HBO series zijn best traag vind ik. Maar de drie die ik noemde zijn juist daarom sterk, het gaat om de ontwikkeling van de personages, hun onderlinge verstandhouding enzo. Ik hou erg van rap en oppervlakkig maar vind dit toch ook verfrissend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:31 schreef fietsie het volgende:
Helaas zijn veel series wat mij betreft te langzaam / gebeurt er te weinig / is het te voorspelbaar; dat is ook waarom ik Killing Eve zo lekker vind: de schrijvers hebben zulke psychopaten in het verhaal gegooid dat het blijft boeien...
Ik hou van van HBO. Series als Nurse Jackie of United States of Tara zijn ook heel typisch HBO en ontzettend goed. Geen idee of die nog online staan trouwens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
HBO series zijn best traag vind ik. Maar de drie die ik noemde zijn juist daarom sterk, het gaat om de ontwikkeling van de personages, hun onderlinge verstandhouding enzo. Ik hou erg van rap en oppervlakkig maar vind dit toch ook verfrissend.
Maar hoe blijft dat ontwikkelen dan boeien als er weinig... brainfood binnenkomt? Want vaak heb ik dus bij die series waarbij een verhaal zich eerst moet ontwikkelen dat ik ondertussen ben begonnen aan het soppen van de binnenkant van een keukenkastje...quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
HBO series zijn best traag vind ik. Maar de drie die ik noemde zijn juist daarom sterk, het gaat om de ontwikkeling van de personages, hun onderlinge verstandhouding enzo. Ik hou erg van rap en oppervlakkig maar vind dit toch ook verfrissend.
Schiphol heeft echt een goed netwerk. Wil je een vergelijkbaar netwerk zul je naar Frankfurt a/M moeten en dan is Schiphol toch sneller te bereiken. Ook vanuit het Oosten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, vroeg ik mij af: is vliegen vanaf Duitsland niet makkelijker?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok. Dank u vriendelijk klantenservice 👍🏼quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Schiphol heeft echt een goed netwerk. Wil je een vergelijkbaar netwerk zul je naar Frankfurt a/M moeten en dan is Schiphol toch sneller te bereiken. Ook vanuit het Oosten.
Bovendien gaan de belastingen op vliegen in D flink omhoog, met als gevolg dat Ryanair bijvoorbeeld niet meer op Dortmund vliegt. Ook van/naar Dresden en Leipzig vliegen ze niet meer en naar Hamburg wordt het aanbod met 60% verminderd. Eurowings, de grootste maatschappij vanaf Hamburg, zet ook de mes in het aantal vluchten.
Wizzair en Ryanair hadden vanaf Bremen ook altijd best wat bestemmingen, nu zijn die op een hand te tellen.
Boahquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef fietsie het volgende:
Zo.
Ik was dus gister in de Jumbo Food Market in Groningen, en daar lag een stuk procureur van 1,5 kilo.
Dus vanmorgen heb ik een brine gemaakt van water, zout, maple syrup en weggebrande bourbon , friese tafelstroop en selderijzout. En die laten koelen.
Het vlees is ingepakt in een potje Duitse BBQ kruiden, met de veelbelovende naam "Zauber Gewurzsalz", daarna in een pan warme boter rondom bruin gebakken, en op mijn werkblad geland.
Daar ben ik met de brine-spuit de brine goed in het vlees gaan werken, waarna het geheel de Instant Pot is ingegaan. Hier zit ie de komende 20 minuten nog in op druk (In totaal 40 minuten op druk, 20 minuten langzaam druk eraf en dan 10 minuten met gesloten deksel staan).
Dan hangt het van de mate van "er lekker uitzien" of ie nog even in een nieuwe pan warme boter gaat, of dat ik hem zo inpak in alufolie voor gebruik bij het avondeten.
En volgende keer met foto's, ja?quote:
Was een mooie wandelingquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
Ik ga ook wandelen zo als mijn brunch gezakt is. Geen 10 km
https://www.wandelnetwerk(...)ningshof-rood/188069
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets van een afgekloven boomstamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aparte zwammen met gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer gezwam (honingzwam?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Was een mooie wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets van een afgekloven boomstamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aparte zwammen met gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer gezwam (honingzwam?)MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier viel de 10km niet tegenZe hadden een mooie route uitgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen we klaar waren een bockbier geproefd die echt naar drop smaakt.
Knap gemaakt maar niet helemaal mijn smaak (ik ben niet zo'n dropmens).![]()
![]()
Die honingzwammen zijn mooi.
Vandaag is er een paddenstoelen wandeling in de heemtuin. Hopelijk is het woensdag mooi weer, dan ga ik daar alleen naar toe. Er staan dan bordjes bij de paddenstoelen, sommigen zijn zo klein dat je ze zonder bordje niet zou zienWe have far more in common than that which devides us..![]()
Helaas kwamen we thuis bij een kat die weer een hypo hadMet druivensuiker en brokjes was dat zo wel weer verholpen. Maar het is nu dus wel echt puzzelen hoeveel insuline we nog moeten geven. Sinds vrijdag zijn we al flink geminderd. Morgenochtend als eerste maar de DA bellen.
![]()
Mooie wandeling ook Sarabi. Dropbock is wel grappig gevonden, ik ga straks een Kasteel Donker nuttigen... veruit mijn favoriete smaak
Suikerkat![]()
![]()
Het vlees kwam heerlijk zacht uit de Instant Pot maar, als verwacht, ook wat.. "week".
Klontje echte boter in de pan, relatief laag vuur, en met geduld een bruin korstje helemaal rondom gebakken.
En daarna ingepakt in alufolie en een dekentje voor straks, als avondetenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja je moet echt goed kijken voor sommige!quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Die honingzwammen zijn mooi.
Vandaag is er een paddenstoelen wandeling in de heemtuin. Hopelijk is het woensdag mooi weer, dan ga ik daar alleen naar toe. Er staan dan bordjes bij de paddenstoelen, sommigen zijn zo klein dat je ze zonder bordje niet zou zien
in Thijsse's hof (ook een heemtuin) zijn ook paddestoelen wandelingen. Binnenkort ook zelf maar eens wandelen daar, dank voor je tip![]()
![]()
g heeft een buikspekkie met kruiden opgerold en aan het spit in het oventje. Ook zo'n zinininquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef fietsie het volgende:
Zo.
Ik was dus gister in de Jumbo Food Market in Groningen, en daar lag een stuk procureur van 1,5 kilo.
Dus vanmorgen heb ik een brine gemaakt van water, zout, maple syrup en weggebrande bourbon , friese tafelstroop en selderijzout. En die laten koelen.
Het vlees is ingepakt in een potje Duitse BBQ kruiden, met de veelbelovende naam "Zauber Gewurzsalz", daarna in een pan warme boter rondom bruin gebakken, en op mijn werkblad geland.
Daar ben ik met de brine-spuit de brine goed in het vlees gaan werken, waarna het geheel de Instant Pot is ingegaan. Hier zit ie de komende 20 minuten nog in op druk (In totaal 40 minuten op druk, 20 minuten langzaam druk eraf en dan 10 minuten met gesloten deksel staan).
Dan hangt het van de mate van "er lekker uitzien" of ie nog even in een nieuwe pan warme boter gaat, of dat ik hem zo inpak in alufolie voor gebruik bij het avondeten.![]()
![]()
Die had ik dus voor de afscheids BBQ gemaakt, eerst gestoomd en daarna op de BBQ..quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
g heeft een buikspekkie met kruiden opgerold en aan het spit in het oventje. Ook zo'n zinininProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da’s niet fijn thuiskomenquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:20 schreef Sarabi het volgende:
Helaas kwamen we thuis bij een kat die weer een hypo hadMet druivensuiker en brokjes was dat zo wel weer verholpen. Maar het is nu dus wel echt puzzelen hoeveel insuline we nog moeten geven. Sinds vrijdag zijn we al flink geminderd. Morgenochtend als eerste maar de DA bellen.
We have far more in common than that which devides us..![]()
Dat is ook een mooi bierquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:24 schreef Blues het volgende:
Mooie wandeling ook Sarabi. Dropbock is wel grappig gevonden, ik ga straks een Kasteel Donker nuttigen... veruit mijn favoriete smaak
SuikerkatIk vind zelf de rouge ook lekker.
Nope....vraag me echt af hoe het nu opeens na ruim 1 jaar zo veranderd is.quote:![]()
Misschien moet medicatie aangepast worden? Moest Elin met de schildklier ook, iets minder nuquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi bierIk vind zelf de rouge ook lekker.
[..]
Nope....vraag me echt af hoe het nu opeens na ruim 1 jaar zo veranderd is.We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja dat zal het ook wel worden. Maar we zijn sinds vrijdag al een kwart minder gaan geven, dat voelde al als een grote stap minder. Maar kennelijk was dat vandaag iig nog te veel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien moet medicatie aangepast worden? Moest Elin met de schildklier ook, iets minder nu![]()
Ik liep van het Wandelnetwerk door om en een beetje in Castrium. Daarna ook Huis van Hilde bezocht. Provinciaal archeologisch Museum. Best wel leuk voor een uurtjequote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
Ik ga ook wandelen zo als mijn brunch gezakt is. Geen 10 km
https://www.wandelnetwerk(...)ningshof-rood/188069
WB @:Lonaaik zag je lekker fietsen
.
De wandeling was mn 50e van Wandelnetwerk NH.
Prima besteding deze zondagmiddag.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: