quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)amerikaanse-bioscoopOmdat 'vrijheid' natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trump wilde dat tegenhouden. WaaromHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Er is helemaal niets teruggedraaid. Trump is nog steeds veroordeeld. Het gaat vnl om de hoogte van de boete.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik het ermee eens dat politici vervolgd moeten worden als ze zich crimineel gedragen. Maar je gaat wel heel makkelijk voorbij aan het feit dat de media inclusief jullie hier in dit topic al bezig zijn met een veroordeling terwijl er van een misdaad (nog) geen sprake is.
Ik heb absoluut geen trek om daar uitspraken over te doen positief of negatief tot daar een veroordeling of vrijspraak ligt.
Kijk bijvoorbeeld eens naar zo’n Leatitia James die verkozen is op de belofte om Trump aan te pakken. Dit beloof je terwijl er van een misdaad geen sprake is. Vervolgens verzint ze een misdaad en ze wint wonder boven wonder de zaak met als gevolg dat Trump honderden miljoenen moest betalen.
Compleet politiek gemotiveerde rechtspraak dat gelukkig nu is teruggedraaid.
Wat een gelul. Doe gewoon je werk als volksvertegenwoordiging. Als je wet dan sneuvelt in de Senaat heb je direct een stok om mee te slaan, net als wanneer je amendement het niet haalt, en wanneer je er in ieder geval een deel van je wensen worden aangenomen. Dit doen Republikeinen geen van allen dus de duidelijke conclusie is dan men geen zin heeft om wat aan immigratie te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je moet ook kijken naar de politieke situatie. Deze wet is al lang uitonderhandeld en ik vermoed ook dat de aantallen zijn uitonderhandeld. Nogmaals deze wet moet nog langs de senaat waar die hoogstwaarschijnlijk zou sneuvelen als ze minder migranten willen opnemen.
Dan kun je wel terug gaan naar je achterban maar de achterban die gewoon zeer streng beleid wilt zien zal niet tevreden zijn evenals de toekomstige presidentskandidaat.
Wie is het slachtoffer bij belastingfraude? Dat kan je toch zelf wel bedenken? Je wauwelt echt de slappe MAGA-argumenten na. En dat een bank niet klaagt omdat ze er zelf ook van profiteren wil niet zeggen dat het niet crimineel is omdat er geen slachtoffers zijn die geklaagd hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep verzinnen, je gaat zitten klagen over een transactie tussen een bank en privaat persoon waar geen van beiden last van hebben gehad en het geld is netjes terug betaald.
Welke vreselijke misdaad is hier begaan en waar is het slachtoffer van deze misdaad?
Het is belachelijk dat dit überhaupt voor het gerecht is gekomen en ik ben benieuwd of dit een precedent geeft om zomaar mensen aan te klagen terwijl de wet daar niet voor is bedoeld.
Indoorkite had gelijk, het is NOG niet teruggedraaid en ik zeg expres nog want het ziet er niet best uit voor James en haar team.
Ik heb altijd wat moeite gehad met de opschepperij uit 2016: “I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody, and I wouldn’t lose any voters, OK? It’s, like, incredible.”quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep verzinnen, je gaat zitten klagen over een transactie tussen een bank en privaat persoon waar geen van beiden last van hebben gehad en het geld is netjes terug betaald.
Welke vreselijke misdaad is hier begaan en waar is het slachtoffer van deze misdaad?
Het is belachelijk dat dit überhaupt voor het gerecht is gekomen en ik ben benieuwd of dit een precedent geeft om zomaar mensen aan te klagen terwijl de wet daar niet voor is bedoeld.
Indoorkite had gelijk, het is NOG niet teruggedraaid en ik zeg expres nog want het ziet er niet best uit voor James en haar team.
Yeah, that was then, this is now...quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef Kijkertje het volgende:
En uiteraard is McConnell ook 'politiek gemotiveerd'.
[ x ]
"If he hasn't committed indictable offenses, I don't know what one is."
Doet me denken aan Hameau de la Reine : Het dorpje is bewaard gebleven en telt een tiental huizen waaronder een watermolen (die verder geen functie had), een schapenstal en een boerderij. De vorstin hoedde de (geparfumeerde) schapen en molk zelf koeien samen met haar hofdames.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
😂 😂 😂 er waren mooie memes bij.
Dez tweet is gewoon hilarisch. Wat een set up.
Edit: of zou het de Speld zijn? De pic met medewerkers 😇
[ x ]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.quote:
Bij Fox News zonden ze liever het onzinnige geleuter van Trump uit:quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:30 schreef AnneX het volgende:
Goed nieuws toch! In het memes topic is een staatje, die iets zegt over de relatie opkomst% en resultaat. Geen idee of het écht zo is…post # 69
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5
Toevallig tijdens koken en zojuist de twee townhall sessies gevolgd van Harris.
Beiden Liz Cheney en eentje met Sarah Longwell(?) an the Bull wark )?) en eentje met Mariah Shriver.
Indrukwekkend, vooral de tweede sessie. De “adult in de room”.
Goeie vragen: oa. Hoe gaat u met de stress om? Vertel eens 3 dingen, want mensen zeggen u niet te kennen buiten de ads…
Dan stel ik voor dat Biden in dat geval het advies van ons aller Chivaz opvolgt en het leger met scherp op het Trump gepeupel laat schieten. Dat is wat een echte alpha doet tenslotte volgens onze trumpanzees.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
Ben benieuwd. Die gekkies hebben ook genoeg wapens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat Biden in dat geval het advies van ons aller Chivaz opvolgt en het leger met scherp op het Trump gepeupel laat schieten. Dat is wat een echte alpha doet tenslotte volgens onze trumpanzees.
Ik denk dat je die onrust sowieso gaat zien, ongeacht marge.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.
Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
God gaat zich ermee bemoeien!quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.
Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
Sowieso gaat het niet om marge in de PV. Die is vaak best ruim. Alleen heb je een systeem waarbij slechts een paar staten er effectief toe doen en komt het dan neer op soms zelfs enkele tienduizenden stemmen in 1 of 2 cruciale staten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je die onrust sowieso gaat zien, ongeacht marge.
Kon wel eens een probleem worden voor Tiny danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 03:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
God gaat zich ermee bemoeien!![]()
[ x ]
Toch word ik er allemaal niet vrolijker van als ik kijk bij bijvoorbeeld 270towin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso gaat het niet om marge in de PV. Die is vaak best ruim. Alleen heb je een systeem waarbij slechts een paar staten er effectief toe doen en komt het dan neer op soms zelfs enkele tienduizenden stemmen in 1 of 2 cruciale staten.
En laten we wel wezen, iedereen die nu met de grootste stelligheid claimt dat 1 van de twee kandidaten gaat winnen is gewoon z'n eigen voorkeur aan het propageren. Dit blijft gewoon een 50/50 race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |