quote:
Succes, doe het je niet na. Het fietsen van gisteren was tijdens het fietsen fijner dan daarna. Ook maar een kookworkshop van een van onze tolken afgezegd. Was ook meer voor de gezelligheid geweest, weet wel hoe ik rijstpudding moet makenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen 10km wandelen, dat is volgens mij jaren geleden dat ik dat gedaan heb dus ben benieuwd hoe het gaat.
Aangezien het blijkbaar niet boeiend is, twijfelde ik of ik wil weten waar dit over gaat. Maar mijn nieuwsgierigheid wint, dus vertel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:46 schreef fietsie het volgende:
Sandra Oh. Die een kitkat staat te eten. Reuze boeiend
Killing Eve. Serie op Netflix.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aangezien het blijkbaar niet boeiend is, twijfelde ik of ik wil weten waar dit over gaat. Maar mijn nieuwsgierigheid wint, dus vertel.
Ah, zo. Die moet ik ook nog eens op de kijklijst zetten. We zijn nu HBO aan het uitkijken wegens een paar maanden goedkoop abonnement.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Killing Eve. Serie op Netflix.
En ik was op dat moment echt stomverbaasd dat zij in staat is van het eten van een Kitkat een betekenisvolle scene te maken.
Lekker weekjequote:Op zondag 20 oktober 2024 10:58 schreef Lonaa het volgende:
Dinsdag de voorbereiding voor de opbouw van de fanzone Lazio Roma - FC Twente (rijplaten leggen e.d.). Dan woensdag de opbouw met MEER HEKKEN OVERAL + krachtstroomvoorziening en podium. Dan donderdag de geluidsopbouw + draaidag. Mogelijk rellen. 's Avonds alles afbreken. Vrijdag zooi thuis opruimen + bedrijfsetentje + borrel. Mogelijk overdag ook alvast bouwen voor feestje zaterdagavond, anders moet dat zaterdag met brakke kop (RIP). Dan zaterdag feestje draaien en waarschijnlijk zondag weer afbreken.
Verder even afwachten of De Baas nog ergens mee komt voor komende week. Indien tijd. En omdat het Echt Weer Nodig is en ik mezelf wel gesettled voel (en daar ook gewoon ruimte voor moet maken) wil ik deze week 2x trainen.
Redelijk gemiddeld weekje tegenwoordig. Zeker de komende tijd. Staan een boel evenementen gepland en dan moet de echte december-instroom nog beginnen.quote:
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Redelijk gemiddeld weekje tegenwoordig. Zeker de komende tijd. Staan een boel evenementen gepland en dan moet de echte december-instroom nog beginnen.
Mag ik al vast een vakantie boeken voor begin 2025?
Ja leuk, naar de bergen? Of zon en zand ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Redelijk gemiddeld weekje tegenwoordig. Zeker de komende tijd. Staan een boel evenementen gepland en dan moet de echte december-instroom nog beginnen.
Mag ik al vast een vakantie boeken voor begin 2025?
Jippiequote:
Ik denk Italie. Maar dat dacht ik de afgelopen 3x ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja leuk, naar de bergen? Of zon en zand ?
Ik denk dat je de documentaire ook interessant zou vinden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef AnneX het volgende:
Een interview met Ineke gelezen. Zij was dus veel vaker bij Rutger dan mijn indruk was uit media.
Altijd gedacht, dat zij ‘zielig’ op een boerderijtje in de middle of nowhere woonde op zichzelve.
Weekje klussen bij Martijn Doolaard?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jippie
[..]
Ik denk Italie. Maar dat dacht ik de afgelopen 3x ook.
Dan is hij in een week klaar wanneer @Lonaa aan het werk gaatquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weekje klussen bij Martijn Doolaard?
Die kans zit er wel inquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan is hij in een week klaar wanneer @:lonaa aan het werk gaat
Big Little Lies (1 en 2) al gehad? En The White Lotus en het vervolg? En Chernobyl?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, zo. Die moet ik ook nog eens op de kijklijst zetten. We zijn nu HBO aan het uitkijken wegens een paar maanden goedkoop abonnement.
Nee, nee, ja. We kijken doorgaans alleen series die al helemaal afgelopen zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Big Little Lies (1 en 2) al gehad? En The White Lotus en het vervolg? En Chernobyl?
https://hbo.max.com/nl/nl(...)90-b1f9-ef168f1d8e9cquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, nee, ja. We kijken doorgaans alleen series die al helemaal afgelopen zijn.
Afgelopen week hebben we The Leftovers uitgekeken. We zijn nu begonnen aan Exit. Voor mij privé is er even niets meer waar ik zin in had. Ik had The Umbrella Academy nog op mijn harde schijf staan dus daar ben ik nu mee bezig. Is niet heel bijzonder maar boeiend genoeg voor tussen werk en avondeten in.
Beide series zijn afgeronde verhalen binnen het seizoen. Je moet wel 1 kijken om 2 te snappen. In BLL seizoen 2 is Meryl ijzingwekkend goed, je krijgt zo'n hekel aan haarquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, nee, ja. We kijken doorgaans alleen series die al helemaal afgelopen zijn.
Afgelopen week hebben we The Leftovers uitgekeken. We zijn nu begonnen aan Exit. Voor mij privé is er even niets meer waar ik zin in had. Ik had The Umbrella Academy nog op mijn harde schijf staan dus daar ben ik nu mee bezig. Is niet heel bijzonder maar boeiend genoeg voor tussen werk en avondeten in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |