Daar heb je deels wel gelijk in, maar het is dan wel de bedoeling dat hij die mening uit zonder feitelijk aantoonbare leugens toch. Dingen verzinnen om je klachten te verklaren is echt nogal een zwaktebod en dan mag je het 'deskundige'-deel imho niet gebruiken in je eigen Eurovisietitel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog véél ergere bewoordingen. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend/collega. Hij ziet er goed uitOh wat fijn! Vond het echt sneu voor hem dat hij er zo mee zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uitOh dat is echt fijn om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die zat er echt heel lang doorheen zeg. Was echt zorgelijk. Dank je!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Aran/Boulevard is veel te ver gegaan met Mia en Dion. En krijg je weer de reactie "Mag je tegenwoordig dan niks meer zeggen" "Oh, wat een sneeuwvlokjes". Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan. Maar hoe Aran heeft gedaan is echt zonder klasse, zelfs onder andere showbizz stukjes, "maar niet zo vals als Mia en Dion haha".Hashtags als #Opdionderen. Gaat echt veel te ver voor iemand, zeker iemand zonder ervaring. Leek wel op pestgedrag van de middelbare school. De rest van de school (de kijkers) vonden het schijnbaar ook wel ok.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog véél ergere bewoordingen. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uitBenieuwd of/wanneer die weer met wat komt qua muziek, bij hem had ik nog wel het idee dat die een stuk beter is/was dan dat die heeft kunnen laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurde maanden en maanden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Aran/Boulevard is veel te ver gegaan met Mia en Dion. En krijg je weer de reactie "Mag je tegenwoordig dan niks meer zeggen" "Oh, wat een sneeuwvlokjes". Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan. Maar hoe Aran heeft gedaan is echt zonder klasse, zelfs onder andere showbizz stukjes, "maar niet zo vals als Mia en Dion haha".Hashtags als #Opdionderen. Gaat echt veel te ver voor iemand, zeker iemand zonder ervaring. Leek wel op pestgedrag van de middelbare school. De rest van de school (de kijkers) vonden het schijnbaar ook wel ok.
Ik heb hem een aantal jaar geleden in het voorprogramma van Duncan gezien (2021 geloof ik) en dat was gewoon echt prima, ja. Beetje hetzelfde straatje als Duncan natuurlijk, maar hij zong en speelde gewoon goed en was ook sympathiek in de omgang met het publiek. Totaal het tegenovergestelde als op het ESF dus kan me voorstellen dat hij echt een klap heeft gehad daarvan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd of/wanneer die weer met wat komt qua muziek, bij hem had ik nog wel het idee dat die een stuk beter is/was dan dat die heeft kunnen laten zien.
Bij Duncan ging het ook die kant op toen de staging bekend was, maar ik denk dat het dankzij Ilse (die wel goed ligt bij Boulevard en zo) bij een klein beetje zeuren is gebleven en dat zij er iedere keer voor sprong zeg maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het duurde maanden en maanden.
En iedereen vond het slecht, die twee preparty's, logisch. Wij hier ook. Maar vastbijten en een half jaar niet meer loslaten wordt echt obsessief pestgedrag. Maar dat scoort inderdaad.
Zelfs bij S10 liepen ze te zeuren dat haar stukje zichtbare blote buik bij dat pak niet kon, want er MOET iets af te zeiken zijn, desnoods iets volslagen normaals.
Gedoe om de kleding is wel traditie natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het duurde maanden en maanden.
En iedereen vond het slecht, die twee preparty's, logisch. Wij hier ook. Maar vastbijten en een half jaar niet meer loslaten wordt echt obsessief pestgedrag. Maar dat scoort inderdaad.
Zelfs bij S10 liepen ze te zeuren dat haar stukje zichtbare blote buik bij dat pak niet kon, want er MOET iets af te zeiken zijn, desnoods iets volslagen normaals.
Hahaha true. Ik heb nog steeds trauma's van luipaardjassen en ooglapjes. Maar voor mijn gevoel was er daar nou net niks op aan te merken bij haar. Hádden we eindelijk eens iemand die er gewoon beeldig en stijlvol uitziet op het podium...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedoe om de kleding is wel traditie natuurlijk
Voor mijn bloeddruk én die van Aran zou het denk ik beter zijn als Joost niet gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:56 schreef Momo het volgende:
Hoop dat we wel duidelijkheid krijgen rond de deadline van 1 november. Ze hebben officieel iets meer dan een week. En over een maand is de eerste nationale finale al
Meerdere landen hebben dat toen gedaan, zelfs als de artiest eerst de nationale finale had gewonnen. Verschillend uitgepakt toen, Oekraine, Griekenland en Zwitserland hadden een beter nummer in 2021 dan 2020 met zelfde artiest. IJsland, Bulgarije en Letland hadden wel echt een minder nummer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Terugdenkend aan Jeangu is iemand niet op basis van het liedje nog een keer sturen überhaupt niet het beste idee. Wordt nooit zo goed als de eerste keer.
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.
Ik ook. Was echt niks mis mee. Zong ook liedjes die Duncan voor hem had geschreven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:39 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik heb hem een aantal jaar geleden in het voorprogramma van Duncan gezien (2021 geloof ik) en dat was gewoon echt prima, ja. Beetje hetzelfde straatje als Duncan natuurlijk, maar hij zong en speelde gewoon goed en was ook sympathiek in de omgang met het publiek. Totaal het tegenovergestelde als op het ESF dus kan me voorstellen dat hij echt een klap heeft gehad daarvan.
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vriendenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf ook dat Europapa haast onmogelijk te evenaren zou zijn als lied.
Tuurlijk laat ik me graag verrassen want ik heb op zich wél geleerd op m'n oude dag van het feit dat ik 'oh god alsjeblieft niet zeg' riep toen Joost als deelnemer werd genoemd omdat ik even snel anderhalf liedje luisterde en het niks voor ESF vond. Toen had ik het héél erg fout dus misschien dan nu ook wel weer en is er nog iets beters/leukers dan Europapa.
Qua creatief geloof ik daar ook zeker wel in hoor, maar het moet juist géén Europapa 2.0 worden dan denk ik anders hebben de mensen dat al wel gehoord. Beter iets heel anders. Maar inderdaad, ik laat me wat dat betreft best graag een tweede keer positief verrassen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vrienden
Ik heb wel vertrouwen in Teun.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vrienden
Maar als titel Euromama.... zou wel erg werken als gimmick en referentie aan...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Idem. Maar eens met @:Greys dat het wel iets anders moet zijn.
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:33 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ik nog even mag; Europapa was een knaller. Maar die dwaas nog een keer sturen? Die flapdrol kan een paar serieuze vragen nog niet eens op een respectvolle manier beantwoorden. Ultieme opperkneus
Ik zou het als compliment nemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....
Nou ja, dat moet toch wel te doen zijn? Het is niet of het van muzikale genialiteit aan elkaar hing, het was gewoon catchy. Exact hetzelfde idee als cha cha cha het jaar ervoor. Waarom zou je dat het jaar ervoor wel kunnen evenaren maar het jaar erna niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf ook dat Europapa haast onmogelijk te evenaren zou zijn als lied.
Het hád *iets* waardoor het meer was dan gewoon een catchy liedje voor velen. Ik bedoel, Suzan en Freek en Rolf Sanchez hebben ook best weleens een heel catchy melodietje in hun refrein, maar dan nog is het (in mijn ogen) niet speciaal en opvallend genoeg voor het ESF. Europapa klopte volledig als totaalpakket met het pak, de clip, het lied, de verrassing met het hakken etc. Ik denk echt dat welk leuk tof mooi lied hij ook zou maken voor nog een ESF dat veel mensen zouden zeggen 'tof maar het is geen Europapa'.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet toch wel te doen zijn? Het is niet of het van muzikale genialiteit aan elkaar hing, het was gewoon catchy. Exact hetzelfde idee als cha cha cha het jaar ervoor. Waarom zou je dat het jaar ervoor wel kunnen evenaren maar het jaar erna niet?
da hep ik nooit gezeg hoor alleen da frans beter zong het concert in ahoy was zo mooi he kan er nog van na genieten en veel meer mensen dan toen met eurovisiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan.
SHO / 'Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:44 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
da hep ik nooit gezeg hoor alleen da frans beter zong het concert in ahoy was zo mooi he kan er nog van na genieten en veel meer mensen dan toen met eurovisie
Hoe Joost met zijn fans omgaat is wel respectvol dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier nu eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Als je artiest niet een paar vragen fatsoenlijk kunt beantwoorden dan kun je dat authentiek noemen maar ik noem dat juist respectloos.
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen. Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.
Op bepaalde vragen van één of twee bepaalde interviewers die hem zelf een mes in z'n rug staken op meerdere momenten mocht of wilde hij geen antwoord geven. Dat recht heeft hij gewoon, hij hoeft zich niet alles te laten welgevallen (ik twijfel ineens of dit een woord is, help me even). Jij mag het uiteraard slecht vinden, dat recht heb je óók.
Laat maar Greys.... De baard is de moeite niet waard om er verder nog op in te gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier nu eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.
Op bepaalde vragen van één of twee bepaalde interviewers die hem zelf een mes in z'n rug staken op meerdere momenten mocht of wilde hij geen antwoord geven. Dat recht heeft hij gewoon, hij hoeft zich niet alles te laten welgevallen (ik twijfel ineens of dit een woord is, help me even). Jij mag het uiteraard slecht vinden, dat recht heb je óók.
Ik mag jou ook een lul vinden op basis van die paar posts die ik van je heb gelezen, maar dat wil niet zeggen dat mijn oordeel erg goed onderbouwd is toch? Het voorbeeld van die vlag vind ik wel veelzeggend, daar werd ontzettend moeilijk over gedaan, maar kom op zeg... wat maakt dat in vredesnaam uit. Blijkbaar wordt de bekrompenheid in Nederland steeds erger, om je daar druk over te gaan maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen. Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.
Met een vlag over je kop op een persconferentie van een enorm evenement gaan zitten. Het lijntje tussen authentiek en mafklapper is flinterdun en ik mag daar mijn oordeel over geven. En op basis van wat ik zie vind ik het gewoon een flapdrol wat niet weg neemt dat ik Europapa een goed nummer vind.
Maar je mag dus geen negatief waardeoordeel geven want dat is dan meteen respectloos? Je kunt zelfs als je echt fan bent moeilijk ontkennen dat hij zich het afgelopen half jaar op cruciale momenten wel als een debiel gedragen heeft.
Ik snap het deel dat je het 'moet' doen met de kleine stukjes die je ziet. Echt. Maar het is imho inderdaad niet fair om iemand op basis van een stukje in een roddelprogramma voor gek te verklaren 'niet goed in de bovenkamer' etc. Dus dat is een beetje het gevaar van de Boulevards enzo. Mensen die alleen dat zien en denken dat dat alleen de waarheid is. Aran zei bv dat Joost tijdens de speech van Andre van Duin bij Televizierring de zaal verliet. Dus alle kijkers van denken dat dat waar is en vinden dat asociaal van Joost. Er was gisteren een officiële video vanuit de zaal waaruit bleek dat hij er gedurende de hele speech gewoon zat. Maar rectificeren ho maar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen.
Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.
Dat is waar het soms mis gaat hier, want tuurlijk mag je wel een negatief waardeoordeel geven. Doen anderen in andere jaren ook zo vaak hier, ik zelf ook. Maar je kunt dan ook gewoon zeggen dat je het raar vindt, of onterecht, of zelfs onfatsoenlijk ofzo. Sommigen riepen hier vorige week dat hij vast een cokesnuiver is of een alcoholist of mentale afwijkingen heeft, dát gaat te ver want dat zijn oordelen die nergens op gebaseerd zijn en is trollen en zelf minstens zo onfatsoenlijk. Dat deel kan je denk ik met me eens zijn.quote:Met een vlag over je kop op een persconferentie van een enorm evenement gaan zitten. Het lijntje tussen authentiek en mafklapper is flinterdun en ik mag daar mijn oordeel over geven. En op basis van wat ik zie vind ik het gewoon een flapdrol wat niet weg neemt dat ik Europapa een goed nummer vind.
Maar je mag dus geen negatief waardeoordeel geven want dat is dan meteen respectloos? Je kunt zelfs als je echt fan bent moeilijk ontkennen dat hij zich het afgelopen half jaar op cruciale momenten wel als een debiel gedragen heeft.
Hm, ik vermoed dat hij redelijker is dan hij hier soms overkomt dus ik vind het nog m'n moeite waard. Misschien bewijst ie het tegendeel en dan voel ik me weer dom maar wie weet. Ik heb goede hoop maar ben soms wat naief haha.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Laat maar Greys.... De baard is de moeite niet waard om er verder nog op in te gaan.
Een negatief oordeel is nog iets anders dan hem uitschelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je mag me best een lul vinden hoor, jouw mening en ik vind dat niet respectloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik mag jou ook een lul vinden op basis van die paar posts die ik van je heb gelezen, maar dat wil niet zeggen dat mijn oordeel erg goed onderbouwd is toch? Het voorbeeld van die vlag vind ik wel veelzeggend, daar werd ontzettend moeilijk over gedaan, maar kom op zeg... wat maakt dat in vredesnaam uit. Blijkbaar wordt de bekrompenheid in Nederland steeds erger, om je daar druk over te gaan maken.
Kijk dit interview eens met een Zweedse songfestivalfan, gewoon een normaal gesprek, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt doordat die dame hem gewoon normaal behandelt, en zijn humor begrijpt. Er zijn genoeg van dit soort interviews te vinden op Youtube... behalve met de Nederlandse media.
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poequote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een negatief oordeel is nog iets anders dan hem uitschelden.
Maar bij Joost die niet eens scheldt kan je dan niet 'poe poe' voelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poe
Je hoeft niet te zoeken, er staan hier nu twee goede! Gewoon hele open antwoorden, vooral die van Wiwi.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar nogmaals, ik ga die interviews allemaal niet opzoeken om dat ik daar helemaal geen behoefte aan heb.
Da's een heel ander verhaal en helemaal je goed recht en ik snap zelfs dat mensen hem soms een beetje raar of een mafketel vinden. Niks mis mee.quote:En dan nog, ik begrijp waarschijnlijk zijn humor ook niet en mogelijk dat ik hem om die reden dan ook een mafketel vind.
Ik heb het niet over schokkerend, maar over uitschelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poe
Aran is nu alleen nog tevreden als Joost gaat hardlopen met hem in Zwitserland.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef Greys het volgende:
Maar dat Boulevard roept dat Joost niet te interviewen is gaat nergens over want HIJ kan Joost niet interviewen. Alle anderen wel.
Hahaha. Zelfs dan nog niet denk ik hoor, want dan roept ie wel weer dat hij hem halverwege de route expres liet struikelen ofzo terwijl op camera staat van niet. Net zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Aran is nu alleen nog tevreden als Joost gaat hardlopen met hem in Zwitserland.
Lopend, Dwars door de Alpen noemen we het dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Aran is nu alleen nog tevreden als Joost gaat hardlopen met hem in Zwitserland.
Nou ja laat ik het duidelijker formuleren dan, door het beeld wat door de Nederlandse media over hem is geschetst en zoals hij in die media op mij overkomt voel ik helemaal de behoefte niet om naar deze interviews te kijken. Hij heeft een leuk liedje gemaakt maar verder is het mijn muziek niet en de persoon erachter… nou ja dat weten jullie welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zoeken, er staan hier nu twee goede! Gewoon hele open antwoorden, vooral die van Wiwi.
Ik snap dat echt maar ik vind het wel eeuwig zonde dat je dat baseert op de Nederlandse roddelmedia, want dan hebben ze dus precies voor elkaar wat ze wilden en dat gun ik ze eigenlijk niet na wat ze deden. Maar jij hebt alle recht er zo over te denken, ik vind het gewoon jammer want ik vind Boulevard etc veel 'erger' dan Joost, zij liegen en hem heb ik daar nog niet op kunnen betrappen. Maar das míjn probleem dat ik dat voel en niet het jouwe, dat besef ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het duidelijker formuleren dan, door het beeld wat door de Nederlandse media over hem is geschetst en zoals hij in die media op mij overkomt voel ik helemaal de behoefte niet om naar deze interviews te kijken. Hij heeft een leuk liedje gemaakt maar verder is het mijn muziek niet en de persoon erachter… nou ja dat weten jullie wel.
Hij kon ook prima interviews geven aan ons van het forum en aan de DingaDong podcast uit NL etc. Het is echt puur die roddelpers (die hem dus zelf echt heel raar behandelen) die hij geen goede antwoorden geeft. Oh en mafketel vind ik echt een veel fijnere bewoording dus dank daarvoor.quote:Maar zou er een reden zijn dat hij met buitenlandse media wél overweg kan? Nederlendse media is wat strenger en scherper op de eigen, Nederlandse inzending voor ESF en ik denk dat RTL boulevard voorafgaand wat minder op heeft met de Belgische inzending. Zoals het op mij overkomt kan Joost daar niet zo goed tegen. Maar hij vergeet dan wel even dat die zelfde journalisten na het ESF alsnog een groot gedeelte van zijn nieuwe fans vertegenwoordigen. Het is helemaal aan hem hoe hij daar mee omgaat. Geen oordeel van mijn kant daar over, maar het gevolg is wel dat ik hem in de interviews die ik wél te zien krijg over vind komen als een mafketel. Ik vind het een minachting naar alle Nederlanders die niet dagelijks met Joost en zijn interviews aan buitenlandse pers bezig zijn.
Zijn we het toch nog ergens over eens over dat eerste en dat laatste is nogmaals echt je goed recht en gelukkig vind je het dan ook fair dat wij daar onze eigen visie op geven.quote:Ps. De humor van Jandino begrijp ik ook niet en ik hou die man ook geen 2 minuten uit op TV. Waarschijnlijk ook allemaal rollen en typetjes die hij opvoert in die hoedanigheid maar ik heb geen behoefte om dan verder in die persoon te gaan duiken omdat ze voor mij niet oprecht overkomen.
Je trapt nu eigenlijk in het narratief dat Aran Bade c.s. proberen te creëren: Joost moet ons te woord staan want dat is hij verplicht aan de Nederlanders. Maakt niet uit hoe we hem benaderen, hij moet met ons spreken. Maakt niet uit hoe slecht onze vragen zijn, hij moet ze beantwoorden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja laat ik het duidelijker formuleren dan, door het beeld wat door de Nederlandse media over hem is geschetst en zoals hij in die media op mij overkomt voel ik helemaal de behoefte niet om naar deze interviews te kijken. Hij heeft een leuk liedje gemaakt maar verder is het mijn muziek niet en de persoon erachter… nou ja dat weten jullie wel.
Maar zou er een reden zijn dat hij met buitenlandse media wél overweg kan? Nederlendse media is wat strenger en scherper op de eigen, Nederlandse inzending voor ESF en ik denk dat RTL boulevard voorafgaand wat minder op heeft met de Belgische inzending. Zoals het op mij overkomt kan Joost daar niet zo goed tegen. Maar hij vergeet dan wel even dat die zelfde journalisten na het ESF alsnog een groot gedeelte van zijn nieuwe fans vertegenwoordigen. Het is helemaal aan hem hoe hij daar mee omgaat. Geen oordeel van mijn kant daar over, maar het gevolg is wel dat ik hem in de interviews die ik wél te zien krijg over vind komen als een mafketel. Ik vind het een minachting naar alle Nederlanders die niet dagelijks met Joost en zijn interviews aan buitenlandse pers bezig zijn.
Ps. De humor van Jandino begrijp ik ook niet en ik hou die man ook geen 2 minuten uit op TV. Waarschijnlijk ook allemaal rollen en typetjes die hij opvoert in die hoedanigheid maar ik heb geen behoefte om dan verder in die persoon te gaan duiken omdat ze voor mij niet oprecht overkomen.
Ik mis deze onbevangen versie van Joost. Wat hebben de EBU en media toch veel kapot gemaakt. Herkansing is hem van harte gegund, maar zo leuk en positief als de aanloop naar de vorige editie gaat het niet meer worden, vrees ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
Kijk dit interview eens met een Zweedse songfestivalfan, gewoon een normaal gesprek, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt doordat die dame hem gewoon normaal behandelt, en zijn humor begrijpt. Er zijn genoeg van dit soort interviews te vinden op Youtube... behalve met de Nederlandse media.
Ik zou geen enkele reden kunnen noemen waarom het met Nick Schilder (en die wordt het natuurlijk niet, dat is hier een soort meme voor een Radio 2/spruitjeslucht/Gerda-deelnemer geworden, zeg even Rondé of Stefania ofzo) leuker zou zijn dan met Joost of überhaupt met ons daar aanwezig. Ja, als hij wint dan, maar dat gebeurt toch niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Even los van dat Joost zou moeten gaan want een fuck you naar de EBU, hi ha ho, maar dit moeten we toch niet willen? Dat gezeik van vorig jaar zal als een donkere wolk boven de deelname van dit jaar blijven hangen en die Israëlische delegatie zal alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken.
Om nog maar te zwijgen over alle ongemakkelijke vragen richting Joost over vorig jaar waar hij dan des Joost op gaat reageren. Dat zal voor hem ook niet leuk worden en wellicht mentaal nog zwaarder zijn.
It’s a trainwreck waiting to happen en het zal er voor ons fans niet echt leuker op worden, vrees ik.
Dan liever Nick Painter. Als je we dan per se deel moeten nemen.
Ook nog los van Joost, zijn ‘we’ het op de één of andere manier normaal gaan vinden dat journalisten niet per sé kritische vragen meer stellen, maar gewoon gaan zuigen, in de hoop dat de geïnterviewde uit zijn rol valt, want dat levert zulke leuke beelden op. Vroeger had je types als Bert Maalderink of Rutger Castricum, die weinig anders konden, en in mijn herinnering vonden we daar nog wel iets van. Maar nu is dat blijkbaar gewoon een geaccepteerde methode om aan materiaal te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij is altijd beleeft zelfs als hij vraagt om bepaalde dingen niet meer te doen. Het stalken, lastigvallen van zijn familie en het gebruiken van oude familie foto's en dergelijke. Daarna zegt ie altijd sorry, en dat hoeft echt niet.
Het enige dat ik kan bedenken is dat je dan dat hele gedoe niet hebt van Arans die alsnog weer vierhonderd keer dezelfde zuigvragen gaan stellen over het jaar ervoor. Dat heb je met een Numidia niet, want Aran is dól op Numidia. Nou ja nu dan, als ze straks in Basel één keer geen zin heeft in een verplicht interview en voor de zestigste keer HOE VOEL JE JE moet beantwoorden is ze ook de sjaak natuurlijk want er moet wel iets te klagen en dramaën zijn voor de kijkers thuis.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele reden kunnen noemen waarom het met Nick Schilder (en die wordt het natuurlijk niet, dat is hier een soort meme voor een Radio 2/spruitjeslucht/Gerda-deelnemer geworden, zeg even Rondé of Stefania ofzo) leuker zou zijn dan met Joost of überhaupt met ons daar aanwezig. Ja, als hij wint dan, maar dat gebeurt toch niet.
Ja. Dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook nog los van Joost, zijn ‘we’ het op de één of andere manier normaal gaan vinden dat journalisten niet per sé kritische vragen meer stellen, maar gewoon gaan zuigen, in de hoop dat de geïnterviewde uit zijn rol valt, want dat levert zulke leuke beelden op. Vroeger had je types als Bert Maalderink of Rutger Castricum, die weinig anders konden, en in mijn herinnering vonden we daar nog wel iets van. Maar nu is dat blijkbaar gewoon een geaccepteerde methode om aan materiaal te komen.
Waarom zou de Israëlische delegatie alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Even los van dat Joost zou moeten gaan want een fuck you naar de EBU, hi ha ho, maar dit moeten we toch niet willen? Dat gezeik van vorig jaar zal als een donkere wolk boven de deelname van dit jaar blijven hangen en die Israëlische delegatie zal alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken.
Om nog maar te zwijgen over alle ongemakkelijke vragen richting Joost over vorig jaar waar hij dan des Joost op gaat reageren. Dat zal voor hem ook niet leuk worden en wellicht mentaal nog zwaarder zijn.
It’s a trainwreck waiting to happen en het zal er voor ons fans niet echt leuker op worden, vrees ik.
Omdat hij afgelopen jaar op een persconferentie ook heel onbeschoft tegen dat kind van Israël deed omdat die delegatie en vooral die joodse versie van Aran Bade kut deedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou de Israëlische delegatie alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken?
Dat is destijds toch uitgelegd als steun voor Golan, dat die ingreep omdat die niet snapte waarom zij zich zou moeten verantwoorden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij afgelopen jaar op een persconferentie ook heel onbeschoft tegen dat kind van Israël deed omdat die delegatie en vooral die joodse versie van Aran Bade kut deed
Dat ga je niet voorkomen als Israel komt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef timmmmm het volgende:
Daar heb ik overigens helemaal geen zin in dit jaar, dat Israel-Palestina gedoe wéér bij het songfestival halen
Volgens mij niet hoor, maar dat kunnen de experts hier vast duiden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is destijds toch uitgelegd als steun voor Golan, dat die ingreep omdat die niet snapte waarom zij zich zou moeten verantwoorden?
[..]
Dat ga je niet voorkomen als Israel komt.
Daarom snap ik ook echt niet dat mensen zien zitten dat hij gaat. Alsof mensen hem daar niet toch telkens naar gaan vragen en zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Dat gezeik van vorig jaar zal als een donkere wolk boven de deelname van dit jaar blijven hangen en die Israëlische delegatie zal alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken.
Daar heeft niemand zin in denk ik. Maar ik denk dat je het niet kunt voorkomen, al is het bv alleen maar omdat als Israël meedoet er weer snipers op het dak moeten overal enzo om hun beveiliging te kunnen waarborgen als organiserende stad. Overal weer politie op straat voor de demonstraties. En de EBU zich weer moet gaan buigen over de teksten van hun lied en misschien weer afkeuren als 'te politiek' en hop, alles gaat daar weer over.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef timmmmm het volgende:
Daar heb ik overigens helemaal geen zin in dit jaar, dat Israel-Palestina gedoe wéér bij het songfestival halen
Precies, laat hem mooi de eer aan zichzelf houden, geen energie meer stoppen in die vuilnisbelt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb dit ook gemist hoor eerlijk gezegd. Het kwam op mij over als 'Iedereen moet hier toch vragen beantwoorden dus hoezo zij dan niet'. Waar hij (als dat zo was he, ik weet het niet) ook wel weer een punt zou hebben. Niemand van de deelnemers krijgt volgens mij uitzonderingen op de officiële persconferenties om vragen niet te hoeven beantwoorden. En hij deed niet lelijk tegen haar zelf en nam het daar ook nog een keer voor haar op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is destijds toch uitgelegd als steun voor Golan, dat die ingreep omdat die niet snapte waarom zij zich zou moeten verantwoorden?
Vorig jaar wilde mensen hem leren kennen, als hij nu gaat moet hij mensen ervan overtuigen dat ie geen lul is, en ik heb niet het idee dat dat gaat lukken want kritiek incasseren en ombuigen is volgens mij niet zijn sterkste kant. Volgens mij gaat hij eerder bokken bij een kritisch interview.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook echt niet dat mensen zien zitten dat hij gaat. Alsof mensen hem daar niet toch telkens naar gaan vragen en zo.
Dat is niet helemaal waar, sterker nog, in dezelfde persconferentie nam hij haar nog in bescherming. Maar ja, Joost werd een soort martelaar voor het vrije woord... volgens mij een beetje tegen wil en dank. En hij kreeg ook alle fanatieke zionisten tegen zich. Zonder ooit één woord over Israël te hebben gesproken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij afgelopen jaar op een persconferentie ook heel onbeschoft tegen dat kind van Israël deed omdat die delegatie en vooral die joodse versie van Aran Bade kut deed
Journalist: "Have you ever thought you bring risks to other participants by being here?"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
Ja dat kwam weer omdat die Israëlische mevrouw van de delegatie (niet de zangeres) hem met foto en al op instagram gooide met het bijschrift dat die jodenhater (quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sterker nog, in dezelfde persconferentie nam hij haar nog in bescherming. Maar ja, Joost werd een soort martelaar voor het vrije woord... volgens mij een beetje tegen wil en dank. En hij kreeg ook alle fanatieke zionisten tegen zich. Zonder ooit één woord over Israël te hebben gesproken.
Hij zei ook nog iets anders. Vreemd genoeg is dat nauwelijks opgepikt (of misschien niet zo vreemd, want dat past niet in het "asociale Joost"-verhaal).quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Journalist: "Have you ever thought you bring risks to other participants by being here?"
Moderator: "You don't have to answer that question if you don't want to."
Joost: "Why not?"
[..]
Het is toch lekker anoniem om op internet commentaar te geven. Ik vraag me af of de helft van die reacties wel 'echt' zijn, of dat ze vooral bedoeld zijn om de boel op te stoken. We hebben daar hier op Fok! ook wel eens last vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Het blijft toch ergens verwonderlijk dat iedereen Joost fantastisch vond toen hij met een vlag over z'n hoofd zat tijdens zijn concert een paar jaar geleden (of in het geval van niet fantastisch in elk geval nul storend) en dat later wel een probleem werd ineens. Het is niet dat hij dat daar ineens voor het eerst deed.
Net als dat teleprompter (schrijf je dat zo?) mee playbacken. Tijdens die kwis jaren geleden was het grappig en tijdens het Televizierring ding was het inééns onbeschoft.
En stiekem denk ik dat best een groot deel van de mensen die dat soort dingen onfatsoenlijk vinden zelf op social media en in het dagelijks leven niet de meest fatsoenlijke mensen zijn. Van die mensen die vinden dat fatsoen alleen voor een ander geldt en gewoon lekker met de Arans en de massa meehuilen, ongeacht wat er nou waar is enzo.
Uiteraard geldt dat niet voor iedereen, maar ik heb de veroordelende foeivingertjes in het dagelijks leven al bij heel wat mensen zelf gezien waarvan ik dacht 'Eh oké Henk, heb je jezelf weleens gezien en gehoord'. Maar ja, een ander negatief beoordelen is altijd makkelijker dan de spiegel pakken.
Een deel zal zeker echt zijn hoor en zoals vanmorgen ook gezegd: er is niks mis mee als iemand gewoon je ding niet is of het je humor niet is etc. Mijn moeder vond en vind Joost ook een beetje rare kwast maar ze vond het lied dan weer wel leuk haha. Prima.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is toch lekker anoniem om op internet commentaar te geven. Ik vraag me af of de helft van die reacties wel 'echt' zijn, of dat ze vooral bedoeld zijn om de boel op te stoken. We hebben daar hier op Fok! ook wel eens last van
Eerlijk ik zei wel eerst wtf doet die maar toen ik later las wat hij echt deed moest ik stiekem wel weer lachen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Net als dat teleprompter (schrijf je dat zo?) mee playbacken.
Ik baal zo dat ik dat filmpje niet meer kan vinden van een veel jongere Joost die dat ook al deed haha. Iemand postte dat toen hier maar kan het niet meer vinden. Een of andere quiz was dat, het decor leek op Waku Waku voor m'n gevoel maar dat was het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerlijk ik zei wel eerst wtf doet die maar toen ik later las wat hij echt deed moest ik stiekem wel weer lachen.
Ik ken dat filmpje niet tbh.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ik dat filmpje niet meer kan vinden van een veel jongere Joost die dat ook al deed haha. Iemand postte dat toen hier maar kan het niet meer vinden. Een of andere quiz was dat, het decor leek op Waku Waku voor m'n gevoel maar dat was het niet.Misschien iets van een regionale tv zender. Omroep Friesland ofzo?
Je legt hier een hoop zaken over elkaar die wel heel zwart/wit zijn en behoeven toch wel enige context.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Het blijft toch ergens verwonderlijk dat iedereen Joost fantastisch vond toen hij met een vlag over z'n hoofd zat tijdens zijn concert een paar jaar geleden (of in het geval van niet fantastisch in elk geval nul storend) en dat later wel een probleem werd ineens. Het is niet dat hij dat daar ineens voor het eerst deed.
Net als dat teleprompter (schrijf je dat zo?) mee playbacken. Tijdens die kwis jaren geleden was het grappig en tijdens het Televizierring ding was het inééns onbeschoft.
En stiekem denk ik dat best een groot deel van de mensen die dat soort dingen onfatsoenlijk vinden zelf op social media en in het dagelijks leven niet de meest fatsoenlijke mensen zijn. Van die mensen die vinden dat fatsoen alleen voor een ander geldt en gewoon lekker met de Arans en de massa meehuilen, ongeacht wat er nou waar is enzo.
Uiteraard geldt dat niet voor iedereen, maar ik heb de veroordelende foeivingertjes in het dagelijks leven al bij heel wat mensen zelf gezien waarvan ik dacht 'Eh oké Henk, heb je jezelf weleens gezien en gehoord'. Maar ja, een ander negatief beoordelen is altijd makkelijker dan de spiegel pakken.
Dit is het hele filmpjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ik dat filmpje niet meer kan vinden van een veel jongere Joost die dat ook al deed haha. Iemand postte dat toen hier maar kan het niet meer vinden. Een of andere quiz was dat, het decor leek op Waku Waku voor m'n gevoel maar dat was het niet.Misschien iets van een regionale tv zender. Omroep Friesland ofzo?
Ik vond het op beide plekken prima. Wat is er zo erg aan vraag ik me af. Die mannen met die maskers van Lordi hadden die ook tijdens serieuze momenten op bv, vonden we toch ook niet aso. Die gele wolven act namen volgens mij geen enkel interview serieus omdat ze geheim moesten blijven wie er in de pakken zat etc. Maakt toch allemaal niet zo veel uit en is een vlag over je hoofd even dan echt zo veel 'erger'? Je mag het natuurlijk vinden maar het verbaast me soms gewoon!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je legt hier een hoop zaken over elkaar die wel heel zwart/wit zijn en behoeven toch wel enige context.
Dat Joost op een van zijn eigen optredens met een vlag over zijn hoofd gaat zitten, ja lekker doen. Ik gok dat hij toen ook bij lange na niet populairiteit bezat die hij nu of net voor ESF bezat. Daarnaast is tijd en plaats ook nog wel een groot punt. Ik kan zonder veel moeite zo 10 voorbeelden verzinnen van gedrag dat op de ene plek relatief normaal is of geaccepteerd wordt, en op een andere plek totaal niet. Dus die twee met elkaar vergelijken is al geen terechte vergelijking en de reacties daarop evenmin.
Oh dat laatste zeker niet natuurlijk, maar dat uitgerekend mensen als Rutger Castricum en de Gijp Joost een aansteller vinden is toch wel... Alsof het zelf geen enorme aandachtshoeren zijn. Da's een beetje alsof Jandino in het openbaar op tv zou gaan zitten klagen dat ie Karin Bloemen druk en hysterisch vindt doen. Ofzo.quote:Als we alleen elkaar nog mogen beoordelen als we zelf 100% “normaal” zijn, dan zijn we over alles ook wel snel uitgepraat. Ik wel althans
Lol die reacties van Joost zelf zeggen echt helemaal niks. 😂quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
3fm stookt het vuurtje weer op. Zoveel redenen dat hij wel gaat https://www.instagram.com/p/DBd78ASMkqV/?igsh=c2F2NDVyOTRtNXA3
Of hij nou wel of niet gaat die jongen is echt goed in mensen trollen in zijn eigen reacties. Dus ik hecht er nul waarde aan wat hij daar allemaal zegt.quote:
Wel leuk dat 3fm er een positief verhaal van maakt in tegenstelling tot de RTL boulevards van deze wereld. Al weet ik nog steeds niet of dit wel verstandig is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
3fm stookt het vuurtje weer op. Zoveel redenen dat hij wel gaat https://www.instagram.com/p/DBd78ASMkqV/?igsh=c2F2NDVyOTRtNXA3
Wat betreft Lordi, van hen is tot op de dag van vandaag de indentiteit onbekend. Mogelijk is dat vandaag de dag wel achterhaald zo goed volg ik ze niet maar zeker in die tijd was dat, ook buiten ESF, deel van hun act en een van de redenen dat ze überhaupt de exposure kregen die ze destijds en nu nog steeds krijgen. De hele wolven act, zegt me op zich vrij weinig. Maar voor mij geldt, net als vele anderen, ik houdt me rondom het ESF niet bezig met andere acts als het niet op de lineaire TV komt en ik ga het niet bewust opzoeken op YouTube of andere media. Dus tenzij er wat exceptioneels gebeurd krijg ik het niet eens mee. Net zo goed als dat ik niet geïnteresseerd ben in wat buitenlandse media over een Nederlandse inzending zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het op beide plekken prima. Wat is er zo erg aan vraag ik me af. Die mannen met die maskers van Lordi hadden die ook tijdens serieuze momenten op bv, vonden we toch ook niet aso. Die gele wolven act namen volgens mij geen enkel interview serieus omdat ze geheim moesten blijven wie er in de pakken zat etc. Maakt toch allemaal niet zo veel uit en is een vlag over je hoofd even dan echt zo veel 'erger'? Je mag het natuurlijk vinden maar het verbaast me soms gewoon!
[..]
Je doet nu exact hetzelfde hequote:Oh dat laatste zeker niet natuurlijk, maar dat uitgerekend mensen als Rutger Castricum en de Gijp Joost een aansteller vinden is toch wel... Alsof het zelf geen enorme aandachtshoeren zijn. Da's een beetje alsof Jandino in het openbaar op tv zou gaan zitten klagen dat ie Karin Bloemen druk en hysterisch vindt doen. Ofzo.![]()
De ene dag wel de andere dag niet. Zo houden ze het wel vol tot 1 november.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef RipCity het volgende:
aran bade zo met het laatste nieuws lol(teaser gaf aan dat Joost misschien toch niet gaat)
Helaas mogen er geen levende dieren op het podium. Mikolas Josef wou in 2018 een levende kameel op het podium, mocht niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:15 schreef Dave het volgende:
Mogen er eigenlijk dieren op het podium?
[ x ]
Joost met Europapaard in 2025?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |