Yeah, that was then, this is now...quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef Kijkertje het volgende:
En uiteraard is McConnell ook 'politiek gemotiveerd'.
[ x ]
"If he hasn't committed indictable offenses, I don't know what one is."
Doet me denken aan Hameau de la Reine : Het dorpje is bewaard gebleven en telt een tiental huizen waaronder een watermolen (die verder geen functie had), een schapenstal en een boerderij. De vorstin hoedde de (geparfumeerde) schapen en molk zelf koeien samen met haar hofdames.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
😂 😂 😂 er waren mooie memes bij.
Dez tweet is gewoon hilarisch. Wat een set up.
Edit: of zou het de Speld zijn? De pic met medewerkers 😇
[ x ]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.quote:
Bij Fox News zonden ze liever het onzinnige geleuter van Trump uit:quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:30 schreef AnneX het volgende:
Goed nieuws toch! In het memes topic is een staatje, die iets zegt over de relatie opkomst% en resultaat. Geen idee of het cht zo is…post # 69
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5
Toevallig tijdens koken en zojuist de twee townhall sessies gevolgd van Harris.
Beiden Liz Cheney en eentje met Sarah Longwell(?) an the Bull wark )?) en eentje met Mariah Shriver.
Indrukwekkend, vooral de tweede sessie. De “adult in de room”.
Goeie vragen: oa. Hoe gaat u met de stress om? Vertel eens 3 dingen, want mensen zeggen u niet te kennen buiten de ads…
Dan stel ik voor dat Biden in dat geval het advies van ons aller Chivaz opvolgt en het leger met scherp op het Trump gepeupel laat schieten. Dat is wat een echte alpha doet tenslotte volgens onze trumpanzees.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
Ben benieuwd. Die gekkies hebben ook genoeg wapens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat Biden in dat geval het advies van ons aller Chivaz opvolgt en het leger met scherp op het Trump gepeupel laat schieten. Dat is wat een echte alpha doet tenslotte volgens onze trumpanzees.
Ik denk dat je die onrust sowieso gaat zien, ongeacht marge.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.
Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
God gaat zich ermee bemoeien!quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.
Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
Sowieso gaat het niet om marge in de PV. Die is vaak best ruim. Alleen heb je een systeem waarbij slechts een paar staten er effectief toe doen en komt het dan neer op soms zelfs enkele tienduizenden stemmen in 1 of 2 cruciale staten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je die onrust sowieso gaat zien, ongeacht marge.
Kon wel eens een probleem worden voor Tiny danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 03:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
God gaat zich ermee bemoeien!![]()
[ x ]
Toch word ik er allemaal niet vrolijker van als ik kijk bij bijvoorbeeld 270towin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso gaat het niet om marge in de PV. Die is vaak best ruim. Alleen heb je een systeem waarbij slechts een paar staten er effectief toe doen en komt het dan neer op soms zelfs enkele tienduizenden stemmen in 1 of 2 cruciale staten.
En laten we wel wezen, iedereen die nu met de grootste stelligheid claimt dat 1 van de twee kandidaten gaat winnen is gewoon z'n eigen voorkeur aan het propageren. Dit blijft gewoon een 50/50 race.
Wat is er sociaal aan om de belastingen te verhogen behalve voor de 10% rijksten?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Hier mogen ze wel eens een statistiek van maken onderhand (wat Conway in de replies ook zegt...)
Het komt wekelijks (en soms vaker) voor dat er christen nationalisten maga's worden gearresteerd voor kindermisbruik.
Er zitten ongelooflijke weirdo's tussen die volgens mij echt geloven dat God/Trump ze zal vergeven ofzo...sicko's zijn het!
Dat had O'Rourke ook wel, waarschijnlijk nog wel iets meer, maar die redde het ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
En nu weer politiek....
[ x ]
Ik kijk met steeds meer interesse naar de senate-race in Texas. Het blijft een steep hill maar die Allred heeft wel een partij momentum hoor
Dat sowieso niet, maar ik sluit ook niet uit dat de grootste kranten zich ook primair richten op de grote steden en die zijn over het algemeen ook iets liberaler dan het gemiddelde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Kranten zijn dan ook niet meer de media die ze geweest zijn denk ik.
Klopt. Die verloor nipt van Cruz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat had O'Rourke ook wel, waarschijnlijk nog wel iets meer, maar die redde het ook niet.
Conservatieven hebben een extreme ingroup/outgroup bias, dus ergens is het logisch dat dit soort types daar naar toe convergeren: ze worden beter beschermd zo. Ze zien een Trump als veroordeeld verkrachter toegejuicht worden en ze zien hoe makkelijk personen met een hoop rook eromheen beschermd worden. Bij de democraten wordt je wat sneller gewipt. Als je een fake boobgrab doet bijv.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Hier mogen ze wel eens een statistiek van maken onderhand (wat Conway in de replies ook zegt...)
Het komt wekelijks (en soms vaker) voor dat er christen nationalisten maga's worden gearresteerd voor kindermisbruik.
Er zitten ongelooflijke weirdo's tussen die volgens mij echt geloven dat God/Trump ze zal vergeven ofzo...sicko's zijn het!
Trump wordt er ook gewoon moeiteloos herkozen hoor. Dit zijn vooral argumenten voor buitenstaanders, veel minder voor het gros van de Texaanse kiezers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Klopt. Die verloor nipt van Cruz.
Maar toen had Cruz zich nog niet bikkelhard ingezet om een eerlijk verlopen verkiezing omver te werpen en was hij nog niet gevlucht naar Mexico tijdens een staatscrisis...
Steep hill...maar echt niet onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |