het is natuurlijk wel de KSCquote:
Oh ja? Dit is nieuwe informatiequote:
Dat je gezellig denkt, lekkr bekske koffie meej 'n stukske keek en ineens ligt je halve tong bloedend op de grond.quote:
ik begin nu ook te twijfelen nu jij en NK beiden verbaast blijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja? Dit is nieuwe informatie
Ja, hebben we zo afgesprokenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begin nu ook te twijfelen nu jij en NK beiden verbaast blijken
Of een tas koffiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je gezellig denkt, lekkr bekske koffie meej 'n stukske keek en ineens ligt je halve tong bloedend op de grond.
gobbelt zo lekker als je handtasje dan over je schouder hangtquote:
dan kan het ook nog wel even de lucht uit blijven en kun je stoppen met klagenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding is ook al sinds 23:15 uit de lucht. Drommels
Heerlie de peerliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
gobbelt zo lekker als je handtasje dan over je schouder hangt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan het ook nog wel even de lucht uit blijven en kun je stoppen met klagen
hdpquote:
GeMoquote:
momiquote:
quote:
Ja nee okequote:
sozoquote:
zelfs een tarantulaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Er zitten echt veel random dingen in deze set maar maakt het ook wel extra leuk. Ik zag al dat in het volgende huis ook weer twee kerstkransen zitten verstopt.
Worggggstenbreaudjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |