SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP 1-12-2024
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Dit iddquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
Ik had zelfs mijn voorstel liever gehad dan deze TT....![]()
tja sneue trolquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
Ik had zelfs mijn voorstel liever gehad dan deze TT....![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik vind je niet zo aardig op dit momentquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo aardig op dit moment![]()
Zorrie.. maar je wil schoenen voor de herfst / winter........quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo aardig op dit moment
Daar je geld nu aan uitgeven.Smile, it's free therapy.![]()
Rubberen kaplaarzenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zorrie.. maar je wil schoenen voor de herfst / winter........
Daar je geld nu aan uitgeven.![]()
Dude ik moet de hele ikea ook nog leegkopenquote:Trotste mama van Ambar
Stuur tikkie danquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude ik moet de hele ikea ook nog leegkopen![]()
Dit dus..daarom een zomerschoenen koopverbodquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude ik moet de hele ikea ook nog leegkopen
puntentool werkt vanaf 1 december niet meer, dus DTS stopt tenzij de Frontpage Redactie wil helpen tellen.quote:Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Al wel een topless foto gevonden!![]()
![]()
Wie zegt datquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
puntentool werkt vanaf 1 december niet meer, dus DTS stopt tenzij de Frontpage Redactie wil helpen tellen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Er gaan vanavond geen schoenen gekocht worden.Trotste mama van Ambar
Is goedquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat zal
![]()
'ik stuur jou een foto stuur je mij een foto'![]()
![]()
nee geen naakte muis in dts!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Al wel een topless foto gevonden!![]()
Laarzen dus?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Er gaan vanavond geen schoenen gekocht worden.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik koop niets voor de voeten vanavondquote:Trotste mama van Ambar
DIT IS EEN SCOOOP VAN JEWELSTEquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie
https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zelfs geen sokken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop niets voor de voeten vanavond
Pedicure set?![]()
Vanaf hier te lezen: (quote van quote werkt niet)quote:
Lovely in ONZ / [ronde 74 Het Dodetopicspel #16862] dikke hihihiOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar dat bondage niet terug kwam, was al wat langer bekend.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bondage gaat stoppen met FOK! en haalt de search functie ook weg dan.
Reden voor stoppen is natuurlijk wel het getreiter waar niks aan gedaan wordt, helaas.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ga stout doen en nu een bak koffie zettenRevolutions are the locomotives of history.
Maar hij gaat nu dan ook de harde schijf van de server formatteren en Windows er op installeren om er The Sims op te kunnen gaan spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat bondage niet terug kwam, was al wat langer bekend.![]()
Zoiets.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij gaat nu dan ook de harde schijf van de server formatteren en Windows er op installeren om er The Sims op te kunnen gaan spelen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
alles is al uitgebreid besproken beide users hebben het gelezenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat bondage niet terug kwam, was al wat langer bekend.![]()
en door............................
dont feed the trollsSmile, it's free therapy.![]()
Lijkt me ook zinnigerquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij gaat nu dan ook de harde schijf van de server formatteren en Windows er op installeren om er The Sims op te kunnen gaan spelen.
Ga je nachtbrakenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
ik ga stout doen en nu een bak koffie zetten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik weet niet of de sims spelen nou zo zinnig isTrotste mama van Ambar
Ik heb de complete Sims 4 gepirate.
Had ff uitgerekend. Kost 1290 euro als je alle add-on cd's wil kopenRevolutions are the locomotives of history.
Dank het is een hele tocht zo vanaf de laptop richting bed. Vroeger was het er bijna naast, nu is het toch wel meters lopen.quote:Trotste mama van Ambar
Soundos met der bouwvakkers humor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja ik wilde eigenlijk dat ene spelletje met die eilandjes noemen in die post, maar ik weet ff niet hoe die heet!![]()
![]()
![]()
Werkt het? Gepirate?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb de complete Sims 4 gepirate.
Had ff uitgerekend. Kost 1290 euro als je alle add-on cd's wil kopen
Heb ik met sims 1 en 2 gedaan maar 3 en 4 niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
neuh, om middernacht gaan we naar de gayclub van mn vriendin. daarna gewoon slapen hopelijkquote:
Fakkels, landkaarten, proviand, een slaapzak, tent, anti malaria tabletten.....heb je je goed voorbereid voor de tocht?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank het is een hele tocht zo vanaf de laptop richting bed. Vroeger was het er bijna naast, nu is het toch wel meters lopen.![]()
Animal crossing? die?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
Ja ik wilde eigenlijk dat ene spelletje met die eilandjes noemen in die post, maar ik weet ff niet hoe die heet!
Sterktequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
neuh, om middernacht gaan we naar de gayclub van mn vriendin. daarna gewoon slapen hopelijk
Gezellig met de gurls 👯♂️👯♂️👯♂️👯♂️'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
yepquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Werkt het? Gepirate?
Heb ik met sims 1 en 2 gedaan maar 3 en 4 niet
Zoek op de fitgirl repacks![]()
En als je online wil, rekening mee houden dat je elke 2 dagen opnieuw moet beginnen. Gewoon offline blijveRevolutions are the locomotives of history.
Ff gespeeld maar wat een pokke traag spel....... was er zo klaar meequote:Smile, it's free therapy.![]()
Geen idee, ik speel momenteel Idle Planet Miner op m'n phone!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ff gespeeld maar wat een pokke traag spel....... was er zo klaar mee![]()
![]()
Aloaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedanktquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
yep
Zoek op de fitgirl repacks![]()
En als je online wil, rekening mee houden dat je elke 2 dagen opnieuw moet beginnen. Gewoon offline blijvemaar heb toegang en speel met 4 wel online dus geen problemen
Maar handig voor jou zeker'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte
Gezellig met de gurls 👯♂️👯♂️👯♂️👯♂️nog 1 van de weinig nachtclubs waar je een cocktail kan krijgen voor 6 euro
![]()
Of nouja, 'cocktail' > gewoon een glas halfgevuld met wodka met een blikje cola on the sideze willen je daar dood hebben
ahh ja. wachtte op sims 5, maar die gaat er blijkbaar niet komen..quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedanktmaar heb toegang en speel met 4 wel online dus geen problemen
Maar handig voor jou zeker
Klinkt als een sfeertje dat je idd naar de klote gaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]nog 1 van de weinig nachtclubs waar je een cocktail kan krijgen voor 6 euro
![]()
Of nouja, 'cocktail' > gewoon een glas halfgevuld met wodka met een blikje cola on the sideze willen je daar dood hebben
Verlos jezelf en drink er iets anders bij (maar ja het gaat snel all out)
Lekker dansen dan iig
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja tegenstrijdige berichten zal wel lang duren echt jammerquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ahh ja. wachtte op sims 5, maar die gaat er blijkbaar niet komen..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
moet om 10 uur 's ochtends werken, dus all out gaat m niet wordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klinkt als een sfeertje dat je idd naar de klote gaat
Verlos jezelf en drink er iets anders bij (maar ja het gaat snel all out)
Lekker dansen dan iig
Je gaat lijdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
moet om 10 uur 's ochtends werken, dus all out gaat m niet worden
Haha maarja komt vast goed! Zoniet dan nog steeds'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Beetjequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vanwaar de kutbolk pinnenmutske..
voel je je kut ?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:![]()
![]()
rot week gehad ook........... dikke virtuele knuff al heb je daar niet veel aan......Smile, it's free therapy.![]()
Wifi knuffelquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
rot week gehad ook........... dikke virtuele knuff al heb je daar niet veel aan......
Nu is kut straks word het beter'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
nou genoeg vrouwen hier af en toe die het je haast op een presenteerblaadje aanbieden![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
nou genoeg vrouwen hier af en toe die het je haast op een presenteerblaadje aanbieden![]()
![]()
![]()
![]()
Wel aftrekbaar van de belastingen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn dienstverleners die dat aanbieden![]()
![]()
Ja bizar als je daar over gaat nadenkenquote:
Raarrr'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat zijn jullie alquote:![]()
Idd rotweek maar het wordt beter hoor.
Volgende week herfstvakantie.Werewolf
Bill Hicks had er ook nog een stukje over.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja bizar als je daar over gaat nadenken
Raarrr
Volgens mij komt het hier in voor, maar dat is wel erg veel zoekwerk!(Is ook met een live show te zien, veel leuker dan audio only.)
![]()
Aw lief!! Weet dat. Soms is het gewoon allemaal kut.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat zijn jullie al![]()
Volgende week herfstvakantie.
Lekker vakantie altijd fijn.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Had zo'n theorie gelezen dat bill hicks Alex Jones zou zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Bill Hicks had er ook nog een stukje over.
Volgens mij komt het hier in voor, maar dat is wel erg veel zoekwerk!(Is ook met een live show te zien, veel leuker dan audio only.)
![]()
Alu hoedje af'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Had zo'n theorie gelezen dat bill hicks Alex Jones zou zijn.![]()
Alu hoedje afWhat the.....
![]()
![]()
Sterkte.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat zijn jullie al![]()
Volgende week herfstvakantie.![]()
En fijn vooruitzicht voor volgende week.![]()
![]()
Moeilijke week achter de rug ook pinnenmutske... verdriet 'moet' weer een plekje krijgen.. komt wel.. maar heeft tijd nodig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat zijn jullie al![]()
Volgende week herfstvakantie.
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet maar nooitquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
ff gegoogled, schijnt in 2022 door Bill Hicks z'n moeder ontkracht te zijn.
Dennis Leary was echt een grafrover terwijl Bill nog op sterven lag!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Echt he
En Bill Hicks is dood.![]()
![]()
Wat een apart verhaal lees het net.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dennis Leary was echt een grafrover terwijl Bill nog op sterven lag!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
No cure for cancer......quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat een apart verhaal lees het net.
Heeft echt zeer veel grappen van BIll gejat, en veel van z'n stijl.![]()
Best wel nep als je dat doet, als het niet trouw aan je eigen style is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
No cure for cancer......
Heeft echt zeer veel grappen van BIll gejat, en veel van z'n stijl.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vond Dennis vroeger wel grappig, maar dat nummer "Asshole" van hem is echt wel zijn personage.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Best wel nep als je dat doet, als het niet trouw aan je eigen style is.![]()
Je dak lekt niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook en het deert me niet![]()
![]()
Ik geloof je. Verder kan ik niet meepraten daarover want: geen ideequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Dennis vroeger wel grappig, maar dat nummer "Asshole" van hem is echt wel zijn personage.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Verder kan ik niet meepraten daarover want: geen idee![]()
![]()
![]()
Was hele dag regen.
Gelukkig zat ik twee keer binnen.
Dagbesteding was goed, de was gedaan.Werewolf
haaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zak?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vandaag is het meer een baaldag
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
1 uur, 9 minuten en dan is het ook weer klaarquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het al zo laat?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 uur, 9 minuten en dan is het ook weer klaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
het is nu al laterquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
of toch een poging.
Vol hoofd.
Dikke knuffel van jullie weerwolfje
Werewolf
wtf is deze TT?
heb ik een relletje gemist ofwat?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoop dat je een goede nacht hebt weerwolfjequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen![]()
of toch een poging.
Vol hoofd.
Dikke knuffel van jullie weerwolfje
Bondage stopt monitor per 1-12-2024. Dus dan is er geen puntenteller meer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:58 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze TT?
heb ik een relletje gemist ofwat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lolquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bondage stopt monitor per 1-12-2024. Dus dan is er geen puntenteller meer.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is wel weer positief. Wellicht is het morgen wel een zak dagquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 uur, 9 minuten en dan is het ook weer klaar
Ik probeer nu wat aan elkaar te programmeren. Maar of dat dezelfde kwaliteit gaat hebben, dat zeker niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ScherfGodquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik probeer nu aan elkaar te programmeren. Maar of dat dezelfde kwaliteit gaat hebben, dat zeker niet.![]()
![]()
Nou nou, ho ho, het werkt nog niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
morgen is alles mogelijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel weer positief. Wellicht is het morgen wel een zak dagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En jij krijgt dubbele punten?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik probeer nu wat aan elkaar te programmeren. Maar of dat dezelfde kwaliteit gaat hebben, dat zeker niet.
Mogen we de code controleren?
Het is de intentie die teltquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou, ho ho, het werkt nog niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2024 23:07:33 ]![]()
Zou jij het willen overnemen GG?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik probeer nu wat aan elkaar te programmeren. Maar of dat dezelfde kwaliteit gaat hebben, dat zeker niet.
en zo ja.. dan kun je toch bondage benaderen?Smile, it's free therapy.![]()
Wowquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij krijgt dubbele punten?
Mogen we de code controleren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
AardappelGodquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hosten zou ik denk wel kunnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeet het 'denk ik' park nietquote:![]()
Er staat hier toch al 24/7 een pi'tje te knallen. Alleen wel een dagelijkse DT om 4.30![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet het 'denk ik' park niet![]()
Er staat hier toch al 24/7 een pi'tje te knallen. Alleen wel een dagelijkse DT om 4.30wordt het weer dt hunten
hoeft ook niet dagelijks, imo is eind van de maand ook prima
lekker belangrijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat goed soms wel suffigquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe is het met het konijn van je vriendin? Niet meer ziek geweest?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, hier staat ook een raspberry constant te snorren. Dus ik ben nu wat aan het knoeien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet het 'denk ik' park niet![]()
Er staat hier toch al 24/7 een pi'tje te knallen. Alleen wel een dagelijkse DT om 4.30
Ik kan al een lijst van DTS topics ophalen en een soort van parsen. Maar het is hele lelijke code. Nouja, ik zie wel. Iemand anders mag het ook doen natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier staat ook een raspberry constant te snorren. Dus ik ben nu wat aan het knoeien.
Ik kan al een lijst van DTS topics ophalen en een soort van parsen. Maar het is hele lelijke code. Nouja, ik zie wel. Iemand anders mag het ook doen natuurlijk
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2024 23:14:19 ]![]()
Oja, dat is ook zo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:14 schreef maily het volgende:
@:KoningWouter is toch ook van het programmeren?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
contact opnemen met bondage hierover een optie?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier staat ook een raspberry constant te snorren. Dus ik ben nu wat aan het knoeien.
Ik kan al een lijst van DTS topics ophalen en een soort van parsen. Maar het is hele lelijke code. Nouja, ik zie wel. Iemand anders mag het ook doen natuurlijkSmile, it's free therapy.![]()
Wel mooi hoe er om de paar berichten weer iemand komt vragen waar de TT vandaan komt
Voor het topic vol is zal het nog wel een keer gebeuren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel mooi hoe er om de paar berichten weer iemand komt vragen waar de TT vandaan komt![]()
Iets totaal anders dan maar.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja. Tijd voor bed gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel zin in sushi nuquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:25 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt deze TT vandaan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel mooi hoe er om de paar berichten weer iemand komt vragen waar de TT vandaan komt![]()
weet ik nog niet hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:25 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Extra snel bereid met 3 messen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik denk een wensgedachtequote:Op maandag 21 oktober 2024 23:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar komt deze TT vandaan?
Ben wel eens in zo'n Japans restaurant met showcooking geweest, zag er toch iets anders uit.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gewoon sojasaus mag ookquote:
precies!quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die blauwe stoel vind ik ook minder
de stoel is het probleemOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vroegah best vaak gedaan. Bestaat dat nog?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben wel eens in zo'n Japans restaurant met showcooking geweest, zag er toch iets anders uit.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit moest een zwartwit foto zijn, dan is dat ook geen probleem meer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die blauwe stoel vind ik ook minder![]()
Vast wel? Maar weet niet of het restaurant waar ik heen ging nog bestaat, eens zoeken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroegah best vaak gedaan. Bestaat dat nog?Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die blauwe stoel vind ik ook minderZo vind ik dat dat kleine schilderijtje echt niet kan.quote:
Is dat Catweazle?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zo vind ik dat dat kleine schilderijtje echt niet kan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Bij Johan Derksen.![]()
![]()
Man3 Youtube die keer op keer een random taal ondertiteling weergeeft
En daar betaal ik dan 1,02 per maand voor![]()
![]()
wtf die kaarsenquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
heb je die verwarming gezien??quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
wtf?
fucking rusland manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ah, permanent gesloten.Cause there is always a wrong to your right 🎶
wie steekt ze aan denk ik danquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en is die dame al nagenoeg naakt als hij (of zij, het is 2024) de kaarsen aan begint te steken?
want dan heb je toch andere dingen te doen lijkt mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is wel een manier om van je konthaar af te komenquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef sp3c het volgende:
en is die dame al nagenoeg naakt als hij (of zij, het is 2024) de kaarsen aan begint te steken?
want dan heb je toch andere dingen te doen lijkt mij![]()
nog een keer gekeken
is helemaal geen dame!!!
ik voel me vies nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Welke dame?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef sp3c het volgende:
want dan heb je toch andere dingen te doen lijkt mij![]()
heel
erg
viesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is wat jij denkt?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
nog een keer gekeken
is helemaal geen dame!!!
ik voel me vies nu![]()
![]()
![]()
![]()
Post-fap?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
nog een keer gekeken
is helemaal geen dame!!!
ik voel me vies nu![]()
so slowquote:
slower then sp3c
nee is klaar nuquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En van de restquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is wel een manier om van je konthaar af te komen![]()
![]()
Hahaha ik dacht dat je er een dame bij gedacht had die de foto maaktequote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
nog een keer gekeken
is helemaal geen dame!!!
ik voel me vies nu
ik weet niet meer wat ik dacht, wil het er ook niet meer over hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht dat je er een dame bij gedacht had die de foto maakteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe in godsnaam had je daar een dame van kunnen maken? De meeste vrouwen hebben niet zoveel haar op hun kinquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
nog een keer gekeken
is helemaal geen dame!!!
ik voel me vies nu![]()
we gaan het weer over sokken hebben
witte
knapperigeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien is dit iets duidelijker voor sp3c.
ik heb niet goed gekeken man laat mequote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam had je daar een dame van kunnen maken? De meeste vrouwen hebben niet zoveel haar op hun kinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
das een katquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:42 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Conchita Wurstquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam had je daar een dame van kunnen maken? De meeste vrouwen hebben niet zoveel haar op hun kin![]()
![]()
Naakte poesquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:42 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet inclusiefquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam had je daar een dame van kunnen maken? De meeste vrouwen hebben niet zoveel haar op hun kin![]()
dit zijn tekstenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn moeder vind dit niet tofquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ma als je een account hebt ok fok!
meen ik niet, je bent mooi en lief en ik ben bijna jarig
#indekkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt. Op dat plaatje kun je ook niet zien of die persoon zich als man/vrouw/allemaal identificeert.quote:![]()
dat bedoel ik, weet ik veelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
nog een keer gekeken
is helemaal geen dame!!!
ik voel me vies nu
honest mistake!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HatjoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Bijna jarig? Nog voor 1 december?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:46 schreef sp3c het volgende:
ma als je een account hebt ok fok!
meen ik niet, je bent mooi en lief en ik ben bijna jarig
#indekkenCause there is always a wrong to your right 🎶
rogue one gekeken
rogue one is awesome, al dat woke gezeur slaat nergens op
slaap lekker iedereenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
24 decemberquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna jarig? Nog voor 1 december?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik noem dat al het hele jaar bijna
nou en, moet wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, dat duurt nog wel evenquote:
Het is ook alweer bijna pasen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:06 schreef sp3c het volgende:
ik noem dat al het hele jaar bijna
nou en, moet weten![]()
minstens even coolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je duurt zelf bijna evenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die film is toch uit een tijd dat er nog niet zoveel woke gezeur was?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:04 schreef sp3c het volgende:
rogue one gekeken
rogue one is awesome, al dat woke gezeur slaat nergens op
slaap lekker iedereen
Heb die in de bioscoop in Antwerpen gezien. Was denk ik ten tijde van aanslagen, want kan me vooral de militairen met grote geweren die bij de ingang stonden herinneren.Cause there is always a wrong to your right 🎶
voor mijn tijd, ik stond met enschede dekens uit te delenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die film is toch uit een tijd dat er nog niet zoveel woke gezeur was?
Heb die in de bioscoop in Antwerpen gezien. Was denk ik ten tijde van aanslagen, want kan me vooral de militairen met grote geweren die bij de ingang stonden herinneren.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
iedereen #mad dat ze niet door konde rijden omdat er een halve stad was ontploft
nou ... dan krijg je toch geen deken
lul
wel met grote geweren want plunderaars enzo, ik heb er geen een gezienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeuren over woke, is zo woke 🙄quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die film is toch uit een tijd dat er nog niet zoveel woke gezeur was?
Heb die in de bioscoop in Antwerpen gezien. Was denk ik ten tijde van aanslagen, want kan me vooral de militairen met grote geweren die bij de ingang stonden herinneren.![]()
woke bestaat niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: