Was de helft van de Britten maar fatsoenlijk en polite. Erg zwart-wit zooitje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De politeness van de Britten is toch best bekend?
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de helft van de Britten maar fatsoenlijk en polite. Erg zwart zooitje.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Op dit moment. Aiai dat het hem lukt om het zo pijnlijk te maken
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.
oi cunt, bloody hellquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.)
Wij hebben FOK! als hobby, so also we do thatquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen ga ik een hobby uitoefenen, dus tot woensdag, hopelijk is het dan een vrolijker uitzending!
Ow, is me niet opgevallen. Zal eens opletten als ik er weer benquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.)
Ze is alleen in Blackpool geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.
Have fun!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen ga ik een hobby uitoefenen, dus tot woensdag, hopelijk is het dan een vrolijker uitzending!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
veel plezier met DTSquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Halve participatie van @Cocoquote:
ik niet, ik heb nacht dienst,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |