Daarom. Ophouden met dat overdreven gedoe hier. De wereld gaat toch ten onder. Jammer als je kinderen hebt, maar heb ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet wereldwijd aangepakt worden idd.
Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Hoe 30 graden heerlijk kan zijn is me ook een raadsel. Liggend op een strand op een tropisch eiland misschien, maar als ik nog iets gedaan wil krijgen vind ik 20 graden genoeg, alles boven de 25 ben ik dan sowieso niet blij mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op omdat dat 'erbij hoort', maar omdat ik het heerlijk vind als het lekker stormt buiten. En zeker 's avonds ook heerlijk als het regent
Ik kan dan weer niet begrijpen dat mensen hopen op 30+ en het dan over 'heerlijk zomerweer' hebben, maar ja, ieder z'n meug.
Ik heb wel kinderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom. Ophouden met dat overdreven gedoe hier. De wereld gaat toch ten onder. Jammer als je kinderen hebt, maar heb ik gelukkig niet.
Ja precies jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Echt een lekker najaar. Daarvoor hoef je niet op vakantie. Voorlopig 15 graden en zon, gevoelstempratuur 20 graden.
Idd, ga eens een gemiddelde travel blog video kijken over India.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet wereldwijd aangepakt worden idd.
Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Deze mentaliteit is precies het wereldwijde probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom. Ophouden met dat overdreven gedoe hier. De wereld gaat toch ten onder. Jammer als je kinderen hebt, maar heb ik gelukkig niet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze mentaliteit is precies het wereldwijde probleem.
Als we allemaal maar naar elkaar wijzen, de schuld bij de ander leggen en daarom niks doen.. om vervolgens te roepen dat we toch ten onder gaan, dan gaan we ten onder.
Soort selffulfilling prophecy.
We zijn allicht te laat om bepaalde gebieden te redden op korte/middellange termijn. Maar beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Laatst bij de F1 bij Mexico city. Vieze laag smog boven die stad...kan niet gezond zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, ga eens een gemiddelde travel blog video kijken over India.Holy fucking malony dan zie je wat een onophoudelijke puinhoop aan plastic afval, chaos en non stop verkeer aan auto's tuk tuks en scooters door elkaar krioelen in elke stad. De vervuiling daar is echt next-next-next-next level. En dat is dan een land met meer dan een miljard inwoners
Bekijk deze YouTube-video
Is ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als we allemaal maar naar elkaar wijzen, de schuld bij de ander leggen en daarom niks doen.. om vervolgens te roepen dat we toch ten onder gaan, dan gaan we ten onder.
We zijn allicht te laat om bepaalde gebieden te redden op korte/middellange termijn. Maar beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Bijzonder hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, ga eens een gemiddelde travel blog video kijken over India.Holy fucking malony dan zie je wat een onophoudelijke puinhoop aan plastic afval, chaos en non stop verkeer aan auto's tuk tuks en scooters door elkaar krioelen in elke stad. De vervuiling daar is echt next-next-next-next level. En dat is dan een land met meer dan een miljard inwoners
Bekijk deze YouTube-video
Morgen weer veel overlast berichten, gok ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat er iets aan de hand is![]()
Het is dit jaar echt extreem en dat zal volgend jaar niet anders zijn.
Zag net ook weer wat beelden van Mallorca voorbij komen. Dat is geloof ik al de derde keer sinds eind augustus dat het getroffen is door overstromingen/noodweer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen weer veel overlast berichten, gok ik
[ x ]
Zelfs Spanje is zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bijzonder heernaast me hier in Egypte ook..grote zandbak maar alles wordt gewoon langs de kant van de weg gedumpt..resort bijzonder schoon strak netjes maar bij een plaatsje..dramatisch. zo zonde
Volg op Instagram die Nederlander die de wereld rond wil lopen. I walk around the world. Hij liep in India en Bangladesh en g'dumme wat een tering bende daar. Niet te filmen. In Nederland kunnen we zeuren om kleine dingen, maar het is relatief schoon, hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bijzonder heernaast me hier in Egypte ook..grote zandbak maar alles wordt gewoon langs de kant van de weg gedumpt..resort bijzonder schoon strak netjes maar bij een plaatsje..dramatisch. zo zonde
Ja wat je zegt onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zelfs Spanje is zo![]()
Heb dit al eens in een eerder topic gepost, maar Spanje kent dus geen enkele vorm van statiegeld. Echt onbegrijpelijk![]()
Gevolg is dat dus hier de bermen overal en in de natuur vol liggen met plastic flessen, blikjes, kapotte bierflesjes etc. Men geeft er gewoon geen ene fuck om en keilt het gewoon op straat want het is toch maar waardeloos plastic. Echt zo intens zonde want geloof mij maar dat als er statiegeld op die flessen en blikjes zouden zitten dat de gemiddelde arme Spanjaard het mooi braaf gaat inleveren hoor
Andere delen hadden minder geluk...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
We hebben hier nog relatief flinke meevaller gehad met de hoeveelheden regen.
Wel gister dik onweer, hier een screenshot van een kort filmpje dat ik gisteravond gemaakt had.
[ afbeelding ]
Mens eigen denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja vandaag is wel echt ff een omslagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wennen hoor, zo vroeg donker. Zeker na dat mooie weer van de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |