Gekkenwerk inderdaad. Veel fijner als het 's ochtends gewoon nog wat langer donker is. Ik vind dit echt niks, thuiskomen als het al donker is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:20 schreef PzKpfw het volgende:
Wintertijd is echt kut de eerste paar weken. Kwart over vijf en het is al schemerig..
Het is toch allebei waardeloosquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gekkenwerk inderdaad. Veel fijner als het 's ochtends gewoon nog wat langer donker is. Ik vind dit echt niks, thuiskomen als het al donker is.
Daar heb ik dus echt geen moeite mee. Sterker nog, ik vind het heerlijk als de zon opkomt als ik in de auto naar mijn werk zit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het is toch allebei waardeloos. Opstaan in het donker en op je werk aan komen in het donker is ook k*t.
Of van die hardnekkige mist die overdag maar niet op wil trekken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:45 schreef INViCTuS het volgende:
Haha, typisch dit wel, hoor. Grijze treurnis ohne ende. Gelukkig droog, maar verder vrij suf en saai.
[ x ]
Hier ook ja. Straaljagers dan. Wel vaak raak de laatste tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een treurig dagje weer, regen/motregen en nu ook nog eens 200 decibel aan geluid van die klote straaljagers die niet even normaal kunnen doen boven de stad.
Ja het is een drama, hopelijk snel een week lang zware stormquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook ja. Straaljagers dan. Wel vaak raak de laatste tijd.
Nou ik vond het anders wel prima in plaats van een bak hitte met droogte en al die maatregelen erbijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:53 schreef INViCTuS het volgende:
Zo'n hoog wat nu in Nederland is hadden we dus in de zomer nodig.
Eindelijk water @dick_laurentquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:59 schreef INViCTuS het volgende:
Nog terreur buien gehad, @:dick_laurent?
[ x ]
Doe even je gordijnen open.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef pietkanarie het volgende:
Ik had op een herfstachtige herfst gehoopt. Met rustig weer soms, afgewisseld met regen..
😀 Ja, vandaag is goed 👍🏼quote:
Ik kan dat nooit begrijpen dat mensen hopen op kutweer, omdat dat erbij zou horen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef pietkanarie het volgende:
Mijn weerapp geeft juist hoge temperaturen aan, vijftien graden met volop zon. Jammer, ik vind dat niks in november. Ik mis helemaal het gevoel van koude, donkere dagen, feestdagen komen eraan. Ik had op een herfstachtige herfst gehoopt. Met rustig weer soms, afgewisseld met regen, een storm, een onweersbui… maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |