SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dan ga je op de lokale rommelmarkt staan johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in marktplaatsgekkies en gezeik joh
Ik zal eens bij jou over de vloerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Marktplaatsgekkels bij Fles over de vloer
Denk dat je huis is overgenomen door de Russenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis, dat is wat het irritant maakt nu omdat ik wil weten wat er gebeurd is
Psssttt maisje, kapotte stoel kopen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens bij jou over de vloer
Met de panzermaus
NEEquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psssttt maisje, kapotte stoel kopen?
hahahaha dan moet ie eerst DUOLINGOĖN om te weten hoe hij de apparaten weer kan bedienen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je huis is overgenomen door de Russen
quote:
Of alle apparaten zijn in opstand gekomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je huis is overgenomen door de Russen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha dan moet ie eerst DUOLINGOĖN om te weten hoe hij de apparaten weer kan bedienen.
Toch SkyNet he, ik had je al gewaarschuwd, maar luisteren ho maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of alle apparaten zijn in opstand gekomen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch SkyNet he, ik had je al gewaarschuwd, maar luisteren ho maar
Spacecake?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spacecake?
Inb4 lijst etc etc
quote:
quote:
Ja oke, doei hequote:
heb je weer boeiende gesprekken?quote:
Hier altijd, toch ?quote:
het is natuurlijk wel de KSCquote:
Oh ja? Dit is nieuwe informatiequote:
Dat je gezellig denkt, lekkr bekske koffie meej 'n stukske keek en ineens ligt je halve tong bloedend op de grond.quote:
ik begin nu ook te twijfelen nu jij en NK beiden verbaast blijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja? Dit is nieuwe informatie
Ja, hebben we zo afgesprokenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begin nu ook te twijfelen nu jij en NK beiden verbaast blijken
Of een tas koffiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je gezellig denkt, lekkr bekske koffie meej 'n stukske keek en ineens ligt je halve tong bloedend op de grond.
gobbelt zo lekker als je handtasje dan over je schouder hangtquote:
dan kan het ook nog wel even de lucht uit blijven en kun je stoppen met klagenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding is ook al sinds 23:15 uit de lucht. Drommels
Heerlie de peerliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
gobbelt zo lekker als je handtasje dan over je schouder hangt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan het ook nog wel even de lucht uit blijven en kun je stoppen met klagen
hdpquote:
GeMoquote:
momiquote:
quote:
Ja nee okequote:
sozoquote:
zelfs een tarantulaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Er zitten echt veel random dingen in deze set maar maakt het ook wel extra leuk. Ik zag al dat in het volgende huis ook weer twee kerstkransen zitten verstopt.
Worggggstenbreaudjequote:
Dit verklaart allesquote:
Ok Phoebequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja? Dit is nieuwe informatie
Ik snap dit ook niet Zwageressquote:
Ik had toch al een kwartetquote:
always look on the bright sidequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
Hmm, iets teveel zout toegevoegd aan mijn pastasaus
Ach
Hoef ik geen extra elektrolyten meer te nemen
Ik heb ook geen idee, maar het verklaart idd alles.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit verklaart alles
Niet dat ik heb teruggelezen om te weten waar het over gaat..
*Fluitquote:
Ik ga maandag even langs Jamin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje was het gelukt met de salmiak?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga maandag even langs Jamin.
kwijt geraakt?quote:
Lijkt me vervelend als die ineens in de tuin staat ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop op de slaapkamer.
Ik zou in de slaapkamer proberenquote:
Je weet maar nooit met die bedden tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop op de slaapkamer.
vooral voor de buren bij veelvuldig luid snurkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als die ineens in de tuin staat ofzo.
Verrassingskamperenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als die ineens in de tuin staat ofzo.
Je hebben wel pootjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die bedden tegenwoordig
een poot in je bed is ook een uitdagingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebben wel pootjes natuurlijk.
Moet je opeens achter je bed aanrennenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebben wel pootjes natuurlijk.
Of dat je er al in ligt en dan opeens compleet ergens anders wakker wordtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je opeens achter je bed aanrennen
Midden op de straatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat je er al in ligt en dan opeens compleet ergens anders wakker wordt
Of bij de buurman in de slaapkamerquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of bij de buurman in de slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:28 schreef Modus het volgende:
hoe later op de avond hoe schoner het volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Heb je net gedoucht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe later op de avond hoe schoner het volk
Maar dan zat er geen kwade bedoeling achter. Dus is er ook geen reden om kwaad op ze te worden als het onwetendheid was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kwamen heel serieus over en wisten niet wat het is. En dat snap ik ook wel, want zo bekend is mijn aandoening natuurlijk niet...
jazekersquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Brownies staan in de oven. M'n hele huis ruikt naar koekkruiden
Appelgebakkruidenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag verse speculaaskruiden en appelgebakkruiden binnen gekregen
Oeh geefquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
kruidkoekquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger vaak een terugkerende droom dat ik met bed en al in een buitenzwembadglijbaan lag...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat je er al in ligt en dan opeens compleet ergens anders wakker wordt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak een terugkerende droom dat ik met bed en al in een buitenzwembadglijbaan lag...
quote:
quote:Schil een appel per persoon en haal het klokhuis er ruim uit. Rol de appels door de Appelgebak kruidenmix en zet ze op een bakplaat met bakpapier. Vul het klokhuis op met Walnoten, rozijnen en Honing en dan in de oven op 180 graden voor 10-15 minuten.
Ja dat stond op Pit en Pitquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak een terugkerende droom dat ik met bed en al in een buitenzwembadglijbaan lag...
In mijn herinnering kon ik er toen niet echt om lachen, maar ja ik heb het echt over midden jaren 80quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit is jouw terugkerende droom?quote:
vreemde dromertquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
En er was een grote conferentiezaal die er soort van achter verstopt zat?
En dat hadden we eigenlijk niet mogen ontdekken.
Maar ik was hrt huis aan het bezichtigen om te kopen, en een vriendin was mee. Rn wij kwamen daar wel terecht. En dat was superluxe, met luxe houten en leren meubels enzo.
En helemaal achterin zaten 2 vrouwen en 1 man te werken. En die deden alsof ze niet door ons gestoord werden, terwijl dat duidelijk wel zo was.
En er stond een bord van Remax Makelaardij. Alleen was Remax doorgestreept en was het Roumax (uitspraak Roemax) en het was eigenlijk een front van 2Good2Go.
En het was allemaal supershady. Al deden ze van niet.
Dus ja
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
MIjn dromen zijn ook meestal raar en soms ook creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit is een verrassing?quote:
nehquote:
weet ik toch.... maar wel koekkruiden kruidkoekenquote:
je bent zelf gaarquote:
viel spassquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/on-stage
Ik ga kijken want Floor EN Anneke![]()
![]()
quote:
Totdat de deurbel gaat en wij er zijn om mee te eten..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Hoelang moet zo'n ding afkoelen voor ik hem inhaleer?
nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Totdat je jezelf er niet meer aan brandt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
daar is heul geen kans op als je hem in een keer opsnuiftquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Totdat je jezelf er niet meer aan brandt natuurlijk
0,0000005687 nanosecondenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou het lekker rustigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Leuke terugkerende dromen zijn wel leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef essnhills het volgende:
Maar met name raar omdat ik wel vaker over dat huis heb gedroomd
Iets wat je al bent kun je niet meer wordenquote:
Deze manquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets wat je al bent kun je niet meer worden
Je kan altijd nog dikkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets wat je al bent kun je niet meer worden
Met een Juupke kun je nooit fout gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:08 schreef Karzai het volgende:
Toch nog een juup kukel3kut
[ afbeelding ]
Zekersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent er volgende week ook weer bij toch?
Dik = dik, we denken hier niet in verschillen maar in overeenkomstenquote:
Zal volgende week een rondje toetjes eten voor je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dik = dik, we denken hier niet in verschillen maar in overeenkomsten
Voor iedereen die er niet bij kan zijn mag je een toetje etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal volgende week een rondje toetjes eten voor je.
Jeetje dat is wel beetje heftig hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor iedereen die er niet bij kan zijn mag je een toetje eten
Ohjee, de technological singularity is gestart, en dat uitgerekend bij jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ding is niet gecrasht, hij heeft gewoon besloten dat ie te goed is voor de internetkabel die erin zit.
hoe heet die wet ook alweer? van @murp toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, de technological singularity is gestart, en dat uitgerekend bij jou
Op dit tijdstip snap ik ook helemaal niets meer en ik heb honger.quote:
ik heb zin om een hele zak chips leeg te vretenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit tijdstip snap ik ook helemaal niets meer en ik heb honger.
Ik zit nog steeds vol door die Berenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zin om een hele zak chips leeg te vreten
dat snap ik. 1 beer is al een hele hap.. maar meerdere beren te samen hapt flink doorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds vol door die Beren
Is geen wet voor, alleen voorspellingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe heet die wet ook alweer? van @:murp toch?
quote:In 1965, I. J. Good wrote that it is more probable than not that an ultra-intelligent machine would be built in the twentieth century.[18] In 1993, Vinge predicted greater-than-human intelligence between 2005 and 2030.[4] In 1996, Yudkowsky predicted a singularity in 2021.[20] In 2005, Kurzweil predicted human-level AI around 2029,[32] and the singularity in 2045.[33] In a 2017 interview, Kurzweil reaffirmed his estimates.[34] In 1988, Moravec predicted that if the rate of improvement continues, the computing capabilities for human-level AI would be available in supercomputers before 2010.[35] In 1998, Moravec predicted human-level AI by 2040, and intelligence far beyond human by 2050.[36]
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor iedereen die er niet bij kan zijn mag je een toetje eten
ja dat is duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geen wet voor, alleen voorspellingen
[..]
Heb jij een platte hoofd?quote:
Die wacht gewoon tot je weer slaaptquote:
Hij begon gisteravond al met rebels doen, die had de kans echt wel gegrepen als ie dat kon.quote:
Wat keek je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was best een leuke aflevering
ook Douwe Bob viel me mee....
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/on-stage
Ik ga kijken want Floor EN Anneke![]()
![]()
Jazeker ik heb even voor je gecheckt maar hij staat nog op de kaart.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker ik heb even voor je gecheckt maar hij staat nog op de kaart.
jij hebt dienst vanavond.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Oja, F1 over een kwartier.
Ik kan ook deze youtube video afkijken tot ik ga slapen. Lastig, lastig.
Zie de post van Nizno..quote:
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie de post van Nizno..
Echt leuk voor iemand met de voorkeur voor de wat stevigere gitaarmuziek...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie de post van Nizno..
Echt leuk voor iemand met de voorkeur voor de wat stevigere gitaarmuziek...
huehuehuequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik bespeel liever de luit wanneer ik vlinder bezing
Mwa, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik heb genoten...quote:
Ernstig zieke nare man is dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DBOqJF0I7rY/
Ik hier op Fok
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Ama het volgende:
Kom alleen in Brabant voor concerten en dan vertrek ik altijd snel weer.
Ik hou van jou, weet je dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooiste stad van de melkweg
Heel Brabant is leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft Brabant ook andere leuke dingen dan?
We vertrekken om 16:00 en het begint tegen 20:00 dus vrees dat ik dit keer weer niks ga zien verder.quote:
ASML en mijn oma. Thats itquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft Brabant ook andere leuke dingen dan?
Gewoon een villa in de buurt kopen jatog, lekker makkelijk voor even wegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:04 schreef Ama het volgende:
[..]
We vertrekken om 16:00 en het begint tegen 20:00 dus vrees dat ik dit keer weer niks ga zien verder.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn spekjes?
Concertzalen. Alleen jammer dat het zo ver van Emmen vandaan is maar ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ASML en mijn oma. Thats it
Koop jij die voor mij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon een villa in de buurt kopen jatog, lekker makkelijk voor even weg
Nog even wat blikjes inleveren voor statiegeld, dan lukt dat wel ergens in 2341quote:
Nice ik noteer het alvastquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog even wat blikjes inleveren voor statiegeld, dan lukt dat wel ergens in 2341
* werpt Milka als rewardquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk na een jaar ofzo maar weer eens m'n lege flessen en ook wat blikjes ingeleverd. Voelde me meteen een gelukte volwassene.
Mijn oma is via Eindhoven Nederland binnengekomen na de oorlog. #feitjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef UitStraling het volgende:
Alle slimme mensen in heel Nederland zijn de afgelopen 120 jaar rond Eindhoven komen wonen (High Tech Campus, Philips, TU/e en ASML) , het overblijfsel is de rest van Nederland, met een heleboel buitenlanders/nieuwe Nederlanders die hun eigen stukje wereld hebben meegenomen.
smeerlapquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Ama het volgende:
The look, the lips
The hips, the tits
The hair, the eyes
The skin, the wait
You can see what I can do on this microphone
So guess what I'm gonna do to you at home
Je zat 40km uit de richting toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef UitStraling het volgende:
Alle slimme mensen in heel Nederland zijn de afgelopen 120 jaar rond Eindhoven komen wonen (High Tech Campus, Philips, TU/e en ASML) , het overblijfsel is de rest van Nederland, met een heleboel buitenlanders/nieuwe Nederlanders die hun eigen stukje wereld hebben meegenomen.
Ja joh, hier wonen alleen maar sjappies met het IQ van een banaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zat 40km uit de richting toch?
Met mijn brakke poot?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:13 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening Moet je niet feesten in Amsterdam?
nicequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanochtend. Alles was goed
Ja. Vandaag al een beetje gestrompeldquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nicedus nu fysio en langzaam beginnen met lopen?
Doet het nog pijn?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Vandaag al een beetje gestrompeld
hmm nou das wel oke toch? Komt straks alles toch weer goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet echt. Het voelt nog een beetje beurs
Geen stranddagje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:57 schreef bitterbal het volgende:
Het heeft hier vannacht super veel geregend. Nu is het nog grijs, hopelijk blijft het droog
Jeetje dan had je ook wel gewoon hier kunnen blijven wonenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:10 schreef bitterbal het volgende:
ben nog maar 3 keer geweest geloof ik
hier is het niet koudquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje dan had je ook wel gewoon hier kunnen blijven wonen
Hoop dat het luktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:16 schreef datismijnmening het volgende:
Slaappil genomen. Ga proberen om nog maar wat uurtjes te pakken ipv te piekeren en tiktoks te doomscrollen
Niet gelukt zo te zienquote:
Ik ook. I,p,v. 5:59 uur sta ik om 6:00 uur op.quote:
Morguhquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. I,p,v. 5:59 uur sta ik om 6:00 uur op.
Goeiemorgen.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:10 schreef mschol het volgende:
nu weer omdraaien , hopelijk slaap ik nog wat, straks naar de winkel voor iets voor mn schouder
quote:
Ienemienemutte opstaan of duttequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
in dubio: zal ik blijven liggen of gewoon eruit wn dingen doen
Nog even blijven liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
Blijven liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
quote:
Tis nat buiten, maar regent niet meerquote:
Woon je bij je ouders? Aangezien je vaak lekker kunt aanschuiven aan tafel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens richting ontbijttafel.
Ja huphup, van die luie reet afquote:
Op die ene dag gaan ze gelijk het hele eiland rond natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die komt vrijdag pas
je krijgt hier maar 1 bezorgdag aangeboden.
Waarom niet? Rai klinkt als maisjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer is meuva rai
krijg ik toch echt mijn strot niet uit he
ja dat denk ik ja. Als ik het goed heb begrepen komt dit helemaal uit bangkokquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op die ene dag gaan ze gelijk het hele eiland rond natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon je bij je ouders? Aangezien je vaak lekker kunt aanschuiven aan tafel?
Hotel De Zoete Inval bevalt nog wel goed, ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe, zou ook wel eens gewoon lekker willen aanschuiven en dat het eten al op tafel staat
Was eigen keuze of uit nood omdat woning vinden lastig is?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hotel De Zoete Inval bevalt nog wel goed, ja.
Wek nou niet het mais-trauma opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |