SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dan ga je op de lokale rommelmarkt staan johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in marktplaatsgekkies en gezeik joh
Ik zal eens bij jou over de vloerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Marktplaatsgekkels bij Fles over de vloer
Denk dat je huis is overgenomen door de Russenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis, dat is wat het irritant maakt nu omdat ik wil weten wat er gebeurd is
Psssttt maisje, kapotte stoel kopen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens bij jou over de vloer
Met de panzermaus
NEEquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psssttt maisje, kapotte stoel kopen?
hahahaha dan moet ie eerst DUOLINGOĖN om te weten hoe hij de apparaten weer kan bedienen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je huis is overgenomen door de Russen
quote:
Of alle apparaten zijn in opstand gekomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je huis is overgenomen door de Russen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha dan moet ie eerst DUOLINGOĖN om te weten hoe hij de apparaten weer kan bedienen.
Toch SkyNet he, ik had je al gewaarschuwd, maar luisteren ho maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of alle apparaten zijn in opstand gekomen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch SkyNet he, ik had je al gewaarschuwd, maar luisteren ho maar
Spacecake?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spacecake?
Inb4 lijst etc etc
quote:
quote:
Ja oke, doei hequote:
heb je weer boeiende gesprekken?quote:
Hier altijd, toch ?quote:
het is natuurlijk wel de KSCquote:
Oh ja? Dit is nieuwe informatiequote:
Dat je gezellig denkt, lekkr bekske koffie meej 'n stukske keek en ineens ligt je halve tong bloedend op de grond.quote:
ik begin nu ook te twijfelen nu jij en NK beiden verbaast blijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja? Dit is nieuwe informatie
Ja, hebben we zo afgesprokenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begin nu ook te twijfelen nu jij en NK beiden verbaast blijken
Of een tas koffiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je gezellig denkt, lekkr bekske koffie meej 'n stukske keek en ineens ligt je halve tong bloedend op de grond.
gobbelt zo lekker als je handtasje dan over je schouder hangtquote:
dan kan het ook nog wel even de lucht uit blijven en kun je stoppen met klagenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding is ook al sinds 23:15 uit de lucht. Drommels
Heerlie de peerliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
gobbelt zo lekker als je handtasje dan over je schouder hangt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan het ook nog wel even de lucht uit blijven en kun je stoppen met klagen
hdpquote:
GeMoquote:
momiquote:
quote:
Ja nee okequote:
sozoquote:
zelfs een tarantulaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Er zitten echt veel random dingen in deze set maar maakt het ook wel extra leuk. Ik zag al dat in het volgende huis ook weer twee kerstkransen zitten verstopt.
Worggggstenbreaudjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |