quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n knuffelhondje
Tis lekker weer zit buiten op het terrasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een diepvriesmaaltijd voor in de magno
Als daar geen doden bij vallen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
ik ga een halve hemaworst verszuipen en een bak zuurkool flamberen
Iets te vieren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb net een stokbrood afgebakken voor mijn snackplankje. Nu even wachten tot die afgekoeld is en dan kan ik ook straks beginnen met de cake.
Nee hoeft nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet dat om lekker te mogen eten/snacken?
Jezus ik las snackplantje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb net een stokbrood afgebakken voor mijn snackplankje. Nu even wachten tot die afgekoeld is en dan kan ik ook straks beginnen met de cake.
Die kant-en-klaar-maaltijden waren in de bonus zag ik net, andijvie enzo, twee voor 7 euro. Maar ik lust alleen de hutspotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een diepvriesmaaltijd voor in de magno
Die Iglo Ping & Klaar ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kant-en-klaar-maaltijden waren in de bonus zag ik net, andijvie enzo, twee voor 7 euro. Maar ik lust alleen de hutspot
Wat eten baby's danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Pompoen is zo weeīg en nietszeggend, als babypoep na een maand lang zachte fruithapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |