De kleintjes 😉quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wow uil![]()
Nu alleen kauwen, veel kauwen.
Heen was raar rijden en om. Later hoorden we van broer dat we de afslag H. Oost moeten nemen.
Terug was idd stukken sneller.
Was gezellig![]()
Broer en ik werden vroeger altijd de 'kleintjes' genoemd.
Ik nu 65, hij bijna 73![]()
Korte reistijd inderdaad.quote:
Doe en neem het voor ons op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:48 schreef Queller het volgende:
Nu wil ik er solliciteren, alleen maar om zo'n gesprek mee te maken en dan ergens op driekwart te vertellen wat ik ervan vind. Dat is vrij kinderachtig, maar ik zou ervan genieten.
Do tell more! Op welke manier raakte je hoofd ervan in de war? Positief of negatief, en om welke reden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Queller het volgende:
Ik lees dat het hier over 'vrij' gaat. Ik was in september 2-3 weken vrij en ben nog steeds bezig met achterstallig onderhoud. Daardoor ben ik weer toe aan een aantal vrije dagen. Ergens doe ik iets verkeerd.
Vanavond heeft de Chinees voor me gekookt. Wat is dat toch soms smerig lekker
Ik had pas ook een date met mijn ex. Had ik geloof ik al verteld. Het was jaren geleden dat we elkaar echt hadden gezien (als in: ruim in de dubbele cijfers). Mijn hoofd raakte er een beetje van in de war
Nagekomen bericht: wij zijn op kantoor bovengemiddeld persoonlijk, betrokken en open. Maar ik schrik echt van de vragen die ik hierboven las. Dat is raarrrrr! Leidraad voor vragen is 'relevant voor het inschatten van de mate waarin iemand de functie naar wens kan vervullen'. In welk zweeftevenkamp is HR daar opgeleid![]()
Heb wel eens, toen ze telefonisch een baan aanboden tegen voorwaarden waarbij ik al had aangegeven dat niet te willen tegen een enorm mager salaris, gevraagd waarom ze dachten dat ik opeens wel akkoord zou gaan. Stotter stotter stotterquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:48 schreef Queller het volgende:
Nu wil ik er solliciteren, alleen maar om zo'n gesprek mee te maken en dan ergens op driekwart te vertellen wat ik ervan vind. Dat is vrij kinderachtig, maar ik zou ervan genieten.
Laten we solliciteren op een duo-baan. Dan kan jij er bijvoorbeeld ook tekeningen van maken. Ik zie er volgens mijn werkgever heel bijzonder uit als ik het ergens hardgrondig mee oneens benquote:
Ik kan helaas alleen maar simpel tekenen, daar ben je niet herkenbaar op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:00 schreef Queller het volgende:
[..]
Laten we solliciteren op een duo-baan. Dan kan jij er bijvoorbeeld ook tekeningen van maken. Ik zie er volgens mijn werkgever heel bijzonder uit als ik het ergs hardgrondig mee oneens ben
Gewoon verbouwereerd. Alsof we elkaar gisteren nog hadden gesproken (en er niet iets van 20 jaar tussen had gezeten). Zó vertrouwd, geen tel ongemakkelijk. Ik moest mezelf af en toe echt even wakker schudden. Mijn hoofd wist nog heel erg prima hoe hecht we 35 jaar geleden waren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Do tell more! Op welke manier raakte je hoofd ervan in de war? Positief of negatief, en om welke reden?
Wat maakt het uit. Het is leuker om het samen te doen. Dan hebben we iets te praten op de terugwegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan helaas alleen maar simpel tekenen, daar ben je niet herkenbaar op.
Wel leuk trouwens, een duobaan
Neem ik jou dan mee of jij mij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Het is leuker om het samen te doen. Dan hebben we iets te praten op de terugweg
Nee das volgende week; schoolvakanties Noord zijn vanaf de 26equote:
Jemig, dat is laatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee das volgende week; schoolvakanties Noord zijn vanaf de 26e
Jup, tm 3 novemberquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jemig, dat is laatkan me eigenlijk niet heugen ooit in november nog vakantie te hebben gehad.
Klopr, ik kan me inderdaad ook niet herinneren dat mijn verjaardag ooit eerder in de herfstvakantie viel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jemig, dat is laatkan me eigenlijk niet heugen ooit in november nog vakantie te hebben gehad.
Net wakker. We zijn gisterenmiddag thuisgekomen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:30 schreef AnneX het volgende:
MnX is voor het eerst - zo ver ik weet - jarig buiten de herfstvakantie.
Verder was dit niet mijn nacht![]()
@:Lonaa ben je ook net wakker of kom je net thuis?😎
Nee, de herfstvakantie begint hier dus pas de 25e, ben aan het einde jarig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Welkom thuis @:lonaa
Jarig @:clubsoda of ergens komende week?
Kan me ook niet herinneren dat mijn verjaardag (25e) aan het begin van de herfstvakantie is gevallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 06:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopr, ik kan me inderdaad ook niet herinneren dat mijn verjaardag ooit eerder in de herfstvakantie viel.
quote:
Succes, doe het je niet na. Het fietsen van gisteren was tijdens het fietsen fijner dan daarna. Ook maar een kookworkshop van een van onze tolken afgezegd. Was ook meer voor de gezelligheid geweest, weet wel hoe ik rijstpudding moet makenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen 10km wandelen, dat is volgens mij jaren geleden dat ik dat gedaan heb dus ben benieuwd hoe het gaat.
Aangezien het blijkbaar niet boeiend is, twijfelde ik of ik wil weten waar dit over gaat. Maar mijn nieuwsgierigheid wint, dus vertel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:46 schreef fietsie het volgende:
Sandra Oh. Die een kitkat staat te eten. Reuze boeiend
Killing Eve. Serie op Netflix.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aangezien het blijkbaar niet boeiend is, twijfelde ik of ik wil weten waar dit over gaat. Maar mijn nieuwsgierigheid wint, dus vertel.
Ah, zo. Die moet ik ook nog eens op de kijklijst zetten. We zijn nu HBO aan het uitkijken wegens een paar maanden goedkoop abonnement.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Killing Eve. Serie op Netflix.
En ik was op dat moment echt stomverbaasd dat zij in staat is van het eten van een Kitkat een betekenisvolle scene te maken.
Lekker weekjequote:Op zondag 20 oktober 2024 10:58 schreef Lonaa het volgende:
Dinsdag de voorbereiding voor de opbouw van de fanzone Lazio Roma - FC Twente (rijplaten leggen e.d.). Dan woensdag de opbouw met MEER HEKKEN OVERAL + krachtstroomvoorziening en podium. Dan donderdag de geluidsopbouw + draaidag. Mogelijk rellen. 's Avonds alles afbreken. Vrijdag zooi thuis opruimen + bedrijfsetentje + borrel. Mogelijk overdag ook alvast bouwen voor feestje zaterdagavond, anders moet dat zaterdag met brakke kop (RIP). Dan zaterdag feestje draaien en waarschijnlijk zondag weer afbreken.
Verder even afwachten of De Baas nog ergens mee komt voor komende week. Indien tijd. En omdat het Echt Weer Nodig is en ik mezelf wel gesettled voel (en daar ook gewoon ruimte voor moet maken) wil ik deze week 2x trainen.
Redelijk gemiddeld weekje tegenwoordig. Zeker de komende tijd. Staan een boel evenementen gepland en dan moet de echte december-instroom nog beginnen.quote:
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Redelijk gemiddeld weekje tegenwoordig. Zeker de komende tijd. Staan een boel evenementen gepland en dan moet de echte december-instroom nog beginnen.
Mag ik al vast een vakantie boeken voor begin 2025?
Ja leuk, naar de bergen? Of zon en zand ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Redelijk gemiddeld weekje tegenwoordig. Zeker de komende tijd. Staan een boel evenementen gepland en dan moet de echte december-instroom nog beginnen.
Mag ik al vast een vakantie boeken voor begin 2025?
Jippiequote:
Ik denk Italie. Maar dat dacht ik de afgelopen 3x ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja leuk, naar de bergen? Of zon en zand ?
Ik denk dat je de documentaire ook interessant zou vinden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef AnneX het volgende:
Een interview met Ineke gelezen. Zij was dus veel vaker bij Rutger dan mijn indruk was uit media.
Altijd gedacht, dat zij ‘zielig’ op een boerderijtje in de middle of nowhere woonde op zichzelve.
Weekje klussen bij Martijn Doolaard?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jippie
[..]
Ik denk Italie. Maar dat dacht ik de afgelopen 3x ook.
Dan is hij in een week klaar wanneer @Lonaa aan het werk gaatquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weekje klussen bij Martijn Doolaard?
Die kans zit er wel inquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan is hij in een week klaar wanneer @:lonaa aan het werk gaat
Big Little Lies (1 en 2) al gehad? En The White Lotus en het vervolg? En Chernobyl?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, zo. Die moet ik ook nog eens op de kijklijst zetten. We zijn nu HBO aan het uitkijken wegens een paar maanden goedkoop abonnement.
Nee, nee, ja. We kijken doorgaans alleen series die al helemaal afgelopen zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Big Little Lies (1 en 2) al gehad? En The White Lotus en het vervolg? En Chernobyl?
https://hbo.max.com/nl/nl(...)90-b1f9-ef168f1d8e9cquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, nee, ja. We kijken doorgaans alleen series die al helemaal afgelopen zijn.
Afgelopen week hebben we The Leftovers uitgekeken. We zijn nu begonnen aan Exit. Voor mij privé is er even niets meer waar ik zin in had. Ik had The Umbrella Academy nog op mijn harde schijf staan dus daar ben ik nu mee bezig. Is niet heel bijzonder maar boeiend genoeg voor tussen werk en avondeten in.
Beide series zijn afgeronde verhalen binnen het seizoen. Je moet wel 1 kijken om 2 te snappen. In BLL seizoen 2 is Meryl ijzingwekkend goed, je krijgt zo'n hekel aan haarquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, nee, ja. We kijken doorgaans alleen series die al helemaal afgelopen zijn.
Afgelopen week hebben we The Leftovers uitgekeken. We zijn nu begonnen aan Exit. Voor mij privé is er even niets meer waar ik zin in had. Ik had The Umbrella Academy nog op mijn harde schijf staan dus daar ben ik nu mee bezig. Is niet heel bijzonder maar boeiend genoeg voor tussen werk en avondeten in.
HBO series zijn best traag vind ik. Maar de drie die ik noemde zijn juist daarom sterk, het gaat om de ontwikkeling van de personages, hun onderlinge verstandhouding enzo. Ik hou erg van rap en oppervlakkig maar vind dit toch ook verfrissend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:31 schreef fietsie het volgende:
Helaas zijn veel series wat mij betreft te langzaam / gebeurt er te weinig / is het te voorspelbaar; dat is ook waarom ik Killing Eve zo lekker vind: de schrijvers hebben zulke psychopaten in het verhaal gegooid dat het blijft boeien...
Ik hou van van HBO. Series als Nurse Jackie of United States of Tara zijn ook heel typisch HBO en ontzettend goed. Geen idee of die nog online staan trouwens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
HBO series zijn best traag vind ik. Maar de drie die ik noemde zijn juist daarom sterk, het gaat om de ontwikkeling van de personages, hun onderlinge verstandhouding enzo. Ik hou erg van rap en oppervlakkig maar vind dit toch ook verfrissend.
Maar hoe blijft dat ontwikkelen dan boeien als er weinig... brainfood binnenkomt? Want vaak heb ik dus bij die series waarbij een verhaal zich eerst moet ontwikkelen dat ik ondertussen ben begonnen aan het soppen van de binnenkant van een keukenkastje...quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
HBO series zijn best traag vind ik. Maar de drie die ik noemde zijn juist daarom sterk, het gaat om de ontwikkeling van de personages, hun onderlinge verstandhouding enzo. Ik hou erg van rap en oppervlakkig maar vind dit toch ook verfrissend.
Schiphol heeft echt een goed netwerk. Wil je een vergelijkbaar netwerk zul je naar Frankfurt a/M moeten en dan is Schiphol toch sneller te bereiken. Ook vanuit het Oosten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, vroeg ik mij af: is vliegen vanaf Duitsland niet makkelijker?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok. Dank u vriendelijk klantenservice 👍🏼quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Schiphol heeft echt een goed netwerk. Wil je een vergelijkbaar netwerk zul je naar Frankfurt a/M moeten en dan is Schiphol toch sneller te bereiken. Ook vanuit het Oosten.
Bovendien gaan de belastingen op vliegen in D flink omhoog, met als gevolg dat Ryanair bijvoorbeeld niet meer op Dortmund vliegt. Ook van/naar Dresden en Leipzig vliegen ze niet meer en naar Hamburg wordt het aanbod met 60% verminderd. Eurowings, de grootste maatschappij vanaf Hamburg, zet ook de mes in het aantal vluchten.
Wizzair en Ryanair hadden vanaf Bremen ook altijd best wat bestemmingen, nu zijn die op een hand te tellen.
Boahquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef fietsie het volgende:
Zo.
Ik was dus gister in de Jumbo Food Market in Groningen, en daar lag een stuk procureur van 1,5 kilo.
Dus vanmorgen heb ik een brine gemaakt van water, zout, maple syrup en weggebrande bourbon , friese tafelstroop en selderijzout. En die laten koelen.
Het vlees is ingepakt in een potje Duitse BBQ kruiden, met de veelbelovende naam "Zauber Gewurzsalz", daarna in een pan warme boter rondom bruin gebakken, en op mijn werkblad geland.
Daar ben ik met de brine-spuit de brine goed in het vlees gaan werken, waarna het geheel de Instant Pot is ingegaan. Hier zit ie de komende 20 minuten nog in op druk (In totaal 40 minuten op druk, 20 minuten langzaam druk eraf en dan 10 minuten met gesloten deksel staan).
Dan hangt het van de mate van "er lekker uitzien" of ie nog even in een nieuwe pan warme boter gaat, of dat ik hem zo inpak in alufolie voor gebruik bij het avondeten.
En volgende keer met foto's, ja?quote:
Was een mooie wandelingquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
Ik ga ook wandelen zo als mijn brunch gezakt is. Geen 10 km
https://www.wandelnetwerk(...)ningshof-rood/188069
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets van een afgekloven boomstamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aparte zwammen met gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer gezwam (honingzwam?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Was een mooie wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets van een afgekloven boomstamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aparte zwammen met gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer gezwam (honingzwam?)MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier viel de 10km niet tegenZe hadden een mooie route uitgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen we klaar waren een bockbier geproefd die echt naar drop smaakt.
Knap gemaakt maar niet helemaal mijn smaak (ik ben niet zo'n dropmens).![]()
![]()
Die honingzwammen zijn mooi.
Vandaag is er een paddenstoelen wandeling in de heemtuin. Hopelijk is het woensdag mooi weer, dan ga ik daar alleen naar toe. Er staan dan bordjes bij de paddenstoelen, sommigen zijn zo klein dat je ze zonder bordje niet zou zienWe have far more in common than that which devides us..![]()
Helaas kwamen we thuis bij een kat die weer een hypo hadMet druivensuiker en brokjes was dat zo wel weer verholpen. Maar het is nu dus wel echt puzzelen hoeveel insuline we nog moeten geven. Sinds vrijdag zijn we al flink geminderd. Morgenochtend als eerste maar de DA bellen.
![]()
Mooie wandeling ook Sarabi. Dropbock is wel grappig gevonden, ik ga straks een Kasteel Donker nuttigen... veruit mijn favoriete smaak
Suikerkat![]()
![]()
Het vlees kwam heerlijk zacht uit de Instant Pot maar, als verwacht, ook wat.. "week".
Klontje echte boter in de pan, relatief laag vuur, en met geduld een bruin korstje helemaal rondom gebakken.
En daarna ingepakt in alufolie en een dekentje voor straks, als avondetenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja je moet echt goed kijken voor sommige!quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Die honingzwammen zijn mooi.
Vandaag is er een paddenstoelen wandeling in de heemtuin. Hopelijk is het woensdag mooi weer, dan ga ik daar alleen naar toe. Er staan dan bordjes bij de paddenstoelen, sommigen zijn zo klein dat je ze zonder bordje niet zou zien
in Thijsse's hof (ook een heemtuin) zijn ook paddestoelen wandelingen. Binnenkort ook zelf maar eens wandelen daar, dank voor je tip![]()
![]()
g heeft een buikspekkie met kruiden opgerold en aan het spit in het oventje. Ook zo'n zinininquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef fietsie het volgende:
Zo.
Ik was dus gister in de Jumbo Food Market in Groningen, en daar lag een stuk procureur van 1,5 kilo.
Dus vanmorgen heb ik een brine gemaakt van water, zout, maple syrup en weggebrande bourbon , friese tafelstroop en selderijzout. En die laten koelen.
Het vlees is ingepakt in een potje Duitse BBQ kruiden, met de veelbelovende naam "Zauber Gewurzsalz", daarna in een pan warme boter rondom bruin gebakken, en op mijn werkblad geland.
Daar ben ik met de brine-spuit de brine goed in het vlees gaan werken, waarna het geheel de Instant Pot is ingegaan. Hier zit ie de komende 20 minuten nog in op druk (In totaal 40 minuten op druk, 20 minuten langzaam druk eraf en dan 10 minuten met gesloten deksel staan).
Dan hangt het van de mate van "er lekker uitzien" of ie nog even in een nieuwe pan warme boter gaat, of dat ik hem zo inpak in alufolie voor gebruik bij het avondeten.![]()
![]()
Die had ik dus voor de afscheids BBQ gemaakt, eerst gestoomd en daarna op de BBQ..quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
g heeft een buikspekkie met kruiden opgerold en aan het spit in het oventje. Ook zo'n zinininProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da’s niet fijn thuiskomenquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:20 schreef Sarabi het volgende:
Helaas kwamen we thuis bij een kat die weer een hypo hadMet druivensuiker en brokjes was dat zo wel weer verholpen. Maar het is nu dus wel echt puzzelen hoeveel insuline we nog moeten geven. Sinds vrijdag zijn we al flink geminderd. Morgenochtend als eerste maar de DA bellen.
We have far more in common than that which devides us..![]()
Dat is ook een mooi bierquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:24 schreef Blues het volgende:
Mooie wandeling ook Sarabi. Dropbock is wel grappig gevonden, ik ga straks een Kasteel Donker nuttigen... veruit mijn favoriete smaak
SuikerkatIk vind zelf de rouge ook lekker.
Nope....vraag me echt af hoe het nu opeens na ruim 1 jaar zo veranderd is.quote:![]()
Misschien moet medicatie aangepast worden? Moest Elin met de schildklier ook, iets minder nuquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi bierIk vind zelf de rouge ook lekker.
[..]
Nope....vraag me echt af hoe het nu opeens na ruim 1 jaar zo veranderd is.We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja dat zal het ook wel worden. Maar we zijn sinds vrijdag al een kwart minder gaan geven, dat voelde al als een grote stap minder. Maar kennelijk was dat vandaag iig nog te veel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien moet medicatie aangepast worden? Moest Elin met de schildklier ook, iets minder nu![]()
Ik liep van het Wandelnetwerk door om en een beetje in Castrium. Daarna ook Huis van Hilde bezocht. Provinciaal archeologisch Museum. Best wel leuk voor een uurtjequote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
Ik ga ook wandelen zo als mijn brunch gezakt is. Geen 10 km
https://www.wandelnetwerk(...)ningshof-rood/188069
WB @:Lonaaik zag je lekker fietsen
.
De wandeling was mn 50e van Wandelnetwerk NH.
Prima besteding deze zondagmiddag.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Vliegen vanuit Duitsland hangt erg van de bestemming af. En hoe je naar het vliegveld gaat. Auto parkeren is in Duitsland een stuk goedkoper. OV hangt er vanaf hoe makkelijk je een station in Duitsland kunt bereiken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef AnneX het volgende:
Gaat fok een beetje deaud? Traag als …
Edit: nou blijkbaar ligt het aan de pad![]()
Klinkt goed @:Lonaa en het komende programma lijkt een beetje….veel?
Sterkte dan maar!
Oh ja, vroeg ik mij af: is vliegen vanaf Duitsland niet makkelijker?
En in Duitsland zijn een heleboel vliegvelden met beperkte verbindingen, krijg je een onzinnige overstap die voornamelijk tijd kost. Als voorbeeld. Via Düsseldorf naar verwegistan. Dan krijg je Düsseldorf Frankfurt a/M (met de ice een uur). Waarbij het opstijgen en landen meer tijd kost dan de afstand overbruggen. Om vervolgens naar de eindbestemming te gaan.
Düsseldorf -> München is ook een "fijne" overstap. Je doet er in totaal een uur over van gate naar gate. Vlucht naar Londen duurt net zo lang. Helaas is de treinverbinding Düsseldorf München niet bepaald goed te noemen.
Wat wel langzaamaan er in komt bij sommige maatschappijen. De keuze om het stuk binnen Duitsland met de trein te doen. Waarbij het instappen van de ice telt als instappen vliegtuig voor wat betreft vergoedingen bij vertraging of missen aansluitende vlucht.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Heb ook aantal keren in een ICE gezeten die inderdaad ook een "vluchtnummer" hadden, ICE627 / LH1234quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef z80 het volgende:
Wat wel langzaamaan er in komt bij sommige maatschappijen. De keuze om het stuk binnen Duitsland met de trein te doen. Waarbij het instappen van de ice telt als instappen vliegtuig voor wat betreft vergoedingen bij vertraging of missen aansluitende vlucht.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dank voor jullie antwoorden over het vliegen vanuit Dld of vanaf Schiphol.
Mijn vraag was, omdat ik eraan dacht, dat Loona en vriend een hotel boekten op Schiphol en om 3 uur ‘s morgens in de lounge zaten voor inchecken.
Wij gingen ooit met de laatste trein en hingen met een boek óp Schiphol.
Heb ik ook eens gedaan met laatste bus om 19:30 uur naar vliegveld Barca en daar tv gekeken, Barca centrum werd overspoeld met noodweer nb.
Geslapen op mijn nieuwe mega handdoek op de stoeltjes met de benen gestoken in de hegsels van de sporttas 😂Om 6 uur in toiletten opgeknapt en ingecheckt.
#those were the days.![]()
Ik heb ook een keer een hotel geboekt op Schiphol. Toen vloog ik om 6:30. Tegen 4:30 opgestaan. Ik was denk ik tegen 0:00 in het hotel.
Vond het eigenlijk zonde van mn geld, ik ga liever vroeg met de auto die kant op.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Wel eens geslapen in een hotel op Schiphol. Ging toen met vrienden en we hebben er een ectra “dag” van gemaakt. Uitgebreid eten, borrelen en de volgende ochtend met de shuttlebus naar Schiphol. Maar ook wel met de laatst mogelijke trein er naar toe en met de schipholtaxi (die laatste is tegenwoordig onbetaalbaar) en ik werd ook nog wel eens weggebrachtWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik heb een stukje gefietst.
Langs de Drentse toendra
De Drentse hooglanders
Drents regenwoud
Oeroude beuk
En daarna hier geluncht (foto van de site)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ik heb ook wel eens bij Schiphol geslapen maar boek tegenwoordig liever een parkeerplaats. Dit keer valet parking#luxepaardje
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Ik weet niet wat je met jou uploads doet. Maar fatsoenlijk werken doen ze niet. Een standaard 404 is vaak mijn deel. Zowel in FF als in Edge. En op meerdere systemen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb een stukje gefietst.
Langs de Drentse toendra
[ afbeelding ]
De Drentse hooglanders
[ afbeelding ]
Drents regenwoud
[ afbeelding ]
Oeroude beuk
[ afbeelding ]
En daarna hier geluncht (foto van de site)
[ afbeelding ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Doet het hier, mobiel in Chrome, primaquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met jou uploads doet. Maar fatsoenlijk werken doen ze niet. Een standaard 404 is vaak mijn deel. Zowel in FF als in Edge. En op meerdere systemen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat heb ik een tijd geleden vrienden aangeraden en het adres van de valet die ik op t werk gebruikte. Ze doen nu niet anders meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook wel eens bij Schiphol geslapen maar boek tegenwoordig liever een parkeerplaats. Dit keer valet parking#luxepaardje
We have far more in common than that which devides us..![]()
Hier idemquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet het hier, mobiel in Chrome, prima![]()
In Safari zie ik ze ook altijd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met jou uploads doet. Maar fatsoenlijk werken doen ze niet. Een standaard 404 is vaak mijn deel. Zowel in FF als in Edge. En op meerdere systemen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Doen wij altijd. Uitermate relaxtquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Bij reizen met het vliegtuig heeft het wel z'n voordeel om onder de kerosinedampen van Schiphol te wonen en buren te hebben die ons wegbrengen en ophalen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Als we bij terugkomst landen, melden we ons als we de koffers hebben en dan staat binnen 10 minuten de 'taxi' voor aan het einde van vertrekhal 3, inclusief eventueel de benodigde jassen.
Nog ruim een maandje en dan mogen we weer…![]()
Buikspek als burnt ends van de bbq is toch wel mijn preferred manier van buikspekquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
g heeft een buikspekkie met kruiden opgerold en aan het spit in het oventje. Ook zo'n zinininMaar dit klinkt ook goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ja. Zowel een directe bushalte naar Schiphol voor de deurquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij reizen met het vliegtuig heeft het wel z'n voordeel om onder de kerosinedampen van Schiphol te wonen en buren te hebben die ons wegbrengen en ophalen.
Aan de andere kant is er ook Oom die klaar staat indien nodig. Zoals naar Wenen waarin vlucht op het laatste moment werd vervroegd naar de eind van de nacht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: