Ik denk dat het beide kanten vrij staat om ook complimenten uit te delen in plaats van al deze negativiteit. Het is een en al negatieve energie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Als je een vet applaus wilt voor AB zul je het waarschijnlijk toch in een ander Fok forum voor moeten stellen, denk ik zo.
Vind de vergelijking met Theo van Gogh apart. Weet ze dat Joost op jonge leeftijd z’n moeder verloor? Of is dit dichterlijke columnistische vrijheid?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Angela van het AD heeft wel een goed stuk geschreven. https://www.bndestem.nl/s(...)aangenomen~a1021b1f/https://www.bndestem.nl/s(...)aangenomen~a1021b1f/
Dat weet ze, heeft ze van de week op televisie gezegd. Dus ik denk columnistische vrijheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Vind de vergelijking met Theo van Gogh apart. Weet ze dat Joost op jonge leeftijd z’n moeder verloor? Of is dit dichterlijke columnistische vrijheid?
Als mensen maar blijven happen en reageren kan ik ook niet veel doen als modquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Don't feed veel te overduidelijke trolls. Laten we die maar gewoon lekker laten roepen in the void.
Heb jij het nu over negativiteit? Zucht...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat het beide kanten vrij staat om ook complimenten uit te delen in plaats van al deze negativiteit. Het is een en al negatieve energie.
Sorry, lees dit net te laat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mensen maar blijven happen en reageren kan ik ook niet veel doen als mod
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.quote:
Ook dat Joost verplicht hem te woord moet staan tijdens ESFquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.
Ik zeg toch nergens dat niemand commentaar mag hebben hier op Mia en Dion. Ik zeg alleen dat ik het een lage streek vond dat Aran zei dat het kattengejank was van hun.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.
Die werd even ingevlogen om Arans mening over Joost te bevestigen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Niet weer die Zweed met zijn petje bij Boulevard
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.
En Mia en Dion werden ook zwaar bekritiseerd hier. Alleen toen het begon door te slaan, zowel hier als in de media, kwam er hier ook een tegenreactie, omdat die onervaren artiesten ook niet verantwoordelijk waren voor alle ellende in de wereld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Van wie niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.
Wat een verademing is Wiwiwilliam eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Niet weer die Zweed met zijn petje bij Boulevard
Dat is hier genoeg gebeurd hoor. Maar op een gegeven moment wordt het kicking 'em when they're down. Dan is het goedkoop scoren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.
Ah oke. Maar heeft Aran het net dan zeer uitgebreid opgenoemd of enkel het woord kattengejank?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is hier genoeg gebeurd hoor. Maar op een gegeven moment wordt het kicking 'em when they're down. Dan is het goedkoop scoren.
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Aran begrijpt volgens mij niet helemaal dat je als journalistiek verslaggever geen opinie moet vormen. Het gaat er helemaal niet om of jij met je kleine oranje plopkap iemand wel of niet aardig of leuk vindt. Hij presenteert zijn gevoel als feiten.
Daar gaat hij trouwens continue de mist mee in, ook in dat Ali B-verhaal
Nog véél ergere bewoordingen dan dat, vorig jaar. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke. Maar heeft Aran het net dan zeer uitgebreid opgenoemd of enkel het woord kattengejank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |