Dit is jouw terugkerende droom?quote:
vreemde dromertquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
En er was een grote conferentiezaal die er soort van achter verstopt zat?
En dat hadden we eigenlijk niet mogen ontdekken.
Maar ik was hrt huis aan het bezichtigen om te kopen, en een vriendin was mee. Rn wij kwamen daar wel terecht. En dat was superluxe, met luxe houten en leren meubels enzo.
En helemaal achterin zaten 2 vrouwen en 1 man te werken. En die deden alsof ze niet door ons gestoord werden, terwijl dat duidelijk wel zo was.
En er stond een bord van Remax Makelaardij. Alleen was Remax doorgestreept en was het Roumax (uitspraak Roemax) en het was eigenlijk een front van 2Good2Go.
En het was allemaal supershady. Al deden ze van niet.
Dus ja
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
MIjn dromen zijn ook meestal raar en soms ook creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit is een verrassing?quote:
nehquote:
weet ik toch.... maar wel koekkruiden kruidkoekenquote:
je bent zelf gaarquote:
viel spassquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/on-stage
Ik ga kijken want Floor EN Anneke![]()
![]()
quote:
Totdat de deurbel gaat en wij er zijn om mee te eten..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Hoelang moet zo'n ding afkoelen voor ik hem inhaleer?
nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Totdat je jezelf er niet meer aan brandt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
daar is heul geen kans op als je hem in een keer opsnuiftquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Totdat je jezelf er niet meer aan brandt natuurlijk
0,0000005687 nanosecondenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou het lekker rustigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Leuke terugkerende dromen zijn wel leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef essnhills het volgende:
Maar met name raar omdat ik wel vaker over dat huis heb gedroomd
Iets wat je al bent kun je niet meer wordenquote:
Deze manquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets wat je al bent kun je niet meer worden
Je kan altijd nog dikkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets wat je al bent kun je niet meer worden
Met een Juupke kun je nooit fout gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:08 schreef Karzai het volgende:
Toch nog een juup kukel3kut
[ afbeelding ]
Zekersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent er volgende week ook weer bij toch?
Dik = dik, we denken hier niet in verschillen maar in overeenkomstenquote:
Zal volgende week een rondje toetjes eten voor je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dik = dik, we denken hier niet in verschillen maar in overeenkomsten
Voor iedereen die er niet bij kan zijn mag je een toetje etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal volgende week een rondje toetjes eten voor je.
Jeetje dat is wel beetje heftig hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor iedereen die er niet bij kan zijn mag je een toetje eten
Ohjee, de technological singularity is gestart, en dat uitgerekend bij jouquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ding is niet gecrasht, hij heeft gewoon besloten dat ie te goed is voor de internetkabel die erin zit.
hoe heet die wet ook alweer? van @murp toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, de technological singularity is gestart, en dat uitgerekend bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |