Mehquote:
Daar zit vaak poep in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De rauwe bloem is een groter probleem dan rauwe ei over het algemeen
Oh echt? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De rauwe bloem is een groter probleem dan rauwe ei over het algemeen
Die heten kiwi's.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bestaan er appels met haar?
Eieren komen ook uit de multifunctionele poepert.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
volgens mijn oma welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koekjesdeeg om 'rauw' op te eten, zoals in Ben & Jerry's Cookie dough bevat geen rauwe bloem, zodat dat veilig kanquote:
@kwiwiquote:
cousin Itt!!quote:
Zou toch niet graag hebben dat menselijke kippen een cloaca hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eieren komen ook uit de multifunctionele poepert.
Die hanen hebben ook geluk, die naaien die kipjes in een beurt zowel anaal als vaginaal en ook nog tientallen achter elkaar
@kwiwiquote:
totaalruptuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou toch niet graag hebben dat menselijke kippen een cloaca hebben.
#weerwatgeleerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koekjesdeeg om 'rauw' op te eten, zoals in Ben & Jerry's Cookie dough bevat geen rauwe bloem, zodat dat veilig kan
Kun je wel makkelijk centjes verdienen door in een circus watermeloenen op een stoel te laten verdwijnen.quote:
https://www.benc.nl/nl/appeltaart-parfum.htmlquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef Ama het volgende:
Kon mijn huis maar altijd naar verse cake ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |