SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft de komende tijd zeer zonnig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:23 schreef THEFXR het volgende:
lekker zonnig weer, zo te zien de laatste dag
Huh? Bij mij zo te zien de komende twee weken. Bergen hierboven is denk ik Bergen in Noorwegen, niet te serieus nemen die gast.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:23 schreef THEFXR het volgende:
lekker zonnig weer, zo te zien de laatste dag
Haha gek. Ik heb al weken de verwarming aan. Nu ook 's morgens. In de middag kan die wel uit en doet die ook niks meer, dan is de gevraagde 20,5 graad bereikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, ultra-geïsoleerde nieuwbouw is ook niet altijd alles. Je hebt soms echt van die ovens.
Daarom gekozen voor vloer- en muurkoeling(/verwarming) ook, hou je de temperatuur stabieler en aangenamer, ook zomers. En dan met airco wat extra bijkoelen soms.
Tot februari hoef ik waarschijnlijk niks te verwarmen in huis overigens..
Heb je een droogmolen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klassieke man gespot.
Was droogt niet altijd buiten. En al helemaal niet goed.
Ja bij jou misschien wel
Niet bijzonder, maar wel prettig in deze tijd van het jaar hier
Niks mis met een droogmolenquote:
Droogmolens vind ik echt de grootste afknapper ooit in het menselijk bestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks mis met een droogmolen. Of gewoon waslijn draad. Drogers slaan eigenlijk nergens op
Wat is een droogmolen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Droogmolens vind ik echt de grootste afknapper ooit in het menselijk bestaan.
Haha, zo'n stok in de tuin met waslijnen er aan in de rondte. Heel goed dat je dat niet weet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is een droogmolen?
Ik weet het oprecht niet
Oh shit, dat heb ik wel eens gezien ja, wist alleen niet dat het zo heettequote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zo'n stok in de tuin met waslijnen er aan in de rondte. Heel goed dat je dat niet weet.
Jep en een stevig rek. Wat is er mis met een droogmolen, erg praktisch. Je ziet er nu niks van, netjes opgeborgen en minder plaats dan een rek in de garage.quote:
Klassieke man, zoals ik al zeiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is een droogmolen?
Ik weet het oprecht niet
Mja, nu met de kleine merk ik dat 's winters een droger toch wel héél fijn is. Eerder gebruikte ik dat ding echt vrijwel nooit, nu wel wat vaker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks mis met een droogmolen. Of gewoon waslijn draad. Drogers slaan eigenlijk nergens op
Blijft wel 20 graden tot februari, tenzij we echt twee weken vorst krijgen dusja. Is niet nodig normaalquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha gek. Ik heb al weken de verwarming aan. Nu ook 's morgens. In de middag kan die wel uit en doet die ook niks meer, dan is de gevraagde 20,5 graad bereikt.
Vroegah was dat wel echt in. M'n ouders hebben nog wel zo'n ding. Ik overigens nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Droogmolens vind ik echt de grootste afknapper ooit in het menselijk bestaan.
Maar waarom zou je dat met 12/13 graden buiten doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Toch apart, bijna November en savonds kan je de ramen nog gewoon open laten
Wat een sukkeltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Perrin het volgende:
Jaja @:dick_laurent, nu zijn de rollen eens omgedraaid.
[ x ]
[ afbeelding ]
Kunnen we voor jou geen crowdfund starten dat je eens een fatsoenlijke kijker koopt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik plaats het even hier. Het is me een partij heldere hemel. Krijg veel sterren op de foto met mn simpele flip6. Toch nog even kijken voor die komeet want ja. Toen op zn best was het hier in Rotterdam zwaar bewolkt voor een week.
Jullie moeten maar kijken. Ik heb het omcirceld. Hier moet de komeet zijn volgens het kaartje. Overige sterren erom heen komen wel overeen.
[ x ]
Ik geloof dat ik iets vaags zie. Ff foto vergroten en inzoomen. Beter dan dit wordt het niet
☺️☺️☺️. Ik heb inderdaad geen kijker. Nooit echt in verdieptquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kunnen we voor jou geen crowdfund starten dat je eens een fatsoenlijke kijker koopt.
Door zulke mist kun je gewoon zwemmen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of geen zicht meer in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |