Zeker. Ik ben niet direct tegen het concept, maar het moet in elk geval weg uit de blackbox van de schoolbesturen en het moet voor alle betrokken partijen (personeel, ouders, maatschappelijke partijen) veel inzichtelijker zijn wat er met het geld gebeurt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat die methode van financieren niet alles is, was jij het toch ook al mee eens?
Volgens de NOS stemden de PVVers voor en niet tegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Het staat gewoon in het NOS-bericht over de lening, maar oh jee wat moffelen 'de media' het toch weg hoor. Gaat toch een eind heen met je complotgewauwel.
Volgens NOS heeft PVV VOOR gestemd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)e-russisch-geld.html
Noem me maar gek, maar net als bij RTL ook hier geen expliciete melding dat de PVV tot de zeldzame tegenstanders behoorde!
Tot de 58 verraders van Europa.
Dat zijn twee van de vier best bezochte nieuwssites. Waar omheen wordt gedansd welke Nederlanders tegen stemden. Normaliter stond dat er altijd wel bij.
Ik had stiekem gehoopt dat de wolfjes zich hadden getoond en tegen hadden gestemd maar volgens de originele bron stemden ze voor:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)e-russisch-geld.html
Noem me maar gek, maar net als bij RTL ook hier geen expliciete melding dat de PVV tot de zeldzame tegenstanders behoorde!
Tot de 58 verraders van Europa.
Dat zijn twee van de vier best bezochte nieuwssites. Waar omheen wordt gedansd welke Nederlanders tegen stemden. Normaliter stond dat er altijd wel bij.
Ah ok. Bedankt! Natuurlijk wel in strijd met eerdere kamermoties van hen (toen de TK hier over moest stemmen) en eerder stemgedrag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat de wolfjes zich hadden getoond en tegen hadden gestemd maar volgens de originele bron stemden ze voor:
[ afbeelding ]
Zoals deze van dit jaar:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ok. Bedankt! Natuurlijk wel in strijd met eerdere kamermoties van hen (toen de TK hier over moest stemmen) en eerder stemgedrag.
https://www.hpdetijd.nl/p(...)iet-meer-dan-logisch
Verkiezingen zijn niet eens nodig omdat er nog andere coalities mogelijk zijn. Ik denk niet dat PVV dat risico gaat lopen, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:32 schreef jcdragon het volgende:
[ x ]
Straks laat hij het kabinet echt vallen en wordt zijn partij bij de volgende verkiezingen nog groter.
Ja, VVD heeft overigens ook al voorgesorteerd op een stop aan steun voor Oekraine:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals deze van dit jaar:
[ afbeelding ]
Timmermans wordt intens gehaat maar is n van de weinige niet geschifte politici uit Limburg heb ik het idee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, VVD heeft overigens ook al voorgesorteerd op een stop aan steun voor Oekraine:
Mensen die de beleefd de waarheid zeggen worden tegenwoordig gehaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Timmermans wordt intens gehaat maar is n van de weinige niet geschifte politici uit Limburg heb ik het idee.
Joost Eerdmans als nieuwe messias.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:37 schreef Origami94 het volgende:
En da Powned, WNL, Talpa, ON en Mediahuis de PVV laten vallen
Straks laat hij vallen, verliest hij en lopen wij de polonaise.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:32 schreef jcdragon het volgende:
[ x ]
Straks laat hij het kabinet echt vallen en wordt zijn partij bij de volgende verkiezingen nog groter.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Joost Eerdmans als nieuwe messias.
Zolang die het charisma heeft van lauwe aardappelen, hoeven we daar niet zo bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Joost Eerdmans als nieuwe messias.
Wilders wil graag voorkomen dat hij de duidelijke breker is. Je kunt het ook zo brengen dat NSC het eigen Hoofdlijnenakkoord niet respecteert. Wilders weet echt wel dat de breker er bijna altijd beschadigd uit komt en heeft geleerd van de vorige keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Straks laat hij vallen, verliest hij en lopen wij de polonaise.
VVD en PVV zijn inderdaad een spinnetje aan het bedenken hoe van NSC af te kunnen komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wilders wil graag voorkomen dat hij de duidelijke breker is. Je kunt het ook zo brengen dat NSC het eigen Hoofdlijnenakkoord niet respecteert. Wilders weet echt wel dat de breker er bijna altijd beschadigd uit komt en heeft geleerd van de vorige keer.
PVV/VVD/BBB/SGP heeft waarschijnlijk een meerderheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben NSC gewoon nodig hoor. Er is geen meerderheid meer in de peilingen. Hoe vloeibaar dat ook is daar kijken ze wel naar. Laten vallen heeft dus geen zin.
Druk wordt langzaam opgevoerd. De media beginnen zich, veel te laat, eindelijk te roeren over de noodwet. Die moet vrijdag worden besproken anders is het echt klaar voor Faber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |