abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2024 @ 18:44:44 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215333433
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)amerikaanse-bioscoop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump wilde dat tegenhouden. Waarom :P
Omdat 'vrijheid' natuurlijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215333723
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Natuurlijk ben ik het ermee eens dat politici vervolgd moeten worden als ze zich crimineel gedragen. Maar je gaat wel heel makkelijk voorbij aan het feit dat de media inclusief jullie hier in dit topic al bezig zijn met een veroordeling terwijl er van een misdaad (nog) geen sprake is.
Ik heb absoluut geen trek om daar uitspraken over te doen positief of negatief tot daar een veroordeling of vrijspraak ligt.

Kijk bijvoorbeeld eens naar zo’n Leatitia James die verkozen is op de belofte om Trump aan te pakken. Dit beloof je terwijl er van een misdaad geen sprake is. Vervolgens verzint ze een misdaad en ze wint wonder boven wonder de zaak met als gevolg dat Trump honderden miljoenen moest betalen.
Compleet politiek gemotiveerde rechtspraak dat gelukkig nu is teruggedraaid.
Er is helemaal niets teruggedraaid. Trump is nog steeds veroordeeld. Het gaat vnl om de hoogte van de boete.

En ook op deze uitspraak (die er nog niet eens is) kan men in beroep gaan.

Wat is er trouwens 'politiek gemotiveerd' aan het vervolgen van Trump van wie bewezen is in de rechtszaak dat hij gefraudeerd heeft door het overwaarderen van onroerend goed om gunstige leningen te krijgen terwijl hij datzelfde onroerend goed onderwaardeerde om belasting te ontduiken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 21-10-2024 20:01:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215333779
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 16:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je moet ook kijken naar de politieke situatie. Deze wet is al lang uitonderhandeld en ik vermoed ook dat de aantallen zijn uitonderhandeld. Nogmaals deze wet moet nog langs de senaat waar die hoogstwaarschijnlijk zou sneuvelen als ze minder migranten willen opnemen.
Dan kun je wel terug gaan naar je achterban maar de achterban die gewoon zeer streng beleid wilt zien zal niet tevreden zijn evenals de toekomstige presidentskandidaat.
Wat een gelul. Doe gewoon je werk als volksvertegenwoordiging. Als je wet dan sneuvelt in de Senaat heb je direct een stok om mee te slaan, net als wanneer je amendement het niet haalt, en wanneer je er in ieder geval een deel van je wensen worden aangenomen. Dit doen Republikeinen geen van allen dus de duidelijke conclusie is dan men geen zin heeft om wat aan immigratie te doen.
Incelfrikandel
pi_215333982
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Yep verzinnen, je gaat zitten klagen over een transactie tussen een bank en privaat persoon waar geen van beiden last van hebben gehad en het geld is netjes terug betaald.
Welke vreselijke misdaad is hier begaan en waar is het slachtoffer van deze misdaad?
Het is belachelijk dat dit überhaupt voor het gerecht is gekomen en ik ben benieuwd of dit een precedent geeft om zomaar mensen aan te klagen terwijl de wet daar niet voor is bedoeld.
Indoorkite had gelijk, het is NOG niet teruggedraaid en ik zeg expres nog want het ziet er niet best uit voor James en haar team.
Wie is het slachtoffer bij belastingfraude? Dat kan je toch zelf wel bedenken? Je wauwelt echt de slappe MAGA-argumenten na. En dat een bank niet klaagt omdat ze er zelf ook van profiteren wil niet zeggen dat het niet crimineel is omdat er geen slachtoffers zijn die geklaagd hebben.

Het is een schoolvoorbeeld van witteboordencriminaliteit en dat ben jij aan het verdedigen alleen maar omdat het Trump betreft :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 21-10-2024 20:11:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 oktober 2024 @ 19:50:30 #30
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215334321
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Yep verzinnen, je gaat zitten klagen over een transactie tussen een bank en privaat persoon waar geen van beiden last van hebben gehad en het geld is netjes terug betaald.
Welke vreselijke misdaad is hier begaan en waar is het slachtoffer van deze misdaad?
Het is belachelijk dat dit überhaupt voor het gerecht is gekomen en ik ben benieuwd of dit een precedent geeft om zomaar mensen aan te klagen terwijl de wet daar niet voor is bedoeld.
Indoorkite had gelijk, het is NOG niet teruggedraaid en ik zeg expres nog want het ziet er niet best uit voor James en haar team.
Ik heb altijd wat moeite gehad met de opschepperij uit 2016: “I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody, and I wouldn’t lose any voters, OK? It’s, like, incredible.”

Jij en kanariepiet zijn het levende bewijs dat Trump niet altijd liegt. Mocht hij een moord plegen dan ga jij ons uitleggen waarom dat in dit geval gerechtvaardigd wordt door een of ander shit-argument. Blinde en absolute verering waarbij de leider altijd gelijk heeft. Waar kennen we dat toch van?
pi_215334671
😂 😂 😂 er waren mooie memes bij.
Dez tweet is gewoon hilarisch. Wat een set up.
Edit: of zou het de Speld zijn? De pic met medewerkers 😇
twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 21-10-2024 20:18:21 ]
pi_215334941
twitter

twitter

Vast ook 'politiek gemotiveerd'!
pi_215335059
En uiteraard is McConnell ook 'politiek gemotiveerd'.

twitter

"If he hasn't committed indictable offenses, I don't know what one is."

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 21-10-2024 21:00:59 ]
pi_215335668
De andere Rep fossiel Grassley spatte zo wat van het scherm in het verdedigen van trump.

Noël heeft nog een waarschuwing: tis niet trump. Het zijn de mob biljonair puppeteers achter hem.

twitter
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:24:32 #35
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215335727
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef Kijkertje het volgende:
En uiteraard is McConnell ook 'politiek gemotiveerd'.

[ x ]
"If he hasn't committed indictable offenses, I don't know what one is."
Yeah, that was then, this is now...

Héél even droomde Mitch dat hij weer een pit-bull was, maar inmiddels is 'ie gewoon weer Donald's bitch!

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 21-10-2024 21:38:19 ]
pi_215335785
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
😂 😂 😂 er waren mooie memes bij.
Dez tweet is gewoon hilarisch. Wat een set up.
Edit: of zou het de Speld zijn? De pic met medewerkers 😇
[ x ]
Doet me denken aan Hameau de la Reine : Het dorpje is bewaard gebleven en telt een tiental huizen waaronder een watermolen (die verder geen functie had), een schapenstal en een boerderij. De vorstin hoedde de (geparfumeerde) schapen en molk zelf koeien samen met haar hofdames.
pi_215336163
En maar klagen over Soros:

twitter
pi_215336623
twitter
pi_215336804
Goed nieuws toch! In het memes topic is een staatje, die iets zegt over de relatie opkomst% en resultaat. Geen idee of het écht zo is…post # 69

NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5

Toevallig tijdens koken en zojuist de twee townhall sessies gevolgd van Harris.
Beiden Liz Cheney en eentje met Sarah Longwell(?) an the Bull wark )?) en eentje met Mariah Shriver.
Indrukwekkend, vooral de tweede sessie. De “adult in de room”.
Goeie vragen: oa. Hoe gaat u met de stress om? Vertel eens 3 dingen, want mensen zeggen u niet te kennen buiten de ads… 8)7
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:32:15 #40
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215336816
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.

Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 21-10-2024 23:38:34 ]
pi_215336958
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:30 schreef AnneX het volgende:
Goed nieuws toch! In het memes topic is een staatje, die iets zegt over de relatie opkomst% en resultaat. Geen idee of het écht zo is…post # 69

NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #5

Toevallig tijdens koken en zojuist de twee townhall sessies gevolgd van Harris.
Beiden Liz Cheney en eentje met Sarah Longwell(?) an the Bull wark )?) en eentje met Mariah Shriver.
Indrukwekkend, vooral de tweede sessie. De “adult in de room”.
Goeie vragen: oa. Hoe gaat u met de stress om? Vertel eens 3 dingen, want mensen zeggen u niet te kennen buiten de ads… 8)7
Bij Fox News zonden ze liever het onzinnige geleuter van Trump uit:

twitter

twitter
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:58:45 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215336962
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
Dan stel ik voor dat Biden in dat geval het advies van ons aller Chivaz opvolgt en het leger met scherp op het Trump gepeupel laat schieten. Dat is wat een echte alpha doet tenslotte volgens onze trumpanzees.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 00:02:44 #43
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215336984
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dan stel ik voor dat Biden in dat geval het advies van ons aller Chivaz opvolgt en het leger met scherp op het Trump gepeupel laat schieten. Dat is wat een echte alpha doet tenslotte volgens onze trumpanzees.
Ben benieuwd. Die gekkies hebben ook genoeg wapens.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 00:06:04 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215336998
quote:

[..]
Joh, ze gaat gewoon winnen. Dat zeg ik al sinds een maand na haar nominatie. Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het gaat om de marge waarmee ze wint. Ik denk dat het pas rustig blijft als die marge 7% of meer is.

Als het, zoals bij Biden vs Trump in 2020 'slechts ' 4,5% is, dan gaan we dezelfde soort onrusten zien maar dan nog een paar graadjes erger als op January 6 2021. Daar ben ik echt van overtuigd.
Ik denk dat je die onrust sowieso gaat zien, ongeacht marge.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215337370
quote:

[..]

God gaat zich ermee bemoeien! :{w

twitter
pi_215337452
Tot de dollarcent nauwkeurig 8)7
Nou ja, bijna dan.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-10-2024 05:30:12 ]
pi_215337540
-

[ Bericht 100% gewijzigd door nostra op 22-10-2024 06:24:32 ]
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_215337632
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 00:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat je die onrust sowieso gaat zien, ongeacht marge.
Sowieso gaat het niet om marge in de PV. Die is vaak best ruim. Alleen heb je een systeem waarbij slechts een paar staten er effectief toe doen en komt het dan neer op soms zelfs enkele tienduizenden stemmen in 1 of 2 cruciale staten.
En laten we wel wezen, iedereen die nu met de grootste stelligheid claimt dat 1 van de twee kandidaten gaat winnen is gewoon z'n eigen voorkeur aan het propageren. Dit blijft gewoon een 50/50 race.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 07:15:18 #49
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215337664
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 03:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
God gaat zich ermee bemoeien! :{w

[ x ]
Kon wel eens een probleem worden voor Tiny dan ;)

twitter
pi_215337833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 07:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Sowieso gaat het niet om marge in de PV. Die is vaak best ruim. Alleen heb je een systeem waarbij slechts een paar staten er effectief toe doen en komt het dan neer op soms zelfs enkele tienduizenden stemmen in 1 of 2 cruciale staten.
En laten we wel wezen, iedereen die nu met de grootste stelligheid claimt dat 1 van de twee kandidaten gaat winnen is gewoon z'n eigen voorkeur aan het propageren. Dit blijft gewoon een 50/50 race.
Toch word ik er allemaal niet vrolijker van als ik kijk bij bijvoorbeeld 270towin.

Pak je de swingstates, dan gaan Georgia, Pennsylvania, North Carolina, Michigan en Arizona allemaal naar Trump, alleen Wisconsin en Nevada naar Harris. Allemaal met enorm kleine marges van minder dan een procentpunt, maar zoals het nu staat valt het allemaal net verkeerd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')