Dan zou beffen een risicovolle bezigheid worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou toch niet graag hebben dat menselijke kippen een cloaca hebben.
Is dat die dermatologe??quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dr pimpelpop heeft ook goeie uitzendingen
Ja ze zetten alleen hele seizoenen erop zodra ze op net5 zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm die doen dus niet updaten tussendoor... zullen dan wel heel 21 er op zetten als dat uitgezonden is
Is het eigenlijk toch wel, mensen zijn over het algemeen niet heel erg zuinig op hun tong.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan zou beffen een risicovolle bezigheid worden.
yup. die alles wat ze onder de huid vandaan haalt vergelijkt met etenswarenquote:
quote:Toen ik die groepsreis naar Kroatië had, kreeg ik van mensen waar ik best wel gezellig mee praatte opeens uit het niets het advies om een keer naar haar te zoeken, vanwege die bultjes op mijn lichaam.
Alsof ik er niet eens, naar heb laten kijken.. Het is gewoon niet te behandelen op dit moment, en dat is soms al best lastig...
Het is dat ik best wel makkelijk over me heen laat lopen., anders had ik best kwaad kunnen worden.. Ik was in ieder geval not amused over die actie en was blij dat dit al gebeurde in de terugreis naar NL
dan pas?!?!?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze zetten alleen hele seizoenen erop zodra ze op net5 zijn geweest.
Zeiden ze dat voor de grap of wisten ze niet wat je precies hebt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat die dermatologe??
Toen ik die groepsreis naar Kroatië had, kreeg ik van mensen waar ik best wel gezellig mee praatte opeens uit het niets het advies om een keer naar haar te zoeken, vanwege die bultjes op mijn lichaam.
Alsof ik er niet eens, naar heb laten kijken.. Het is gewoon niet te behandelen op dit moment, en dat is soms al best lastig...
Het is dat ik best wel makkelijk over me heen laat lopen., anders had ik best kwaad kunnen worden.. Ik was in ieder geval not amused over die actie en was blij dat dit al gebeurde in de terugreis naar NL
Ja, anders kijkt niemand meer naar net 5quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan pas?!?!?!
jemug... oke dan ben ik sowieso blij dat ik online kijk
ook weer waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, anders kijkt niemand meer naar net 5
Je hebt altijd zulke mensen. Iemand kwam mijn moeder eens homeopatische medicijnen brengen toen ze kanker had, dat zou beter werken dan chemotherapie. Okquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat die dermatologe??
Toen ik die groepsreis naar Kroatië had, kreeg ik van mensen waar ik best wel gezellig mee praatte opeens uit het niets het advies om een keer naar haar te zoeken, vanwege die bultjes op mijn lichaam.
Vers van de boerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat op heb.
wat eten we?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef mschol het volgende:
nog eff wachtrn op eten, dan nog paar uur voor huiswaarts
Gehaktschotel met asperges.quote:
Een stevige boswandeling kan kanker genezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt altijd zulke mensen. Iemand kwam mijn moeder eens homeopatische medicijnen brengen toen ze kanker had, dat zou beter werken dan chemotherapie. OkEn die wist dan nog welke ziekte het was, bij jou weten ze dat misschien niet en roepen ze ook maar lukraak wat 🙄
Als je dan opgegeten wordt door een beer heb je totaal geen last van kanker meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een stevige boswandeling kan kanker genezen
Ze kwamen heel serieus over en wisten niet wat het is. En dat snap ik ook wel, want zo bekend is mijn aandoening natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeiden ze dat voor de grap of wisten ze niet wat je precies hebt?
sommige mensen moet je dan ok gewoon lekker laten lullen en ja nee en amen tegen zeggen zodat ze hun zegje gedaan hebben. Je ziet ze nooit meer dus dan kun je beter geen discussies gaan hebben, kost je liters energie en levert je geen moet op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kwamen heel serieus over en wisten niet wat het is. En dat snap ik ook wel, want zo bekend is mijn aandoening natuurlijk niet...
dan beter verkopen, levert nog best wat op die steentjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk @:Ama zo verkleurd was mijn campervan![]()
[ afbeelding ]
Kan het zootje net zo goed bij het oud plastic gooien ook eigenlijk
Heb nou drie sets door elkaar in die bak zitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan beter verkopen, levert nog best wat op die steentjes
Altijd een koper voor te vinden. Nieuwe lego is zo ontzettend duur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb nou drie sets door elkaar in die bak zitten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
@:4EverBlackEyed
Worden cavia's snel ziek?
goed verkoopbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb nou drie sets door elkaar in die bak zitten.
wat heb je gegeten???quote:
Kaassouffle en een bubble teaquote:
stamppot zuurkool met hemaworstquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaassouffle en een bubble tea
En jij ?
Het is er wel weer tijd voorquote:
uhuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is er wel weer tijd voor
kan het salto's ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Godver, die Home Assistant is weer down. Het draait voor geen meter
Zal dit dan toch een goedkoop = duurkoop situatie worden...
Gewoon met je luie reet van de bank af komen en zelf het lichtknopje aandoenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Wat voor home assistant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
"Altijd binnen gestaan"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd een koper voor te vinden. Nieuwe lego is zo ontzettend duur.
Hallo Modiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
"Altijd binnen gestaan"
"Van oud mannetje geweest"
kan maar ik zou het gewoon voor een niet te lage prijs aanbieden en dan kijken wat de gekken er voor willen gevenquote:
Hallo kwieuwsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo staat het hier wel op de lokale marktplaats, per kilo.
Oh ik dacht net al, wat loopt er tegen me aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo kwieuws
Ik liep je steeds mis hier
Lekker weekend vierenquote:
*Bots.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht net al, wat loopt er tegen me aan
Ik ben niet eens thuis, dat is wat het irritant maakt nu omdat ik wil weten wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met je luie reet van de bank af komen en zelf het lichtknopje aandoen
Ik heb geen zin in marktplaatsgekkies en gezeik johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan maar ik zou het gewoon voor een niet te lage prijs aanbieden en dan kijken wat de gekken er voor willen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |