Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:33 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ik nog even mag; Europapa was een knaller. Maar die dwaas nog een keer sturen? Die flapdrol kan een paar serieuze vragen nog niet eens op een respectvolle manier beantwoorden. Ultieme opperkneus
Ik zou het als compliment nemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....
Nou ja, dat moet toch wel te doen zijn? Het is niet of het van muzikale genialiteit aan elkaar hing, het was gewoon catchy. Exact hetzelfde idee als cha cha cha het jaar ervoor. Waarom zou je dat het jaar ervoor wel kunnen evenaren maar het jaar erna niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf ook dat Europapa haast onmogelijk te evenaren zou zijn als lied.
Het hád *iets* waardoor het meer was dan gewoon een catchy liedje voor velen. Ik bedoel, Suzan en Freek en Rolf Sanchez hebben ook best weleens een heel catchy melodietje in hun refrein, maar dan nog is het (in mijn ogen) niet speciaal en opvallend genoeg voor het ESF. Europapa klopte volledig als totaalpakket met het pak, de clip, het lied, de verrassing met het hakken etc. Ik denk echt dat welk leuk tof mooi lied hij ook zou maken voor nog een ESF dat veel mensen zouden zeggen 'tof maar het is geen Europapa'.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet toch wel te doen zijn? Het is niet of het van muzikale genialiteit aan elkaar hing, het was gewoon catchy. Exact hetzelfde idee als cha cha cha het jaar ervoor. Waarom zou je dat het jaar ervoor wel kunnen evenaren maar het jaar erna niet?
da hep ik nooit gezeg hoor alleen da frans beter zong het concert in ahoy was zo mooi he kan er nog van na genieten en veel meer mensen dan toen met eurovisiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan.
SHO / 'Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:44 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
da hep ik nooit gezeg hoor alleen da frans beter zong het concert in ahoy was zo mooi he kan er nog van na genieten en veel meer mensen dan toen met eurovisie
Hoe Joost met zijn fans omgaat is wel respectvol dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier nu eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Als je artiest niet een paar vragen fatsoenlijk kunt beantwoorden dan kun je dat authentiek noemen maar ik noem dat juist respectloos.
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen. Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.
Op bepaalde vragen van één of twee bepaalde interviewers die hem zelf een mes in z'n rug staken op meerdere momenten mocht of wilde hij geen antwoord geven. Dat recht heeft hij gewoon, hij hoeft zich niet alles te laten welgevallen (ik twijfel ineens of dit een woord is, help me even). Jij mag het uiteraard slecht vinden, dat recht heb je óók.
Laat maar Greys.... De baard is de moeite niet waard om er verder nog op in te gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier nu eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.
Op bepaalde vragen van één of twee bepaalde interviewers die hem zelf een mes in z'n rug staken op meerdere momenten mocht of wilde hij geen antwoord geven. Dat recht heeft hij gewoon, hij hoeft zich niet alles te laten welgevallen (ik twijfel ineens of dit een woord is, help me even). Jij mag het uiteraard slecht vinden, dat recht heb je óók.
Ik mag jou ook een lul vinden op basis van die paar posts die ik van je heb gelezen, maar dat wil niet zeggen dat mijn oordeel erg goed onderbouwd is toch? Het voorbeeld van die vlag vind ik wel veelzeggend, daar werd ontzettend moeilijk over gedaan, maar kom op zeg... wat maakt dat in vredesnaam uit. Blijkbaar wordt de bekrompenheid in Nederland steeds erger, om je daar druk over te gaan maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen. Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.
Met een vlag over je kop op een persconferentie van een enorm evenement gaan zitten. Het lijntje tussen authentiek en mafklapper is flinterdun en ik mag daar mijn oordeel over geven. En op basis van wat ik zie vind ik het gewoon een flapdrol wat niet weg neemt dat ik Europapa een goed nummer vind.
Maar je mag dus geen negatief waardeoordeel geven want dat is dan meteen respectloos? Je kunt zelfs als je echt fan bent moeilijk ontkennen dat hij zich het afgelopen half jaar op cruciale momenten wel als een debiel gedragen heeft.
Ik snap het deel dat je het 'moet' doen met de kleine stukjes die je ziet. Echt. Maar het is imho inderdaad niet fair om iemand op basis van een stukje in een roddelprogramma voor gek te verklaren 'niet goed in de bovenkamer' etc. Dus dat is een beetje het gevaar van de Boulevards enzo. Mensen die alleen dat zien en denken dat dat alleen de waarheid is. Aran zei bv dat Joost tijdens de speech van Andre van Duin bij Televizierring de zaal verliet. Dus alle kijkers van denken dat dat waar is en vinden dat asociaal van Joost. Er was gisteren een officiële video vanuit de zaal waaruit bleek dat hij er gedurende de hele speech gewoon zat. Maar rectificeren ho maar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen.
Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.
Dat is waar het soms mis gaat hier, want tuurlijk mag je wel een negatief waardeoordeel geven. Doen anderen in andere jaren ook zo vaak hier, ik zelf ook. Maar je kunt dan ook gewoon zeggen dat je het raar vindt, of onterecht, of zelfs onfatsoenlijk ofzo. Sommigen riepen hier vorige week dat hij vast een cokesnuiver is of een alcoholist of mentale afwijkingen heeft, dát gaat te ver want dat zijn oordelen die nergens op gebaseerd zijn en is trollen en zelf minstens zo onfatsoenlijk. Dat deel kan je denk ik met me eens zijn.quote:Met een vlag over je kop op een persconferentie van een enorm evenement gaan zitten. Het lijntje tussen authentiek en mafklapper is flinterdun en ik mag daar mijn oordeel over geven. En op basis van wat ik zie vind ik het gewoon een flapdrol wat niet weg neemt dat ik Europapa een goed nummer vind.
Maar je mag dus geen negatief waardeoordeel geven want dat is dan meteen respectloos? Je kunt zelfs als je echt fan bent moeilijk ontkennen dat hij zich het afgelopen half jaar op cruciale momenten wel als een debiel gedragen heeft.
Hm, ik vermoed dat hij redelijker is dan hij hier soms overkomt dus ik vind het nog m'n moeite waard. Misschien bewijst ie het tegendeel en dan voel ik me weer dom maar wie weet. Ik heb goede hoop maar ben soms wat naief haha.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Laat maar Greys.... De baard is de moeite niet waard om er verder nog op in te gaan.
Een negatief oordeel is nog iets anders dan hem uitschelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je mag me best een lul vinden hoor, jouw mening en ik vind dat niet respectloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik mag jou ook een lul vinden op basis van die paar posts die ik van je heb gelezen, maar dat wil niet zeggen dat mijn oordeel erg goed onderbouwd is toch? Het voorbeeld van die vlag vind ik wel veelzeggend, daar werd ontzettend moeilijk over gedaan, maar kom op zeg... wat maakt dat in vredesnaam uit. Blijkbaar wordt de bekrompenheid in Nederland steeds erger, om je daar druk over te gaan maken.
Kijk dit interview eens met een Zweedse songfestivalfan, gewoon een normaal gesprek, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt doordat die dame hem gewoon normaal behandelt, en zijn humor begrijpt. Er zijn genoeg van dit soort interviews te vinden op Youtube... behalve met de Nederlandse media.
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poequote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een negatief oordeel is nog iets anders dan hem uitschelden.
Maar bij Joost die niet eens scheldt kan je dan niet 'poe poe' voelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poe
Je hoeft niet te zoeken, er staan hier nu twee goede! Gewoon hele open antwoorden, vooral die van Wiwi.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar nogmaals, ik ga die interviews allemaal niet opzoeken om dat ik daar helemaal geen behoefte aan heb.
Da's een heel ander verhaal en helemaal je goed recht en ik snap zelfs dat mensen hem soms een beetje raar of een mafketel vinden. Niks mis mee.quote:En dan nog, ik begrijp waarschijnlijk zijn humor ook niet en mogelijk dat ik hem om die reden dan ook een mafketel vind.
Ik heb het niet over schokkerend, maar over uitschelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |