Nou ja gergi werkt de hele dag in z'n kamer dus ze hebben in ieder geval gezelschap als ze daar staan. En logeerkamer is naast de huiskamer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ook niet gezellig als ze niet bij je in de woonkamer staan
Ik probeer hier nog niet over na te denken.quote:
Vind het net mini nijlpaardjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn net piemels op pootjes.
alec baldwinquote:
uurtje uit de koelkastquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:41 schreef Ama het volgende:
Wanneer is iets op kamertemperatuur. #durftevragen
tussen 13 en 22 gradenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:41 schreef Ama het volgende:
Wanneer is iets op kamertemperatuur. #durftevragen
voor boter is het gewoon, als het niet zo zacht is dat je het niet op kan tillen.. maar ook niet hard en koud.. je moet er putjes in kunnen drukkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:42 schreef Ama het volgende:
Voel me altijd dom als dat staat bij boter.
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor boter is het gewoon, als het niet zo zacht is dat je het niet op kan tillen.. maar ook niet hard en koud.. je moet er putjes in kunnen drukken
Gewoon even in de magnetron zetten tot het wat zachter is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:42 schreef Ama het volgende:
Voel me altijd dom als dat staat bij boter.
Oh dat is ook wel een goeie. Dankjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon even in de magnetron zetten tot het wat zachter is.
slim..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer hier nog niet over na te denken.Maar ja die grote dingen zoals Hedwig enz moeten wel deels weer uit elkaar dan.
als je alle ingredienten lust vast welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/gebakken-feta-pasta-met-pompoen/
Zou dit te nassen zijn?
Naaktslakkat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben allergisch voor zo'n beetje alles met haren
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n knuffelhondje
Tis lekker weer zit buiten op het terrasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een diepvriesmaaltijd voor in de magno
Als daar geen doden bij vallen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
ik ga een halve hemaworst verszuipen en een bak zuurkool flamberen
Iets te vieren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb net een stokbrood afgebakken voor mijn snackplankje. Nu even wachten tot die afgekoeld is en dan kan ik ook straks beginnen met de cake.
Nee hoeft nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet dat om lekker te mogen eten/snacken?
Jezus ik las snackplantje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb net een stokbrood afgebakken voor mijn snackplankje. Nu even wachten tot die afgekoeld is en dan kan ik ook straks beginnen met de cake.
Die kant-en-klaar-maaltijden waren in de bonus zag ik net, andijvie enzo, twee voor 7 euro. Maar ik lust alleen de hutspotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een diepvriesmaaltijd voor in de magno
Die Iglo Ping & Klaar ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kant-en-klaar-maaltijden waren in de bonus zag ik net, andijvie enzo, twee voor 7 euro. Maar ik lust alleen de hutspot
Wat eten baby's danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Pompoen is zo weeīg en nietszeggend, als babypoep na een maand lang zachte fruithapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |