Ze kwamen heel serieus over en wisten niet wat het is. En dat snap ik ook wel, want zo bekend is mijn aandoening natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeiden ze dat voor de grap of wisten ze niet wat je precies hebt?
sommige mensen moet je dan ok gewoon lekker laten lullen en ja nee en amen tegen zeggen zodat ze hun zegje gedaan hebben. Je ziet ze nooit meer dus dan kun je beter geen discussies gaan hebben, kost je liters energie en levert je geen moet op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kwamen heel serieus over en wisten niet wat het is. En dat snap ik ook wel, want zo bekend is mijn aandoening natuurlijk niet...
dan beter verkopen, levert nog best wat op die steentjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk @:Ama zo verkleurd was mijn campervan![]()
[ afbeelding ]
Kan het zootje net zo goed bij het oud plastic gooien ook eigenlijk
Heb nou drie sets door elkaar in die bak zitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan beter verkopen, levert nog best wat op die steentjes
Altijd een koper voor te vinden. Nieuwe lego is zo ontzettend duur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb nou drie sets door elkaar in die bak zitten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
@:4EverBlackEyed
Worden cavia's snel ziek?
goed verkoopbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb nou drie sets door elkaar in die bak zitten.
wat heb je gegeten???quote:
Kaassouffle en een bubble teaquote:
stamppot zuurkool met hemaworstquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaassouffle en een bubble tea
En jij ?
Het is er wel weer tijd voorquote:
uhuhquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is er wel weer tijd voor
kan het salto's ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Godver, die Home Assistant is weer down. Het draait voor geen meter
Zal dit dan toch een goedkoop = duurkoop situatie worden...
Gewoon met je luie reet van de bank af komen en zelf het lichtknopje aandoenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Wat voor home assistant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
"Altijd binnen gestaan"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd een koper voor te vinden. Nieuwe lego is zo ontzettend duur.
Hallo Modiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
"Altijd binnen gestaan"
"Van oud mannetje geweest"
kan maar ik zou het gewoon voor een niet te lage prijs aanbieden en dan kijken wat de gekken er voor willen gevenquote:
Hallo kwieuwsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo staat het hier wel op de lokale marktplaats, per kilo.
Oh ik dacht net al, wat loopt er tegen me aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo kwieuws
Ik liep je steeds mis hier
Lekker weekend vierenquote:
*Bots.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht net al, wat loopt er tegen me aan
Ik ben niet eens thuis, dat is wat het irritant maakt nu omdat ik wil weten wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met je luie reet van de bank af komen en zelf het lichtknopje aandoen
Ik heb geen zin in marktplaatsgekkies en gezeik johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan maar ik zou het gewoon voor een niet te lage prijs aanbieden en dan kijken wat de gekken er voor willen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |