Dit verklaart allesquote:
Ok Phoebequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja? Dit is nieuwe informatie
Ik snap dit ook niet Zwageressquote:
Ik had toch al een kwartetquote:
always look on the bright sidequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
Hmm, iets teveel zout toegevoegd aan mijn pastasaus
Ach
Hoef ik geen extra elektrolyten meer te nemen
Ik heb ook geen idee, maar het verklaart idd alles.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit verklaart alles
Niet dat ik heb teruggelezen om te weten waar het over gaat..
*Fluitquote:
Ik ga maandag even langs Jamin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje was het gelukt met de salmiak?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga maandag even langs Jamin.
kwijt geraakt?quote:
Lijkt me vervelend als die ineens in de tuin staat ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop op de slaapkamer.
Ik zou in de slaapkamer proberenquote:
Je weet maar nooit met die bedden tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop op de slaapkamer.
vooral voor de buren bij veelvuldig luid snurkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als die ineens in de tuin staat ofzo.
Verrassingskamperenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als die ineens in de tuin staat ofzo.
Je hebben wel pootjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die bedden tegenwoordig
een poot in je bed is ook een uitdagingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebben wel pootjes natuurlijk.
Moet je opeens achter je bed aanrennenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebben wel pootjes natuurlijk.
Of dat je er al in ligt en dan opeens compleet ergens anders wakker wordtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je opeens achter je bed aanrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |