abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 23 oktober 2024 @ 12:06:09 #251
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215349500
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef Greys het volgende:
Maar dat Boulevard roept dat Joost niet te interviewen is gaat nergens over want HIJ kan Joost niet interviewen. Alle anderen wel.
Aran is nu alleen nog tevreden als Joost gaat hardlopen met hem in Zwitserland. _O-
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 12:10:24 #252
163650 Greys
pi_215349526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Aran is nu alleen nog tevreden als Joost gaat hardlopen met hem in Zwitserland. _O-
Hahaha. Zelfs dan nog niet denk ik hoor, want dan roept ie wel weer dat hij hem halverwege de route expres liet struikelen ofzo terwijl op camera staat van niet. Net zo makkelijk. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215349535
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Lopend, Dwars door de Alpen noemen we het dan.
pi_215349551
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Je hoeft niet te zoeken, er staan hier nu twee goede! Gewoon hele open antwoorden, vooral die van Wiwi.
Nou ja laat ik het duidelijker formuleren dan, door het beeld wat door de Nederlandse media over hem is geschetst en zoals hij in die media op mij overkomt voel ik helemaal de behoefte niet om naar deze interviews te kijken. Hij heeft een leuk liedje gemaakt maar verder is het mijn muziek niet en de persoon erachter… nou ja dat weten jullie wel :P.

Maar zou er een reden zijn dat hij met buitenlandse media wél overweg kan? Nederlendse media is wat strenger en scherper op de eigen, Nederlandse inzending voor ESF en ik denk dat RTL boulevard voorafgaand wat minder op heeft met de Belgische inzending. Zoals het op mij overkomt kan Joost daar niet zo goed tegen. Maar hij vergeet dan wel even dat die zelfde journalisten na het ESF alsnog een groot gedeelte van zijn nieuwe fans vertegenwoordigen. Het is helemaal aan hem hoe hij daar mee omgaat. Geen oordeel van mijn kant daar over, maar het gevolg is wel dat ik hem in de interviews die ik wél te zien krijg over vind komen als een mafketel. Ik vind het een minachting naar alle Nederlanders die niet dagelijks met Joost en zijn interviews aan buitenlandse pers bezig zijn.

Ps. De humor van Jandino begrijp ik ook niet en ik hou die man ook geen 2 minuten uit op TV. Waarschijnlijk ook allemaal rollen en typetjes die hij opvoert in die hoedanigheid maar ik heb geen behoefte om dan verder in die persoon te gaan duiken omdat ze voor mij niet oprecht overkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 12:23:23 #255
163650 Greys
pi_215349622
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou ja laat ik het duidelijker formuleren dan, door het beeld wat door de Nederlandse media over hem is geschetst en zoals hij in die media op mij overkomt voel ik helemaal de behoefte niet om naar deze interviews te kijken. Hij heeft een leuk liedje gemaakt maar verder is het mijn muziek niet en de persoon erachter… nou ja dat weten jullie wel :P.
Ik snap dat echt maar ik vind het wel eeuwig zonde dat je dat baseert op de Nederlandse roddelmedia, want dan hebben ze dus precies voor elkaar wat ze wilden en dat gun ik ze eigenlijk niet na wat ze deden. Maar jij hebt alle recht er zo over te denken, ik vind het gewoon jammer want ik vind Boulevard etc veel 'erger' dan Joost, zij liegen en hem heb ik daar nog niet op kunnen betrappen. Maar das míjn probleem dat ik dat voel en niet het jouwe, dat besef ik. ;)

quote:
Maar zou er een reden zijn dat hij met buitenlandse media wél overweg kan? Nederlendse media is wat strenger en scherper op de eigen, Nederlandse inzending voor ESF en ik denk dat RTL boulevard voorafgaand wat minder op heeft met de Belgische inzending. Zoals het op mij overkomt kan Joost daar niet zo goed tegen. Maar hij vergeet dan wel even dat die zelfde journalisten na het ESF alsnog een groot gedeelte van zijn nieuwe fans vertegenwoordigen. Het is helemaal aan hem hoe hij daar mee omgaat. Geen oordeel van mijn kant daar over, maar het gevolg is wel dat ik hem in de interviews die ik wél te zien krijg over vind komen als een mafketel. Ik vind het een minachting naar alle Nederlanders die niet dagelijks met Joost en zijn interviews aan buitenlandse pers bezig zijn.
Hij kon ook prima interviews geven aan ons van het forum en aan de DingaDong podcast uit NL etc. Het is echt puur die roddelpers (die hem dus zelf echt heel raar behandelen) die hij geen goede antwoorden geeft. Oh en mafketel vind ik echt een veel fijnere bewoording dus dank daarvoor.

Even weer in alle redelijkheid: tijdens het onderzoek mócht hij bepaalde vragen niet beantwoorden van AvroTros en de advocaat etc. Da's logisch zou je zeggen. Dan kan je als roddelpers nog tig keer die vragen aan hem stellen die hij dan met wat humor en vaagheid ontwijkt omdat hij nou eenmaal geen "JE WEET TOCH AL LANG DAT IK DAT ANTWOORD NIET KAN GEVEN OETLUL" kan antwoorden, dan vraag je er als roddelpers ook wél om dat je die vage antwoorden blijft krijgen he haha. Andere interviewers stelden hem gewoon vragen waar hij wel op kon en wilde antwoorden.

quote:
Ps. De humor van Jandino begrijp ik ook niet en ik hou die man ook geen 2 minuten uit op TV. Waarschijnlijk ook allemaal rollen en typetjes die hij opvoert in die hoedanigheid maar ik heb geen behoefte om dan verder in die persoon te gaan duiken omdat ze voor mij niet oprecht overkomen.
Zijn we het toch nog ergens over eens over dat eerste en dat laatste is nogmaals echt je goed recht en gelukkig vind je het dan ook fair dat wij daar onze eigen visie op geven. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215349838
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Je trapt nu eigenlijk in het narratief dat Aran Bade c.s. proberen te creëren: Joost moet ons te woord staan want dat is hij verplicht aan de Nederlanders. Maakt niet uit hoe we hem benaderen, hij moet met ons spreken. Maakt niet uit hoe slecht onze vragen zijn, hij moet ze beantwoorden.

Je hoeft helemaal geen groot Joost-fan te zijn (ben ik ook niet) om te waarderen dat die kerel wat dat betreft z'n eigen plan trekt. Hij beledigt ze ook niet ofzo, het is niet dat hij z'n echte mening over bepaalde journalisten al eens heeft verkondigd zoals die journalisten dat wel over hem doen (bij mijn weten tenminste).
pi_215349841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
Kijk dit interview eens met een Zweedse songfestivalfan, gewoon een normaal gesprek, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt doordat die dame hem gewoon normaal behandelt, en zijn humor begrijpt. Er zijn genoeg van dit soort interviews te vinden op Youtube... behalve met de Nederlandse media.

Ik mis deze onbevangen versie van Joost. Wat hebben de EBU en media toch veel kapot gemaakt. Herkansing is hem van harte gegund, maar zo leuk en positief als de aanloop naar de vorige editie gaat het niet meer worden, vrees ik.
pi_215349930
Even los van dat Joost zou moeten gaan want een fuck you naar de EBU, hi ha ho, maar dit moeten we toch niet willen? Dat gezeik van vorig jaar zal als een donkere wolk boven de deelname van dit jaar blijven hangen en die Israëlische delegatie zal alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken.
Om nog maar te zwijgen over alle ongemakkelijke vragen richting Joost over vorig jaar waar hij dan des Joost op gaat reageren. Dat zal voor hem ook niet leuk worden en wellicht mentaal nog zwaarder zijn.

It’s a trainwreck waiting to happen en het zal er voor ons fans niet echt leuker op worden, vrees ik.

Dan liever Nick Painter. Als je we dan per se deel moeten nemen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:01:01 #259
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215349937
Hij is altijd beleeft zelfs als hij vraagt om bepaalde dingen niet meer te doen. Het stalken, lastigvallen van zijn familie en het gebruiken van oude familie foto's en dergelijke. Daarna zegt ie altijd sorry, en dat hoeft echt niet.
pi_215349964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:59 schreef Mandy040986 het volgende:
Even los van dat Joost zou moeten gaan want een fuck you naar de EBU, hi ha ho, maar dit moeten we toch niet willen? Dat gezeik van vorig jaar zal als een donkere wolk boven de deelname van dit jaar blijven hangen en die Israëlische delegatie zal alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken.
Om nog maar te zwijgen over alle ongemakkelijke vragen richting Joost over vorig jaar waar hij dan des Joost op gaat reageren. Dat zal voor hem ook niet leuk worden en wellicht mentaal nog zwaarder zijn.

It’s a trainwreck waiting to happen en het zal er voor ons fans niet echt leuker op worden, vrees ik.

Ik zou geen enkele reden kunnen noemen waarom het met Nick Schilder (en die wordt het natuurlijk niet, dat is hier een soort meme voor een Radio 2/spruitjeslucht/Gerda-deelnemer geworden, zeg even Rondé of Stefania ofzo) leuker zou zijn dan met Joost of überhaupt met ons daar aanwezig. Ja, als hij wint dan, maar dat gebeurt toch niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215350011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij is altijd beleeft zelfs als hij vraagt om bepaalde dingen niet meer te doen. Het stalken, lastigvallen van zijn familie en het gebruiken van oude familie foto's en dergelijke. Daarna zegt ie altijd sorry, en dat hoeft echt niet.
Ook nog los van Joost, zijn ‘we’ het op de één of andere manier normaal gaan vinden dat journalisten niet per sé kritische vragen meer stellen, maar gewoon gaan zuigen, in de hoop dat de geïnterviewde uit zijn rol valt, want dat levert zulke leuke beelden op. Vroeger had je types als Bert Maalderink of Rutger Castricum, die weinig anders konden, en in mijn herinnering vonden we daar nog wel iets van. Maar nu is dat blijkbaar gewoon een geaccepteerde methode om aan materiaal te komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 13:15:28 #262
163650 Greys
pi_215350031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik zou geen enkele reden kunnen noemen waarom het met Nick Schilder (en die wordt het natuurlijk niet, dat is hier een soort meme voor een Radio 2/spruitjeslucht/Gerda-deelnemer geworden, zeg even Rondé of Stefania ofzo) leuker zou zijn dan met Joost of überhaupt met ons daar aanwezig. Ja, als hij wint dan, maar dat gebeurt toch niet.
Het enige dat ik kan bedenken is dat je dan dat hele gedoe niet hebt van Arans die alsnog weer vierhonderd keer dezelfde zuigvragen gaan stellen over het jaar ervoor. Dat heb je met een Numidia niet, want Aran is dól op Numidia. Nou ja nu dan, als ze straks in Basel één keer geen zin heeft in een verplicht interview en voor de zestigste keer HOE VOEL JE JE moet beantwoorden is ze ook de sjaak natuurlijk want er moet wel iets te klagen en dramaën zijn voor de kijkers thuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 13:19:10 #263
163650 Greys
pi_215350065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ook nog los van Joost, zijn ‘we’ het op de één of andere manier normaal gaan vinden dat journalisten niet per sé kritische vragen meer stellen, maar gewoon gaan zuigen, in de hoop dat de geïnterviewde uit zijn rol valt, want dat levert zulke leuke beelden op. Vroeger had je types als Bert Maalderink of Rutger Castricum, die weinig anders konden, en in mijn herinnering vonden we daar nog wel iets van. Maar nu is dat blijkbaar gewoon een geaccepteerde methode om aan materiaal te komen.
Ja. Dit.
'We' zijn gaan vinden dat die deelnemers daar maar gewoon voor moeten opzitten en pootjes geven, ongeacht het eigen gedrag van dat soort types interviewer. 'Anders moet je maar niet meedoen aan het Songfestival als je daar niet tegen kan'. Hahaha ja dahag. Alsof je dan alles hebt te pikken als mens.

Wat dat betreft zou ik het wel echt een verademing vinden als AvroTros die lui gewoon eens een paar jaar zou overslaan met interviews geven. Ze hebben ze helemaal niet nodig. Of een deelnemer die meer durft dan Joost, bv een Anouk die gewoon zegt 'Donder op joh met je zoveelste zuigvraag, doei' en doorloopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215350213
quote:

Waarom zou de Israëlische delegatie alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken?
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:39:26 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Waarom zou de Israëlische delegatie alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken?
Omdat hij afgelopen jaar op een persconferentie ook heel onbeschoft tegen dat kind van Israël deed omdat die delegatie en vooral die joodse versie van Aran Bade kut deed
Laffe huichelaar
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:40:31 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350283
Daar heb ik overigens helemaal geen zin in dit jaar, dat Israel-Palestina gedoe wéér bij het songfestival halen
Laffe huichelaar
pi_215350284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Omdat hij afgelopen jaar op een persconferentie ook heel onbeschoft tegen dat kind van Israël deed omdat die delegatie en vooral die joodse versie van Aran Bade kut deed
Dat is destijds toch uitgelegd als steun voor Golan, dat die ingreep omdat die niet snapte waarom zij zich zou moeten verantwoorden?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef timmmmm het volgende:
Daar heb ik overigens helemaal geen zin in dit jaar, dat Israel-Palestina gedoe wéér bij het songfestival halen
Dat ga je niet voorkomen als Israel komt.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:44:03 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is destijds toch uitgelegd als steun voor Golan, dat die ingreep omdat die niet snapte waarom zij zich zou moeten verantwoorden?
[..]
Dat ga je niet voorkomen als Israel komt.
Volgens mij niet hoor, maar dat kunnen de experts hier vast duiden.

Dat laatste vind ik toch jammer hoor, dat we zelfs een beetje liedjes zingen niet kunnen zonder het over en weer te politiceren
Laffe huichelaar
pi_215350333
quote:
Dat gezeik van vorig jaar zal als een donkere wolk boven de deelname van dit jaar blijven hangen en die Israëlische delegatie zal alles aanpakken om Joost uit de tent te lokken.
Daarom snap ik ook echt niet dat mensen zien zitten dat hij gaat. Alsof mensen hem daar niet toch telkens naar gaan vragen en zo.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 13:48:56 #270
163650 Greys
pi_215350373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef timmmmm het volgende:
Daar heeft niemand zin in denk ik. Maar ik denk dat je het niet kunt voorkomen, al is het bv alleen maar omdat als Israël meedoet er weer snipers op het dak moeten overal enzo om hun beveiliging te kunnen waarborgen als organiserende stad. Overal weer politie op straat voor de demonstraties. En de EBU zich weer moet gaan buigen over de teksten van hun lied en misschien weer afkeuren als 'te politiek' en hop, alles gaat daar weer over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:53:10 #271
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215350403
quote:

Precies, laat hem mooi de eer aan zichzelf houden, geen energie meer stoppen in die vuilnisbelt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 13:54:30 #272
163650 Greys
pi_215350416
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik heb dit ook gemist hoor eerlijk gezegd. Het kwam op mij over als 'Iedereen moet hier toch vragen beantwoorden dus hoezo zij dan niet'. Waar hij (als dat zo was he, ik weet het niet) ook wel weer een punt zou hebben. Niemand van de deelnemers krijgt volgens mij uitzonderingen op de officiële persconferenties om vragen niet te hoeven beantwoorden. En hij deed niet lelijk tegen haar zelf en nam het daar ook nog een keer voor haar op.

Hij had zich er ook gewoon niet mee kunnen bemoeien, net als de dame van Griekenland niet had kunnen gapen, maar vanuit 'het zijn ook allemaal maar gewoon mensen' snapte ik die frustraties op zich best met wat er allemaal gaande was achter de schermen met precies die delegatie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:55:28 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350427
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Daarom snap ik ook echt niet dat mensen zien zitten dat hij gaat. Alsof mensen hem daar niet toch telkens naar gaan vragen en zo.
Vorig jaar wilde mensen hem leren kennen, als hij nu gaat moet hij mensen ervan overtuigen dat ie geen lul is, en ik heb niet het idee dat dat gaat lukken want kritiek incasseren en ombuigen is volgens mij niet zijn sterkste kant. Volgens mij gaat hij eerder bokken bij een kritisch interview.
Laffe huichelaar
pi_215350437
quote:

[..]
Dat is niet helemaal waar, sterker nog, in dezelfde persconferentie nam hij haar nog in bescherming. Maar ja, Joost werd een soort martelaar voor het vrije woord... volgens mij een beetje tegen wil en dank. En hij kreeg ook alle fanatieke zionisten tegen zich. Zonder ooit één woord over Israël te hebben gesproken.

Zo gaat dat nu, met name op Twitter. De waarheid maakt eigenlijk niet zoveel meer uit, het gaat om de perceptie. Dat blijkt ook uit jouw reactie.
pi_215350456
quote:

[..]
Journalist: "Have you ever thought you bring risks to other participants by being here?"

Moderator: "You don't have to answer that question if you don't want to."

Joost: "Why not?"

quote:
heel onbeschoft
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')