In een kussensloop zodat Poetin het kan horen in zijn datsja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh!
Nina even in de bonte was als je klaar bent.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een kussensloop zodat Poetin het kan horen in zijn datsja.
Appels niet dan??quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De enige dingen die kaal beter zijn zijn geslachtsorganen
Mijn leraar in groep 4 en 6 (zelfde man) gebruikte Fanta als stopwoordje om aan te geven dat het smoesjes waren...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Fanta is trouwens het ultieme Nazi drankje.
goorquote:
nopequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De enige dingen die kaal beter zijn zijn geslachtsorganen
Serieus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker als het van echte amandelen is gemaakt en niet van witte bonen
Die was gewoon zijn tijd ver vooruit, die kortte gewoon het woord fantasie af zoals het tegenwoordig hip is om alles af te korten @datismijnmeningquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn leraar in groep 4 en 6 (zelfde man) gebruikte Fanta als stopwoordje om aan te geven dat het smoesjes waren...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was gewoon zijn tijd ver vooruit, die kortte gewoon het woord fantasie af zoals het tegenwoordig hip is om alles af te korten @:datismijnmening
Ja, blijkbaar hebben ze er altijd problemen mee inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze zinsopbouw irriteert me altijd mateloos.
Ja ik schrijf zelf ook slechts soms.
“Met dit bedrijf hebben we nooit geen problemen”
Nooit geen? Dus altijd?
De rauwe bloem is een groter probleem dan rauwe ei over het algemeenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:53 schreef Ama het volgende:
Het is zo verleidelijk om de beslagkom schoon te maken met mijn vingers maar kan vast niet goed zijn allemaal rauwe ei vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |