Vliegen vanuit Duitsland hangt erg van de bestemming af. En hoe je naar het vliegveld gaat. Auto parkeren is in Duitsland een stuk goedkoper. OV hangt er vanaf hoe makkelijk je een station in Duitsland kunt bereiken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef AnneX het volgende:
Gaat fok een beetje deaud? Traag als …
Edit: nou blijkbaar ligt het aan de pad![]()
Klinkt goed @:Lonaa en het komende programma lijkt een beetje….veel?
Sterkte dan maar!
Oh ja, vroeg ik mij af: is vliegen vanaf Duitsland niet makkelijker?
Heb ook aantal keren in een ICE gezeten die inderdaad ook een "vluchtnummer" hadden, ICE627 / LH1234quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef z80 het volgende:
Wat wel langzaamaan er in komt bij sommige maatschappijen. De keuze om het stuk binnen Duitsland met de trein te doen. Waarbij het instappen van de ice telt als instappen vliegtuig voor wat betreft vergoedingen bij vertraging of missen aansluitende vlucht.
Ik weet niet wat je met jou uploads doet. Maar fatsoenlijk werken doen ze niet. Een standaard 404 is vaak mijn deel. Zowel in FF als in Edge. En op meerdere systemen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb een stukje gefietst.
Langs de Drentse toendra
[ afbeelding ]
De Drentse hooglanders
[ afbeelding ]
Drents regenwoud
[ afbeelding ]
Oeroude beuk
[ afbeelding ]
En daarna hier geluncht (foto van de site)
[ afbeelding ]
Doet het hier, mobiel in Chrome, primaquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met jou uploads doet. Maar fatsoenlijk werken doen ze niet. Een standaard 404 is vaak mijn deel. Zowel in FF als in Edge. En op meerdere systemen.
Dat heb ik een tijd geleden vrienden aangeraden en het adres van de valet die ik op t werk gebruikte. Ze doen nu niet anders meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook wel eens bij Schiphol geslapen maar boek tegenwoordig liever een parkeerplaats. Dit keer valet parking#luxepaardje
Hier idemquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet het hier, mobiel in Chrome, prima
In Safari zie ik ze ook altijd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met jou uploads doet. Maar fatsoenlijk werken doen ze niet. Een standaard 404 is vaak mijn deel. Zowel in FF als in Edge. En op meerdere systemen.
Doen wij altijd. Uitermate relaxtquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook wel eens bij Schiphol geslapen maar boek tegenwoordig liever een parkeerplaats. Dit keer valet parking#luxepaardje
Bij reizen met het vliegtuig heeft het wel z'n voordeel om onder de kerosinedampen van Schiphol te wonen en buren te hebben die ons wegbrengen en ophalen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Buikspek als burnt ends van de bbq is toch wel mijn preferred manier van buikspekquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
g heeft een buikspekkie met kruiden opgerold en aan het spit in het oventje. Ook zo'n zininin
Ja. Zowel een directe bushalte naar Schiphol voor de deurquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij reizen met het vliegtuig heeft het wel z'n voordeel om onder de kerosinedampen van Schiphol te wonen en buren te hebben die ons wegbrengen en ophalen.
Weeze is tegenwoordig niet veel meer te doen dus alles zal wel vlug gaan. Parkeren is iets verder van de terminal dan Eindhoven en alles staat op een open parkeerplaats tenzij ze daar tegenwoordig ook parkeerhuizen hebben gebouwd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:34 schreef gcjoel het volgende:
Daarom vlieg ik liefst vanaf Eindhoven. Dichtbij parkeren, geen enorme afstanden. Het meeste gaat lekker vlot.
Hopelijk is dat ook in Weeze, dat is nog dichterbij voor ons zelfs.
Kennelijk hebben ze ook overkappingen op de Weeze, even vergeten. Zal wel iets duurder parkeren zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Weeze is tegenwoordig niet veel meer te doen dus alles zal wel vlug gaan. Parkeren is iets verder van de terminal dan Eindhoven en alles staat op een open parkeerplaats tenzij ze daar tegenwoordig ook parkeerhuizen hebben gebouwd.
Dusseldorf vind ik wel een prettig vliegveld inderdaad, snelle security en ook goed aan te reizen met het ov vanuit Nederland. Zowel via Venlo als Arnhemquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eindhoven is top. Auto bij broer parkeren die me in 5 minuten naar het vliegveld brengt. Of ik pak daar de bus. Vanuit huis is trein-bus ook goed te doen. Mijn beste prestatie was ooit: als eerste uit het vliegtuig, alleen handbagage en als eerste bij de douane. Toen ik in de lijnbus zat zag ik op het vliegveld de laatste passagiers de trap afkomen.
Düsseldorf: prima te berijden, auto kun je goed en goedkoop kwijt op de parkeerplekken met shuttlebus. En het is lekker om de keuze te hebben, in Dld kan het best wat schelen qua belastingen.
Weeze ben ik allang niet meer geweest. Ook best aardig te berijden en parkeren was niet te gek ver weg wandelen.
Schiphol heeft, ook bij georganiseerde reizen, qua treinverbinding altijd goed voor me uitgepakt. Soms een heel vroege trein, maar vluchten vertrekken nooit zo vroeg of komen zo laat aan dat ik er moet overnachten. Schiphol met de auto vind ik gedoe en filegevoelig. En daarom ook veel te ver om mensen te vragen om te taxiën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |