Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk vanquote:
En in het bijzonder jij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk van
Dat. Lekker scheuren met de slee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En in het bijzonder jij.
Van mij mag het in november gaan winteren
Barbecuen met kerst!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit tot aan kerst graag. Waarom zou iemand het niet willen. Hier wordt iedereen vrolijk van
23 in de tuinquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:39 schreef DemonRage het volgende:
Temperatuur gaat hard omhoog. In Zuid-Limburg al dik 21°C
Ho ho hoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat. Lekker scheuren met de slee.
Welke hitte? Hier in Nederland is nergens hittequote:
Strakblauw en windstil hier. Letterlijk stilte voor de stormquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
ik zie alweer waar de zon wel schijnt @:dick_laurent
[ x ]
Welke stormquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Strakblauw en windstil hier. Letterlijk stilte voor de storm
Hier wel, aardige kans op wolkbreuken en wateroverlast de komende dagenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke stormdie zie ik voorlopig nog niet op de kaarten staan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:45 schreef StephanL het volgende:
Opzouten met die zon. Gelukkig zo weer onder
Stuur even doorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier wel, aardige kans op wolkbreuken en wateroverlast de komende dagen
Mistkansen zijn wel afgenomen, alleen de bewolking blijft er toch wel inzitten met soms wat regen. Vanaf donderdag trouwens paar dagen met wat meer wind maar geen rare dingen. Daarna overgang naar kouder weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:59 schreef aloa het volgende:
Hogedruk gaat overheersen de komende tijd.
Ook goed te zien aan de nao en ao index.
Nachtvorst zit er wel in..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mistkansen zijn wel afgenomen, alleen de bewolking blijft er toch wel inzitten met soms wat regen. Vanaf donderdag trouwens paar dagen met wat meer wind maar geen rare dingen. Daarna overgang naar kouder weer.
Hier grijsquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:15 schreef aloa het volgende:
Iets meer wind dan gisteren, maar wederom een prachtige dag
Is alweer zonquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat!??!??!?!??!!? Grijs? Bij jou??!?!?!
[ afbeelding ]
Ik zal uit sportiviteit je even je 'haha' moment gunnen:quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
In de zomer is het alle zeilen bijzetten om de kracht van de zon buiten te houden, maar nu eind oktober is dit echt een geschenk
Vorig jaar zat ik in een dik vest binnen, nu loop ik in een t-shirt buiten en is het binnen bijna even warm als in de zomer.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zal uit sportiviteit je even je 'haha' moment gunnen:
Hier is het zwaar bewolkt, fris en flink regenachtig en dat blijft de komende dagen ook zo.
Al wordt het 30 graden eind oktober, insmeren is nog steeds niet nodigquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
John geeft college over hoe we om moeten gaan met het nieuwe Nederlandse najaar.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al wordt het 30 graden eind oktober, insmeren is nog steeds niet nodig
De melanoom brigade is er als de kippen bij.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef dick_laurent het volgende:
UV index van 1.3
En dan adviseren om in te smeren... over trollen gesproken
De zon is net krachtig genoeg om het nog een beetje op te warmen hier binnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef dick_laurent het volgende:
UV index van 1.3
En dan adviseren om in te smeren... over trollen gesproken
Jij bent vast ook zo'n type die denkt dat je je niet hoeft in te smeren in mei omdat het lichtbewolkt en 15 graden is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
De melanoom brigade is er als de kippen bij.
Ik denk dat hij eerder zo'n type is die onder een spray tan gaat in z'n bananahammock.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Jij bent vast ook zo'n type die denkt dat je je niet hoeft in te smeren in mei omdat het lichtbewolkt en 15 graden is.
Al de hele week strakblauw en bloed heet hierquote:
In de pan met kokend water gezet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
Manmanman wat een weer, heaters op de veranda dit winterseizoen nog steeds niet aan gehad. Deuren naar de tuin staan nog steeds open.
Gelukkig ingesmeerd vandaag, kameraad die dit niet had gedaan was een kreeft na 3 uur terras.
De aria22 nog even uitgelaten. Water reflecteert natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de pan met kokend water gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |