quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag
Overigens is me van te voren wel netjes verteld dat ik zelf moet beslissen waar ik antwoord op geef. Maar ik denk niet dat veel mensen dat op zo'n moment en met zo'n machtsverhouding vragen weigeren. Zij zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ik klink wat zuur nu geloof ik. Dat ben ik volgens mij niet, al is een afwijzing niet heel leu natuurlijk.
En als ik dit maffe gesprek goed heb overleefd, kan ik volgende gesprekken ook op mijn sloffen aan! Want het ging dus wel echt goed. Dat ik er dan niet tussen pas ofzo, kan ik verder weinig aan doen.
En als je zou weigeren te antwoorden (en terecht!) dan ‘missen we de openheid die we van toekomstige collega’s verwachten’. Of zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag
Overigens is me van te voren wel netjes verteld dat ik zelf moet beslissen waar ik antwoord op geef. Maar ik denk niet dat veel mensen dat op zo'n moment en met zo'n machtsverhouding vragen weigeren. Zij zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ik klink wat zuur nu geloof ik. Dat ben ik volgens mij niet, al is een afwijzing niet heel leu natuurlijk.
En als ik dit maffe gesprek goed heb overleefd, kan ik volgende gesprekken ook op mijn sloffen aan! Want het ging dus wel echt goed. Dat ik er dan niet tussen pas ofzo, kan ik verder weinig aan doen.
Als men dergelijke openheid verwacht van werknemers zou ik er niet willen werken, maar er ook zeker niet passen. Brrrrrrrrrrrr. Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten van collega's. Ga weg! Rot op!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En als je zou weigeren te antwoorden (en terecht!) dan ‘missen we de openheid die we van toekomstige collega’s verwachten’. Of zo.
Ah, dus jij saboteert je eigen sollicitatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als men dergelijke openheid verwacht van werknemers zou ik er niet willen werken, maar er ook zeker niet passen. Brrrrrrrrrrrr. Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten van collega's. Ga weg! Rot op!
Dat deed ik wel eens, maar ik zat ook nooit in de positie dat ik de baan *nodig* had.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, dus jij saboteert je eigen sollicitatie
Het is gewoon een doorsnee bedrijf. Niets met hulpverlening of wat dan ook. Al zullen in de productie vast wel wat mensen met een rugzakje werken maar daar heb ik niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Whut![]()
Ga je daar met kwetsbare mensen werken en heftige dingen meemaken?
Ging het ook nog over de werk inhoud en relevante vakkennis of bleef het bij deze intake?
En vinden zij het blijkbaar normaal om, nadat jij daar (in jouw geval een verhaal over) je privé leven hebt gedeeld, je af te wijzen met een algemene mail? Hoezo dubbele standaard?
Als ze lekker zijn, voordeel van alleen wonen “alles is voor kaatje”quote:
😘quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
- Kan je je levensloop vanaf je kindertijd beschrijven?
- Wat hebben je ouders je proberen bij te brengen?
- Wat zou je partner aan je veranderen?
- Was je een lastige puber?
- Vertel eens over een moeilijke periode uit je leven en hoe je daarmee bent omgegaan.
Allemaal tof als je uit een gezellig gezin komt. Niet als je moeder een mishandelende psycho is. Nou heeft diezelfde moeder me ook glashard leren liegen dus ik had geen problemen met de vragen. Maar ik vind er wel wat van.
Dit zou ik ook interessant vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is gewoon een doorsnee bedrijf. Niets met hulpverlening of wat dan ook. Al zullen in de productie vast wel wat mensen met een rugzakje werken maar daar heb ik niets mee te maken.
Het ging zeker ook over het werk zelf. Maar dat was meer dat zij de functie goed uitlegden. 70% van het gesprek ging over mijn leven, zakelijk en privé. Zo werd er ook uitgebreid ingegaan op het feit dat ik een jaar journalistiek heb gestudeerd maar daarmee stopte omdat ik dat niet leuk vond.
Wat.een.kanjer!!!! Een ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Diner tonight, incl. fileerdemonstratie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is dat goed, Kaatje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah wat vervelend @:annex Nul verstand ervan maar is het goed dat het geen longontsteking is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn broer kwam pas na 1 uur kijken toen we bloed probeerde af te nemen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:sarabi Dat zal vast een enorm vervelend gezicht zijn geweest. Hoevgaatbhet nu met ‘m en hoe reageerde zijn broertje?
Wat naar en gold 2 past ook weer bij bronchitis denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:09 schreef AnneX het volgende:
Update: huisarts wilde mij ‘zien’ en horen.
Nog nooit zoveel moeite gehad met 2 x 700 m fietsen🙃 Nee auto was geen optie.
Affijn : longen schoon , infectie of virus? niet uit te maken. Nog meer medicatie?
Té zwaar middel.
Nieuw: stomen.
Dit is dus copd 2 als gevolg van roken en nu bronchitis.
En dan hoef ik niet eens aan een O2 tank en de scootmobiel.
Tel mijn zegeningen.
Eigenwijze vrouw.
Beter weten en niet ernaar handelen.
Smoesjes om door te roken!
En ik ga hier op in, omdat velen die ik ken denken dat het hun niet zal gebeuren…
Swat.
# carry on
Hoe oud is ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn broer kwam pas na 1 uur kijken toen we bloed probeerde af te nemen.
En ja het was geen fijn gezicht, een beetje apathisch en niet stevig op zijn poten staan (maar wel fijn om meteen te kunnen meten/weten waar het door komt)
Komende dagen maar extra in de gaten houden. Ben wel benieuwd of dit nu betekend dat de insuline iets is gaan doen.
Hij zat nu 10 punten lager dan vorig jaar.
13,5quote:
Het wordt gefileerd door de chef, voor zo'n 120 personen, in Katwijk aan het strand. Er staan camera's rond/boven de fileerdesk en beeldschermen door het hele etablissement,zodat iedereen alles kan zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat.een.kanjer!!!! Een ?
Heb jij ook gefileerd? Voor hoeveel mensen?
Veel plezier!
Wat gaaf!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt gefileerd door de chef, voor zo'n 120 personen, in Katwijk aan het strand. Er staan camera's rond/boven de fileerdesk en beeldschermen door het hele etablissement,zodat iedereen alles kan zien.
Dit stond al tijden op de wenslijst, nu dan eindelijk gaan we het meemaken..
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt gefileerd door de chef, voor zo'n 120 personen, in Katwijk aan het strand. Er staan camera's rond/boven de fileerdesk en beeldschermen door het hele etablissement,zodat iedereen alles kan zien.
Dit stond al tijden op de wenslijst, nu dan eindelijk gaan we het meemaken..
Dat waren ook wel dingen die aan bod kwamen hoor. Het was niet alleen maar peuren in mijn verleden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit zou ik ook interessant vinden.
Als ik je uitnodig op gesprek heb ik obv cv en brief al beoordeeld dat ik je inhoudelijk geschikt genoeg vind. Dan wil ik weten hoe ik met je omga als je mijn collega wordt. Wat maakt jou boos, waar wind je je over op, wanneer vind je jezelf tof in je werk, deel je graag werk of wil je scoren, wat doe je als het echt niet lukt of als mensen niet willen luisteren of niet doen wat je adviseert etc.
Als ik daarover niks te weten kom, krijg je van mij geen vinkje.
Dat kreeg ik ook vaak. Heb natuurlijk best een flinke staat van dienst. Maar ik wilde juist niet meer op dat hoge (ook enorm drukke) niveau. Én wilde richting sociaal ipv multinationalsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat waren ook wel dingen die aan bod kwamen hoor. Het was niet alleen maar peuren in mijn verleden.
Ik denk zelf dat ze denken dat ik elke paar jaar weer wat nieuws wil. Dat snap ik wel, gezien drie volledig verschillende studies, twee volledig andere bedrijven, etc. Maar dat is dus juist niet wat ik wil.
Awww arme Piep ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
@:sarabi, ook sterkte. Is vast eng om te zien. Arm beest ook.
Piep heeft nog een mooie bloeduitstorting van haar worsteling met de arts en assistent deze week. De dombo, je moet ook niet gaan vechten met een naald in je![]()
Mijn lief zet zich elke keer weer over de drempel van de prijs heen en koopt toch weer een Fjallravenbroek. Om in te werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft die outdoorbroek gevonden
Althans, hopelijk. Ze moet 'm bestellen want wat ik in de winkel heb gepast was net iets te groot en de kleinere maat had ze niet liggen.
Blijkt dat herenbroeken me veel beter passen, alle damesmodellen vielen veel te laag op de heupenEn kennelijk vallen Duitse merken lang, want van Vaude en Maier had ik geen extra lange broek nodig maar paste de normale maat gewoon
(Vervolgens een Italiaans merk, nou ik kreeg er nog niet eens één been in)
Kortom de Spac Sport was een succes.
Fjallraven broeken zijn wel godsgruwelijk duur... 250 euro voor hun "normale" model broek... oef. Ik ken iemand die altijd in dat merk kleren loopt en vraag me nu af waar ze het geld vandaan haalt. Of misschien heeft Vinted wel wat. Zou eens moeten kijken eigenlijk.
Ze hebben daar superveel mooie spullen maar allemaal zooooo duur...
En dan zijn het sportspullen he. Maar ik doe allemaal sporten waar je smerig van wordt en kapot van gaat. Dat ga ik toch niet doen in een ¤250 broek.
Dat zijn wel gewetensvragen inderdaad. Maar jullie doen het goed hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww arme Piep ook.
Bij onze kat vraag ik me op dit soort momenten ook wel af wat we hem aandoenMaar goed normaal zijn er wel vooral goede momenten dus we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft.
Dat is wat telt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft
Ik wist niet dat Spac Sport nog bestaat. En als ik zo snel op de site kijk, nog altijd verschrikkelijk duur.quote:
Zo lastig beslissen voor je katje. Maar zolang je het zelf met een goed geweten durft te doen is het vast de goede keuze.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww arme Piep ook.
Bij onze kat vraag ik me op dit soort momenten ook wel af wat we hem aandoenMaar goed normaal zijn er wel vooral goede momenten dus we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft.
Niet duurder dan de Bever geloof ik. Wel groter aanbod. En erg deskundige hulp. Ik ben er destijds ook geholpen met schoenen voor de Vierdaagse: NUL blaren!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Spac Sport nog bestaat. En als ik zo snel op de site kijk, nog altijd verschrikkelijk duur.
Herfstvakantie? Lekker!quote:
Ja studieweekje voor uk, dus op een plek waar zij al wat bekend is, en waar ik zelf ook de gelegenheid heb echt even uit te schakelen: sauna, bad en houtkachelquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja studieweekje voor uk, dus op een plek waar zij al wat bekend is, en waar ik zelf ook de gelegenheid heb echt even uit te schakelen: sauna, bad en houtkachel
Wat een goede vooruitzichten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog maar 8 weken en 3 nachtjes tot vakantie(midweekje Centerparcs en daarna nog twee weken thuis vrij)
Nog 9 weken precies en dan ben ik jarig![]()
Nog 11 weken en het is alweer drie dagen 2025![]()
![]()
Fijn vooruitzicht voor je @:fietsie, heb je ook wel verdiend
Is het de Harz geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja studieweekje voor uk, dus op een plek waar zij al wat bekend is, en waar ik zelf ook de gelegenheid heb echt even uit te schakelen: sauna, bad en houtkachel
Yeah even bijkomen na de afgelopen tijdquote:
Nog niet helemaal. Ik heb bij de huisarts gevraagd of zij contacten hebben met organisaties die dingen doen, en het nummer en mailadres van iemand gekregen die 'sociaal makelaar' is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een goede vooruitzichten!
Ben je er al uit wat de bezigheden rond kerstmis worden?
Zou ook zeker kunnen dat ik tot die conclusie komquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien zijn al die drie redenen wel goed (en natuurlijk een weekje lekker weer in januari)
Vliegen op Kaapstad, maar ouders zitten op een estate daar wel stukje rijden vandaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat laatste klopt natuurlijk. Maar je kunt ook tot de ontdekking komen wanneer je weer thuis bent “heb het allemaal gedaan en overwonnen en eeen geweldige tijd daar gehad” kaapstad toch?
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef derLudolf het volgende:
@:vlindertje89
Nu weet ik waarom je zoveel investeert in robotstofzuigers![]()
https://www.facebook.com/share/v/MGH2o3SMd8AQqi3f/
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn wel gewetensvragen inderdaad. Maar jullie doen het goed hoor![]()
@:tele6 broekenvictorie
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is wat telt.
Geniet er van zo lang het kan
Jullie zijn liefquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo lastig beslissen voor je katje. Maar zolang je het zelf met een goed geweten durft te doen is het vast de goede keuze.
Hahaha. Zou ik ook wel zijn in die situatie ja. Tenzij meteen met je linkjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Dus ik had een date met de ex. Die ging even naar de wc, toen appte ik Mrs V:
'Ex' tipt samen vreemdgaan.
Mrs V was een tikje verbaasd.
Ik had het pas door toen ze een bedenkelijke smiley stuurde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha. Zou ik ook wel zijn in die situatie ja. Tenzij meteen met je linkje
Ben ik dan de enige die de titel al een oordeel in zich vindt dragen?quote:
Denk dat ze vooral voor een titel gingen die de mensen aan het denken zou moeten zetten. Want wanneer is iets vreemdgaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die de titel al een oordeel in zich vindt dragen?
njah swngen is dat nou net per definitie niet imho ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral voor een titel gingen die de mensen aan het denken zou moeten zetten. Want wanneer is iets vreemdgaan?
Katten leven in het moment.als er soms dus slechte momenten zin dan wegen de vele goede momenten daar ruimschoots tegenop, denk ik. Maar het blijft moeilijk om te zien en mee te maken, voortdurend die afweging maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww arme Piep ook.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Katten leven in het moment.als er soms dus slechte momenten zin dan wegen de vele goede momenten daar ruimschoots tegenop, denk ik. Maar het blijft moeilijk om te zien en mee te maken, voortdurend die afweging maken.
Toevallig werd poes gisteren nog genoemd. Ik had proeverij en rondleiding in de kraamkamer van jullie biertjes. Maakt wel dat het vandaag best vroeg is. Dadelijk in de regen het dorp rond om oude kleding op te halen voor de vereniging.
Wat kan je daar dan blij mee zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk inWas de proeverij en rondleiding leuk?
Vannacht was suikerkat in ieder geval weer zijn vervelende zelfhij heeft ons en zijn broer veel wakker gemaakt.
Zekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat kan je daar dan blij mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij weer goed hersteld na de onverwachte covid periode? En zijn je ouders er vrij van gebleven?
Ha, extra rondje Rondweg! = 10 km en op de lantaarnpalen vogelen…quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:34 schreef Blues het volgende:
Straks lunchen bij broer-in bijna-annex stad, keek op google maps, tjonge jonge wat een werkzaamheden op de weg in het weekend!
Ik geloof niet dat ik dit helemaal snapquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ha, extra rondje Rondweg! = 10 km en op de lantaarnpalen vogelen…
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:33 schreef Blues het volgende:
Als ik suikerkat lees heb ik altijd een beeld van een borstplatenpoes in mijn hoofd
Ja, begrijp ik. Als je naar broer rijdt ga je (ook) over de Rondweg en die bedoel ik als extra rondje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit helemaal snap
Ik had het over de snelweg
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja precies.
De mail:
[..]
Daar staat dus eigenlijk gewoon niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn zo lang vrij achter elkaar!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:13 schreef Candaasje het volgende:
Oh jammer van zo'n mail Lucky, zeker na zo'n euh, toch wel 'invasief' gesprek![]()
Vragen om een wat betere indruk te krijgen van de kandidaat helemaal prima, en die vraag over je cv snap ik ook nog wel (die kreeg ik ook) maar ik had niet het idee dat je solliciteerde voor een functie als (auto)biograaf?
![]()
Bijzondere studenten @:Tele6 , ik begrijp geloof ik ook niet helemaal wat ze dan op die opleiding tot sportdocent doenIk kende wel iemand die het ook deed, maar die was wel heel sportief. Is overgestapt naar defensie, dus dat was geen zacht eitje.
voor @:Sarabi en suikerpoes. Hypo's zijn eng. Maar vermoed dat de insuline dan wel z'n werk doet
![]()
Ik heb elf (EL-LUF! 11!) dagen vrij!!![]()
(na een reeks van 10 dagen zonder vrije dag, dankzij een shitweekendavondnachtdienst van 16 uur![]()
... en daarvoor een week met nachtdiensten terwijl ik al niet echt fit was. Ik was wel een beetje aan het einde van m'n Latijn
)
Dus nu ben ik aan het kijken welke kleur de gordijnen in de woonkamer moeten worden. En rommel ik wat aan in huis. C. is ook vrij, dus we gaan deze week ook gewoon wat leuke dingen doen. Uit eten enzo.
Ik ben al weken mijn neus aan het spoelen omdat mijn holtes al duizend jaar vol zitten, ik snoot vandaag toch een angstaanjagend ding uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed dat je naar je lijf hebt geluisterd. En date? Vertel![]()
Die 11.5 was op een een elektrische fietsVroeger (zo’n 1,5 jaar geleden) lukte een stuk langer in deze tijd. Benen beginnen nu wel op te spelen, maar so be it. Ik heb een lekker frisse neus. Die is ook al dagen verstopt terwijl ik me kip lekker voel, nu is het iets losser.
De holtes zitten niet vol, alleen mijn neus. Voel me ook kiplekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben al weken mijn neus aan het spoelen omdat mijn holtes al duizend jaar vol zitten, ik snoot vandaag toch een angstaanjagend ding uitHet liep nog net niet zelf weg.
Moet zeggen dat die kant sindsdien ook een stuk lekkerder ademt.
Oh wow uilquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik. Als je naar broer rijdt ga je (ook) over de Rondweg en die bedoel ik als extra rondje.
Biebcollega zag vorige week een uil op de lantaarnpaal, langs de Rondweg.
Er zitten heul vaak vogels op de lantaarnpalen langs de rondweg.
Veel plezier![]()
Ja hè! Ik was al sinds Floris flieftquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed dat je naar je lijf hebt geluisterd. En date? Vertel![]()
Die 11.5 was op een een elektrische fietsVroeger (zo’n 1,5 jaar geleden) lukte een stuk langer in deze tijd. Benen beginnen nu wel op te spelen, maar so be it. Ik heb een lekker frisse neus. Die is ook al dagen verstopt terwijl ik me kip lekker voel, nu is het iets losser.
Zojuist naar de documentaire over Rutger Hauer gekeken. Wist natuurlijk wel wie hij was maar bleek een stuk interessanter mens te zijn.
Ik was toen “op” Sindala. Compleet geschokt toen ik erachter kwam dat hij Nederlander bleek te zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hè! Ik was al sinds Floris flieft![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was toen “op” Sindala. Compleet geschokt toen ik erachter kwam dat hij Nederlander bleek te zijn
De kleintjes 😉quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wow uil![]()
Nu alleen kauwen, veel kauwen.
Heen was raar rijden en om. Later hoorden we van broer dat we de afslag H. Oost moeten nemen.
Terug was idd stukken sneller.
Was gezellig![]()
Broer en ik werden vroeger altijd de 'kleintjes' genoemd.
Ik nu 65, hij bijna 73![]()
Korte reistijd inderdaad.quote:
Doe en neem het voor ons op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:48 schreef Queller het volgende:
Nu wil ik er solliciteren, alleen maar om zo'n gesprek mee te maken en dan ergens op driekwart te vertellen wat ik ervan vind. Dat is vrij kinderachtig, maar ik zou ervan genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |