zon in de woonkamer, dus deuren en ramen open
Nazomer hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:03 schreef INViCTuS het volgende:
Hier een typische "Nederlands herfst halfjaar" dagje. Intens grijze treurnis ohne ende
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:03 schreef INViCTuS het volgende:
Hier een typische "Nederlands herfst halfjaar" dagje. Intens grijze treurnis ohne ende
Feitelijk is het geen zeuren. Het Nederlandse herfst halfjaar is echt voor 80% kansloos en lelijk grijze treurnis. Het is natuurlijk zoals het is. Inherent aan ons klimaat. Al begint dat meestal pas met ingaan wintertijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je krijgt waar je om zeurt blijkbaar
De warme dagen zijn voorbij jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Feitelijk is het geen zeuren. Het Nederlandse herfst halfjaar is echt voor 80% kansloos en lelijk grijze treurnis. Het is natuurlijk zoals het is. Inherent aan ons klimaat. Al begint dat meestal pas met ingaan wintertijd
Die verwacht ik eind oktober/begin november ook niet meer. Op zich ook niet logisch als dat wel zo gebeurenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelse mist in Deelen.
In november komt het zelden voor. In de Bilt is het in november zelfs nog nooit voorgekomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die verwacht ik eind oktober/begin november ook niet meer. Op zich ook niet logisch als dat wel zo gebeuren
Koude nachten ja. Dan is het altijd een ding om uit bed te gaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Wordt weer lekker weer vandaag! Wel zijn de nachten echt koud vind ik.
Gevaarlijk is het.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:06 schreef INViCTuS het volgende:
Blijft dat toch vervelend rijden met potdichte mist. Zeker als je niet op de snelweg rijdt
Rond 10.15u alleen nog mist in Noord-NoordOost...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:11 schreef Tjacka het volgende:
WANNEER GAAT DIE KUT MIST WEG
IK MOET MIJN HUIS OPWARMEN
HIER NOG STEEDSquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rond 10.15u alleen nog mist in Noord-NoordOost...
Pis maar tegen de muren aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GISTER OOK PAS 4 UUR DE ZON
MIJN HUIS MOET WARM WORDEN
Hij heeft een tentquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pis maar tegen de muren aan.
Post afgevinkt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pis maar tegen de muren aan.
Post afgevinkt.
morgen en zaterdag ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een goddelijk weer alweer vandaag
Ik zeg altijd halfjaar, maar feitelijk gezien zijn het meestal 5 maanden. Van ingaan wintertijd tot ingaan zomertijdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Van dat "herfst halfjaar" is nu al geen sprake meer.
Ah de doelpalen worden al verschoven.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zeg altijd halfjaar, maar feitelijk gezien zijn het meestal 5 maanden. Van ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd
1x raden waar ik zitquote:
Ligt aan hoeveel je wil stokenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd of de binnenhuistemperatuur nog naar 23.5 gaat deze week
Vast wel als de zon even op het raam staat. En dan zodra die onder is weer richting de 16 graden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd of de binnenhuistemperatuur nog naar 23.5 gaat deze week
Oh ja nou hier nog niet onder de 22.4 geweest volgens mij, nu net 23 aangetikt weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vast wel als de zon even op het raam staat. En dan zodra die onder is weer richting de 16 graden.
Oude huizen
Ik hoor hier binnen met zulk weer ook echt aan de lopende band getik en gekraak van werkend hout
Nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel je wil stoken
Ja mijn huis stamt uit 1920. Dergelijke temperaturen haal ik in de winter gewoon niet al stook ik maximaalquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh ja nou hier nog niet onder de 22.4 geweest volgens mij, nu net 23 aangetikt weer.
En dat is bijzonder omdat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Was droogt weer goed buiten vandaag
Tja, ultra-geïsoleerde nieuwbouw is ook niet altijd alles. Je hebt soms echt van die ovens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja mijn huis stamt uit 1920. Dergelijke temperaturen haal ik in de winter gewoon niet al stook ik maximaal
(Illegale onder)huur overigens, dus ik moet het er maar mee doen.
Nee nouja hoezo dan het vermelden waard. Was droogt toch altijd buiten dacht ik... ? Tenzij het giet van de regen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet. Moet dat dan
Al denk ik dat die bij @:INViCTuS niet zo lekker opdroogt
Daarom is het opmerkelijk, dat doet het nu juist niet in Nederlandquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nouja hoezo dan het vermelden waard. Was droogt toch altijd buiten dacht ik... ? Tenzij het giet van de regen natuurlijk.
Klassieke man gespot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nouja hoezo dan het vermelden waard. Was droogt toch altijd buiten dacht ik... ? Tenzij het giet van de regen natuurlijk.
Oh haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klassieke man gespot.
Was droogt niet altijd buiten. En al helemaal niet goed.
Ja bij jou misschien wel
Niet bijzonder, maar wel prettig in deze tijd van het jaar hier
GODVERDOMME EN JIJ WIL JUIST KOUquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog geen wolk gezien vandaag
Momenteel breekt de zon goed door. Beter laat dan nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet. Moet dat dan
Al denk ik dat die bij @:INViCTuS niet zo lekker opdroogt
Enjoyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel breekt de zon goed door. Beter laat dan niet. Vanochtend in Hoenderloo was die er ook al ff
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week hele week 20-22 voor mij
2 weken naar Seoul - Zuid Korea.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft de komende tijd zeer zonnig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:23 schreef THEFXR het volgende:
lekker zonnig weer, zo te zien de laatste dag
Huh? Bij mij zo te zien de komende twee weken. Bergen hierboven is denk ik Bergen in Noorwegen, niet te serieus nemen die gast.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:23 schreef THEFXR het volgende:
lekker zonnig weer, zo te zien de laatste dag
Haha gek. Ik heb al weken de verwarming aan. Nu ook 's morgens. In de middag kan die wel uit en doet die ook niks meer, dan is de gevraagde 20,5 graad bereikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, ultra-geïsoleerde nieuwbouw is ook niet altijd alles. Je hebt soms echt van die ovens.
Daarom gekozen voor vloer- en muurkoeling(/verwarming) ook, hou je de temperatuur stabieler en aangenamer, ook zomers. En dan met airco wat extra bijkoelen soms.
Tot februari hoef ik waarschijnlijk niks te verwarmen in huis overigens..
Heb je een droogmolen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klassieke man gespot.
Was droogt niet altijd buiten. En al helemaal niet goed.
Ja bij jou misschien wel
Niet bijzonder, maar wel prettig in deze tijd van het jaar hier
Niks mis met een droogmolenquote:
Droogmolens vind ik echt de grootste afknapper ooit in het menselijk bestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks mis met een droogmolen. Of gewoon waslijn draad. Drogers slaan eigenlijk nergens op
Wat is een droogmolen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Droogmolens vind ik echt de grootste afknapper ooit in het menselijk bestaan.
Haha, zo'n stok in de tuin met waslijnen er aan in de rondte. Heel goed dat je dat niet weet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is een droogmolen?
Ik weet het oprecht niet
Oh shit, dat heb ik wel eens gezien ja, wist alleen niet dat het zo heettequote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zo'n stok in de tuin met waslijnen er aan in de rondte. Heel goed dat je dat niet weet.
Jep en een stevig rek. Wat is er mis met een droogmolen, erg praktisch. Je ziet er nu niks van, netjes opgeborgen en minder plaats dan een rek in de garage.quote:
Klassieke man, zoals ik al zeiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is een droogmolen?
Ik weet het oprecht niet
Mja, nu met de kleine merk ik dat 's winters een droger toch wel héél fijn is. Eerder gebruikte ik dat ding echt vrijwel nooit, nu wel wat vaker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks mis met een droogmolen. Of gewoon waslijn draad. Drogers slaan eigenlijk nergens op
Blijft wel 20 graden tot februari, tenzij we echt twee weken vorst krijgen dusja. Is niet nodig normaalquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha gek. Ik heb al weken de verwarming aan. Nu ook 's morgens. In de middag kan die wel uit en doet die ook niks meer, dan is de gevraagde 20,5 graad bereikt.
Vroegah was dat wel echt in. M'n ouders hebben nog wel zo'n ding. Ik overigens nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Droogmolens vind ik echt de grootste afknapper ooit in het menselijk bestaan.
Maar waarom zou je dat met 12/13 graden buiten doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Toch apart, bijna November en savonds kan je de ramen nog gewoon open laten
Wat een sukkeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Perrin het volgende:
Jaja @:dick_laurent, nu zijn de rollen eens omgedraaid.
[ x ]
[ afbeelding ]
Kunnen we voor jou geen crowdfund starten dat je eens een fatsoenlijke kijker koopt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik plaats het even hier. Het is me een partij heldere hemel. Krijg veel sterren op de foto met mn simpele flip6. Toch nog even kijken voor die komeet want ja. Toen op zn best was het hier in Rotterdam zwaar bewolkt voor een week.
Jullie moeten maar kijken. Ik heb het omcirceld. Hier moet de komeet zijn volgens het kaartje. Overige sterren erom heen komen wel overeen.
[ x ]
Ik geloof dat ik iets vaags zie. Ff foto vergroten en inzoomen. Beter dan dit wordt het niet
☺️☺️☺️. Ik heb inderdaad geen kijker. Nooit echt in verdieptquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kunnen we voor jou geen crowdfund starten dat je eens een fatsoenlijke kijker koopt.
Door zulke mist kun je gewoon zwemmen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of geen zicht meer in Utrecht
Zolang het (overwegend) droog blijft moeten we denk ik zeer tevreden zijn met het verloop van deze herfst. Volgend weekend lijkt een daling richting 12-13 graden wel in de kaarten te zitten, alsnog prima voor november.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Dit weer en bijbehorende temperaturen mogen nog best een paar weken blijven
Ik zie hier in het Oosten veelal 14/15 graden staan. Alsnog prima voor begin november.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang het (overwegend) droog blijft moeten we denk ik zeer tevreden zijn met het verloop van deze herfst. Volgend weekend lijkt een daling richting 12-13 graden wel in de kaarten te zitten, alsnog prima voor november.
Voordeel van mei is wel langer daglicht en meer zonkracht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:17 schreef Scjvb het volgende:
Laatste is een feit!
Naweeën van de zomer, en nog geen serieuze afkoeling! Mei lijdt vaak nog onder naweeën van de winter, wanneer 'alles' nog op gang moet komen.
Terrasjes pakken morgen in Haarlem, nu het allemaal nog kan.
Goed punt! Wanneer alles meezit is dat zeker een voordeel. Denk bv aan 2018.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voordeel van mei is wel langer daglicht en meer zonkracht.
* Nattekat denkt terug aan dit jaar en schudt zijn hoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voordeel van mei is wel langer daglicht en meer zonkracht.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:17 schreef Scjvb het volgende:
Laatste is een feit!
Naweeën van de zomer, en nog geen serieuze afkoeling! Mei lijdt vaak nog onder naweeën van de winter, wanneer 'alles' nog op gang moet komen.
Terrasjes pakken morgen in Haarlem, nu het allemaal nog kan.
quote:nu het allemaal nog kan
De endgame van klimaatverandering is vooral dat het hier alleen maar schijtweer wordt met hoge pieken en diepe dalen, maar vooral veel terreurbuien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]ik weet niet maat. Maar als je de green deal van Juffrouw Jetten hebt gelezen pakken we terrasjes tot richting december.
Vooralsnog smeren we zonnebrandcreme op zaterdag 26 oktober.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De endgame van klimaatverandering is vooral dat het hier alleen maar schijtweer wordt met hoge pieken en diepe dalen, maar vooral veel terreurbuien.
tegen wat smeer je precies?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooralsnog smeren we zonnebrandcreme op zaterdag 26 oktober.
Eventueel ook daarnaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]ik weet niet maat. Maar als je de green deal van Juffrouw Jetten hebt gelezen pakken we terrasjes tot richting december.
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk vanquote:
En in het bijzonder jij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk van
Dat. Lekker scheuren met de slee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En in het bijzonder jij.
Van mij mag het in november gaan winteren
Barbecuen met kerst!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk van
23 in de tuinquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:39 schreef DemonRage het volgende:
Temperatuur gaat hard omhoog. In Zuid-Limburg al dik 21°C
Ho ho hoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat. Lekker scheuren met de slee.
Welke hitte? Hier in Nederland is nergens hittequote:
Strakblauw en windstil hier. Letterlijk stilte voor de stormquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
ik zie alweer waar de zon wel schijnt @:dick_laurent
[ x ]
Welke stormquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Strakblauw en windstil hier. Letterlijk stilte voor de storm
Hier wel, aardige kans op wolkbreuken en wateroverlast de komende dagenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke stormdie zie ik voorlopig nog niet op de kaarten staan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:45 schreef StephanL het volgende:
Opzouten met die zon. Gelukkig zo weer onder
Stuur even doorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier wel, aardige kans op wolkbreuken en wateroverlast de komende dagen
Mistkansen zijn wel afgenomen, alleen de bewolking blijft er toch wel inzitten met soms wat regen. Vanaf donderdag trouwens paar dagen met wat meer wind maar geen rare dingen. Daarna overgang naar kouder weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:59 schreef aloa het volgende:
Hogedruk gaat overheersen de komende tijd.
Ook goed te zien aan de nao en ao index.
Nachtvorst zit er wel in..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mistkansen zijn wel afgenomen, alleen de bewolking blijft er toch wel inzitten met soms wat regen. Vanaf donderdag trouwens paar dagen met wat meer wind maar geen rare dingen. Daarna overgang naar kouder weer.
Hier grijsquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:15 schreef aloa het volgende:
Iets meer wind dan gisteren, maar wederom een prachtige dag
Is alweer zonquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat!??!??!?!??!!? Grijs? Bij jou??!?!?!
[ afbeelding ]
Ik zal uit sportiviteit je even je 'haha' moment gunnen:quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
In de zomer is het alle zeilen bijzetten om de kracht van de zon buiten te houden, maar nu eind oktober is dit echt een geschenk
Vorig jaar zat ik in een dik vest binnen, nu loop ik in een t-shirt buiten en is het binnen bijna even warm als in de zomer.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zal uit sportiviteit je even je 'haha' moment gunnen:
Hier is het zwaar bewolkt, fris en flink regenachtig en dat blijft de komende dagen ook zo.
Al wordt het 30 graden eind oktober, insmeren is nog steeds niet nodigquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
John geeft college over hoe we om moeten gaan met het nieuwe Nederlandse najaar.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al wordt het 30 graden eind oktober, insmeren is nog steeds niet nodig
De melanoom brigade is er als de kippen bij.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef dick_laurent het volgende:
UV index van 1.3
En dan adviseren om in te smeren... over trollen gesproken
De zon is net krachtig genoeg om het nog een beetje op te warmen hier binnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef dick_laurent het volgende:
UV index van 1.3
En dan adviseren om in te smeren... over trollen gesproken
Jij bent vast ook zo'n type die denkt dat je je niet hoeft in te smeren in mei omdat het lichtbewolkt en 15 graden is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
De melanoom brigade is er als de kippen bij.
Ik denk dat hij eerder zo'n type is die onder een spray tan gaat in z'n bananahammock.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Jij bent vast ook zo'n type die denkt dat je je niet hoeft in te smeren in mei omdat het lichtbewolkt en 15 graden is.
Al de hele week strakblauw en bloed heet hierquote:
In de pan met kokend water gezet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
Manmanman wat een weer, heaters op de veranda dit winterseizoen nog steeds niet aan gehad. Deuren naar de tuin staan nog steeds open.
Gelukkig ingesmeerd vandaag, kameraad die dit niet had gedaan was een kreeft na 3 uur terras.
De aria22 nog even uitgelaten. Water reflecteert natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de pan met kokend water gezet?
Gekkenwerk inderdaad. Veel fijner als het 's ochtends gewoon nog wat langer donker is. Ik vind dit echt niks, thuiskomen als het al donker is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:20 schreef PzKpfw het volgende:
Wintertijd is echt kut de eerste paar weken. Kwart over vijf en het is al schemerig..
Het is toch allebei waardeloosquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gekkenwerk inderdaad. Veel fijner als het 's ochtends gewoon nog wat langer donker is. Ik vind dit echt niks, thuiskomen als het al donker is.
Daar heb ik dus echt geen moeite mee. Sterker nog, ik vind het heerlijk als de zon opkomt als ik in de auto naar mijn werk zit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het is toch allebei waardeloos. Opstaan in het donker en op je werk aan komen in het donker is ook k*t.
Of van die hardnekkige mist die overdag maar niet op wil trekken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:45 schreef INViCTuS het volgende:
Haha, typisch dit wel, hoor. Grijze treurnis ohne ende. Gelukkig droog, maar verder vrij suf en saai.
[ x ]
Hier ook ja. Straaljagers dan. Wel vaak raak de laatste tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een treurig dagje weer, regen/motregen en nu ook nog eens 200 decibel aan geluid van die klote straaljagers die niet even normaal kunnen doen boven de stad.
Ja het is een drama, hopelijk snel een week lang zware stormquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook ja. Straaljagers dan. Wel vaak raak de laatste tijd.
Nou ik vond het anders wel prima in plaats van een bak hitte met droogte en al die maatregelen erbijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:53 schreef INViCTuS het volgende:
Zo'n hoog wat nu in Nederland is hadden we dus in de zomer nodig.
Eindelijk water @dick_laurentquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:59 schreef INViCTuS het volgende:
Nog terreur buien gehad, @:dick_laurent?
[ x ]
Doe even je gordijnen open.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef pietkanarie het volgende:
Ik had op een herfstachtige herfst gehoopt. Met rustig weer soms, afgewisseld met regen..
😀 Ja, vandaag is goed 👍🏼quote:
Ik kan dat nooit begrijpen dat mensen hopen op kutweer, omdat dat erbij zou horen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef pietkanarie het volgende:
Mijn weerapp geeft juist hoge temperaturen aan, vijftien graden met volop zon. Jammer, ik vind dat niks in november. Ik mis helemaal het gevoel van koude, donkere dagen, feestdagen komen eraan. Ik had op een herfstachtige herfst gehoopt. Met rustig weer soms, afgewisseld met regen, een storm, een onweersbui… maar nee
Schieten ze ook ja? Spannend.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook ja. Straaljagers dan. Wel vaak raak de laatste tijd.
Helemaal als je een kanarie bent. Ik moet de eerste kanarie nog tegen komen die goed gaat op zulk weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit begrijpen dat mensen hopen op kutweer, omdat dat erbij zou horen.
Niet alleen omdat het erbij hoort… ik houd sowieso van ‘slecht’ weer. Ben productiever en energieker. Precies wat veel mensen bij zon ervaren heb ik met regen en koelte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit begrijpen dat mensen hopen op kutweer, omdat dat erbij zou horen.
Vandaar het bijschrift ‘vreemde vogel’quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Helemaal als je een kanarie bent. Ik moet de eerste kanarie nog tegen komen die goed gaat op zulk weer.
Holy moly, het was een onrustig nachtje jah.... hele nacht door onweer, zware klappen en geflits. Wel mooi natuurlijk maar niet echt goed geslapen daardoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eindelijk water @:dick_laurent
[ x ]
Yep, komende dagen nog meer buien in Malaga zie ik. Hier (oostkust, onder Alicante) hebben we na vandaag het meeste wel weer gehad. Vanaf morgen zie ik weer een zonnetje met 21 a 22 graden. Kan alles mooi beetje opdrogenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:01 schreef E.T. het volgende:
Lekker nog even weekje lekker weer opzoeken in Malaga .. nog nooit zo lang en zo veel onweer gezien als vannacht. Volgens mij staan er een dorp verderop straten overstroomd en zijn er een stukje de andere kant op hagelstenen als tennisballen gevallen..
Brak internet bemoeilijkt het zoeken een beetje..![]()
We gaan straks gewoon net zo lang rijden tot we zon tegenkomen
Echt een lekker najaar. Daarvoor hoef je niet op vakantie. Voorlopig 15 graden en zon, gevoelstempratuur 20 graden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Al met al zijn de vooruitzichten erg goed voor Nederland, het blijft behoorlijk droog tot mid november.
Ik hoop er niet op omdat dat 'erbij hoort', maar omdat ik het heerlijk vind als het lekker stormt buiten. En zeker 's avonds ook heerlijk als het regentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Echt een lekker najaar. Daarvoor hoef je niet op vakantie. Voorlopig 15 graden en zon, gevoelstempratuur 20 graden.
Van storm is voorlopig geen sprakequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op omdat dat 'erbij hoort', maar omdat ik het heerlijk vind als het lekker stormt buiten. En zeker 's avonds ook heerlijk als het regent
Ik kan dan weer niet begrijpen dat mensen hopen op 30+ en het dan over 'heerlijk zomerweer' hebben, maar ja, ieder z'n meug.
Dat plaatje is gemaakt door een koukleum plus van vandaag. Vanaf morgen is het weer lente.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:49 schreef aloa het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur 20 graden?
[ afbeelding ]
Oja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat plaatje is gemaakt door een koukleum plus van vandaag. Vanaf morgen is het weer lente.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat plaatje is gemaakt door een koukleum plus van vandaag. Vanaf morgen is het weer lente.
Komt nog wel watquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy moly, het was een onrustig nachtje jah.... hele nacht door onweer, zware klappen en geflits. Wel mooi natuurlijk maar niet echt goed geslapen daardoor.![]()
En dan is hier nog "slechts" iets van 20mm gevallen. Boven Valencia aantal plaatsen met meer dan 100mm in een nacht! Als dat hier was geweest hadden we wel echt een probleem.
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat er iets aan de hand isquote:
Najaar is meestal vochtig en grijs. Het is net zo vaak 4-8 graden en grijs als 8-12 graden en grijs. Beter te zacht dan te koudquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:11 schreef ondeugend het volgende:
Helaas betekenen lente temperaturen vaak vocht en grijs in het najaar.
Een warme winter is vaak een hele natte winter.
Doe maar iets kouder dus.
Er gaat ook niet snel wat veranderen, denk ik. De zeeën zijn vaak veel te warm. Prima bron voor slecht weer. Volgend jaar ongetwijfeld weer net zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat er iets aan de hand is![]()
Het is dit jaar echt extreem en dat zal volgend jaar niet anders zijn.
Nou 4-8 graden in het najaar is niet van de laatste tijd hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Najaar is meestal vochtig en grijs. Het is net zo vaak 4-8 graden en grijs als 8-12 graden en grijs. Beter te zacht dan te koud
Het moet wereldwijd aangepakt worden idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er gaat ook niet snel wat veranderen, denk ik. De zeeën zijn vaak veel te warm. Prima bron voor slecht weer. Volgend jaar ongetwijfeld weer net zo.
Wij kunnen ons best wel doen in Nederland, maar ben hier nu in Seoul en het stikt er van de auto's, onzettend en onnodig veel licht overal en airco is onmisbaar in de zomer, dus de uitstoot die wij misschien minderen compenseren ze hier wel weer door het meer te doen.
Daarom. Ophouden met dat overdreven gedoe hier. De wereld gaat toch ten onder. Jammer als je kinderen hebt, maar heb ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet wereldwijd aangepakt worden idd.
Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Hoe 30 graden heerlijk kan zijn is me ook een raadsel. Liggend op een strand op een tropisch eiland misschien, maar als ik nog iets gedaan wil krijgen vind ik 20 graden genoeg, alles boven de 25 ben ik dan sowieso niet blij mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op omdat dat 'erbij hoort', maar omdat ik het heerlijk vind als het lekker stormt buiten. En zeker 's avonds ook heerlijk als het regent
Ik kan dan weer niet begrijpen dat mensen hopen op 30+ en het dan over 'heerlijk zomerweer' hebben, maar ja, ieder z'n meug.
Ik heb wel kinderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom. Ophouden met dat overdreven gedoe hier. De wereld gaat toch ten onder. Jammer als je kinderen hebt, maar heb ik gelukkig niet.
Ja precies jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Echt een lekker najaar. Daarvoor hoef je niet op vakantie. Voorlopig 15 graden en zon, gevoelstempratuur 20 graden.
Idd, ga eens een gemiddelde travel blog video kijken over India.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet wereldwijd aangepakt worden idd.
Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Deze mentaliteit is precies het wereldwijde probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom. Ophouden met dat overdreven gedoe hier. De wereld gaat toch ten onder. Jammer als je kinderen hebt, maar heb ik gelukkig niet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze mentaliteit is precies het wereldwijde probleem.
Als we allemaal maar naar elkaar wijzen, de schuld bij de ander leggen en daarom niks doen.. om vervolgens te roepen dat we toch ten onder gaan, dan gaan we ten onder.
Soort selffulfilling prophecy.
We zijn allicht te laat om bepaalde gebieden te redden op korte/middellange termijn. Maar beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Laatst bij de F1 bij Mexico city. Vieze laag smog boven die stad...kan niet gezond zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, ga eens een gemiddelde travel blog video kijken over India.Holy fucking malony dan zie je wat een onophoudelijke puinhoop aan plastic afval, chaos en non stop verkeer aan auto's tuk tuks en scooters door elkaar krioelen in elke stad. De vervuiling daar is echt next-next-next-next level. En dat is dan een land met meer dan een miljard inwoners
Bekijk deze YouTube-video
Is ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als we allemaal maar naar elkaar wijzen, de schuld bij de ander leggen en daarom niks doen.. om vervolgens te roepen dat we toch ten onder gaan, dan gaan we ten onder.
We zijn allicht te laat om bepaalde gebieden te redden op korte/middellange termijn. Maar beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Bijzonder hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, ga eens een gemiddelde travel blog video kijken over India.Holy fucking malony dan zie je wat een onophoudelijke puinhoop aan plastic afval, chaos en non stop verkeer aan auto's tuk tuks en scooters door elkaar krioelen in elke stad. De vervuiling daar is echt next-next-next-next level. En dat is dan een land met meer dan een miljard inwoners
Bekijk deze YouTube-video
Morgen weer veel overlast berichten, gok ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat er iets aan de hand is![]()
Het is dit jaar echt extreem en dat zal volgend jaar niet anders zijn.
Zag net ook weer wat beelden van Mallorca voorbij komen. Dat is geloof ik al de derde keer sinds eind augustus dat het getroffen is door overstromingen/noodweer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen weer veel overlast berichten, gok ik
[ x ]
Zelfs Spanje is zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bijzonder heernaast me hier in Egypte ook..grote zandbak maar alles wordt gewoon langs de kant van de weg gedumpt..resort bijzonder schoon strak netjes maar bij een plaatsje..dramatisch. zo zonde
Volg op Instagram die Nederlander die de wereld rond wil lopen. I walk around the world. Hij liep in India en Bangladesh en g'dumme wat een tering bende daar. Niet te filmen. In Nederland kunnen we zeuren om kleine dingen, maar het is relatief schoon, hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bijzonder heernaast me hier in Egypte ook..grote zandbak maar alles wordt gewoon langs de kant van de weg gedumpt..resort bijzonder schoon strak netjes maar bij een plaatsje..dramatisch. zo zonde
Ja wat je zegt onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zelfs Spanje is zo![]()
Heb dit al eens in een eerder topic gepost, maar Spanje kent dus geen enkele vorm van statiegeld. Echt onbegrijpelijk![]()
Gevolg is dat dus hier de bermen overal en in de natuur vol liggen met plastic flessen, blikjes, kapotte bierflesjes etc. Men geeft er gewoon geen ene fuck om en keilt het gewoon op straat want het is toch maar waardeloos plastic. Echt zo intens zonde want geloof mij maar dat als er statiegeld op die flessen en blikjes zouden zitten dat de gemiddelde arme Spanjaard het mooi braaf gaat inleveren hoor
Andere delen hadden minder geluk...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
We hebben hier nog relatief flinke meevaller gehad met de hoeveelheden regen.
Wel gister dik onweer, hier een screenshot van een kort filmpje dat ik gisteravond gemaakt had.
[ afbeelding ]
Mens eigen denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja vandaag is wel echt ff een omslagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wennen hoor, zo vroeg donker. Zeker na dat mooie weer van de afgelopen week.
Hier gewoon zon.quote:
Ongekend. Echt heel bizar om te zien, en intens klote voor de mensen die het overkomen is en hun families.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
Hier de hele dag zon gehad en 21 graden. Fijn herfst weer
Poh, @:dick_laurent het is in de omgeving Valencia echt slecht geweest. Wat een beelden joh. Meer dan 50 doden ook
Droog en meer zon - Vermoedelijk is dat ook de schuld van het door ons gekozen kabinet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
De droogte heerst in ieder geval, ook voor de komende 10-14 dagen. Hopelijk met wat meer zon.
Misschien dan dat niet ook nog eens hier heen halen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Droog en meer zon - Vermoedelijk is dat ook de schuld van het door ons gekozen kabinet.
Althans, alles lijkt daar tegenwoordig de schuld van, als ik dat zo lees.
Maar het zou wel fijn zijn dat het weer wat zonniger wordt
Goed punt hoor, excuusquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Misschien dan dat niet ook nog eens hier heen halen.
Voordat héél FOK! ermee besmet is.
Ontopic: Droog. Dikke prima.
Zuid Limboland?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:21 schreef THEFXR het volgende:
superzon, gewoon in een t-shirt buiten
Ok Geschiedkundigequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:21 schreef THEFXR het volgende:
superzon, gewoon in een t-shirt buiten
Hier in Seoul sinds zondag vrijwel alleen maar zon. Zo kansloos die grijze treurnis in Nederland altijd. Dat er dan een keer een regenbui valt is niet zo erg, maar 80% van de tijd grijs wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zuid-Limburg heeft gewoon zon. En die is heerlijk vandaag
We hebben super zonnige weken achter de rug, alweer vergeten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:18 schreef INViCTuS het volgende:
Zo kansloos die grijze treurnis in Nederland altijd.
Dat viel in het oosten wel mee. Vrij normaalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben super zonnige weken achter de rug, alweer vergeten?
Het is gewoon een fantastische oktober geweest, er valt weinig te klagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat viel in het oosten wel mee. Vrij normaal. Volgend weekend weer terug en dan ziet het er wel goed uit. Zonnig, droog en 15 graden
Ja hier ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zuid-Limburg heeft gewoon zon. En die is heerlijk vandaag
Dat zat eerst in de voorspellingen inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Dacht dat het mistig zou worden vandaag.
Zelfs op vakantie zit het weer in Nederland je nog dwarsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in Seoul sinds zondag vrijwel alleen maar zon. Zo kansloos die grijze treurnis in Nederland altijd. Dat er dan een keer een regenbui valt is niet zo erg, maar 80% van de tijd grijs wel.
Bijna bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |