quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wel een red flag jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Evangelion het volgende:
Wat heeft ie geflikt dat zijn dochters hem niet willen zien
Wat zijn jouw hobbies?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Dit zijn geen hobbies. Echt typische vrouw. Oh mijn hobbies zijn Netflix en sushi met vriendinnen.
Buiten de pot gepiest, maar ergens zie ik dat nog niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Evangelion het volgende:
Wat heeft ie geflikt dat zijn dochters hem niet willen zien
Ook lekker voer voor een gesprek, zulke bezigheden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Dit zijn geen hobbies. Echt typische vrouw. Oh mijn hobbies zijn Netflix en sushi met vriendinnen.
Japan, kan je veel over zeggenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ook lekker voer voor een gesprek, zulke bezigheden.
Haha wie de bal kaatst...quote:
Jij misschien, maar in het tv gesprek twijfel ik daaraan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Japan, kan je veel over zeggen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wie de bal kaatst...
Mijn hond, beetje hobbyen met programmeren, muziek, whiskyproeverijen.
Ook niet zo heel anders. Zij sushi jij whiskey. Zij Netflix, jij nerden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha wie de bal kaatst...
Mijn hond, beetje hobbyen met programmeren, muziek, whiskyproeverijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja goed punt. Maar zou Netflix niet direct een hobby noemen, eerder iets om te doen als je een paar uur op de bank wil zitten. Net als dat instagram reels scrollen niet echt een hobby is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet zo heel anders. Zij sushi jij whiskey. Zij Netflix, jij nerden.
Apart meisje.quote:
Is FOK!ken een hobby?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed punt. Maar zou Netflix niet direct een hobby noemen, eerder iets om te doen als je een paar uur op de bank wil zitten. Net als dat instagram reels scrollen niet echt een hobby is.
Succes gegarandeerd!quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga het nu in mijn tinderprofiel zetten
Hij wordt toch ook niet blij van Romee Strijd van 1.80quote:
Vast niet groot geschapen nee anders valt hij zo voorover.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zegt vast ook iets over de lengte van .....
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Wel lullig voor dit ventje. Prima gozer wel verder lijkt het
Lief doen over Jamy.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeft de lokale sociale dienst ook weer werk voor de komende 30 jaar
Dit ja.quote:
Hahah wilde net typen dat hij vanwege zijn geloof niet uit de kast kan komen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Deze gaat sowieso stiekem naar het frikandellenbos.
20 uur Haai-tijdquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
British trash
Hij niet. Maar zijn exen wel.
Oh hij is de haai van 20.
Sneu als het echt zo is en die ander dit later terugzietquote:
Wel de plofkipquote:
Hoop mooie gebitjes vanavondquote:
Alleen Rimmel heeft lelijke vrouwenquote:
wtf inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
Hij heeft een kussen onder zijn trui
Zijn het beide,dat scheelt best. Wel een behoorlijke kerk infodump.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Het geloof
Gristuhluk
Heel fijn omdat tegenover je aan tafel te hebben
Stukje inteeltquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zijn het beide,dat scheelt best. Wel een behoorlijke kerk infodump.
Pittige uitzending ditquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Helft van de kijkers afgehaakt door dat kerkgeneuzel
Nou nou nouquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Als het zo doorgaat in Nederland worden deze twee over 5 jaar van een flatgebouw gegooid
Die Turk ook met z'n nagellak en New Kids turbo kapsel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Als het zo doorgaat in Nederland worden deze twee over 5 jaar van een flatgebouw gegooid
Hij zei in het begin al dat het zijn type niet wasquote:
Ik vond het wel een leuke jongenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Turk ook met z'n nagellak en New Kids turbo kapsel.
Ze is ook 18 ofzo dan is bijna iedereen nog wel redelijk simpel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei in het begin al dat het zijn type niet was
En het is wel een lief meisje maar tamelijk simpel
Maar toch had ik het niet verwacht eigenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei in het begin al dat het zijn type niet was
En het is wel een lief meisje maar tamelijk simpel
Je wil dit kader meisje echt vergelijken met een vwo meisje?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze is ook 18 ofzo dan is bijna iedereen nog wel redelijk simpel.
Opzich leuk meisje wel.
Iedere NL; er heeft een zwaar accentquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Engelsman spreekt gebroken Nederlands en Nederlander gebroken Engels
Ja goed punt, ik zat teveel aan simpel in karakter/persoonlijkheid te denken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wil dit kader meisje echt vergelijken met een vwo meisje?Die opleiding is ook meestal ook gewoon kader vervolg.
Gaat meestal wel hand in hand.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed punt, ik zat teveel aan simpel in karakter/persoonlijkheid te denken.
Maar niet in het dagelijkse leven/werk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat Josh ons direct vindt. Britten zijn zelden anders dan trashy en in je gezicht.
Niet mijn ervaring.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar niet in het dagelijkse leven/werk.
Alleen als ze dronken zijn
De politeness van de Britten is toch best bekend?quote:
Was de helft van de Britten maar fatsoenlijk en polite. Erg zwart-wit zooitje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De politeness van de Britten is toch best bekend?
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de helft van de Britten maar fatsoenlijk en polite. Erg zwart zooitje.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Op dit moment. Aiai dat het hem lukt om het zo pijnlijk te maken
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.
oi cunt, bloody hellquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.)
Wij hebben FOK! als hobby, so also we do thatquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen ga ik een hobby uitoefenen, dus tot woensdag, hopelijk is het dan een vrolijker uitzending!
Ow, is me niet opgevallen. Zal eens opletten als ik er weer benquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.)
Ze is alleen in Blackpool geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.
Have fun!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen ga ik een hobby uitoefenen, dus tot woensdag, hopelijk is het dan een vrolijker uitzending!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
veel plezier met DTSquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Halve participatie van @Cocoquote:
Dank je, jij veel plezier in de KLB SCquote:
ik niet, ik heb nacht dienst,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |