SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien kan @SwJ de topictitel aanpassen? Was een paar topics terug al gebeurd zie ik: Dodetoppaspel![]()
Niet alleen trollen, maar ook nog de boel vernaggelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:49 schreef Shii het volgende:
Misschien kan @:SwJ de topictitel aanpassen? Was een paar topics terug al gebeurd zie ik: Dodetoppasspel![]()
![]()
Grote kans dat je in de OP in de spoilers ook verrassingen aantreft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet alleen trollen, maar ook nog de boel vernaggelen![]()
Door @Paul ga ik nog de FP lezen
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Heb het al geprobeerd op te nemen het was structureel omdat hij de tv veel te hard had staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Opnemen, en een logboekje aanleggen. Dat kan wel eens van pas komen, mocht het escaleren.
Hier heb ik ook af en toe geluidsoverlast, dan doe ik gewoon oordoppen in of zet ik een koptelefoon op. Maar het moet niet structureel worden.
Nu wel iets zachter maar bij gepraat in zijn spel of als hij wat kijkt dendert het bij mij door de vloer.
Is ook zo een zonder werk die iedereen verteld dat hij maar drie uur slaapt per nacht moet hij zelf weten maar wil er geen last van hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooi ruk ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb het al geprobeerd op te nemen het was structureel omdat hij de tv veel te hard had staan.
Nu wel iets zachter maar bij gepraat in zijn spel of als hij wat kijkt dendert het bij mij door de vloer.
Is ook zo een zonder werk die iedereen verteld dat hij maar drie uur slaapt per nacht moet hij zelf weten maar wil er geen last van hebben.![]()
![]()
Mario?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb het al geprobeerd op te nemen het was structureel omdat hij de tv veel te hard had staan.
Is ook zo een zonder werk die iedereen verteld dat hij maar drie uur slaapt per nacht moet hij zelf weten maar wil er geen last van hebben.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je zou misschien iets met die akoestische panelen kunnen? Dat houdt ook geluid van buren tegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook zo een zonder werk die iedereen verteld dat hij maar drie uur slaapt per nacht moet hij zelf weten maar wil er geen last van hebben.
Het is natuurlijk wel een beetje de omgekeerde wereld, maar als het helpt..![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je zou misschien iets met die akoestische panelen kunnen? Dat houdt ook geluid van buren tegen.
Het is natuurlijk wel een beetje de omgekeerde wereld, maar als het helpt..
Zo iets?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
moet morgen werken helaas. Ik ga ervandoorRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Hopelijk kun je je daarin ook lekker uitleven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:03 schreef Mikeytt het volgende:
moet morgen werken helaas. Ik ga ervandoor![]()
![]()
Lekker ravottenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk kun je je daarin ook lekker uitleven.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:08 schreef JustinK het volgende:
Nou als de leuke mensen weggaan, dan ga ik ook maar![]()
![]()
hier blijvenjij!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:08 schreef JustinK het volgende:
Nou als de leuke mensen weggaan, dan ga ik ook maar![]()
Was even afgeleidquote:
Maar hihi
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
De Kerstsnolquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Met de hele dag Mariah Carey op repeat.![]()
![]()
Maar jij slaapt toch ook niet zoveel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook zo een zonder werk die iedereen verteld dat hij maar drie uur slaapt per nacht moet hij zelf weten maar wil er geen last van hebben.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben ook maar een man hoor![]()
![]()
De TT doet mij denken aan mijn legendarische topic: ONZ / Dit is MMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
Maar jij slaapt toch ook niet zoveel?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
tt doet mij denken aan:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:29 schreef Homijn het volgende:
De TT doet mij denken aan mijn legendarische topic: ONZ / Dit is M
Ik heb de bijnaam slaapkopje.
Er schiet nu zoveel door mijn hoofd
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Ik heb hier even achteraan gebeld vanmiddag, maar goed nieuws: @ieniminimuis @DerRabbit en ondergetekende hebben geen fokverbod, dus wij blijven gewoon.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb de bijnaam slaapkopje.
Er schiet nu zoveel door mijn hoofd
Let it goooo
![]()
![]()
Oei dus ook geen weerwolfjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:32 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier even achteraan gebeld vanmiddag, maar goed nieuws: @:ieniminimuis @:DerRabbit en ondergetekende hebben geen fokverbod, dus wij blijven gewoon.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik kon niet voor iedereen navragen.quote:Er komt binnenkort een site: www.staatieindefokverbodlijst.nl
En nu wil ik punten, nu het nog kanMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Klopt maar na half elf hoef ik het geluid van de tv van de buren niet meer te horen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
Maar jij slaapt toch ook niet zoveel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Vallen daar ook bijtgrage tokkie honden onder?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:32 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier even achteraan gebeld vanmiddag, maar goed nieuws: @:ieniminimuis @:DerRabbit en ondergetekende hebben geen fokverbod, dus wij blijven gewoon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik niet niet naar gevraagd. Zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vallen daar ook bijtgrage tokkie honden onder?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vallen daar ook bijtgrage tokkie honden onder?![]()
![]()
CAPSLOCKDAG IS BIJNA OVEROp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het eerste wat ik zag vooral honden en kat soorten met veel medische problemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Heb ik niet niet naar gevraagd. Zou maar zo kunnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nullockdagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
IS NIET WAAR DAT WAS VANDAAG PAS!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CAPSLOCKDAG HAD IK GEÏNTRODUCEERD IN NWS OP MAANDAG! STELLETJE JATTERS!
NIKS JATTERS.. IK HAD HET VANDAAG HIER GEPOST EN IK LEES NIET IN NWSSmile, it's free therapy.![]()
NICEquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CAPSLOCKDAG HAD IK GEÏNTRODUCEERD IN NWS OP MAANDAG! STELLETJE JATTERS!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DAT WAS AL 3 WEKEN GELEDEN OFZO IN NWS.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
IS NIET WAAR DAT WAS VANDAAG PAS!
NIKS JATTERS.. IK HAD HET VANDAAG HIER GEPOST EN IK LEES NIET IN NWS![]()
je hoeft niet tegen me te schreeuwen!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
DAT WAS AL 3 WEKEN GELEDEN OFZO IN NWS.![]()
![]()
maar nope nws en frontpage lees ik nooit eigenlijkSmile, it's free therapy.![]()
frontpage hier ook niet hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hoeft niet tegen me te schreeuwen!!!![]()
![]()
maar nope nws en frontpage lees ik nooit eigenlijk
Tsjaaaaa en NWS![]()
![]()
vind er vaak zo'n domme kortzichtige reacties bij staanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
frontpage hier ook niet hoor.
Tsjaaaaa en NWS
Correctquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind er vaak zo'n domme kortzichtige reacties bij staan![]()
Maar ik hou er nog steeds van.![]()
Kan niemand die teller overnemen danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Jijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kan niemand die teller overnemen dan![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kan niemand die teller overnemen dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen idee wat en hoe, maar bereid altijd![]()
@gebrokenglas is ermee bezig om te kijken of hij iets kan betekenen.Smile, it's free therapy.![]()
Aha primaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
@:gebrokenglas is ermee bezig om te kijken of hij iets kan betekenen.![]()
Als ik iets kan doen, let me know
☺smilies![]()
Ja zag net pas dat monitor ophoudtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Lang geleden dat we elkaar weer eens 's nachts treffen.![]()
☺smilies![]()
@gebrokenglasquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aha prima![]()
Als ik iets kan doen, let me know![]()
lief dat je het aanbiedt!Smile, it's free therapy.![]()
Maar waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij ook pas sinds gisteren bekend hoor.![]()
Waarom zou je het wiel nog een keer uitvinden? Of is die bondage zo pissed dat hij de software scriptjes niet wil overdragen. Het is nou ook niet zo dat je er iets anders mee kan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
@:gebrokenglas is ermee bezig om te kijken of hij iets kan betekenen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ohhh heeft termie dat script geschreven? Of hoe dat ook werkt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je het wiel nog een keer uitvinden? Of is die bondage zo pissed dat hij de software scriptjes niet wil overdragen. Het is nou ook niet zo dat je er iets anders mee kan.![]()
Geen idee.. had ook al geopperd om gewoon contact met hem op te nemen.. snap ook niet niemand dat doet .quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je het wiel nog een keer uitvinden? Of is die bondage zo pissed dat hij de software scriptjes niet wil overdragen. Het is nou ook niet zo dat je er iets anders mee kan.Smile, it's free therapy.![]()
termie?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh heeft termie dat script geschreven? Of hoe dat ook werkt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Iemand anders zou het moeten hosten maar hij heeft ook de scripts van alle fok stats.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. had ook al geopperd om gewoon contact met hem op te nemen.. snap ook niet niemand dat doet .Iedereen is een kutlultrut
Oh ja dat weet ik toch niet, of heeft het met verpakkingen te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Liefkozend woordje voor zijn originele usernaam
Iedereen is een kutlultrut
Zal ik dat doen? Geen idee verder hoe alles zit en werkt. Maar hij vindt mij iig liefquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. had ook al geopperd om gewoon contact met hem op te nemen.. snap ook niet niemand dat doet .![]()
![]()
Ja waarom nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dat doen? Geen idee verder hoe alles zit en werkt. Maar hij vindt mij iig liefLijkt me een prima gast verder en wie weet
Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dat doen? Geen idee verder hoe alles zit en werkt. Maar hij vindt mij iig lief
nee?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stuur hem morgen pm. Er zijn verder toch geen grotere dingen aan de hand?Smile, it's free therapy.![]()
Volgens mij was hij het al een tijdje zat, en ja waarom zou je nog moeite steken in iets waar je zelf niks meer mee hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stuur hem morgen pm. Er zijn verder toch geen grotere dingen aan de hand?Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dat doen? Geen idee verder hoe alles zit en werkt. Maar hij vindt mij iig lief![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dat kan ik ook wel begrijpen dat als je het zat bent, je op een gegeven moment ook geen zin hebt om die tool te laten draaien op je server.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was hij het al een tijdje zat, en ja waarom zou je nog moeite steken in iets waar je zelf niks meer mee hebt.![]()
Precies maar als iemand anders de boel kan onderhouden hoeft iemand niet moeilijk te doen om iets te bouwen wat al bestaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel begrijpen dat als je het zat bent, je op een gegeven moment ook geen zin hebt om die tool te laten draaien op je server.Iedereen is een kutlultrut
MatchdayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is de fok zoek functie ook niet van zijn hand?Iedereen is een kutlultrut
Jawel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik dacht het ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:35 schreef Soury het volgende:
Is de fok zoek functie ook niet van zijn hand?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mycroftquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:35 schreef Soury het volgende:
Is de fok zoek functie ook niet van zijn hand?![]()
![]()
Hopen op een klein stuntje als we dat doen krijg ik hoop voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar we kunnen ook zo afgemaakt worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zal dan ook verdwijnen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Met minder dan 3 doelpunten verschil verliezen zou mij al hoopvol stemmen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopen op een klein stuntje als we dat doen krijg ik hoop voor de rest van het seizoen.
Als je het aanklikt is het een mycroft link geen fokquote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft hij dat al eerder eens overgedragen en is het nu van FOK!Iedereen is een kutlultrut
Zo, hoe is het hier?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het aanklikt is het een mycroft link geen fok![]()
https://mycroft.fok.nl/quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het aanklikt is het een mycroft link geen fok
Dat is toch gewoon een FOK! link? Ik weet alleen niet wie de Mycroft software gaat onderhouden op de lange termijn.![]()
Tegen Atletico waren ze ziek goed zag ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met minder dan 3 doelpunten verschil verliezen zou mij al hoopvol stemmen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BeterschapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
De Hoofdpijn bezorger?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe nou eens zachtjes bij @:KillemWieft hij heeft al zo'n hoofdpijn
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach ja.quote:
Niks aan te doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volgens mij issie weg.quote:
Over wie heb jij het dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon totdat ik weg ben
Ohw haha!quote:
En ik over aeque
Die kan nu niet meer meppen op Killems hoofdquote:
lolquote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Die kan nu niet meer meppen op Killems hoofd![]()
Gezell mozzarell
CheddarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, die is al oud! Lekker hoor - hier dansten we vroeger op op schoolfeestenquote:
Was het nrtje voor alle downmama's en mijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, die is al oud! Lekker hoor - hier dansten we vroeger op op schoolfeesten![]()
![]()
Oeh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben geen moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sterke moeders. Niks oeh aan
Dus vind het wel stoer![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben geen moeder.
Dus vind het wel stoer![]()
![]()
![]()
Nou, inderdaad.quote:
Maar nee, niet alles vrouwen. Mario (en Dr.Mikey??) zijn er ook.
Wat is daar mis mee?quote:Ze durven niet meerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Maar nee, niet alles vrouwen. Mario (en Dr.Mikey??) zijn er ook.![]()
Ik denk het.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Ze durven niet meerOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hihiquote:
Ahw.quote:
Maar ik zou niets met die 2 willen![]()
![]()
Ah - de nachtploeg.quote:
Gerust hart gaan slapen nu
Hoe is de hoofdpijn?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - de nachtploeg.
Gerust hart gaan slapen nu
Hoe is de hoofdpijn?
Erger geworden.
Da's kutquote:![]()
Zeg t m!
Terugslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wij verdienen mooie mannenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ahw.
Maar ik zou niets met die 2 willen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij verdienen mooie mannen
Zij vindt alles eng.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zei: eng.
Niet depressief oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3433 / +107 / +2 / 4612 / 5381
2. JustinK / 1399 / +78 / +0 / 5300 / 5936
3. Lovely / 820 / +31 / +0 / 3377 / 3929
4. KillemWieft / 791 / +17 / +8 / 568 / 914
5. devzero / 779 / +14 / +5 / 783 / 1032
6. AardappelSchotel / 761 / +33 / +0 / 3149 / 3710
7. Sally / 531 / +20 / +27 / 440 / 608
8. ieniminimuis / 490 / +28 / +0 / 1641 / 1885
9. hemarookworst / 472 / +35 / +0 / 1116 / 1380
10. mascara-klodder / 469 / +27 / +32 / 713 / 893
11. MizzezAmy / 465 / +34 / +0 / 2219 / 2558
12. loveyoulongtime / 419 / +0 / +0 / 1568 / 1805
13. Pinnenmutske / 376 / +22 / +0 / 991 / 1231
14. mario390 / 358 / +0 / +2 / 261 / 378
15. ToT / 346 / +0 / +0 / 2164 / 2346
16. Kissingbird / 333 / +21 / +5 / 1874 / 2127
17. sp3c / 261 / +15 / +0 / 526 / 636
18. gebrokenglas / 250 / +2 / +0 / 1068 / 1232
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 201 / +6 / +0 / 295 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij vindt alles eng.En juist jij bent zo erg aaibaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En juist jij bent zo erg aaibaar
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vast welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Aeque
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weet je waar het tijd voor is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: