Zeker. Ik ben niet direct tegen het concept, maar het moet in elk geval weg uit de blackbox van de schoolbesturen en het moet voor alle betrokken partijen (personeel, ouders, maatschappelijke partijen) veel inzichtelijker zijn wat er met het geld gebeurt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat die methode van financieren niet alles is, was jij het toch ook al mee eens?
Volgens de NOS stemden de PVVers voor en niet tegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Het staat gewoon in het NOS-bericht over de lening, maar oh jee wat moffelen 'de media' het toch weg hoor. Gaat toch een eind heen met je complotgewauwel.
Volgens NOS heeft PVV VOOR gestemd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)e-russisch-geld.html
Noem me maar gek, maar net als bij RTL ook hier geen expliciete melding dat de PVV tot de zeldzame tegenstanders behoorde!
Tot de 58 verraders van Europa.
Dat zijn twee van de vier best bezochte nieuwssites. Waar omheen wordt gedansd welke Nederlanders tegen stemden. Normaliter stond dat er altijd wel bij.
Ik had stiekem gehoopt dat de wolfjes zich hadden getoond en tegen hadden gestemd maar volgens de originele bron stemden ze voor:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)e-russisch-geld.html
Noem me maar gek, maar net als bij RTL ook hier geen expliciete melding dat de PVV tot de zeldzame tegenstanders behoorde!
Tot de 58 verraders van Europa.
Dat zijn twee van de vier best bezochte nieuwssites. Waar omheen wordt gedansd welke Nederlanders tegen stemden. Normaliter stond dat er altijd wel bij.
Ah ok. Bedankt! Natuurlijk wel in strijd met eerdere kamermoties van hen (toen de TK hier over moest stemmen) en eerder stemgedrag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat de wolfjes zich hadden getoond en tegen hadden gestemd maar volgens de originele bron stemden ze voor:
[ afbeelding ]
Zoals deze van dit jaar:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ok. Bedankt! Natuurlijk wel in strijd met eerdere kamermoties van hen (toen de TK hier over moest stemmen) en eerder stemgedrag.
https://www.hpdetijd.nl/p(...)iet-meer-dan-logisch
Verkiezingen zijn niet eens nodig omdat er nog andere coalities mogelijk zijn. Ik denk niet dat PVV dat risico gaat lopen, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:32 schreef jcdragon het volgende:
[ x ]
Straks laat hij het kabinet echt vallen en wordt zijn partij bij de volgende verkiezingen nog groter.
Ja, VVD heeft overigens ook al voorgesorteerd op een stop aan steun voor Oekraine:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals deze van dit jaar:
[ afbeelding ]
Timmermans wordt intens gehaat maar is n van de weinige niet geschifte politici uit Limburg heb ik het idee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, VVD heeft overigens ook al voorgesorteerd op een stop aan steun voor Oekraine:
Mensen die de beleefd de waarheid zeggen worden tegenwoordig gehaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Timmermans wordt intens gehaat maar is n van de weinige niet geschifte politici uit Limburg heb ik het idee.
Joost Eerdmans als nieuwe messias.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:37 schreef Origami94 het volgende:
En da Powned, WNL, Talpa, ON en Mediahuis de PVV laten vallen
Straks laat hij vallen, verliest hij en lopen wij de polonaise.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:32 schreef jcdragon het volgende:
[ x ]
Straks laat hij het kabinet echt vallen en wordt zijn partij bij de volgende verkiezingen nog groter.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Joost Eerdmans als nieuwe messias.
Zolang die het charisma heeft van lauwe aardappelen, hoeven we daar niet zo bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Joost Eerdmans als nieuwe messias.
Wilders wil graag voorkomen dat hij de duidelijke breker is. Je kunt het ook zo brengen dat NSC het eigen Hoofdlijnenakkoord niet respecteert. Wilders weet echt wel dat de breker er bijna altijd beschadigd uit komt en heeft geleerd van de vorige keer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Straks laat hij vallen, verliest hij en lopen wij de polonaise.
VVD en PVV zijn inderdaad een spinnetje aan het bedenken hoe van NSC af te kunnen komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wilders wil graag voorkomen dat hij de duidelijke breker is. Je kunt het ook zo brengen dat NSC het eigen Hoofdlijnenakkoord niet respecteert. Wilders weet echt wel dat de breker er bijna altijd beschadigd uit komt en heeft geleerd van de vorige keer.
PVV/VVD/BBB/SGP heeft waarschijnlijk een meerderheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben NSC gewoon nodig hoor. Er is geen meerderheid meer in de peilingen. Hoe vloeibaar dat ook is daar kijken ze wel naar. Laten vallen heeft dus geen zin.
Druk wordt langzaam opgevoerd. De media beginnen zich, veel te laat, eindelijk te roeren over de noodwet. Die moet vrijdag worden besproken anders is het echt klaar voor Faber.
"Genoeg laten vallen".. Laten we wel wezen, de man runt een nissuepartij. Waar ie voor de rest zogenaamd "concessies" op zou moeten doen boeit hem echt geen reet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:32 schreef jcdragon het volgende:
[ x ]
Nee, waarschijnlijk net niet. Maar de SGP kan dit niet eens volgens hun statuten, volgens mij. Die kunnen zo'n coalitie hooguit gedogen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PVV/VVD/BBB/SGP heeft waarschijnlijk een meerderheid.
In die contreien wordt het al als concessie gezien dat Wilders een aantal totaal ongrondwettelijke initiatiefwetten heeft ingetrokkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Genoeg laten vallen".. Laten we wel wezen, de man runt een nissuepartij. Waar ie voor de rest zogenaamd "concessies" op zou moeten doen boeit hem echt geen reet.
Er was een tijd dat voor de VVD het uitgesloten was om SGP erbij te betrekken (begin jaren 80, 2003) maar daar lijkt nu alles wel mogelijk. Helaas.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk net niet. Maar de SGP kan dit niet eens volgens hun statuten, volgens mij. Die kunnen zo'n coalitie hooguit gedogen.
De VVD heeft al lang geen principes meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er was een tijd dat voor de VVD het uitgesloten was om SGP erbij te betrekken (begin jaren 80, 2003) maar daar lijkt nu alles wel mogelijk. Helaas.
SGP ministers mogen niet verantwoordelijk zijn voor beleid dat tegen de bijbel in gaat (homohuwelijk, euthanasie, abortus), dacht ik. Gedogen hebben ze natuurlijk al vaker gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er was een tijd dat voor de VVD het uitgesloten was om SGP erbij te betrekken (begin jaren 80, 2003) maar daar lijkt nu alles wel mogelijk. Helaas.
De SGP wil die noodwet ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PVV/VVD/BBB/SGP heeft waarschijnlijk een meerderheid.
Alles goed en wel, maar dit soort naziretoriek past hier niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
De Gleichschaltung is nu wel compleet.
Ja hallo, wanneer bij de VARA een extreem-rechtse omvolkingsroeper 'expert' (met nul peer-reviewed wetenschappelijke publicaties!) wordt genormaliseerd dan zijn er cht heel rare dingen aan de hand in de media. Die Jan van de Beek is gewoon niet fris en verzint de cijfers bij elkaar. Een 'expert' met nul wetenschappelijke publicaties.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar dit soort naziretoriek past hier niet.
Prima, maar dat kun je ook op een minder grievende wijze kenbaar maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja hallo, wanneer bij de VARA een extreem-rechtse omvolkingsroeper 'expert' (met nul peer-reviewed wetenschappelijke publicaties!) wordt genormaliseerd dan zijn er cht heel rare dingen aan de hand in de media. Die Jan van de Beek is gewoon niet fris en verzint de cijfers bij elkaar. Een 'expert' met nul wetenschappelijke publicaties.
Het repressieve beleid van FOK! tegen alles wat extreem-rechts isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima, maar dat kun je ook op een minder grievende wijze kenbaar maken.
De echte asielcrisis is het kabinet zelf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
Zou het nog lukken voor de herfstvakantie?
Ze hebben flink de druk er op.
[ x ]
Lijkt me beter voor iedereen. Hij heeft meer dan genoeg schade aangericht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
En ik hoorde ook ergens op de tv dat Omtzigt naar alle waarschijnlijkheid helemaal niet meer terugkeert naar de TK.
Iemand dat ook gehoord, gelezen?
Dat schreef Wouter de Winther in z’n column en dat heeft ie, camerageil als ie is, nog in een aantal uitzendingen uitgemolkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
En ik hoorde ook ergens op de tv dat Omtzigt naar alle waarschijnlijkheid helemaal niet meer terugkeert naar de TK.
Een permanente staat van diverse crises, ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
De echte asielcrisis is het kabinet zelf.
Ah, okay! Thanks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat schreef Wouter de Winther in z’n column en dat heeft ie, camerageil als ie is, nog in een aantal uitzendingen uitgemolken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
Zou het nog lukken voor de herfstvakantie?
Ze hebben flink de druk er op.
[ x ]
Mooi hoor, zo’n extraparlementair kabinetquote:Gisteravond onderhandelde het drietal ook op het Catshuis. En ook vandaag spraken premier Schoof, Van Vroonhoven en Wilders opnieuw urenlang in de ambtswoning.
Lees alleen iets in De Telegraaf in een opinie artikel van De Wintherquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef capricia het volgende:
Het is best vreemd. Omdat de minister in kwestie op een zijspoor gerangeerd is. Die mag kennelijk alleen maar uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:33 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
[..]
Mooi hoor, zo’n extraparlementair kabinet
Nul zijn peer-reviewed en geen enkele in een wetenschappelijk tijdschrift. Zijn data zijn niet verifieerbaar en niet reproduceerbaar (dit werd door velen al geconstateerd in 2017)quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens Research Gate heeft ie 9 publicaties op zijn naam staan
https://www.researchgate.(...)n-De-Beek-2239771103
Geen idee verder wie het is
Er zal ongetwijfeld veel waar van zijn maar Telegraaf probeert vanaf het begin Omtzigt te slopen. Sociaal-economisch is hij natuurlijk de meest linkse n degelijke van de vier. Zonder hem kunnen de andere drie verder met hun corruptie en elite zelfverrijking, zonder lastige pottenkijkers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat schreef Wouter de Winther in z’n column en dat heeft ie, camerageil als ie is, nog in een aantal uitzendingen uitgemolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |