abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215336570
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Tja tijden veranderen, je bent als deelnemer natuurlijk ook, heel plat uitgedrukt, een commercieel product. Dus zijn er bepaalde verwachtingen. En natuurlijk kan dat te veel of te vaak zijn. Maar dan ga je daar aan de voorkant over met mekaar in gesprek. En dan is het daarna wel kiezen of delen. Dan ga je niet met een vlag over je kop zitten of uithalen naar meisjes die een filmpje willen maken. Je doet mee of je doet niet mee. Het kan niet zo zijn dat er voor de een andere regels gelden dan voor de ander.
Want? Artiesten zijn robots? En niet verschillend van aard? De ene ingetogen, de andere uitgelaten? Iedereen moet maar in dezelfde mal geduwd worden? Want dat zijn nou eenmaal de regels?..... Kom effe...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 22:54:45 #102
163650 Greys
pi_215336576
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Tja tijden veranderen, je bent als deelnemer natuurlijk ook, heel plat uitgedrukt, een commercieel product. Dus zijn er bepaalde verwachtingen. En natuurlijk kan dat te veel of te vaak zijn. Maar dan ga je daar aan de voorkant over met mekaar in gesprek. En dan is het daarna wel kiezen of delen. Dan ga je niet met een vlag over je kop zitten of uithalen naar meisjes die een filmpje willen maken. Je doet mee of je doet niet mee. Het kan niet zo zijn dat er voor de een andere regels gelden dan voor de ander.
Voor die vervelia's van de Israëlische delegatie golden er dus wel andere regels en daardoor kwam bv weer die irritatie bij onder andere Griekenland, Noorwegen, Ierland en NL. (Maar over dat deel waren we het idd al eens dat EBU ook grenzen aan dat gedrag van Israël hadden moeten stellen.)

En ik denk oprecht dat er vooraf in een contract met de omroep alleen staat 'meewerken aan content voor de social media van Eurovision' en niet letterlijk 'oh en dat met die content is inmiddels 24 keer meer dan drie jaar geleden, dat je het even weet'. Dus ik denk niet dat AvroTros of Joost of welke omroep dan ook dit kon weten dat het nóg weer meer zou zijn. Dat merkten ze allemaal daar pas.

Het is achteraf gezien het enige beetje positieve dat hieruit gekomen is, dat de EBU zich nu door het onderzoek ervan bewust lijkt te zijn dat het veel te ver doorgeschoten is. Het hoeft heus niet terug naar Anouk met haar 2 weken films kijken maar ietsje minder zal iedereen erg gelukkig mee zijn denk ik. En gelukkige deelnemers maken ook een mooiere show, dus EBU ook blij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215336591
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Want? Artiesten zijn robots? En niet verschillend van aard? De ene ingetogen, de andere uitgelaten? Iedereen moet maar in dezelfde mal geduwd worden? Want dat zijn nou eenmaal de regels?..... Kom effe...
Ja. In andere takken van de entertainmentindustrie zeer gebruikelijk. Bij deelname aan een wedstrijd horen een set spelregels. Kun je of wil je daar niet aan voldoen, even goede vrienden maar dan is dit geen wedstrijd voor jou.
zie email 27 oktober
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:00:41 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215336607
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Vraag je nu echt waarom in een wedstrijd voor iedereen dezelfde regels moet gelden?
Laffe huichelaar
pi_215336609
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef Greys het volgende:

[..]
Voor die vervelia's van de Israëlische delegatie golden er dus wel andere regels en daardoor kwam bv weer die irritatie bij onder andere Griekenland, Noorwegen, Ierland en NL. (Maar over dat deel waren we het idd al eens dat EBU ook grenzen aan dat gedrag van Israël hadden moeten stellen.)
Dat staat buiten kijf.
quote:
En ik denk oprecht dat er vooraf in een contract met de omroep alleen staat 'content voor de social media van Eurovision' en niet letterlijk 'oh en dat met die content is inmiddels 24 keer meer dan drie jaar geleden, dat je het even weet'. Dus ik denk niet dat AvroTros of Joost of welke omroep dan ook dit kon weten dat het nóg weer meer zou zijn. Dat merkten ze allemaal daar pas.
Dan gaat er van beide kanten ook wat mis in de communicatie, zou kunnen natuurlijk maar daar ben je als Klein/AT ook zelf bij. Iedereen die wel eens een lesje projectmanagement heeft gehad weet dat zorgen dat jouw beeld en dat van je opdrachtgever niet teveel verschillen een van je belangrijkste taken is.
quote:
Het is achteraf gezien het enige beetje positieve dat hieruit gekomen is, dat de EBU zich nu door het onderzoek ervan bewust lijkt te zijn dat het veel te ver doorgeschoten is. Het hoeft heus niet terug naar Anouk met haar 2 weken films kijken maar ietsje minder zal iedereen erg gelukkig mee zijn denk ik. En gelukkige deelnemers maken ook een mooiere show, dus EBU ook blij.
Het is niet dat ik daar tegen ben ofzo hè? ;)
zie email 27 oktober
pi_215336625
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja. In andere takken van de entertainmentindustrie zeer gebruikelijk. Bij deelname aan een wedstrijd horen een set spelregels. Kun je of wil je daar niet aan voldoen, even goede vrienden maar dan is dit geen wedstrijd voor jou.
Het gaat er toch om dat iedereen zijn/haar beste prestatie kan leveren? Krijgt Femke Bol hetzelfde dieet als Siffan Hassan? Nee toch? Spelregels kunnen best custom made zijn, zolang je maar op tijd op je repetities bent, lijkt mij de rest volledige bijzaak... Zelfs treinen rijden niet allemaal op tijd. Omdat er soms wel eens eentje langer op een perron blijft staan om een gehandicapte aan boord te helpen. Leven is nou eenmaal niet een voorgedrukt verhaal.
pi_215336643
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Het gaat er toch om dat iedereen zijn/haar beste prestatie kan leveren? Krijgt Femke Bol hetzelfde dieet als Siffan Hassan? Nee toch?
Nee, maar het dopingreglement is wel voor beide gelijk om maar in de voedselsferen te blijven. Spelregels zijn er om de grenzen aan te geven. Klein mag hele dagen met de pers praten. Maar op momenten X en Y wordt hij gewoon verwacht. Zo werken spelregels, omdat er meer belangen zijn dan allen het individuele belang.
quote:
Spelregels kunnen best custom made zijn, zolang je maar op tijd op je repetities bent, lijkt mij de rest volledige bijzaak... Zelfs treinen rijden niet allemaal op tijd. Omdat er soms wel eens eentje langer op een perron blijft staan om een gehandicapte aan boord te helpen. Leven is nou eenmaal niet een voorgedrukt verhaal.
Alleen dan betaalt de NS wel de prijs die daar bij hoort (GTBV), daar moet je dan ook niet over zeuren. ;)
zie email 27 oktober
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 23:09:44 #108
163650 Greys
pi_215336661
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat staat buiten kijf.
_O_

quote:
Dan gaat er van beide kanten ook wat mis in de communicatie, zou kunnen natuurlijk maar daar ben je als Klein/AT ook zelf bij. Iedereen die wel eens een lesje projectmanagement heeft gehad weet dat zorgen dat jouw beeld en dat van je opdrachtgever niet teveel verschillen een van je belangrijkste taken is.
Het contract is tussen Eurovision en AvroTros en je hebt best kans dat zij (en dus meerdere omroepen) ervan uitgingen dat die social media content ongeveer het zelfde zou zijn als voorgaande jaren.
EBU heeft van de week wel aangegeven dat de communicatie beter moet dus hopelijk wordt ook daar e.e.a. veranderd en verbeterd! Net als de chillruimte die er (nu weer na enige jaren afwezigheid) weer terugkomt. Was echt niet alleen een klacht van AvroTros/Joost, maar van meerdere omroepen.

quote:
Het is niet dat ik daar tegen ben ofzo hè? ;)
Zo kwam het ook niet over, no worries!
Fijne discussie zo, we zijn het in grote lijnen best eens maar niet op alle details en dat hoeft ook helemaal niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215336682
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]
_O_
[..]
Het contract is tussen Eurovision en AvroTros en je hebt best kans dat zij (en dus meerdere omroepen) ervan uitgingen dat die social media content ongeveer het zelfde zou zijn als voorgaande jaren.
EBU heeft van de week wel aangegeven dat de communicatie beter moet dus hopelijk wordt ook daar e.e.a. veranderd en verbeterd! Net als de chillruimte die er (nu weer na enige jaren afwezigheid) weer terugkomt. Was echt niet alleen een klacht van AvroTros/Joost, maar van meerdere omroepen.
Goed dat er nu stappen in gezet zijn. Maar wel too late (misschien ook too little maar dat gaan we zien). Ik vind ‘er van uit gaan’ overigens absoluut geen excuus, assumptions are the mother of all fuck-ups.
quote:
Zo kwam het ook niet over, no worries!
Fijne discussie zo, we zijn het in grote lijnen best eens maar niet op alle details en dat hoeft ook helemaal niet.
Eensch.
zie email 27 oktober
pi_215336684
[quote]0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee, maar het dopingreglement is wel voor beide gelijk om maar in de voedselsferen te blijven. Spelregels zijn er om de grenzen aan te geven. Klein mag hele dagen met de pers praten. Maar op momenten X en Y wordt hij gewoon verwacht. Zo werken spelregels, omdat er meer belangen zijn dan allen het individuele belang.
[..]

Het punt is dat de EBU steeds meer spelregels toevoegt die niet direct iets te maken hebben met het goede verloop van de wedstrijd, maar vooral bijkomende zaken zijn die vooral het imago van EBU moeten oppoetsen. En dat daarbij het welzijn van de artiesten in het gedrang komt. Dus dat er eens flink de bezem door die regels wordt gehaald is hard nodig. Want als iemand niet lekker meer in zijn/haar vel kan zitten, gaat dat uiteindelijk te koste van zijn haar prestatie in de wedstrijd. Het is ook heel goed mogelijk om regels te maken over wat. per se moet, en daarnaast een pakket aan mogelijkheden aanbieden waarvan de EBU zegt: we zouden het leuk/fijn vinden als je hier aan meedoet, maar het staat je vrij om daarvan af te zien.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 oktober 2024 @ 23:22:21 #111
163650 Greys
pi_215336729
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Goed dat er nu stappen in gezet zijn. Maar wel too late (misschien ook too little maar dat gaan we zien).
Ja het blijft eeuwig zonde dat er eerst flink wat moest ontploffen. En voor het too little ben ik nog wel een beetje bang ja. Want die chillruimte is leuk maar als die Israëlische meneer straks weer voor de kleedkamers staat te filmen met z'n telefoon schieten ze er nog niks mee op.

quote:
Ik vind ‘er van uit gaan’ overigens absoluut geen excuus, assumptions are the mother of all fuck-ups.
Eens, maar stel dat er dus in het contract stond (wat ik me serieus kan voorstellen omdat dat best gebruikelijk is) 'Medewerking verlenen aan social media content Eurovision' snap ik ergens wel dat niet alle omroepen gaan opvragen bij de EBU hoeveel uren dat meer in beslag gaat nemen dan de jaren ervoor, of het voor Eurovision of de sponsor is etc. Hadden ze wel moeten doen, snap ik echt dat je dat vind, maar ik vind het ook best menselijk dat niet iedereen de details daarvan heeft opgevraagd in alle drukte van de voorbereidingen en er zo dus ook niet achter zijn gekomen dat er gefilmd zou gaan worden bij verlaten van het podium of onder een karaoke douche. Zoals iemand al eens zei 'nog 2 jaar en ze filmen je ook op de wc' haha. Maar alle partijen hebben er vast/hopelijk van geleerd en zullen nu bv wél gaan vragen aan de EBU om dat allemaal te gaan specificeren in de toekomst.

quote:
Eensch.
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215337056
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik had op X geroepen dat Dave hier gezegd had van Email to Martin en dat ik daar twee uur later nog om moest lachen en iemand opperde daaronder dat als we dat sturen dat er dan een draaimolen achter moet en een dame met een grote jurk waar op een gegeven moment dan Joost onder vandaan komt en nu wil ik niks anders meer. _O-
Geen krumpers? ;(
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:22:29 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215337538
Aran liegt André loopt van het podium af en hij zit nog op zijn plaats.

twitter
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:58:32 #114
163650 Greys
pi_215338150
Zo zie je wat er gebeurt als gossipmensen elkaar na gaan briesen.

Mediacourant schreef vier dagen geleden nog wél 'NA de speech van Andre':

https://www.mediacourant.(...)dre-van-duin-genant/

Bij VI werd het ineens 'tijdens' in de kop van de video en Aran zegt letterlijk 'voordat de speech af was ging hij weg uit de zaal':

Het bekt lekkerder natuurlijk in z'n klachten. En dat werd weer nagepraat op X in briefje van Jan etc.

[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 22-10-2024 09:07:04 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:08:04 #115
163650 Greys
pi_215338199
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 00:21 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Geen krumpers? ;(
Dat zou een mooie toevoeging zijn ja. _O- Alle NLse esf trauma's in één act.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:14:07 #116
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215338230
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:08 schreef Greys het volgende:

[..]
We missen het rouwlapje nog :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:14:35 #117
478909 molloot200
alles muziek.
pi_215338232
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 06:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aran liegt André loopt van het podium af en hij zit nog op zijn plaats.

[ x ]
:+ :+ :+

Echt die Aran :r
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:21:39 #118
163650 Greys
pi_215338271
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:14 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
We missen het rouwlapje nog :{
Hahaha oh ja! :X _O-
We hebben toch wat moeten doorstaan he!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215338282
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:08 schreef Greys het volgende:

[..]
Bij de bridge een veenlijk die uit het podium stijgt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:27:36 #120
163650 Greys
pi_215338303
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:23 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Bij de bridge een veenlijk die uit het podium stijgt.
En aan het eind draaien ze zich om en staat er EVOL ipv LOVE op hun shirt op de rug.

*stil
*mooi
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215338402
Niet EVOL natuurlijk, maar NITRAM.

C’est Davie :o)
pi_215338406
Ik heb ook de led-lampjes van de Toppers laten toevoegen.
Bij draaiorgel dacht AI aan een kerkorgel...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:43:45 #123
163650 Greys
pi_215338409
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215338413
Voor degenen die zich afvragen waarom het continu over Joost en het ESF gaat in de media. Dat is wat demensethuis willen:

De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:45:49 #125
163650 Greys
pi_215338428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die zich afvragen waarom het continu over Joost en het ESF gaat in de media. Dat is wat demensethuis willen:

[ afbeelding ]
Yep. En of het wáár is wat er besproken wordt maakt daarbij dus kennelijk weinig uit. Moneyz boven waarheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 22-10-2024 09:56:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:33:13 #126
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215338690
twitter
pi_215338720
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
quote:
Is er een moment geweest dat jullie dachten: we stoppen met deze onzin?

Die sfeer was er op enig moment binnen het bedrijf. Het gold voor de komende editie, we hebben niet overwogen om ervoor altijd mee te kappen.
Hiermee praat die man zijn mond voorbij.
pi_215338732
Is Spreekbuis een betrouwbare bron? Ik heb er nog nooit van gehoord
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:44:58 #129
478909 molloot200
alles muziek.
pi_215338758
Ik denk dat er achter de schermen gewoon al besloten is om mee te doen. Dit is gewoon nog voor de bühne en ik denk dat de AVROTROS het liefst de deelname bevestigt met daarbij nieuws over de selectieprocedure (of gewoon gelijk een “Joost doet mee” als dat het geval is). Dat dénk ik :P
pi_215338760
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Is Spreekbuis een betrouwbare bron? Ik heb er nog nooit van gehoord
Het is in ieder geval niet sensatiebelust als ik de andere artikelen even snel scan.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:47:54 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215338775
quote:
Daarover is Taco Zimmerman nu ondubbelzinnig: Joost maakte een afwerend gebaar naar een te opdringerige camera, maar dat kon op geen enkele manier uitgelegd worden als een bedreiging of een dreigement. ‘Daarvan is hij inmiddels 100 procent zeker’. Wel bleek er aan de organisatie het een en ander te ontbreken, leidend tot een sociaal onveilige werkomgeving.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:55:03 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215338822
Joost heeft Eurovision 2025 verwijderd uit zijn bio's :o. Ben benieuwd wat dat betekent.
pi_215338835
Wel typisch dat het in een bericht over het wegbezuinigen van de Eredivisie bij de NPO staat.
pi_215338859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik ben kennelijk geblokkeerd door die gast, terwijl ik werkelijk nooit enige interactie heb gehad met hem :D :')
pi_215338890
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:59 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik ben kennelijk geblokkeerd door die gast, terwijl ik werkelijk nooit enige interactie heb gehad met hem :D :')
Ook niet hier?
pi_215338911
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:03 schreef Dave het volgende:

[..]
Ook niet hier?
Ik heb alleen een lurk-account op Twitter/X waar ik nog nooit iets mee heb gepost. Misschien heb ik ooit een keer een like uitgedeeld die hem niet beviel ofzo.
pi_215338920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat er achter de schermen gewoon al besloten is om mee te doen. Dit is gewoon nog voor de bühne en ik denk dat de AVROTROS het liefst de deelname bevestigt met daarbij nieuws over de selectieprocedure (of gewoon gelijk een “Joost doet mee” als dat het geval is). Dat dénk ik :P
Als de Avrotros al had besloten om niet mee te doen hadden ze ook geen uitstel aangevraagd.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:27:56 #138
375570 crew  Cyan9
pi_215339034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost heeft Eurovision 2025 verwijderd uit zijn bio's :o. Ben benieuwd wat dat betekent.
Waarschijnlijk niks. Joost is wat dat betreft net een knipperlicht: aan uit aan uit.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_215339060
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:47 schreef Momo het volgende:

[..]

Nu snap ik waarom die Bakel zei dat dat allemaal geheim moet blijven. :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:38:58 #140
163650 Greys
pi_215339105
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nu snap ik waarom die Bakel zei dat dat allemaal geheim moet blijven. :+
En snap ik ook wat beter dat de cameradame op een latere dag niet eens wist in het verhoor (of hoe heet dat) of haar camera nou wel of niet kapot was. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 22-10-2024 11:49:44 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215339229
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:08 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Als de Avrotros al had besloten om niet mee te doen hadden ze ook geen uitstel aangevraagd.
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.
pi_215339319
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.
Wat dan wellicht weer suggereert dat het inderdaad Joost is.

pi_215339335
Ik heb er door @Grey 's Double Date tweet een volger bij.

Wie 't is, Joost mag het weten. (om 't on topic te houden)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:15:53 #144
163650 Greys
pi_215339373
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:09 schreef Dave het volgende:
Ik heb er door @:Grey 's Double Date tweet een volger bij.

Wie 't is, Joost mag het weten. (om 't on topic te houden)
Hahaha!
Graag gedaan! B-)
Ik tag altijd netjes want ere wie ere toekomt en het was gewoon een goeie grap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:44:28 #145
163650 Greys
pi_215339559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:56 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Misschien moeten ze de garantie krijgen dat Anouk niet met de toiletkaraoke en de tiktokaardappelrace mee hoeft te doen omdat anders heel Basel afgebroken wordt in mei.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215339642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zie dit staan, of is dat wat anders? Ja oud he dan snap je niet alles :)
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:57:08 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215339658
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:54 schreef summer52 het volgende:

[..]
Ik zie dit staan, of is dat wat anders? Ja oud he dan snap je niet alles :)
[ afbeelding ]
Het is uit zijn bio, daar stond het ook in. Nu heeft hij enkel een uitzend kanaal Eurovision 2025.
pi_215339666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:47 schreef Momo het volgende:

[..]

Maar ik heb hier altijd gelezen dat het niets fysieks was. Wat gek ;)
zie email 27 oktober
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:58:46 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215339677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Oh nee een afwerend gebaar. Gruwelijk fysiek.
pi_215339699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Waar lees je dan nu dat dat wel zo is? Een afwerend gebaar is precies wat het is: tot zover en niet verder. Er staat niet een afwerende duw, toch?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:05:13 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215339915
Alleen al voor een schuimbekkende Aran gun ik Joost een tweede keer, die kerel kan aan het infuus _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:02:48 #153
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_215340148
1 jaar niet meedoen: dan mag je 2 jaar niet meedoen?
die regel kende ik nog niet

wanneer gaat die zuurpruim van een Evert G. met pensioen?

en René F. 40-50 landen? die verzint ze ook waar die bij zit
... en huiver mee
pi_215340163
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Waar lees je dan nu dat dat wel zo is? Een afwerend gebaar is precies wat het is: tot zover en niet verder. Er staat niet een afwerende duw, toch?
Volgend jaar wordt ie gediskwalificeerd omdat ie tijdens een in memoriam heeft zitten zwaaien :P

En ja, het zou ook niet mijn natuurlijke reactie zijn als Son Mieux daar tijdens dat gala mensen staat te eren, maar hij heeft verder niemand beledigd.
pi_215340622
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wat. Wat heeft Rene Froger daar nou weer te zoeken? :')
Nou ja, wat je ook van hem vindt, hij heeft wel een keer meegedaan aan het Songfestival :)
pi_215340654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou ja, wat je ook van hem vindt, hij heeft wel een keer meegedaan aan het Songfestival :)
En hij zat in de officiële video van Europapa!
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:35:16 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_215340879
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wat. Wat heeft Rene Froger daar nou weer te zoeken? :')
Die heeft met met z'n vrouw een programma op die zender. Die kut omroepen mengen alles met elkaar ter promotie. De VI-mannen ging bijvoorbeeld knikkeren in gebreide truien.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:40:17 #159
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215340928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:09 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
En hij zat in de officiële video van Europapa!
En ze zaten samen in de Rookworst podcast. Waarin Joost wel meer dan 6 zinnen normaal gesproken heeft.
pi_215340993
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]
Misschien moeten ze de garantie krijgen dat Anouk niet met de toiletkaraoke en de tiktokaardappelrace mee hoeft te doen omdat anders heel Basel afgebroken wordt in mei.
Ze hebben dat gezamenlijke nummer nog niet uitgebracht toch? :D Mist Joost dan weer de finale omdat zijn duetpartner wordt gediskwalificeerd ;(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:57:54 #161
163650 Greys
pi_215341566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al voor een schuimbekkende Aran gun ik Joost een tweede keer, die kerel kan aan het infuus _O_
Hahaha ja! En als Joost niet wil dan toch maar Anouk want die zal de roddelpers dan wel even keihard heropvoeden, waar degenen na haar dan vast weer profijt van hebben. Want na Anouk kan Aran niet meer huilen dat Joost zo naar is omdat hij hem maar 6 interviews gaf ipv de gewenste 26 en hem niet alle info gaf die hij eiste. En de EBU kan niet meer huilen over niet gefilmd willen worden voor tiktokkies buiten de repetities en opnames om. Want daar zorgt ze zelf wel voor dat dat niet gebeurt en daar gaan dan wonderlijk véél minder mensen over klagen. _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 22-10-2024 17:08:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:02:34 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215341605
Als Joost nog een keer gaat dan word ik echt helemaal gek. _O- Op een goede manier hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_215341662
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
Als Joost nog een keer gaat dan word ik echt helemaal gek. _O- Op een goede manier hoor.
Eurom @Ama
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:10:03 #164
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215341677
Ik vind dat we applaus mogen geven voor Aran Bade die eerst alle scoops had mbt de diskwalificatie en nu als een van de weinige journalisten consistent zijn nek uitsteekt om de moeilijke dingen bespreekbaar te maken.

Natuurlijk gebeuren daarbij foutjes maar hij zit er wel bovenop en gaat er wel voor.
pi_215341678
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:08 schreef Dave het volgende:

[..]
Eurom @:ama
Waarom Eurom een link is, geen idee, link is ook ‘no longer valid’. :? Fok’s wegen zijn ondoorgrondelijk.
pi_215341737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:10 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dat we applaus mogen geven voor Aran Bade die eerst alle scoops had mbt de diskwalificatie en nu als een van de weinige journalisten consistent zijn nek uitsteekt om de moeilijke dingen bespreekbaar te maken.

Natuurlijk gebeuren daarbij foutjes maar hij zit er wel bovenop en gaat er wel voor.
Als je een vet applaus wilt voor AB zul je het waarschijnlijk toch in een ander Fok forum voor moeten stellen, denk ik zo.
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:18:30 #167
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215341757
quote:

[..]
Ik snap je niet sorry.
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:19:58 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215341766
Straks moet ik @LTVDK nog lief aankijken of hij de header wil veranderen naar 2025. Maar we wachten het eerst maar even af haha.
pi_215341865
quote:

[..]
Eurom-ama
Euromama
Topictitel.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:46:03 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:46:29 #171
163650 Greys
pi_215342035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Als je een vet applaus wilt
Don't feed veel te overduidelijke trolls. Laten we die maar gewoon lekker laten roepen in the void. :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:53:30 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215342097
Ben alleen wel bang dat hij Europapa niet kan overtreffen maar hij zal wel de gunfactor hebben bij de kijkers. Maar goed we weten het nog niet. Wie weet gaat ook wel Anouk toch of Nick Schilder haha.
pi_215342108
twitter

Ik zie eigenlijk voor het eerst het fragment waar het allemaal om gaat en is dit nou echt waarom Aran loopt te tieren? Dit is toch gewoon iemand die gaat plassen oid tijdens een overgang van wat er op het podium gebeurd ná de speech van André? Waarom zou je hier over gaan liegen als het op beeld staat? Maar goed, de boze mensen zien dit waarschijnlijk natuurlijk niet.
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:58:49 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215342132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef d_elise het volgende:
[ x ]

Ik zie eigenlijk voor het eerst het fragment waar het allemaal om gaat en is dit nou echt waarom Aran loopt te tieren? Dit is toch gewoon iemand die gaat plassen oid tijdens een overgang van wat er op het podium gebeurd ná de speech van André? Waarom zou je hier over gaan liegen als het op beeld staat? Maar goed, de boze mensen zien dit waarschijnlijk natuurlijk niet.
Ik weet niet meer of ik dat hier las of ergens anders maar daar stond in ieder geval dat als Joost inderdaad wegging omdat hij moest plassen dat de kans erg groot is dat hij überhaupt de zaal niet meer in mocht omdat hij dan door beeld heen zou kunnen lopen en het was ook al bijna klaar (anders kwam die vast op een geschikt moment wel teruglopen).
pi_215342241
quote:
quote:
Wat mij in deze hele nationale discussie het meest verbaast, is de heftigheid van de reacties die Joost oproept
Dit is denk ik wel de kern van de zaak. Volwassen mensen die ziedend zijn op Joost, en hem als onderwerp maar niet kunnen loslaten en er steeds weer opnieuw mee bezig zijn :')
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:15:32 #176
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215342259
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Als je een vet applaus wilt voor AB zul je het waarschijnlijk toch in een ander Fok forum voor moeten stellen, denk ik zo.
Ik denk dat het beide kanten vrij staat om ook complimenten uit te delen in plaats van al deze negativiteit. Het is een en al negatieve energie.
pi_215342298
quote:
Vind de vergelijking met Theo van Gogh apart. Weet ze dat Joost op jonge leeftijd z’n moeder verloor? Of is dit dichterlijke columnistische vrijheid?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:24:31 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215342326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:19 schreef Dave het volgende:

[..]
Vind de vergelijking met Theo van Gogh apart. Weet ze dat Joost op jonge leeftijd z’n moeder verloor? Of is dit dichterlijke columnistische vrijheid?
Dat weet ze, heeft ze van de week op televisie gezegd. Dus ik denk columnistische vrijheid.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:25:22 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215342334
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef Greys het volgende:

[..]
Don't feed veel te overduidelijke trolls. Laten we die maar gewoon lekker laten roepen in the void. :9
Als mensen maar blijven happen en reageren kan ik ook niet veel doen als mod
pi_215342366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:15 schreef Mishu het volgende:

[..]
Ik denk dat het beide kanten vrij staat om ook complimenten uit te delen in plaats van al deze negativiteit. Het is een en al negatieve energie.
Heb jij het nu over negativiteit? Zucht...
pi_215342373
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Als mensen maar blijven happen en reageren kan ik ook niet veel doen als mod
Sorry, lees dit net te laat.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:42:47 #182
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215342475
Aran moet niet zeuren :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:43:22 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215342479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aran moet niet zeuren :')
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:44:20 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215342490
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.
Ook dat Joost verplicht hem te woord moet staan tijdens ESF :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215342496
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:45:21 #186
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215342500
Niet weer die Zweed met zijn petje bij Boulevard
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:46:50 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215342514
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.
Ik zeg toch nergens dat niemand commentaar mag hebben hier op Mia en Dion. Ik zeg alleen dat ik het een lage streek vond dat Aran zei dat het kattengejank was van hun.
pi_215342516
Aran begrijpt volgens mij niet helemaal dat je als journalistiek verslaggever geen opinie moet vormen. Het gaat er helemaal niet om of jij met je kleine oranje plopkap iemand wel of niet aardig of leuk vindt. Hij presenteert zijn gevoel als feiten.

Daar gaat hij trouwens continue de mist mee in, ook in dat Ali B-verhaal
pi_215342529
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.
pi_215342547
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.
_O-

(Haha, sorry, ik dacht dat het over een user ging en ik heb het verkeerd begrepen. Excuses. Ben moe :') ).
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_215342554
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Die werd even ingevlogen om Arans mening over Joost te bevestigen?

Stuur Aran even een weekje naar Drenthe. Dan kan hij de hele dag naar de jaknikkers kijken :')
pi_215342559
quote:

[..]
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.
pi_215342581
quote:

[..]
En Mia en Dion werden ook zwaar bekritiseerd hier. Alleen toen het begon door te slaan, zowel hier als in de media, kwam er hier ook een tegenreactie, omdat die onervaren artiesten ook niet verantwoordelijk waren voor alle ellende in de wereld.

Bij Trijntje was dat minder, inderdaad door haar ervaring, maar ook wel omdat ze met haar geklungel redelijk makkelijk weg kwam, zeker in de media.
pi_215342587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.
Van wie niet?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:54:57 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215342588
Petje was niet eens zo negatief zelfs Aran niet echt. Voor de rest was het weer hetzelfde geneuzel.
pi_215342599
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Wat een verademing is Wiwiwilliam eigenlijk.
pi_215342608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is hier genoeg gebeurd hoor. Maar op een gegeven moment wordt het kicking 'em when they're down. Dan is het goedkoop scoren.
pi_215342642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is hier genoeg gebeurd hoor. Maar op een gegeven moment wordt het kicking 'em when they're down. Dan is het goedkoop scoren.
Ah oke. Maar heeft Aran het net dan zeer uitgebreid opgenoemd of enkel het woord kattengejank?
pi_215342660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Aran begrijpt volgens mij niet helemaal dat je als journalistiek verslaggever geen opinie moet vormen. Het gaat er helemaal niet om of jij met je kleine oranje plopkap iemand wel of niet aardig of leuk vindt. Hij presenteert zijn gevoel als feiten.

Daar gaat hij trouwens continue de mist mee in, ook in dat Ali B-verhaal
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wienerschnitzels op 22-10-2024 19:07:57 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:07:49 #200
163650 Greys
pi_215342703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ah oke. Maar heeft Aran het net dan zeer uitgebreid opgenoemd of enkel het woord kattengejank?
Nog véél ergere bewoordingen dan dat, vorig jaar. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 22-10-2024 19:27:08 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')