Mehquote:
Daar zit vaak poep in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De rauwe bloem is een groter probleem dan rauwe ei over het algemeen
Oh echt? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De rauwe bloem is een groter probleem dan rauwe ei over het algemeen
Die heten kiwi's.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bestaan er appels met haar?
Eieren komen ook uit de multifunctionele poepert.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
volgens mijn oma welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koekjesdeeg om 'rauw' op te eten, zoals in Ben & Jerry's Cookie dough bevat geen rauwe bloem, zodat dat veilig kanquote:
@kwiwiquote:
cousin Itt!!quote:
Zou toch niet graag hebben dat menselijke kippen een cloaca hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eieren komen ook uit de multifunctionele poepert.
Die hanen hebben ook geluk, die naaien die kipjes in een beurt zowel anaal als vaginaal en ook nog tientallen achter elkaar
@kwiwiquote:
totaalruptuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou toch niet graag hebben dat menselijke kippen een cloaca hebben.
#weerwatgeleerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koekjesdeeg om 'rauw' op te eten, zoals in Ben & Jerry's Cookie dough bevat geen rauwe bloem, zodat dat veilig kan
Kun je wel makkelijk centjes verdienen door in een circus watermeloenen op een stoel te laten verdwijnen.quote:
https://www.benc.nl/nl/appeltaart-parfum.htmlquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef Ama het volgende:
Kon mijn huis maar altijd naar verse cake ruiken.
zou je eens willen kijken welke aflevering van Grey's Anatomy er momenteel als nieuwste op staat?quote:
Gezellig rond etenstijd babbelen over rauwe bloem, harige appels en totaalruptuur, precies waarvoor ik naar de KSC komquote:
S20E10quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou je eens willen kijken welke aflevering van Grey's Anatomy er momenteel als nieuwste op staat?
dr pimpelpop heeft ook goeie uitzendingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig rond etenstijd babbelen over rauwe bloem, harige appels en totaalruptuur, precies waarvoor ik naar de KSC kom
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dr pimpelpop heeft ook goeie uitzendingen
hmm die doen dus niet updaten tussendoor... zullen dan wel heel 21 er op zetten als dat uitgezonden isquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou je eens willen kijken welke aflevering van Grey's Anatomy er momenteel als nieuwste op staat?
Dat dus.quote:
tx!quote:
Niet meer. Wel vandaag reclame per post ontvangen.quote:
Voelt als thuiskomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig rond etenstijd babbelen over rauwe bloem, harige appels en totaalruptuur, precies waarvoor ik naar de KSC kom
wat en toeval. ik had ook reclame per post.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer. Wel vandaag reclame per post ontvangen.
Ja iemand zei toen ik begin dit jaar echt alleen maar thuis zat dat ik dat moest gaan kijken maar ik vond 20 seizoenen toch wel een beetje te gek.quote:
ik heb net 21-3 gekeken.... kan dit weekend nog 21-4 gaan kijkenquote:
Oh ja, hier een brief aan alle bewoners met daarop vertrouwelijk. En dat was dan gewoon reclame van Dinsey+quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat en toeval. ik had ook reclame per post.
had niets met disney plus te doen maar toch... ik voel een connectie
zeer vertrouwelijk...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, hier een brief aan alle bewoners met daarop vertrouwelijk. En dat was dan gewoon reclame van Dinsey+
afbrekende stukjes zijn proefmodelletjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
Oke er brak een klein stukje af toen ik hem uit de blik haalde maar was wel een goed excuus om dat stukje meteen op te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |