Koude nachten ja. Dan is het altijd een ding om uit bed te gaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Wordt weer lekker weer vandaag! Wel zijn de nachten echt koud vind ik.
Gevaarlijk is het.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:06 schreef INViCTuS het volgende:
Blijft dat toch vervelend rijden met potdichte mist. Zeker als je niet op de snelweg rijdt
Rond 10.15u alleen nog mist in Noord-NoordOost...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:11 schreef Tjacka het volgende:
WANNEER GAAT DIE KUT MIST WEG
IK MOET MIJN HUIS OPWARMEN
HIER NOG STEEDSquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rond 10.15u alleen nog mist in Noord-NoordOost...
Pis maar tegen de muren aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GISTER OOK PAS 4 UUR DE ZON
MIJN HUIS MOET WARM WORDEN
Hij heeft een tentquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pis maar tegen de muren aan.
Post afgevinkt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pis maar tegen de muren aan.
Post afgevinkt.
morgen en zaterdag ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een goddelijk weer alweer vandaag
Ik zeg altijd halfjaar, maar feitelijk gezien zijn het meestal 5 maanden. Van ingaan wintertijd tot ingaan zomertijdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Van dat "herfst halfjaar" is nu al geen sprake meer.
Ah de doelpalen worden al verschoven.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zeg altijd halfjaar, maar feitelijk gezien zijn het meestal 5 maanden. Van ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd
1x raden waar ik zitquote:
Ligt aan hoeveel je wil stokenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd of de binnenhuistemperatuur nog naar 23.5 gaat deze week
Vast wel als de zon even op het raam staat. En dan zodra die onder is weer richting de 16 graden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd of de binnenhuistemperatuur nog naar 23.5 gaat deze week
Oh ja nou hier nog niet onder de 22.4 geweest volgens mij, nu net 23 aangetikt weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vast wel als de zon even op het raam staat. En dan zodra die onder is weer richting de 16 graden.
Oude huizen
Ik hoor hier binnen met zulk weer ook echt aan de lopende band getik en gekraak van werkend hout
Nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel je wil stoken
Ja mijn huis stamt uit 1920. Dergelijke temperaturen haal ik in de winter gewoon niet al stook ik maximaalquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh ja nou hier nog niet onder de 22.4 geweest volgens mij, nu net 23 aangetikt weer.
En dat is bijzonder omdat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Was droogt weer goed buiten vandaag
Tja, ultra-geïsoleerde nieuwbouw is ook niet altijd alles. Je hebt soms echt van die ovens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja mijn huis stamt uit 1920. Dergelijke temperaturen haal ik in de winter gewoon niet al stook ik maximaal
(Illegale onder)huur overigens, dus ik moet het er maar mee doen.
Nee nouja hoezo dan het vermelden waard. Was droogt toch altijd buiten dacht ik... ? Tenzij het giet van de regen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet. Moet dat dan
Al denk ik dat die bij @:INViCTuS niet zo lekker opdroogt
Daarom is het opmerkelijk, dat doet het nu juist niet in Nederlandquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nouja hoezo dan het vermelden waard. Was droogt toch altijd buiten dacht ik... ? Tenzij het giet van de regen natuurlijk.
Klassieke man gespot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nouja hoezo dan het vermelden waard. Was droogt toch altijd buiten dacht ik... ? Tenzij het giet van de regen natuurlijk.
Oh haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klassieke man gespot.
Was droogt niet altijd buiten. En al helemaal niet goed.
Ja bij jou misschien wel
Niet bijzonder, maar wel prettig in deze tijd van het jaar hier
GODVERDOMME EN JIJ WIL JUIST KOUquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog geen wolk gezien vandaag
Momenteel breekt de zon goed door. Beter laat dan nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet. Moet dat dan
Al denk ik dat die bij @:INViCTuS niet zo lekker opdroogt
Enjoyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel breekt de zon goed door. Beter laat dan niet. Vanochtend in Hoenderloo was die er ook al ff
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week hele week 20-22 voor mij
2 weken naar Seoul - Zuid Korea.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |